Modelism - RHC Forum: A6M5 ZERO - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A6M5 ZERO

#91 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 15 February 2013 - 04:14 PM

RD,
Nu am citit toate posturile dar discutia era doar despre arcuri.
Datorita arhitecturii amortizorului si a unghiului de inclinare , dupa mine, ai nevoie de un arc care sa duca cel putin 5-6 kg daca nu mai mult . Am sa caut.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#92 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 February 2013 - 07:36 PM

Daca-i asa cum zice RD, atunci, zic si eu, ca ar merge un amortizor hidraulic, cu arcul sau, de la un automodel. Oferta este extrem de bogata.
Ar avea si avantajul de a absorbi primul soc.

Multa, multa bafta.
0

#93 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 February 2013 - 08:36 PM

Vezi postareadan_mitea, la 15 February 2013 - 07:36 PM, a spus:

Daca-i asa cum zice RD, atunci, zic si eu, ca ar merge un amortizor hidraulic, cu arcul sau, de la un automodel. Oferta este extrem de bogata.
Ar avea si avantajul de a absorbi primul soc.

Multa, multa bafta.


Si eu m-am gandit - dar ... nu mai arata scale bechia .. la ala de la masinute se vede arcul peste amortizor , arata altfel , trebuie gasita si lungimea ... ca sa il maschezi intr-un cilindru se complica socoteala si iese si mai greu ansamblul .. chestie care nu e de bine ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#94 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 15 February 2013 - 11:31 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 15 February 2013 - 08:36 PM, a spus:

Si eu m-am gandit - dar ... nu mai arata scale bechia .. la ala de la masinute se vede arcul peste amortizor , arata altfel , trebuie gasita si lungimea ... ca sa il maschezi intr-un cilindru se complica socoteala si iese si mai greu ansamblul .. chestie care nu e de bine ...



Eu le-am studiat pe cele de la on road 1/10 dar nu sunt destul de tari si sunt si voluminoase.Nu trebuie decit sa gasesc arcul potrivit si treaba e rezolvata.
Totusi 5-6kg forta mi se pare cam mult ,eu zic ca daca duce 1-1.5 kg ar fi suficient.
Azi am schimbat servoul de orientare a bechiei si intr-adevar e mult mai bine.
Tot azi am mai primit un sfat de la Jimmy si anume sa mut cele doua sevouri din coada spre cg-ul avoinului,partea de retract actionind-o prin bouden iar partea de directie tot prin cablu.
Solutia asta are mai multe avantaje :1- mai putina greutate pe spate(1 hs 65mg+1hs5085mg+suport servo = 30g),2- mutind servourile in fata pot folosi si servo standard ,deci mult mai puternic si cred ca cablurile de tras-tras le pot pune pe aceeasi eche a servoului care actioneaza deriva .In felul asta mai scap de un servo.Mie personal mi se pare o solutie foarte buna dar trebuie sa vad daca se si poate realiza.
0

#95 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 February 2013 - 08:57 AM

Si eu zic ca 5-6 kg. e mult dar prin teste se rezolva ...

Propunerea lui Jimmy e bine venita ..

Ca sa nu risti sa ai niste cabluri slabite de la bechie pana la servo cand bechia e retrasa si sa se "incurce" cu cele de la directie iti pun o poza .. poate te ajuta .. e vorba de o echie intermediara intre bechie si servo .. am mazgalit si niste arculete mici acolo cae au rol de a tine echia pe zero cand e bechia retrasa ( arcurile astea sunt de tractiune si pot avea spira langa spira ... :angry: ) - nu e de la un Zero ci de la un P 47 dar ideea poate fi preluata ..

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 February 2013 - 09:00 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#96 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 February 2013 - 12:10 PM

Cand bechia e retrasa ai nevoie de arculete care sa tina cablurile putin departate in asa fel incat sa nu se incurce la escamotare. Arculetele le-as pune pe cabluri nu pe echie.
Parerea mea!
Cat despre amortizor cred ca 5-6 kg nu este mult.
La Stingray la amortizorul frontal am estimat un arc pentru 5-6 kg si in final treaba si-a facut-o unul pentru 25kg.
Nu este chiar acelasi lucru dar pentru a avea o imagine cred ca conteaza. Trebuie luata in calcul solicitarea dinamica nu statica doar sub sarcina locala cu bechia asezata pe sol fara miscare. Datorita pozitiei amortizorului Tg alfa te poate ajuta (la unghiuri mai mici de 45grd cu verticala) pentru ca normala la axa amortizorului e dependenta de unghiul intre verticala si axa amortizorului. Daca unghiul trece de 45grd binisor lucrurile se complica si valoarea normalei creste functie de tg alfa foarte mult.
Cu mutatul servo-urilor elimini greutate pe coada dar mecanica in sine se complica mult mai mult si trebuie tinut cont si de deflexia bowden-ului.
Tu hotaresti!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#97 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 February 2013 - 12:16 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 16 February 2013 - 08:57 AM, a spus:

Si eu zic ca 5-6 kg. e mult dar prin teste se rezolva ...

Propunerea lui Jimmy e bine venita ..

Ca sa nu risti sa ai niste cabluri slabite de la bechie pana la servo cand bechia e retrasa si sa se "incurce" cu cele de la directie iti pun o poza .. poate te ajuta .. e vorba de o echie intermediara intre bechie si servo .. am mazgalit si niste arculete mici acolo cae au rol de a tine echia pe zero cand e bechia retrasa ( arcurile astea sunt de tractiune si pot avea spira langa spira ... :angry: ) - nu e de la un Zero ci de la un P 47 dar ideea poate fi preluata ..


Da super! Multumesc Real Design!E o solutie foarte buna mai ales ca o sa fie ceva cabluti,tije de comanda care trec destul de aproape unele de altele.
Trebuie sa studiez serios aceasta varianta sa vad daca o pot pune in practica.Totusi cred ca si la tras -tras-ul de pe bechie trebuie sa pun un servo separat,legindu-ma de servoul de deriva se va misca in permanenta si bechia.
0

#98 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 February 2013 - 12:49 PM

Vezi postareacomnean, la 16 February 2013 - 12:10 PM, a spus:

Cand bechia e retrasa ai nevoie de arculete care sa tina cablurile putin departate in asa fel incat sa nu se incurce la escamotare. Arculetele le-as pune pe cabluri nu pe echie.
Parerea mea!
Cat despre amortizor cred ca 5-6 kg nu este mult.
La Stingray la amortizorul frontal am estimat un arc pentru 5-6 kg si in final treaba si-a facut-o unul pentru 25kg.
Nu este chiar acelasi lucru dar pentru a avea o imagine cred ca conteaza. Trebuie luata in calcul solicitarea dinamica nu statica doar sub sarcina locala cu bechia asezata pe sol fara miscare. Datorita pozitiei amortizorului Tg alfa te poate ajuta (la unghiuri mai mici de 45grd cu verticala) pentru ca normala la axa amortizorului e dependenta de unghiul intre verticala si axa amortizorului. Daca unghiul trece de 45grd binisor lucrurile se complica si valoarea normalei creste functie de tg alfa foarte mult.
Cu mutatul servo-urilor elimini greutate pe coada dar mecanica in sine se complica mult mai mult si trebuie tinut cont si de deflexia bowden-ului.
Tu hotaresti!


Ai perfecta dreptate se complica treaba foarte mult mai ales ca fuslajul meu este inchis iar accesul nu este tocmai lesne.
M-am gindit sa montez provizoriu tot modelul,sa pun absolut toate piesele si sa vad cum stau cu cg-ul in varianta cu sevourile in spate.Voi incerca sa echilibrez modelul si voi vedea de cita greutate pe bot am nevoie si voi hotari atunci pt ce varianta voi opta.Cred ca e cea mai buna solutie.
Cu greutatea stau bine pina acum 7.5 kg ,mai trebuie sa pun fibra pe aripa(la incastrare+voal de fibra pt finisare)spritz chit peste tot,vopsit.
Oricum trebuie atentie mare!Se adauga greutate foarte usor, fara sa-ti dai seama!
In legatura cu arcul se poate sa ai dreptate dar nu vad cum un arc de dimensiunile alea poate sa reziste la asemenea presiune doar daca sirma are grosimea de peste 1 mm ceea ce dupa parerea mea nu ar mai fi nici o diferenta intre un sistem rigid si cel cu amortizor.
Se poate se ma insel ,oricum iti multumesc foarte mult pt interes si sunt sigur ca cu ajutorul vostru voi gasi pina la urma arcul potrivit.
Toata aceasta tevatura cu bechia asta e pt ca odata montata in fuselaj va fi foarte greu sa mai fac ajustari ulterioare.
0

#99 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 February 2013 - 05:32 PM

Vezi postareacomnean, la 16 February 2013 - 12:10 PM, a spus:

Cand bechia e retrasa ai nevoie de arculete care sa tina cablurile putin departate in asa fel incat sa nu se incurce la escamotare. Arculetele le-as pune pe cabluri nu pe echie.
Parerea mea! ........




Treaba sta asa :

1) - Pentru orientare !

Am un servo mareeeee in C.G. comun atat pentru deriva ( rudder ) cat si pentru orientarea rotii de la bechie
De la el pleaca un prim set de de cabluri ( Pull - Pull ) pana la echia aia intermediara si altul paralel pana la directie .
De la echia intermediara pleaca un al doilea set de cabluri ( Pull - Pull ) la echia de pe axul rotii .. alea care acum sunt legate direct la servoul
de langa bechie .

Cand bechia este scosa in afara ( la sol ) ambele seturi de cabluri sunt intinse - atat primul set cat si al doilea set
Cand bechia insa este retrasa in fuselaj, datorita bascularii ansamblului al doilea set de cabluri - cel din spate ( de la echia intermediara la roata ) se slabeste rau de tot si balangane .. dar cablurile sunt scurte si nu prea au cu ce sa se incurce .. pana la proba contrarie.
Treaba nasoala este ca se festeleste si primul set de cabluri - cel de la servoul mareeee pana la echia intermediara .. eeeee .. si daia am zis eu ca ar trebui niste arculete care sa tina echia intermediara in pozitionata centrata permanent chiar daca ea se va misca odata cu actionarea directiei ( derivei ) .
Alt set de arculete deja le-a pus Dragos direct pe roata ca sa o tine centrat cand se slabeste setul doi de cabluri ca urmare a excamotarii si pentru a evita sucirea rotii in fuselaj si blocarea ei acolo ..


2 ) - Pentru escamotare

.. cabluri bowden ..
Uffff .. oi fi explicat bine ? ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 February 2013 - 05:33 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#100 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 February 2013 - 07:15 PM

Sunt arcuri pentru matrite, standardizate. Ma voi uita in catalog.
Si eu sunt la faza cu alesul arcurilor pentru trenul principal. Am gasit in gama de 30 Kg arc cu diam exterior de 12mm, interior de 6mm lungime de 35mm. Spirele la toate aceste arcuri pentru matrite au sectiunea dreptunghiulara si sunt special facute sa culisesze in alezaje.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#101 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 17 February 2013 - 07:22 PM

Vezi postareacomnean, la 16 February 2013 - 07:15 PM, a spus:

Sunt arcuri pentru matrite, standardizate. Ma voi uita in catalog.
Si eu sunt la faza cu alesul arcurilor pentru trenul principal. Am gasit in gama de 30 Kg arc cu diam exterior de 12mm, interior de 6mm lungime de 35mm. Spirele la toate aceste arcuri pentru matrite au sectiunea dreptunghiulara si sunt special facute sa culisesze in alezaje.




Daca gasessti ceva da-mi si mie un semn.Multumesc.
0

#102 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 February 2013 - 08:25 PM

Azi am ajuns la un compromis:voi actoina prin bowden partea de retract si va ramine pe loc servoul pt orientarea bechiei.
Ecea mai buna solutie si cu ocazia asta voi putea pune un servo standard mg "sanatos" si nici nu vor fi prea multe cabluri ,tije ,etc care sa se incurce.Totodata voi putea inlocui cablurile de tras -tras cu sirma otel de 0.5-0.6mm asa ca vor disparea si arculetele alea care se vedeau ciudat.
In concluzie numai avantaje!!!
Bowden-ul e Sulliuvan si merge foarte bine tinind cont ca traseul nu este tocmai drept, doar ca va trebui sa-l lipesc de fuselaj din loc in loc astfel incit sa nu flambeze in sarcina.
Amai ramas sa fac rost de arcul ala nenorocit de la amortizor si cam asta ar fi ....In sfirsit!!!

...

Fisiere atasate


0

#103 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 February 2013 - 10:55 AM

Iti voi trimite pe mail catalogul astazi (sper). Fa o alegere, da-mi de stire si voi vedea cum te pot ajuta!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#104 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 February 2013 - 02:30 PM

Multumesc mult !
0

#105 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 February 2013 - 08:14 PM

Ai mesaj pe privat.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#106 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 March 2013 - 10:01 AM

Am fost in targ azi .. nici urma de omul cu milioanele de arcuri si arculete de tot felul ...

Am o intrebare .. motorul este montat cu unghi "x" grade jos si "y" grade dreapta ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#107 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 04 March 2013 - 11:12 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 03 March 2013 - 10:01 AM, a spus:

Am fost in targ azi .. nici urma de omul cu milioanele de arcuri si arculete de tot felul ...

Am o intrebare .. motorul este montat cu unghi "x" grade jos si "y" grade dreapta ?




Am gasit arc si am lipit mecanismul bechiei in fuselaj.
X=0,Y=0 grade.
0

#108 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 March 2013 - 01:23 PM

Vezi postareaFocke, la 04 March 2013 - 11:12 AM, a spus:

X=0,Y=0 grade.




Multumesc frumos ... am intrebat pentru ca am vazut doua planuri ale aceluiasi avion de la doi producatori de kit-uri diferiti si unul avea unghiuri = 0 iar altul le recomada 1-2 grade .

Dupa asta am cautat si am gasit poze cu modelul cu unghiuri si arata groaznic de urat cu elicea intr-o parte apropiata de capota iar in partea opusa departata ..

Ma gandeam ca la o adica daca faci trimurile de pe directie si profundor din tablite de aluminiu le poti deforma la primele zboruri de trimaj si poate devin si functionale daca modelul are tentdinte deranjante date de cuplu motor.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#109 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 04 March 2013 - 02:19 PM

Trimurile la avioanele reale au rolul de a schimba pozitia de centru a comenzii. La un aeromodel, acelasi lucru il obtii din servo-uri.
Cuplul motorului se poate combate destul de bine din mixere, nu din trimuri fixe.

Aceasta postare a fost editata de Dragos Avramescu: 04 March 2013 - 02:19 PM

0

#110 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 March 2013 - 03:00 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la 04 March 2013 - 02:19 PM, a spus:

Trimurile la avioanele reale au rolul de a schimba pozitia de centru a comenzii. La un aeromodel, acelasi lucru il obtii din servo-uri.
Cuplul motorului se poate combate destul de bine din mixere, nu din trimuri fixe.



Chiar nu stiam ce fac trimurile fixe langa care scrie sa nu le atingi .. cu mixurile .. foarte corect .. nu m-am gandit insa sa le aplic si pentru unghi neavand nici un model fara unghi care sa ceara mix .. multumesc si pentru pont-ul asta .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#111 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 March 2013 - 08:28 PM

Ceva progrese :fixat profundorul pe fuselaj, tras comenzile pt directie si profundor, pus fibra la incastrarea aripei 3 straturi 160g intrados/extrados,dupa care am imbracat toata aripa cu voal de 20g;prindera aripei cu doua suruburi cap imbus de M8+piulite captive la bord de fuga si doua bolturi din fag cu diam de 6mm la bordul de atac si in final am lipit "burta" din fibra pe pozitie.
Urmeaza sa chituiesc aripa pe unde va fi necesar ,dupa care un strat fin de sprit chit....samd

Fisiere atasate


0

#112 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 March 2013 - 08:30 PM

.......

Fisiere atasate


0

#113 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 March 2013 - 08:32 PM

.......

Fisiere atasate


0

#114 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 March 2013 - 08:33 PM

.......

Fisiere atasate


0

#115 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 March 2013 - 08:34 PM

......

Fisiere atasate


0

#116 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 July 2014 - 10:00 PM

Dupa o pauza destul de lunga revin cu poze din timpul constructiei.
Modelul e aproape gata(incredibil) si sper sa pot face citeva zboruri inainte de concurs.

Fisiere atasate


0

#117 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 July 2014 - 10:03 PM

Scuze le-am mai pus odata.

Fisiere atasate


0

#118 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 July 2014 - 10:06 PM

Ceva detalii ...

Fisiere atasate


0

#119 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 July 2014 - 10:07 PM

..............

Fisiere atasate


0

#120 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 July 2014 - 10:12 PM

Citeva straturi de filler mono component( BODY FILLER 1K SPRAY)

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro