ACUMULATORI PROBLEMA
#1
Postat 27 February 2003 - 12:17 PM
#3
Postat 27 February 2003 - 02:10 PM
Pack-ul l-ai facut tu?
Este posibil sa nu se incarce din cauza unei celule, daca ai incarcat tot pack-ul. Incearca sa incarci separat celula cu celula.
#4
Postat 27 February 2003 - 02:42 PM
#5
Postat 27 February 2003 - 02:46 PM
In cazul in care incarcatorul tau e asa cum trebuie va trebui ca dupa incarcare sa masori cu un multimetru atat amperajul cat si voltajul fiecarui element.Asa aflii adevarul!
#6
Postat 27 February 2003 - 02:54 PM
Presupunand ca motorul e in regula (nu e in scurt ca daca e trebuie sa-l cureti in interior) legi un voltmetru in paralel cu pack-ul conectat si vezi ce voltaj are cand incearca sa invarta motorul.Daca in sarcina scade mult sub 7V e clar ca nu-s buni elementii (1,2,...6 cine stie).
Aceasta este dovada ca nu au "muschi" acumulatorii. In "gol" adica neconectati iti arata 7,9 V ptr ca multimetrul consuma cca 1mAh si poate nici atat...
#7
Postat 27 February 2003 - 03:38 PM
toate ideile dinainte sunt bune.
Daca ai luat acumulatori noi trebuie neaparat sa-i formatezi.
Daca esti sigur ca incarcatorul este bun si acumulatori sunt si ei buni cind incarci pune un ampermetru si vezi cit curemt ia la incarcare si in felul asta sti si cind sunt incarcati.
Pa
#8
Postat 27 February 2003 - 04:00 PM
Pas 2 : verifica daca nu cumva ai probleme cu variatorul. Pune motorul direct pe acumulatori.
Pas 3: cu un voltmetru pus pe firele pack-ului, conecteaza-l la motor. Daca tensiunea scade sub4-5 V, ai o celula dusa. Daca scade sub 3-4 volti, fie ai mai multe celule duse fie pachetul nu s-a incarcat. (cele doua motive de obicei coexista)
Pas 4: descarca pe un bec toate bateriile, in sarcina deci, pana ajungi cu fiecare la 0.9V. Intr-un prim pas, nu scadea sub aceasta tensiune. Dupa cei ai 'egalizat' celulele, mai incarca inca o data pachetul. Daca ai o celula descarcata rau de tot sau obosita (sau mai rau, inversata) nu ai sa poti incarca pachetul decat intr-o proportie mica.
end of story
alexella
#9
Postat 27 February 2003 - 10:30 PM
Bog
#10
Postat 27 February 2003 - 10:59 PM
Reclama sufletul comertului - spuneam mai de mult la un subiect asemänätor. Sunä bine 3000 mAh dar important este debitul max !!! Si de acest parametru, care descrie calitatea acumulatorului, nu se vorbeste ! De ce oare ?
Ce debit max de curent au accumulatorii ? Ce acumulatori sint ? NC, NiMH, LiIon ? Poate ( cu sigurantä ) sint numai pentru receptoare si nu sint de "putere" ( Racing-Pack ) !
Mäsoarä curentul de incärcare. Incearcä sä i-i incarci fortat , Fast Charge, si aunci vezi ce curent de incärcare acceptä. Dacä nu iau mai mult de 1,3 - 1,6 A la incärcare nu i-i poti folosii pemtru motor nici superformatati.
CF4U
#11
Postat 28 February 2003 - 11:13 AM
Asa am patit eu am luat un acu de 1500mAh (si max 15A) ca era de 2,5X mai ieftin ca unu de 1700mAh (si max 50A)...... si nu pricepeam de ce???
Dupa ce am luat si motorul am vazut ca desi randamentul maxim e la un consum de 12A, fortza maxima pe care o poate da o perioada lunga de timp fara sa se strice era de ...45A ...
Si inca nu-i bai la mine, dar daca pachetul de accu nu conceput pt putere mare debitata atunci e nasol (ps accu de mobil au si 1400mAh dar nu stiu ce curent dau (maxim 500mA poate... nu stiu sigur) iar ca masa sunt de 5x mai usori ca ala al meu de 1500mAh)
Tr sa fi foarte atent la ce ai!!!
Oricum: Spor la treba
#12
Postat 28 February 2003 - 11:35 AM
Cu rabdare si ciocan.
#13
Postat 28 February 2003 - 12:20 PM
cel putin la celulele NC, existä 2 sisteme.
1 Sinter
2 Hibride
Citisem pe undeva care era diferenta intre ele dar nu mai stiu exact cum si ce. Mai stiu numai cä celulele Sinter au debit mare si sint cele scumpe. Cam vagä informatie, sorry.
#14
Postat 28 February 2003 - 06:02 PM
Se pare ca la 3000 sunt Ni-metal, deci ai un incarcator care sa stie sa incarce NiMh?
Sa nu incerci sa incarci ca NICd.
Incearca sa incarci cum am spus celula cu celula separat daca sunt noi si le faci o descarcare cel putin inainte sa-i pui in pack.
#15
Postat 03 March 2003 - 11:19 AM
#16
Postat 03 March 2003 - 11:39 AM
a facut baie?, a zburat?
pot sa fie multe baiuri!
#17
Postat 03 March 2003 - 11:47 AM
#18
Postat 14 March 2003 - 01:34 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#19
Postat 16 March 2003 - 09:24 PM
#20
Postat 20 March 2003 - 07:01 PM
am patit si eu asa....am vrut sa iau un acumulator cu plumb de 6V si era sa ma pacalesc.....
dar mai e ceva la care sa te uiti....se incalzesc cand le incarci? daca raman reci sau se incalzesc foarte tare sun probabil uzati....
cel mai bine e sa il iei pe fiecare in parte si sa il diagnostichezi......
#21
Postat 08 April 2003 - 10:42 AM
Dom*PROFESOR, la 14 Mar 2003, 01:34, a spus:
OK.dar cum luam legatura ,eu sunt din Galati.
#22
Postat 08 April 2003 - 10:44 AM
S62, la 16 Mar 2003, 21:24, a spus:
Acumulatorii erau noi nouti ,luati de la SPRYNTER2000 din Brasov
#23
Postat 12 April 2003 - 02:34 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003