Modelism - RHC Forum: HPI Blitz Short Course - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz Evaluare topic: -----

#61 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 13 March 2013 - 01:01 PM

Ok, atunci dintre astea 3 care s-ar potrivi mai bine?
Linkul meu
Linkul meu
Linkul meu

Ultimele 2 nu stiu sigur daca incap, sunt seria 650...
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#62 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 01:20 PM

Al doilea ...
0

#63 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 01:24 PM

E cu 20% mai lung decat un motor normal, dar pentru Blitz care are back motor, nu e o problema. Are si rpm si torque ....
0

#64 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 01:38 PM

Din cate stiu ...nu prea mai aduce nimeni motoare periate .... decat modelele "closed can", ca piese de schimb pt RTR-uri.
Deci, este posibil sa nu ai de unde cumpara din romanica, un motor "rebuildable", pe gustul tau. Dar .... poti face urmatorul artificiu;

Cumperi un motor "rebuildable" de crawler (uneori au magnetii mai puternici), ii scoti rotorul care are f multe spire, de obicei in jur de 50 si il inlocuiesti pentru inceput, cu rotorul de la motorul tau "closed can" uzat, care are numarul de spire dorit. Pentru un 2WD ST sau SC, recomand intre 20 si 27T. Este bine daca ai pe cineva cu un strung precis, sa iti refaca comm-ul.
Deasemeni,este bine daca ai timp si rabdare, sa centrezi noul rotor, in "centrul campului", prin adaugarea de saibe subtiri, pe ax, intr-o parte sau alta a infasurarilor.

Nu uitati ca la inceputul folosirii unui motor periat, sa-i faceti "rodajul".... 15-20min, alimentat la 2-3 volti.

Aceasta postare a fost editata de Kata4: 13 March 2013 - 01:39 PM

0

#65 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 13 March 2013 - 01:41 PM

Sau mai bine cumperi un brushless ieftin sau chiar la mana a doua.
0

#66 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 01:43 PM

...sau chiar la mana a treia ...
0

#67 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 13 March 2013 - 01:51 PM

Vezi postareaKata4, la 13 March 2013 - 01:38 PM, a spus:



Cumperi un motor "rebuildable" de crawler (uneori au magnetii mai puternici), ii scoti rotorul care are f multe spire, de obicei in jur de 50 si il inlocuiesti pentru inceput, cu rotorul de la motorul tau "closed can" uzat, care are numarul de spire dorit. Pentru un 2WD ST sau SC, recomand intre 20 si 27T. Este bine daca ai pe cineva cu un strung precis, sa iti refaca comm-ul.
Deasemeni,este bine daca ai timp si rabdare, sa centrezi noul rotor, in "centrul campului", prin adaugarea de saibe subtiri, pe ax, intr-o parte sau alta a infasurarilor.

Nu uitati ca la inceputul folosirii unui motor periat, sa-i faceti "rodajul".... 15-20min, alimentat la 2-3 volti.



Cuvinte care-mi sar in ochi : strung, timp, rabdare, rodaj iar la sfarsit care sunt rezultatele ? Un amarat de periat care merge si el acolo; dupa mine, clar, nu se merita, cu 200 de lei iti cumperi un combo brushless.
0

#68 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 13 March 2013 - 01:52 PM

Am gasit in Romania toate trei modelele, al doilea costa 164 de lei. Poate dau 164 de lei pe el si nu incape. :)). Legat de acel rodaj, pot conecta 2 bateri AA (1,5 v) si sa fac rodajul cu alea? Sau pot sa il fac folosindu-ma de trim-ul din telecomanda?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#69 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 13 March 2013 - 01:56 PM

Vezi postareaTudorb, la 13 March 2013 - 01:52 PM, a spus:

Am gasit in Romania toate trei modelele, al doilea costa 164 de lei. Poate dau 164 de lei pe el si nu incape. :)). Legat de acel rodaj, pot conecta 2 bateri AA (1,5 v) si sa fac rodajul cu alea? Sau pot sa il fac folosindu-ma de trim-ul din telecomanda?


AHAHAHAAHAHAH cu baniii aia iti cumperi un motor in 4 poli la mana a doua, chiar nu ii vad rostul, cand te duci la concurs banuiesc ca motorul este impus si il folosesti pe acela, in rest nu vad chinul pentru periat, daca cauti bine pe la vanzari sigur gasesti un combo brushless China made la 164 de lei cat costa ecel motor.
0

#70 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 02:11 PM

164 ... e cam mult :( De intrat, intra ...are aceeasi grosime ca un 540/550, doar ca e mai lung, deci masina va fi usor mai grea, stanga-spate. O sa il intreb maine pe Flo la magazin daca intra si totul e ok.
Am avut un Etronix 16T Sport Modified, care a fost cam 80lei. Pe Truck ... se cam incingea daca il forjam prin iarba sau praf, in cam 5-7min la 80-90 de grade.
0

#71 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 13 March 2013 - 02:19 PM

Nu vreau inca brushless, abea pot tine masina pe circuit cu un brushed obosit, cu brushless aproape sigur nu o sa pot sa o tin sub control. :)
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#72 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 02:30 PM

Tudor, vad ca esti pasionat de modelism, nu doar sa invarti o chestie cu 4 roti in parcare sau pe maidan, de aceea iti impartasesc din propriile experiente/experimente, aici, ca poate mai sunt pasionati ca tine care pot sau nu, afla o informatie care poate ca nu o gasesc "la prima mana".

De cateva luni, tot caut informatii, experimentez, etc, pentru simpla mea relaxare in acest hobby. Motoarele periate, iti permit foarte multe posibilitati de tuning, latimea si orientarea periilor, unghiul acestora, seratizarea, etc. NU vei obtine niciodata randamentul unui motor BL cu un motor periat, dar iti poti explica practic, o multime de teorii citite pe net, despre acest subiect.

Dar, liniaritatea unui motor periat, nu o vei obtine decat cu combo-uri BL foarte scumpe. Chinezariile ....invart rotile ....dar cum o fac, numai ele stiu :D

As ruga pe cei care se reped cu comentariile, sa le faca in mod constructiv, argumentat si nu doar ca sa se afle in treaba ...
0

#73 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 13 March 2013 - 02:47 PM

Vezi postareaTudorb, la 13 March 2013 - 02:19 PM, a spus:

Nu vreau inca brushless, abea pot tine masina pe circuit cu un brushed obosit, cu brushless aproape sigur nu o sa pot sa o tin sub control. :)


Stii ca poti sa limitezi motorul, sunt setari, poti sa il dai la 30% daca vrei sa mergi ca melcul.

Am incheiat cu sfaturile, fiecare face cum doreste, gusturile nu se discuta.
0

#74 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 13 March 2013 - 03:03 PM

Prefer sa imi cumpar un motor brushed nou si bun (cat de cat) decat unul second brushless, care nu stii in ce conditii a fost folosit.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#75 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 13 March 2013 - 04:20 PM

daca doreste vreun posesor de Blitz sa nu mai schimbe ever spurul de plastic, am un slipery clutch folosit extrem de putin de vanzare.
Este vorba de Robinson Racing Gen 3.
Pot spune ca este cea mai buna investitie .Il dau impreuna cu un pinion de otel de 23, iar spurul are 80.
detalii aici http://www.rhcforum....z-velineon-vxl/
0

#76 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 15 March 2013 - 06:08 PM

Va salut posesori de Blitz, si nu numai. As vrea si eu niste idei/sfaturi despre o ceva ce ma bate gandul de mult. Stiti ca la Blitz este o piesa care face legatura intre bara-fata si sasiul masinii. Piesa aceea suporta cam toate socurile care vin din fata, sa zic asa. Pentru asta am hotarat sa improvizez ceva metalic. Stiu ca exista si ca upgrade acel element al sasiului metalic dar e mai mare satisfactia cand face ceva homemade. Tata mi-a zis ca as putea prinde un metal direct de ea, dar el nu este la curent prea bine cu piesele masinii si nu vreau sa stric ceva. Atasez o poza pentru a se intelege exact ce piesa vreau si orice sfat e bun.

P.S.: Am cam orice scula deci asta nu ar fi o problema. Multumesc!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 103328_02.jpg

Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#77 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 15 March 2013 - 11:36 PM

eu zic ca mai bine o lasi asa.
si eu vroiam sa fac acelasi lucru la slash, mai ales ca am rupt front bulckheadul....
am decis sa comand doua si sa am de rezerva.
daca o faci din metal, trimiti unda de soc in alta parte, catre sasiu si apoi costurile pot fi mai mari.
piesele care se rup nu se rup ca sunt proaste ci sunt facute sa diminueze pagubele, preluand ele socurile.
0

#78 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 16 March 2013 - 09:03 AM

Exista accesorii 3rd party pentru protectia modelelor offroad, undertray-uri, skid plate sau front/rear underplate, accesorii ce se monteaza PESTE elementele originale ale modelului. In general aceste accesorii sunt facute pentru bashing, ele modificand geometria si greutatea modelului.
Personal, consider ca numai in momentul in care se rupe ceva, se ia in considerare imbunatatirea sau protectia in vreun fel sau altul, a componentei afectate. La modelele de competitie, se face stoc de piese "sensibile" de rezerva, tipice modelului in cauza. La masinile de bashing, se pot "face inventii" :D

Aceasta postare a fost editata de Kata4: 16 March 2013 - 09:04 AM

0

#79 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 17 March 2013 - 12:38 PM

aiurica-ai dreptate, dar toate obstacolele care vin din fata se opresc direct acolo si daca as face o protectie metalica pentru ea sau sa o inlocuiesc cu ceva metalic nu cred ca ar schimba comportamentul masinii.

Kata4-multumesc de raspuns. Ai un link de la un site sau ceva de genul sa vad mai bine despre ce este vorba?
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#80 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 19 March 2013 - 02:17 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 15 March 2013 - 06:08 PM, a spus:

Va salut posesori de Blitz, si nu numai. As vrea si eu niste idei/sfaturi despre o ceva ce ma bate gandul de mult. Stiti ca la Blitz este o piesa care face legatura intre bara-fata si sasiul masinii. Piesa aceea suporta cam toate socurile care vin din fata, sa zic asa. Pentru asta am hotarat sa improvizez ceva metalic. Stiu ca exista si ca upgrade acel element al sasiului metalic dar e mai mare satisfactia cand face ceva homemade. Tata mi-a zis ca as putea prinde un metal direct de ea, dar el nu este la curent prea bine cu piesele masinii si nu vreau sa stric ceva. Atasez o poza pentru a se intelege exact ce piesa vreau si orice sfat e bun.

P.S.: Am cam orice scula deci asta nu ar fi o problema. Multumesc!


Acea piesa la care te referi va fi practic imposibil sa o construiesti de la 0 si sa o inlocuiesti cu una home made. Daca te uiti cu atentie la masina vei vedea ca nu e o piesa simpla dreapta ca sa o poti face tu din pila :)) Ma indoiesc ca la blitz ai reusit sa o rupi, fiindca e mai protejata decat la Firestorm si prin bara de protectie din fata.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#81 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 19 March 2013 - 06:53 PM

Vezi postareasandrei, la 19 March 2013 - 02:17 PM, a spus:

Acea piesa la care te referi va fi practic imposibil sa o construiesti de la 0 si sa o inlocuiesti cu una home made. Daca te uiti cu atentie la masina vei vedea ca nu e o piesa simpla dreapta ca sa o poti face tu din pila :)) Ma indoiesc ca la blitz ai reusit sa o rupi, fiindca e mai protejata decat la Firestorm si prin bara de protectie din fata.


Da! Ai dreptate, nu se poate face home made. Nu am rupt-o , dar s-a ciobit bine sa zic asa (la Grand Arena unde e mocheata...) si d-aia ma indoiesc de rezistenta ei.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#82 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 20 March 2013 - 08:29 PM

Radu Cainamisir a spus:

1363712030[/url]' post='640964']
Da! Ai dreptate, nu se poate face home made. Nu am rupt-o , dar s-a ciobit bine sa zic asa (la Grand Arena unde e mocheata...) si d-aia ma indoiesc de rezistenta ei.

Tinand cont ca ai blitzu din vara deja, poate nu ar trebui sa te indoiesti de ea, dar fiind modele, toate necesita mentenanta si intretinere, deci si inlocuire din cand in cand. Eu nu am vazut acea piesa la producatori externi, simgurii care ar putea construi o asemenea prostie ii vad pe cei de la integy :)). E plastic pentru ca trebuie sa fie plastic acolo :)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#83 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 21 March 2013 - 11:53 AM

Daca rigidizezi bucata aia, toate socurile o sa fie preluate doar de "spoiler" si de sasiu. Te-am vazut cum mergi si nu cred ca dai asa tare cu masina de pereti incat sa rupi piesa asta. E special conceputa ca sa fie flexibila tocmai pentru a absorbi socuri si a nu le transmite mai departe. In cazul in care se va rupe intr-un final, il inlocuiesti cu niste costuri minime.
Eu zic sa stai linistit si s-o lasi asa. Sunt alte upgrade-uri pentru Blitz care merita facute.
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#84 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 21 March 2013 - 06:17 PM

OK. Va multumesc. O voi lasa asa...

Andrei :) Blitz-ul il am din noiembrie :D Nu mai ti minte acea Vinere Neagra? Glumesc, stiu ca nu ai cum sa ti minte toate maruntisurile astea.
Uzzy cam ce upgrade-uri merita facute si totusi sa nu aiba un cost exagerat?
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#85 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 22 March 2013 - 09:18 AM

Eu as ingreuna masina pe fata, as schimba capetele de bara cu cele de ESE, as opta pentru amortizoare mai mari - big bore si eventual as inlocui si angrenajul de servo cu unul de aluminiu. :)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#86 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 22 March 2013 - 02:54 PM

Mi-sa demostrat ca ingreunand masina merge mult mai bine, iar amortizoare chiar voiam sa iau (daca esti amabil sa imi dai link cu ce ar fi ok pentru blitz). Nu stiu daca ar fi o idee prea bine cu barile de ESE pentru ca din cate cunosc aceastea nu sunt asa flexibile ca la varianta stock.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#87 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 22 March 2013 - 03:19 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 22 March 2013 - 02:54 PM, a spus:

Mi-sa demostrat ca ingreunand masina merge mult mai bine, iar amortizoare chiar voiam sa iau (daca esti amabil sa imi dai link cu ce ar fi ok pentru blitz). Nu stiu daca ar fi o idee prea bine cu barile de ESE pentru ca din cate cunosc aceastea nu sunt asa flexibile ca la varianta stock.


Tocmai de aceea a recomandat capetele de bara de ESE fiindca sunt mult mai rigide si tin directia si suspensia mai rigida. Amortizoare, poti pune cele de aluminiu Hpi pt ESE fiindca sunt mult mai groase tijele (tratate titanium nitride pentru frictiune scazuta si rezistenta crescuta) au si arcuri mai tari, constructie aluminiu, etc.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#88 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 23 March 2013 - 08:14 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 22 March 2013 - 02:54 PM, a spus:

Nu stiu daca ar fi o idee prea bine cu barile de ESE


Nu vorbesc de nicio bara, doar de capete, cele de plastic.
Ti-a explicat sandrei mai sus si cu capetele de bara si cu amortizoarele ;)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#89 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 24 March 2013 - 08:58 PM

Opera lui Mihai!

Multumesc mult inca odata Mihai pentru tot ajutorul!!

Sa o vopsesc pentru o estetica mai buna?

http://i.imgur.com/DJMnTgb.jpg?1
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#90 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 24 March 2013 - 10:24 PM

la asa ceva lucrez si eu pt slash, doar ca o voi pune pe toata lungimea.
de fapt incerc sa protejez intreaga suprafata.
eu m-as fi oprit cu banda de al in zona unde sunt balamalele alea, sa ii ofer acolo un punct mai flexibil.
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro