Modelism - RHC Forum: ACUMULATORI PROBLEMA - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

ACUMULATORI PROBLEMA

#1 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 27 February 2003 - 12:17 PM

Am cumparat niste accumulatori saft de 3000ma format sub C,i-am incarcat (sunt 6buc =7,2v pentru un ECO) si bun bazat ca merg i-am pus pe barca si nu merge de loc , i-am masurat si au ~7,9v dar nu mai au putere nici sa invarta motorul nici in gol.CE E DE FACUT stie cineva?????????? :( :angry: :angry: :( :(
0

#2 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 27 February 2003 - 02:08 PM

Sigur ai incarcat acumulatori?
0

#3 Useril este offline   leo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 27 February 2003 - 02:10 PM

Cu ce i-ai incarcat, si la ce curent de incarcare?
Pack-ul l-ai facut tu?
Este posibil sa nu se incarce din cauza unei celule, daca ai incarcat tot pack-ul. Incearca sa incarci separat celula cu celula.
Nu lasa pe maine ce poti strica astazi!
0

#4 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2003 - 02:42 PM

In principiu ar trebui formatati ca sa capete amperajul necesar...insa trebuia macar sa tina 2-3 minute dupa prima incarcare.Asa cum a spus si Leo e posibil ca un element sa fie slab...
0

#5 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2003 - 02:46 PM

O incarcare optima se face la 1/10 amperi din valoarea lor . In cazul tau cca 300 mAh si sa-i lasi 10 ore.Daca ai incarcator rapid nu prea e bine sa-l folosesti de la primele incarcari.

In cazul in care incarcatorul tau e asa cum trebuie va trebui ca dupa incarcare sa masori cu un multimetru atat amperajul cat si voltajul fiecarui element.Asa aflii adevarul!
0

#6 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2003 - 02:54 PM

Cel mai simplu test pentru a-ti da seama daca sunt buni este urmatorul :

Presupunand ca motorul e in regula (nu e in scurt ca daca e trebuie sa-l cureti in interior) legi un voltmetru in paralel cu pack-ul conectat si vezi ce voltaj are cand incearca sa invarta motorul.Daca in sarcina scade mult sub 7V e clar ca nu-s buni elementii (1,2,...6 cine stie).

Aceasta este dovada ca nu au "muschi" acumulatorii. In "gol" adica neconectati iti arata 7,9 V ptr ca multimetrul consuma cca 1mAh si poate nici atat...
0

#7 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 27 February 2003 - 03:38 PM

Salut
toate ideile dinainte sunt bune.
Daca ai luat acumulatori noi trebuie neaparat sa-i formatezi.
Daca esti sigur ca incarcatorul este bun si acumulatori sunt si ei buni cind incarci pune un ampermetru si vezi cit curemt ia la incarcare si in felul asta sti si cind sunt incarcati.
Pa
0

#8 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 27 February 2003 - 04:00 PM

Pas 1 : verifica daca toate lipiturile sunt facute cu simt de raspundere.


Pas 2 : verifica daca nu cumva ai probleme cu variatorul. Pune motorul direct pe acumulatori.


Pas 3: cu un voltmetru pus pe firele pack-ului, conecteaza-l la motor. Daca tensiunea scade sub4-5 V, ai o celula dusa. Daca scade sub 3-4 volti, fie ai mai multe celule duse fie pachetul nu s-a incarcat. (cele doua motive de obicei coexista)


Pas 4: descarca pe un bec toate bateriile, in sarcina deci, pana ajungi cu fiecare la 0.9V. Intr-un prim pas, nu scadea sub aceasta tensiune. Dupa cei ai 'egalizat' celulele, mai incarca inca o data pachetul. Daca ai o celula descarcata rau de tot sau obosita (sau mai rau, inversata) nu ai sa poti incarca pachetul decat intr-o proportie mica.


end of story

alexella
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#9 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 27 February 2003 - 10:30 PM

DA descarcai pina la 0.9V pe celula adica 5.4V pentru tot pachetul de 6 elementi apoi incarcai si fa operatiunea asta de vreo trei ori si acumulatori tai sunt formatati.

Bog
0

#10 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 27 February 2003 - 10:59 PM

Salut,


Reclama sufletul comertului - spuneam mai de mult la un subiect asemänätor. Sunä bine 3000 mAh dar important este debitul max !!! Si de acest parametru, care descrie calitatea acumulatorului, nu se vorbeste ! De ce oare ?


Ce debit max de curent au accumulatorii ? Ce acumulatori sint ? NC, NiMH, LiIon ? Poate ( cu sigurantä ) sint numai pentru receptoare si nu sint de "putere" ( Racing-Pack ) !

Mäsoarä curentul de incärcare. Incearcä sä i-i incarci fortat , Fast Charge, si aunci vezi ce curent de incärcare acceptä. Dacä nu iau mai mult de 1,3 - 1,6 A la incärcare nu i-i poti folosii pemtru motor nici superformatati.

CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#11 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 28 February 2003 - 11:13 AM

Corsarul nostru are perfecta dreptate!
Asa am patit eu am luat un acu de 1500mAh (si max 15A) ca era de 2,5X mai ieftin ca unu de 1700mAh (si max 50A)...... si nu pricepeam de ce???
Dupa ce am luat si motorul am vazut ca desi randamentul maxim e la un consum de 12A, fortza maxima pe care o poate da o perioada lunga de timp fara sa se strice era de ...45A ...
Si inca nu-i bai la mine, dar daca pachetul de accu nu conceput pt putere mare debitata atunci e nasol (ps accu de mobil au si 1400mAh dar nu stiu ce curent dau (maxim 500mA poate... nu stiu sigur) iar ca masa sunt de 5x mai usori ca ala al meu de 1500mAh)
Tr sa fi foarte atent la ce ai!!!
Oricum: Spor la treba
0

#12 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 28 February 2003 - 11:35 AM

...adica trebuie curent mare debitat?...atunci alcalin scrie!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#13 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 February 2003 - 12:20 PM

Salut,


cel putin la celulele NC, existä 2 sisteme.

1 Sinter
2 Hibride

Citisem pe undeva care era diferenta intre ele dar nu mai stiu exact cum si ce. Mai stiu numai cä celulele Sinter au debit mare si sint cele scumpe. Cam vagä informatie, sorry.
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#14 Useril este offline   leo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 February 2003 - 06:02 PM

Am scris eu undeva intr-un articol despre tipurile de acc.

Se pare ca la 3000 sunt Ni-metal, deci ai un incarcator care sa stie sa incarce NiMh?
Sa nu incerci sa incarci ca NICd.
Incearca sa incarci cum am spus celula cu celula separat daca sunt noi si le faci o descarcare cel putin inainte sa-i pui in pack.
Nu lasa pe maine ce poti strica astazi!
0

#15 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 March 2003 - 11:19 AM

Nr1 .incarcatorul este in regula Nr2 acumulatorii sunt legati bine(verificat de 10ori) Nr3masurati separat dau voltaj de 1.3v Nr4 cedracu sa le mai fac, am incercat tot ce mi-ati spus (in afara sa ii arunc)/??????? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif
0

#16 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 03 March 2003 - 11:39 AM

pai motorul sa nu fie bulit???
a facut baie?, a zburat?
pot sa fie multe baiuri!
0

#17 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 March 2003 - 11:47 AM

Motorul este un speed 500Esi e nou din cutie ,pe barca am un Power500/21 care cu alti acumulatori de 3.7A amerge de rupe! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif
0

#18 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 14 March 2003 - 01:34 AM

Gun man, inainte sa-i arunci hai sa le facem un test cu super incarcatorul meu, ce zici?
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#19 Useril este offline   S62i 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 24-May 02
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 16 March 2003 - 09:24 PM

Probabil nu erau noi si-i obosise altcineva inaintea ta !De unde i-ai luat?
Iulian
0

#20 Useril este offline   bogdanc 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 17-March 03

Postat 20 March 2003 - 07:01 PM

da, chestia asta poate fii o problema.....
am patit si eu asa....am vrut sa iau un acumulator cu plumb de 6V si era sa ma pacalesc.....
dar mai e ceva la care sa te uiti....se incalzesc cand le incarci? daca raman reci sau se incalzesc foarte tare sun probabil uzati....
cel mai bine e sa il iei pe fiecare in parte si sa il diagnostichezi......
0

#21 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 April 2003 - 10:42 AM

Dom*PROFESOR, la 14 Mar 2003, 01:34, a spus:

Gun man, inainte sa-i arunci hai sa le facem un test cu super incarcatorul meu, ce zici?

OK.dar cum luam legatura ,eu sunt din Galati.
0

#22 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 April 2003 - 10:44 AM

S62, la 16 Mar 2003, 21:24, a spus:

Probabil nu erau noi si-i obosise altcineva inaintea ta !De unde i-ai luat?

Acumulatorii erau noi nouti ,luati de la SPRYNTER2000 din Brasov
0

#23 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 12 April 2003 - 02:34 AM

Daca ai factura pe ei treaba e rezolvata. Suna la firma sa-ti spuna ei ce ai de facut...sau poate ii schimba cu altii. Daca nu anunta OPC-ul.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro