Modelism - RHC Forum: HPI Blitz Short Course - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz Evaluare topic: -----

#91 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 24 March 2013 - 10:37 PM

Acel upgrade aredeja un nume ... "chila Mishu" :D
Pe cand si un part number, ca vad ca deja e piesa de serie ;)
0

#92 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 24 March 2013 - 10:45 PM

La un moment te-ai rasturnat si ti-am ridicat eu masina, dar am crezut ca e un sticker ciudat ce aveai acolo :good: E ok, dar poate sa o slefuiesti pe margini sa nu agate mocheta sau sa o rupa...

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#93 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 24 March 2013 - 10:52 PM

nu are niciun rost sa o continui, iar pe langa asta si asa nu as mai avea loc la acumulator de alt surub, cat e acume perfect.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#94 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 24 March 2013 - 10:58 PM

Nu a spus nimeni sa o continui, caci nu are niciun rost ba chiar te-ar incurca. Dar vazand ca ai masina cam jos, s-ar putea sa mai atinga din mocheta si si asa e destul de carpita... Ia o pila si slefuieste putin pe margini daca nu se muleaza pe sasiu, sau cel putin in varf, unde incepe. E misto modificarea, dar trebuie sa fie si practica, ca te mai incetineste daca freaca mocheta... :blush:

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#95 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 24 March 2013 - 11:09 PM

Freaca mocheta numai dupa ce sar o rampa. Nu-ti face griji pt mocheta, Misu a facut-o astfel incat sa nu puna nicio porblema. Nu e ascutita nicaieri si are spatiu special facut pentru suruburile cu cap innecat pentru a proteja mocheta. :). Mai trebuie putin vopsita si e gata.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#96 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2013 - 11:58 AM

"Chila" in curs de brevetare si incepere a productiei de serie :rofl: deja si-a dovedit utilitatea practica si blindetea fata de mocheta. 8P
0

#97 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 25 March 2013 - 12:17 PM

Mischule eu vreau 3, ca la cum rup lucrurile in ultimul timp....
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#98 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2013 - 12:36 PM

Vezi postareavgeorge, la 25 March 2013 - 12:17 PM, a spus:

Mischule eu vreau 3, ca la cum rup lucrurile in ultimul timp....


La cum rupi tu lucrurile o sa fac o cutie mare, frumoasa, rezistenta cu 4 gauri doar sa scoti rotile masinii din cutie sa nu mai stai cite 4 ore pe dreapta. :rolleyes: . Evident acea cutie va reprezenta o mare economie pentru bugetul tau de piese de schimb.
0

#99 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 25 March 2013 - 12:56 PM

Ce imi place cand lumea se gandeste la mine :)
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#100 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 March 2013 - 01:04 PM

Vin si eu cu o intrebare tehnica legata de acea piesa : Bara fata la Blitz in speta este proiectata ca sa pivoteze in caz de impact, voi acum ati prins-o fix, v-ati gandit in cazul impactului frontal ca mai mult va strica decat va proteja? Mai ales odata ce aceasta de la socuri se indoaie va tine si sasiul si toate piesele pe care le tine fixe,foarte contorsionate... La sfarsitul zilei e alegerea fiecaruia ce isi face la masina, dar nu este un upgrade in primul rand si nu trebuie promovat ca fiind folositor fiindca NU este, parerea mea

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 25 March 2013 - 01:07 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#101 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 25 March 2013 - 04:29 PM

Vezi postareasandrei, la 25 March 2013 - 01:04 PM, a spus:

Vin si eu cu o intrebare tehnica legata de acea piesa : Bara fata la Blitz in speta este proiectata ca sa pivoteze in caz de impact, voi acum ati prins-o fix, v-ati gandit in cazul impactului frontal ca mai mult va strica decat va proteja? Mai ales odata ce aceasta de la socuri se indoaie va tine si sasiul si toate piesele pe care le tine fixe,foarte contorsionate... La sfarsitul zilei e alegerea fiecaruia ce isi face la masina, dar nu este un upgrade in primul rand si nu trebuie promovat ca fiind folositor fiindca NU este, parerea mea


La asta m-am gandit si eu, dar am testat-o cu o lovutura frontala in perete (desigur fara sa vreau) la viteza destul de mare si nu s-a intamplat nimic fiindca tija e foarte rezistenta. Vom vedea pe viitor daca e un lucru bun sau rau, dar pana acum e super tare.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#102 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 25 March 2013 - 05:09 PM

Pana acum e super tare? In ce sens?Se comporta altcumva masina? Crezi ca daca nu era acolo se rupea ceva la impact?
Eu am intrat cu firestormul cu aprox 40 la ora intr-un podulet de rigola la tara si mi s-a spart partea superioara a bulkheadului in mii de bucatele , nu cred ca m-ar fi ajutat bara aceea cu nimic . In schimb daca era blitz si aveam bullbarul ala de plastic, o patea el si posibil ca bulkheadul sa fi scapat. Banda aia sigur se va indoi la impact.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#103 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 25 March 2013 - 07:07 PM

Tija nu e fixata acolo pe vechi, in functie de unde ma dau o pot scoate sau pune, dar pe unde ma dau eu e folositoare, plus ca mai ingreuneaza putin masina pe fata.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#104 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 26 March 2013 - 11:00 AM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 25 March 2013 - 04:29 PM, a spus:

La asta m-am gandit si eu, dar am testat-o cu o lovutura frontala in perete (desigur fara sa vreau) la viteza destul de mare si nu s-a intamplat nimic fiindca tija e foarte rezistenta. Vom vedea pe viitor daca e un lucru bun sau rau, dar pana acum e super tare.


Nu ne intelege gresit, noi doar ti-am dat un sfat, parere. Fiecare face ce vrea cu RC-ul lui, fie ca este un lucru bun sau rau. :)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#105 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 29 March 2013 - 11:13 PM

Un mic update la ce ma mai facut la Blitz-ul meu. Am eliminat jocul din combinatia fuzeta-portfuzeta complet fara a ingreuna prea tare miscarea fuzetelor. Din pacate, nu pot scoate deloc jocul axului din fuzeta. Nu am saibe de marimea aia, care sa le pot pune pe ax. Idei?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#106 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 30 March 2013 - 12:21 AM

Avand in vedere ca e aceeasi treaba si la firestorm , tare sunt curios cum ai facut. Niste poze :D?
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#107 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 30 March 2013 - 10:49 AM

Am pus cate o saiba in fiecare capat al portfuzetei, si inca una inaintea surubului de jos al ei. In rest e la fel. Am strans suruburile cate-un pic, verificand dupa fiecare strangrere cat joc mai am. Incet incet, am ajuns la o combinatie joc-strangere care sa elimine jocul complet si sa nu fie foarte strans. Totusi, miscarea e putin ingreunata dar insesizabil. De asemenea, chestia asta ar putea rezulta intr-o directie mai precisa. In prima poza atasata se vede jocul din partea indreptata in jos a axului, pe care nu pot sa il elimin. Sper ca ati inteles ceva din explicatiile mele. :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Photo 1 (1).jpg
  • Imagine atasata: Photo 2 (1).jpg
  • Imagine atasata: Photo 3 (2).jpg
  • Imagine atasata: Photo 4 (1).jpg

Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 30 March 2013 - 10:50 AM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#108 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 30 March 2013 - 11:07 AM

Bravo! Merci de poze, o sa incerc si eu asta la blitz-ul meu :yahoo:
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#109 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 01 April 2013 - 10:59 AM

Mi-am facut damblaua, am vopsit tija (cu spary, nu pensula :D ) si da..sunt constient ca la prima iesire se va duce vopseaua. Oricum, zic eu, arata mai bine asa.

http://i.imgur.com/BbZ0XR5.jpg?1
http://i.imgur.com/GUudGZM.jpg?2

Aceasta postare a fost editata de Radu Cainamisir: 01 April 2013 - 10:59 AM

Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#110 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 01 April 2013 - 10:10 PM

Barele de protectie laterale cred ca sunt montate invers :))
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#111 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 01 April 2013 - 10:12 PM

Vezi postareaTudorb, la 01 April 2013 - 10:10 PM, a spus:

Barele de protectie laterale cred ca sunt montate invers :))

asa este, dar imi place mie mai mult cum arata asa decat drepte :D
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#112 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 01 April 2013 - 10:35 PM

Ce vrea sa insemne tija aceea ? Sa nu mai rupi masina cand o lovesti frontal ? :unsure:
0

#113 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 02 April 2013 - 12:21 PM

Am inteles ca la Blitz ESE se fierbe doar sasiul principal, nu ar fi o alta optiune sau poate mai buna sa se monteze sasiul normal/negru pe Blitz ESE ?

Imagine atasata: lhpic5721.jpg
0

#114 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 02 April 2013 - 02:41 PM

Kitul de ESE este conceput ca si kit de competitie. Materialul ala gri este mai rigid, mai usor dar intr-adevar mai casant. Din punctul meu de vedere, daca vrei un Blitz de bashing, iei un RTR, daca vrei un Blitz de concurs, iei un ESE. Sunt 2 lucruri distincte, chiar daca masina este aceeasi.
Nu inteleg de ce ai da banii pe un kit ESE, mai scump, ca sa ajungi sa inlocuiesti piesele cu cele RTR....
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#115 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 02 April 2013 - 03:36 PM

Vezi postareaUzzy, la 02 April 2013 - 02:41 PM, a spus:

Kitul de ESE este conceput ca si kit de competitie. Materialul ala gri este mai rigid, mai usor dar intr-adevar mai casant. Din punctul meu de vedere, daca vrei un Blitz de bashing, iei un RTR, daca vrei un Blitz de concurs, iei un ESE. Sunt 2 lucruri distincte, chiar daca masina este aceeasi.
Nu inteleg de ce ai da banii pe un kit ESE, mai scump, ca sa ajungi sa inlocuiesti piesele cu cele RTR....


Total de acord Uzzy, insa ca si o completare : tine mult si de stilul de condus si de tehnica aplicata: sasiu negru - mai flexibil, mult mai permisiv si mai iertator in control, sasiu ese - mult mai rigid, mult mai precis si mai violent in control

Ambele sasiuri pot fi considerate upgrade pentru aceasta masina, totul tine de stilul de condus si fiecare are un mare avantaj fata de celalalt. Depinde de pista/pilot/per ansamblu masina pe care il alegeti

LE: sasiul de ese prin fierbere devine extraordinar ca si rezistenta si raspuns

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 02 April 2013 - 03:37 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#116 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 02 April 2013 - 04:03 PM

Categoric!

Ce nu am punctat mai sus este faptul ca producatorul mai mult ca sigur in momentul in care a proiectat un kit de competitie, avand in vedere nivelul incomparabil de afara, probabil ultimul lucru pe lista a fost rezistenta. E clar ca in momentul in care dezvolti un produs dedicat curselor, primordiala este performanta dezvoltata de acel produs si abia apoi restul.
Si in automodelism ca si in sporturile cu motor (1:1) produsele de competitie sunt proiectate pentru performante deosebite, mai putin rezistenta, fiabilitate etc.
Preturile sunt dedicate deasemenea unor echipe bine puse la punct, cu pilot, mecanic, manager, sponsor. Cum iarna nu-i ca vara, nici in est (la noi) nu-i ca in vest! :rofl:
Oare cat o costa un set de 4 cauciucuri la F1, pe care pilotii le folosesc undeva intre 15si 30 de minute. Oare or folosi si reesapate? :D

Asa ca parerea mea, este inainte de achizitie, sa nu ne grabim, sa vedem exact de ce avem nevoie ca sa nu avem surprize neplacute mai tarziu. Si mai ales sa luam lucrul de care avem nevoie, nu sa-l luam doar pentru ca este cotat mai bine. Acest "mai bine" e posbil sa nu aiba nicio legatura cu nevoia noastra.

Moaaa cat am scris! dai o bere Memento pentru cearceaful asta! :drinks:
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#117 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 02 April 2013 - 04:12 PM

Vezi postareasandrei, la 02 April 2013 - 03:36 PM, a spus:

Total de acord Uzzy, insa ca si o completare : tine mult si de stilul de condus si de tehnica aplicata: sasiu negru - mai flexibil, mult mai permisiv si mai iertator in control, sasiu ese - mult mai rigid, mult mai precis si mai violent in control

Ambele sasiuri pot fi considerate upgrade pentru aceasta masina, totul tine de stilul de condus si fiecare are un mare avantaj fata de celalalt. Depinde de pista/pilot/per ansamblu masina pe care il alegeti

LE: sasiul de ese prin fierbere devine extraordinar ca si rezistenta si raspuns


La cum se merge in Romania.... nu vreau sa jignesc pe nimeni dar la SC 2wd mi sa parut ca este cea mai slaba clasa, se mergea foarte foarte incet si se rasturnau de prea multe ori; chiar de prea multe ori la cat de incet se mergea.
Am vazut pe multi ca intre ultima rampa si wallride ei nu mai accelerau, lasau masina sa alunece pana terminau virajul de luat si apoi dupa wallride accelerau; nu vreau sa ma laud dar daca se amestecat stadiu truck-urile cu SC-urile cred ca fata de cei din finala B de duminica eu faceam dublu de ture si intram lejer in finala A.

Eu cu Firestorm-ul mergeam numai frana-acceleratie, frana-acceleratie, intram pe viraj franand apoi spre iesire acceleram, faceam un mini drift; asa imi place sa merg, agresiv, cat mai precis si sa iau virajele cat mai stans posibil. Total opus de stilul de la SC care semana cu o plimbare in parc lina. Sandrei nici nu a fortat la concurs, cred ca mergea la 70-80% din potentialul lui, asa mi sa parut mie.

Cred ca o sa strang bani de ESE in cazul acesta desi cel negru imi place mai mult, culoarea, si prefer si diferentialul cu ulei (chestie de gust).

P.S. si a fost prima oara cand am mers cu masina de cand am cumparat-o pe aceasta pista si cu noile rampe si nu ma ajutau prea mult cauciucurile, prea multa aderenta pe spate si putina aderenta pe fata.

Aceasta postare a fost editata de Memento: 02 April 2013 - 04:17 PM

0

#118 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 02 April 2013 - 04:25 PM

Daca esti asa de racing, ia ESE. Si eu as opta pentru diff-ul cu sateliti, dar in cazul tau il poti folosi pe cel de la Firestorm, deci ai rezolvat treaba bine si fara alta investitie ;)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#119 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 02 April 2013 - 05:26 PM

Ma scuzati ca intervin...nu as vrea sa supar pe nimeni dar, spui ca SC 2wd este cea mai slaba clasa pentru ca cica "se mergea foarte foarte incet si se rasturnau de prea multe ori". Cred ca am apucat sa vad destule automodele ca sa imi fac o simpla parere si nu poti compara un buggy spre exemplu cu un SC 2wd. E vorba de cum sta fiecare pe teren si cum il avantajaza sau dezavantajaza. Nu zic ca e obligatoriu sa nu poti ajunge la performante bune si cu un SC 2WD dar e foarte greu sa te poti bate cu o alta clasa. Daca toate ar fi mers la fel atunci nu ar mai fi fost clase diferite si ne-am fi dat toti cu toate. Cred ca multi ar putea confirma ca un SC mai ales 2WD este putin mai greu de controlat si "tinut pe 4", spre deoseribe de un stadium truck.

Imi cer scuze daca am suparat pe cineva!
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#120 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2013 - 05:27 PM

Memento daca esti asa de hardcore racing si ti se pare ca se merge aiurea la 2wd shortcourse incearca alta clasa...serios.
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro