Modelism - RHC Forum: Me 163 KOMET full GFK - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Me 163 KOMET full GFK Kit Peter Maissinger

#1 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 03 December 2012 - 12:08 AM

Cum zice si titlul, voi incerca sa prezint o semimacheta din fibra de sticla si carbon care poate fi o noua provocare pentru iubitorii de aripi zburatoare.
Date model:
Anvergura 860mm
Lungime 560mm
Constructie : aripi sandwich GFK, lonjern teava de carbon de 8mm
Eleroanele nu sunt decupate dar sunt de tipul flex hinge.
Greutate gol 380g
Poate fi configurabil ca puller sau pusher. In varianta pusher am vazut unul la aprox 2000g care batea 350km/h.
Pentru inalta performanta pretul poate creste pana la 1000 Eur.
Aspectul exterior nu este formidabil cu toate ca sunt o gramada de detalii, vopseaua lasa de dorit si pentru a obtine o macheta OK este obligatoriu sa fie chituita pe ici pe colo.Nu este un KIT care poate fi pregatit foarte repede de zbor.
Varianta mea:
1x 450H2218/3550Kv/500W
ESC Hi MOD 50A
Accu 2200 mAh, 3 s
2xHs 82MG
Nu am apucat sa fac poze cu botul netaiat.
Imagine atasata: DSCF0088.JPG
Imagine atasata: DSCF0089.JPG
Imagine atasata: DSCF0090.JPG
Imagine atasata: DSCF0091.JPG
Imagine atasata: DSCF0092.JPG
Imagine atasata: DSCF0093.JPG
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#2 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 03 December 2012 - 06:58 AM

frumos :hi: si cand se echipeaza?
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#3 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 08 December 2012 - 10:59 PM

Vezi postareastelu82, la 03 December 2012 - 06:58 AM, a spus:

frumos :hi: si cand se echipeaza?

am gasit ceva frumos :pardon:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: tn_163&109 027.jpg

Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#4 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 11 December 2012 - 11:23 PM

Desi iarna a inghetat campul, serviciul 2xk ma tine departe de masa de lucru.
Cu toate astea m-am luptat cu eleroanele. De fapt am taiat unul singur pentru ca solutia flex hinge mi-a dat bataie de cap.
Solutia este super dar in cazul acestui model nu functioneaza pentru ca spre capatul aripii extensia dintre eleron si intrados nu poate fi instalata din cauza poliuretanului dintre coji. Asa ca am taiat eleronul cu totul, am pus balamale din banda armata cu fibra de sticla si am sapat serios intre coji pentru a putea instala extensia dintre eleron si aripa. Extensia este dintr-un dos de dosar din PVC. Materialul este subtire si elastic si se poate lipi foarte usor cu banda dublu fata.
Cand il voi realiza si pe celalalt voi pune mai multe detalii.
Initial am taiat eleronul pana in capat dupa care m-am razgandit tot datorita balamalelor.
Mi-am mai facut timp sa tai si canopia in vederea gasirii unei solutii de asamblare.
Imagine atasata: DSCF0099.JPG
Imagine atasata: DSCF0100.JPG
Imagine atasata: DSCF0101.JPG
Imagine atasata: DSCF0102.JPG
Imagine atasata: DSCF0109.JPG
Imagine atasata: DSCF0110.JPG
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#5 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 18 December 2012 - 11:56 PM

Dupa o Duminica de teste cu Fun Jet-ul (Turnigy H2218 4400Kv, elice 5.5 x5), multumit am revenit la planseta pentru a taia celalalt eleron, frame-ul de cockpit si locasele de servo.
Pentru ca nu exista nici un fel de recomandari precise capacele de servo mi-au dat bataie de cap datorita profilului foarte slim la scara modelului.
Dar sa revenim la eleroane.
Pozele sunt realizarea pas cu pas a eleroanelor cu extensii:
taierea eleroanului:
Imagine atasata: DSCF0024.JPG
Imagine atasata: DSCF0025.JPG
Imagine atasata: DSCF0027.JPG
Se poate observa slot-ul de 3-4mm intre marginea de intrados a eleronului si aripa. Slotul se taie in aripa.
Realizarea sablonului pentru extensie:
Imagine atasata: DSCF0030.JPG
Imagine atasata: DSCF0031.JPG
Balamalele din banda cu fibra:
Imagine atasata: DSCF0032.JPG
Aplicare banda dubla fata si extensia din folie de PVC. La fel de bine se pot realiza din banda adeziva de ixolatie bobinaj.:
Imagine atasata: DSCF0033.JPG
Imagine atasata: DSCF0034.JPG
Capacele de servo:
Imagine atasata: DSCF0071.JPG
Imagine atasata: DSCF0072.JPG
Frame-ul de cockpit:
Imagine atasata: DSCF0029.JPG
Intre timp studiez si pozitia CG-ului pentru ca nu prea exista nici un fel de indicatii coerente.
In proiectul lui Lipisch CG-ul trebuia sa fie la 40-45% din coarda originara a aripii masurat din punctul din care bordurile de atac se unesc.
Astfel masurat iese cam 92-103mm destul de aproape de CG-ul celor de la RC Modells (un Komet similar GFC cu anvergura de 900mm) si destul de aproape de CG-ul Komet-ului de la HET 950mm.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#6 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 December 2012 - 11:17 PM

Neavand chef de taiat astazi m-am concentrat pe calcularea CG-ului.
Cea mai dificila chestie a fost sa umplu casutele din programulde calcul in asa fel incat suprafata portanta sa fie cat mai aproape derealitate.
Am obtinut doua variante cu valori intre 102/85mm si 106/86mm de la originea corzii la bordul de atac.
Rezultanta la incastrarea aripii este intre : 75 si 85mm pentru coeficienti de stabilitate de 5si 10%.
Incarcarea alara este de 74.2g/dm2 pentru o greutate estimata de 1kg.
O valoare de 92mm pentru optim apare si la modelul de la HET plecand din acelsi punct si cu o rezultanta de aproximativ 75mm la incastrarea cu fuselajul.
Intamplator (?) pe fuselaj in dreptul valorilor gasite de mine se gasesc doua linii simuland panouri.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#7 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 21 December 2012 - 07:52 PM

Consultandu-ma si cu Dirk , analizand si mai mult aripa zburatoare am reintrodus datele din nou considerand aripa si mai lunga. de fapt tot avionul este o aripa zburatoare. Am obtinut 125/145mm de la varful aripii.
Masurat la incastrarea cu fuselajul am ajuns in dreptul celor doua lampi de semnalizare.
Din discutiile evazive cu Peter a rezultat ca tot pe acolo trebuie sa fie CG si in calculele lui.
Am sa incerc o solutie de compromis cu CG-ul putin mai in fata de lampi. Problema acestui model este ca imediat dupa lansare tinde sa pice de bot daca este prea greu indiferent de trim -up la profundor.
Pentru curse voi incerca ca la HET 5-7mm elevon sus ca pozitie de neutru, +/- 8mm elevator, +/- 6mm eleron.
Pareri de pe la zburatorii de zagi?
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#8 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 22 December 2012 - 05:42 PM

si o poza cu termic

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: thumb-mustang-comet.jpg

Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#9 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 December 2012 - 11:07 PM

Profitand de prima zi de concediu am continuat lucrul la Komet.
Am finalizat frame-ul cupolei. M-am decis la solutia cu zavor si magneti pentru a nu pierde cupola. E drept ca zavorul este putin inestetic dar asta este.
Prin cutiile cu maimute am gasit si un pilot care a supravietuit unui crash cu un Me 109. Cred ca va zbura din nou.
Imagine atasata: DSCF0032.JPG Imagine atasata: DSCF0030.JPG
Imagine atasata: DSCF0028.JPG
Imagine atasata: DSCF0022.JPG
Am montat si echiile elevoanelor si parghiile de comanda.
Imagine atasata: DSCF0025.JPG
Am taiat si prize de racire pentru motor si am decupat si posteriorul fuselajului pentru a crea calea fluxului de racire. La modelele de la HK si HET racirea este o problema.
Imagine atasata: DSCF0023.JPG
Imagine atasata: DSCF0027.JPG
Ultimele poze sunt cu pozitiile calculate ale CG-ului. Cred ca primul zbor il va face cu CG-ul putin mai in fata de "lampa". Sper sa mearga altfel crash-ul este asigurat la acest model.
Imagine atasata: DSCF0024.JPG
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 December 2012 - 11:27 PM

Nu-mi permit sa scriu nimic in acest topic. Este mult prea frumos ceea ce este aici. M-am bagat in seama, doar, pentru a-ti ura multa, multa bafta, sarbatori fericite si modele de vis.
0

#11 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 December 2012 - 11:48 PM

Multumesc mult Dane si sarbatori fericite si tie!
La cat mai multe zboruri cu modelele tale frumoase!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#12 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 24 December 2012 - 10:55 PM

De Mos Craciun pilotul de pe defunctul Me 109 a pimit un nou post de pilotaj.
M-a furat valul si am adaugat scutul din sticla organica, colimatorul si un panou de bord dupa o replica de muzeu. Rezultatul - cockpit-ul a iesit cam greu.
Imagine atasata: DSCF0023.JPG Imagine atasata: DSCF0024.JPG
Imagine atasata: DSCF0025.JPGImagine atasata: DSCF0026.JPG
Imagine atasata: DSCF0028.JPGImagine atasata: DSCF0029.JPG
Schema de vopsire va fi aproximativ ca a unuia din JG400 - celebrii purici reactivi.
Am pendulat intre a-l face rosu (ca si prototipul - rosu peste tot - dificil de pastrat orientarea in zbor) sau in culori de camuflaj.
Fuselajul va fi gri, intradosul albastru deschis iar aripile verde. Cel putin se va vedea diferenta dupa roll-uri.
Schema arata cam asa:
Imagine atasata: mrcs6342.jpg
si celebrul insemn al JG 400:
Imagine atasata: floh.jpg
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#13 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 26 December 2012 - 09:02 PM

http://www.walterwer...duxford.htm#Top
te ai uitat aici?
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#14 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 27 December 2012 - 11:27 AM

Vezi postareastelu82, la 26 December 2012 - 09:02 PM, a spus:


http://www.rhcforum....c/34541-me-163/
uite aici in legatura cu cg ul
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#15 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 29 December 2012 - 12:11 AM

Cateva poze dupa 3 sedinte de vopsit.
Schema de camuflaj este cea din a doua parte a lui 1944 cand Klem le furniza celor de la Me aripile prevopsite.
Me avea probleme de aprovizionare cu vopsea (ca toata industria de razboi germana) si folosea RLM 002 care era de fapt un grund si ceva gri mai inchis.
Imagine atasata: DSCF0022.JPG
Imagine atasata: DSCF0023.JPG
Imagine atasata: DSCF0024.JPG
Imagine atasata: DSCF0025.JPG
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#16 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 29 December 2012 - 12:19 AM

Stelica,
Nu am vazut nimic legat de CG in thread-ul pe care l-ai pus.
Voi zbura cu CG-ul exact unde l-a recomandat Peter.
Am vazut doua identice , unul pusher, si unul puller, acelasi kit, zburand pe vant destul de taricel si nu am sesizat cele descrise de Casper.
Pacat ca nu scrie nimic despre reflex-ul elevoanelor sau despre profilul aripii caci m-as fi lamurit mai mult.
Oricum multumesc mult de ajutor.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#17 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 30 December 2012 - 08:23 PM

Dupa inca o sedinta de vopsit:
Imagine atasata: DSCF0022.JPG
Imagine atasata: DSCF0023.JPG
Imagine atasata: DSCF0024.JPG
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#18 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 31 December 2012 - 05:11 PM

Si dupa inca o mica sedinta de vopsit si dupa ... multa labuta:
Imagine atasata: DSCF0022.JPG
Imagine atasata: DSCF0028.JPG
Imagine atasata: DSCF0029.JPG
Urmeaza sa incerc sa fac decalc-uri cu tehnologii ocolitoare pentru ca nu am hartie peliculizata si nici imprimanta pentru decalc-uri.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#19 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 31 December 2012 - 05:16 PM

Vezi postareacomnean, la 31 December 2012 - 05:11 PM, a spus:

Si dupa inca o mica sedinta de vopsit si dupa ... multa labuta:
Atasament DSCF0022.JPG
Atasament DSCF0028.JPG
Atasament DSCF0029.JPG
Urmeaza sa incerc sa fac decalc-uri cu tehnologii ocolitoare pentru ca nu am hartie peliculizata si nici imprimanta pentru decalc-uri.

Deci totul manual taree felicitari si asteptam maidenul :hi:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#20 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 December 2012 - 06:31 PM

Vezi postareastelu82, la 31 December 2012 - 05:16 PM, a spus:

Deci totul manual taree felicitari si asteptam maidenul :hi:


Neah... recunosc grundul folosit la B-Max... e facuta "la banda" :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#21 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 01 January 2013 - 11:38 PM

Azi ghiftuit si odihnit am decis sa incep anul cu un mic progres la Komet:
Imagine atasata: DSCF0027.JPG
Imagine atasata: DSCF0028.JPG
Imagine atasata: DSCF0029.JPG
Pentru doritori decal-urile sunt realizate pe hartie de rulat tigarete (sunt un fumator aproape inrait).
Tehnologia este oarecum simpla si merge pentru mici decal-uri nu mai mari de 1.5x1.5 cm.
1. Se tipareste pe A4 hartie normala ce este de transferat pe dacal
2, Se lipesc foite de rulat tigarete peste formatul deja tiparit (se gasesc la orice tutungerie de Mall) in asa fel incat sa fie incadrate pentru tiparire . Se foloseste lipiciul original si cate un pic de banda la celalalt capat.
3. Se tipareste din nou coala A4 pozitionata corect in asa fel incat imaginile sa se suprapuna peste cele tiparite initial.
4. Se detaseaza foitele
5. Se decupeaza grosier
6. se aplica pe dosul foitelor de tigara banda dublu fata
7. Se decupeaza pe contur
8. Se taie dreptunghiuri generoase de folie autoadeziva transparenta in asa fel incat sa cuprinda decal-urilr
9. Se dezlipeste flia transparenta (fara a lasa amprente digitale)
10.Se desface folia protectoare de pe banda dublu fata si se aplica decal-urile pe folia cerata care este suport pentru folia adeziva transparenta
11. Se aplica folia autoadeziva peste decal-uri
12. Se reaseaza folia transparenta peste decal-uri
13. Se taie decalurile pe un contur la 1.5-2 mm de jur imprejurul conturului decalului
14. Se aplica dupa plac
15. Succes!
P.S. Renatoa = in industria auto caroseriile nu se mai grunduiesc , se cataforeaza!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#22 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 January 2013 - 11:59 PM

De ce nu l-ai facut pusher ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#23 Useril este offline   radu39 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 02 January 2013 - 09:46 AM

Felicitari Nae, arata superb.
Pare a fi gata de zbor , oare il vedem azi la Balta?

Futaba T8FG
SBACH 342- Pilot RC-DLE30
YAK 54 -Pilot RC-DLE30
KATANA 120 -DLE30
0

#24 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 02 January 2013 - 10:25 PM

Dupa ultima sesiune de vopsire modelul arata asa:
Imagine atasata: FINAL PAINT 1.JPG
Imagine atasata: FINAL PAINT 2.JPG
Restul detaliilor le va primi dupa maiden... daca le va primi.
Renatoa.
Pentru a face modelul pusher trebuie rezolvate foarte multe complicatii printre care cele mai nasoale sunt legate de centrul de greutate si de amplasarea motorului.
Motorul nu poate fi amplasat in coada. Singura solutie care rezolva si CG-ul si montarea motorului este amplasarea motorului central.
Pentru asta e nevoie de un suport nu foarte usor de realizat si mai ales de montat, de un ax de la motor la elice , de port lagare si alte mici artificii care iti pot complica viata.
In plus sistemul de ventilatie al motorului este complicat mai ales daca nu vrei sa-i strici botul.
Am analizat un astfel de model, dezvoltat din acelasi kit, echipat ca pusher. Modelul a inghitit o gramada de bani mai ales ca era zburat cu motor de 1500W si cu accu 6s. Am mai scris despre.
Nu vreau decat un model decent care cat de cat sa zboare scale. Daca nu voi fi multumit voi trece la echparea standard de Fun Jet ultra.

Radu,
Multumesc de aprecieri. Daca ma decid cum va fi lansat va fi gata pana Duminica.
Cel mai nasol este ca nu stiu mare lucru despre CG si cursele suprafetelor de comanda.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#25 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 January 2013 - 10:31 PM

Bun duminica sunt si eu inapoi acasa, o sa ai cameraman.

Referitor la motor central, ax, lagare complicatii, cerceteza un pic cum a facut Multiplex la aripa Xeno.
Are motorul amplasata intr-o gondola detasabila, a carui montare/demontare nu schimba CG 1mm, ideea fiind de a folosi modelul atat motorizat cat si zbor liber la panta.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#26 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 02 January 2013 - 10:48 PM

Renatoa,
Nu-i cazul sa polemizez cu tine dar, intelege, ca am avut pusherul in mana.E complicat, iar de pus gondole si alte burti nu tine.
Si apoi ma tine in loc de la main proiectul meu.
P.S. Fii boier si adu si tu un single malt, barem un Laprhroig micut de 35cl.
Te pup si ne vedem Duminica.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#27 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 January 2013 - 04:59 PM

Poze de la maiden, pana vine filmul.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00705.JPG
  • Imagine atasata: DSC00707.JPG

... cu picioarele pe pamant ...
0

#28 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 January 2013 - 05:12 PM




Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 January 2013 - 05:14 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#29 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 January 2013 - 06:44 PM

Baieti ma scuzati,dar la ultima filmare nu se vede aproape nimic , decat un purice pe ecran .
Ori filmati sa se vada ca lumea ori mai bine nu va obositi.Timp pierdut bani aruncati.

Ciao Sorin
0

#30 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 January 2013 - 06:57 PM

Multumesc Sorin, asa ne pierdem noi timpul, cu hobby-ul... nici profesionisti, nici campioni, ca amator nu stiu sa urmaresc mai bine pe cer un punct evoluand cu 200km la ora.
Daca dadeai vizualizare in fereastra separata youtube, HD si full screen se vedea mult mai bine.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 January 2013 - 07:00 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro