Modelism - RHC Forum: Diferential spate - blocare sau ulei vascos ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Diferential spate - blocare sau ulei vascos ?

#1 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 05 December 2012 - 11:07 AM

Servus,

M-am hotarat sa ii dau o sansa Traxxas-ului Rally Ken Block pt drift. Am o nelamurie. Ce mai bine? sa ii pun ulei diferential sau sa il bochez. Din fabrica el vine cu 30.000W pe spate si 50.000w pe fata. Exista niste sisteme de blocat diferential si intrebarea este. Sa il blochez sau sa schimb vascozitatea diferentialului ?
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#2 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 05 December 2012 - 01:22 PM

Dupa parerea mea, ia niste hartie igienica si indeasa cat mai mult in diferential.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#3 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 05 December 2012 - 02:03 PM

Vezi postareavgeorge, la 05 December 2012 - 01:22 PM, a spus:

Dupa parerea mea, ia niste hartie igienica si indeasa cat mai mult in diferential.


Daca se poate sa fie folosita... ar fi si mai buna! De la tine nu ma asteptam la sfaturi d-astea... Bravo!
Ori schimbi uleiul cu 100.000, 300.000 sau 500.000 sau mai mare... ori bagi in diff cleaning gum ca altii, dar nu recomand, ori poxipol dar cu multa grija... pentru ultima te-as ruga sa ma contactezi pe privat sa iti explic exact cum!
0

#4 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 05 December 2012 - 03:05 PM

Diesel,si daca pui poxipol in diferential, daca vreodata vrei sa il faci iar diferential normal, cum faci?Stai si cureti?
Chestia cu hartie am folosit-o cu succes pe diferential de sprint 2.

Nu spun sa pui sampon in amortizoare sau ulei bunica, dar chestia asta eu am incercat-o.

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 05 December 2012 - 03:07 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#5 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 05 December 2012 - 03:16 PM

Banuiesc ca si plastilina ar merge

Mai banuiesc la faza cu poxipol ca ungi inainte cu un strat subtire de ulei/vaselina zona si dupa aia torni poxipol, dar il las pe Diesel sa explice

Probabil e mai bine cu ulei extrem de viscos (300k) in ideea ca daca vreodata blocheaza roata scurt la un impact sau ceva, sa poata totusi sa miste un pic diferentialul inainte sa rupa transmisia
USER BANNED BY ADMIN
0

#6 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 05 December 2012 - 03:25 PM

In indeea asta, daca pui hartie, nu se va bloca TOTAL.Daca pui plastilina, am impresia ca la un moment dat o sa o scuipe.
Puteam foarte frumos sa iti spun sa pui ulei foarte gros, dar am dat o metoda prin care te poti descurca cu ceea ce ai prin casa.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#7 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 05 December 2012 - 03:30 PM

Cu poxipol, ca sa nu patesti exact ce ai spus tu, se face asa:
-se scurge uleiul din diferential si se lasa stratul ce ramane... in caz ca difful este nou, se unge intr-adevar cu ulei de diff;
-se pregateste o bucata de poxipol, de dimensiuni apreciabile cat sa blocheze satelitii din diff NU sa umple difful sa dea pe afara... si sa fie si mai usor, se scot barele ce tin satelitii, dar satelitii se lasa pe pozitiile lor normale;
- se inchide difful cu atentie, iar in cazul in care simtiti ca este prea mult poxi, il desfaceti si mai scoateti din el... sau invers.
Eu am testat, probat si chiar folosesc in continuare, ba chiar am revenit la varianta de diff normal, cu aceleasi piese, scoase din mulajul de poxi...
0

#8 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 05 December 2012 - 07:03 PM

am inteles. Ce am facut acum dupa sfaturi. am facut un compromis de 2 ore de munca :)
Pe scurt .... am curatat diferentialul de ule, dar nu l-am degresat, doar sters excessul. Am scos cele 3 rotite din coroana si le-am pus intr-o pungulita la pastrat. Iar inauntru am pus cu glue gun ... niste baton de plastic topit. Stiu ca daca domane fereste o sa iau un drift roller iar pe asta mica o pun la rally dinou, batonul de plastic se v-a desprinde . Am pus suficient de mult incat atunci cand am pus capacul si l-am strans, tot excessul sa mi-l dea afara,.. asa ca voi sti sigur ca a luat forma rotitelor zimtate.


Am ales sa il blochez deoarce vad ca toti cei care fac drift, recomanda acest lucru. Doamne ajuta :) Intrebarea buna este, daca e nevoie si diferentialul fata sa fie blocat sau nu .
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#9 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 05 December 2012 - 10:55 PM

Eu la drift asa merg... momentan. Ambele diferentiale blocate. Am sa incerc si cu one way pe puntea fata.
0

#10 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 06 December 2012 - 07:59 AM

Parerea mea este sa mergi cu blocat pe spate la inceput si sa il lasi pe cel de pe fata diff normal.
Apoi daca nu iti place, poti incerca si diff blocat pe fata,dar nu recomand, acu depinde doar de mana pilotului
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#11 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 06 December 2012 - 08:31 AM

La cate rele am auzit despre masinuta asta, ca nu e buna de nimic, nici de rally nici de drift, Nu stiu cum ar trebuii sa imi placa.
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#12 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 06 December 2012 - 08:43 AM

Acum daca tot o ai, incearca tot ce poti sa o faci sa ruleze cum vrei tu...
0

#13 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 09 December 2012 - 10:53 PM

Oficial, metoda cu baton lipici la cald, nu a tinut. problema ar fi :

1. Ne degresarea completa a pieselor
2. Lipiciul nu l-am lasat sa se inchinga suficient cat sa adere.
O sa mai fac o proba si o sa va spun daca o recomand :D
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#14 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 10 December 2012 - 08:59 AM

Nu trebuie sa adere, doar sa umple interiorul diferentialului si sa nu se sfarime la prima acceleratie

traxxas 1/16 cred ca e un sasiu generic de joaca, dar asta nu te impiedica sa pui roti de drift pe el si sa te distrezi un pic

Eu am facut misto de mini slash-ul meu (inainte sa-l convertesc in rally) intr-o zi, profitind de faptul ca are hex-uri de 12, si am fost placut surprins
USER BANNED BY ADMIN
0

#15 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 10 December 2012 - 09:43 AM

Eu a trebuit sa stau o noapte intreaga sa curat un diferential blocat aiurea cu poxipol de un fost proprietar. Probabil ca a fost demontat, degresat si umplut pana sa dea pe afara. Nu am reusit sa il curat pe tot, de aia merge si putin greoi dar pana gasesc altul..
I reject your reality and substitute my own.
0

#16 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 10 December 2012 - 10:23 PM

:) pai trebuie sa adere putin, ca plasticul nu se intareste precum poxipol si e putin flexibil iar fiind diferential 1/16 zimtii pinioanelor sunt mai mici. Una alta. aseara am facut treaba asta si acum se pare ca tin bine.


A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro