Modelism - RHC Forum: A6M5 ZERO - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A6M5 ZERO

#61 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 January 2013 - 09:29 PM

Nu merg inlocuite cablurile de orientare cu sarme otelite subtiri .. cam cum sunt cele de comanda de la modelele StyroKit ?
Nu imi dau seama din poze cat s-ar arcui intre cele doua stari .. bechie scoasa - bechie retrasa ... asta in ideea sa nu se roteasca
in pozitia de retras si sa se blocheze cumva in fuselaj , in trapa de pe fuselaj .. nu stiu .. doar o parere ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#62 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2013 - 09:59 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 30 January 2013 - 09:29 PM, a spus:

Nu merg inlocuite cablurile de orientare cu sarme otelite subtiri .. cam cum sunt cele de comanda de la modelele StyroKit ?
Nu imi dau seama din poze cat s-ar arcui intre cele doua stari .. bechie scoasa - bechie retrasa ... asta in ideea sa nu se roteasca
in pozitia de retras si sa se blocheze cumva in fuselaj , in trapa de pe fuselaj .. nu stiu .. doar o parere ..



S-a incercat cu sarme si forteaza prea tare servoul. Problema cu orientatul s-a rezolvat cu niste arculete mici.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#63 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 30 January 2013 - 10:27 PM

BRAVO!!!!!......sper ca in curand sa dau o fuga pe la voi sa le vad de-adevaratelea!!!!,....Imi place de mor!!!
No brain, no headache.....
0

#64 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 January 2013 - 11:19 PM

Te asteptam cu placere Pitts !
Am incecat cu sirma de 0.8,0.6,0.5 si n-a mers.In pozitia retras, sirma se curbeaza destul de mult si asa cum spunea si Gore forteaza prea mult servo-ul.Ideea era super mai ales ca o puteam folosi si pe post de servo saver prin simpla indoire sub forma de bucla pozitionata in capatul dinspre echea bechiei .Ma mai gindeam sa inlocuiesc servo cu ceva mai puternic (hs 5085) dar nu vreau sa mai pun greutate in plus.Oricum voi schimba si cablurile alea cu altele mult mai finute.Problema asta cu rotitul mi-a luat doua zile!!Ce sa fac ....lipsa de inspiratie.
0

#65 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 31 January 2013 - 08:56 AM

Vezi postareaMLGore, la 30 January 2013 - 09:59 PM, a spus:

S-a incercat cu sarme si forteaza prea tare servoul. Problema cu orientatul s-a rezolvat cu niste arculete mici.


Stiu ca e greu .. dar daca s-ar fi putut face astfel :

1 - o bucata de sarma de la servo pana dincolo de tubul de ghidaj.
2 - la capatul opus servoului un " ochete " cum sunt cele de la vartejurile de pescuit foarte mic in diametru ca sa nu aiba joc prea mare.
3 - alta bucata de sarma trecuta prin acel " ochet " avand si ea " ochet-ul " ei cu capatul prins de bechie

S-ar fi realizat un fel de articulatie cardanica ca sa exagerez nitel ..

La escamotarea bechiei s-ar fi reusit din acea articulatie mobilitatea miscarii ..

Nu stiu daca am explicat pe inteles ..

Daca deja sa rezolvat .. e O.K. ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#66 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 31 January 2013 - 10:45 AM

.. sau cu niste piese de articulatie sferica .. cele mai mici posibile la gaura pentru tija .. se pot si confectiona din
plastic si lipita tija in ele ...

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#67 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 31 January 2013 - 09:47 PM

Da esta si asta o varianta de luat in calcul,trebuie incercata mai ales ca se pot elimina arcurile din ecuatie.Cu cit mai simplu cu atit mai bine!Multumesc mult pt idei Nea Gigi, daca mai ai ceva pe teava nu ezita!
Azi am finisat si vopsit bechia, mai trebuie un strat de lac bicomponent dupa care voi monta din nou tot ansamblu pt reglajele finale.Daca mai aveti vreo idee v-as fi recunoscator.

Fisiere atasate


0

#68 Useril este offline   MRX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 403
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 01 February 2013 - 02:00 AM

Eu, la așa machetă, aș fi făcut ca la avionul real, adică roata de coadă liberă și frâne diferențiale pe trenul principal. Ar fi simplificat și construcția respectivă și ai fi scăpat și de greutatea suplimentară a unui servo în zona ampenajelor (generatoare de probleme ulterioare de centraj).
Marius-Dan Morcov
0

#69 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2013 - 06:47 AM

Vezi postareaMRX, la 01 February 2013 - 02:00 AM, a spus:

Eu, la așa machetă, aș fi făcut ca la avionul real, adică roata de coadă liberă și frâne diferențiale pe trenul principal. Ar fi simplificat și construcția respectivă și ai fi scăpat și de greutatea suplimentară a unui servo în zona ampenajelor (generatoare de probleme ulterioare de centraj).



La modelul real, bechia e comandata cu cabluri(poate pune Focke pozele de la cel real in care se vad cablurile)- si mie mi s-a parut mai simplu din frane desi apar probleme si la franarea diferentiala.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#70 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 01 February 2013 - 08:35 AM

Corect MlGore .. are cabluri ..

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 01 February 2013 - 08:36 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#71 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 01 February 2013 - 08:54 AM

Focke,
Franarea diferentiala este o complicatie care iti poate da bataie mare de cap la aterizare si decolare. Sistemul este foarte greu de facut practic functional.
Pot apare si probleme din cauza dezechilibrelor accidentale la franare (forte diferite de franare care pot apare accidental).
Comportamentul pe pista in cazul dezechilibrelor de franare este foarte greu de redresat oricat de bun pilot ai fi. Am avut experiente cu asa ceva desi nu am utilizat sistem de franare diferential.
Oricum spor la lucru, este o macheta foarte frumoasa.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#72 Useril este offline   MRX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 403
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 01 February 2013 - 09:53 AM

Retrag cele afirmate.
Marius-Dan Morcov
0

#73 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 01 February 2013 - 10:03 AM

Vezi postareaFocke, la 31 January 2013 - 09:47 PM, a spus:

Da esta si asta o varianta de luat in calcul,trebuie incercata mai ales ca se pot elimina arcurile din ecuatie.Cu cit mai simplu cu atit mai bine!Multumesc mult pt idei Nea Gigi, daca mai ai ceva pe teava nu ezita!
Azi am finisat si vopsit bechia, mai trebuie un strat de lac bicomponent dupa care voi monta din nou tot ansamblu pt reglajele finale.Daca mai aveti vreo idee v-as fi recunoscator.


O mare reusita realizarea complicatei bechii ! Arata scale , felicitari !

Fisiere atasate


0

#74 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 01 February 2013 - 10:21 AM

Printre picaturi ca relaxare .. baga un inel din teava de carbon, sau plastic in gaura de sus din bechie , si lasa sa iasa juma de milimetru sau mai putin in afara si o sa fie exact ca originalul ..

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 01 February 2013 - 10:22 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#75 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2013 - 06:03 PM

Vezi postareacomnean, la 01 February 2013 - 08:54 AM, a spus:

Focke,
Franarea diferentiala este o complicatie care iti poate da bataie mare de cap la aterizare si decolare. Sistemul este foarte greu de facut practic functional.
Pot apare si probleme din cauza dezechilibrelor accidentale la franare (forte diferite de franare care pot apare accidental).
Comportamentul pe pista in cazul dezechilibrelor de franare este foarte greu de redresat oricat de bun pilot ai fi. Am avut experiente cu asa ceva desi nu am utilizat sistem de franare diferential.
Oricum spor la lucru, este o macheta foarte frumoasa.



Modelul nu are frane, asa ca pica oricum franarea diferentiala!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#76 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 February 2013 - 09:36 PM

Hotarit lucru,bechia asta m-a terminat cu nervii !!Cind am zis ca totul functioneaza corect (am conectat sistemul la receptor, am facut toate relajele mecanic si electronic si vreo trei zile m-am tot jucat din pozitia inchis in pozitia deschis sa vad daca nu apare vreo hiba) si urma sa montez toata mecanica la locul ei, a mai aparut o problema.
Noroc ca mi-a venit ideea sa montez (provizoriu)avionul si sa vad exact cum stau cu greutatea pe bechie si daca arcul de la amortizor este suficient de tare.Eu credeam nu o sa fie mai mult 5-600g, dar de fapt e aproape 1kg.
In concluzie imi trebuie un arc mai tare si va trebui sa schimb si servoul pt orientare a bechiei cu ceva mai puternic ;hs 65 nu face fata,va trebui un hs 5084mg care e un pic mai mare ,mai greu cu 10g dar trage 4kg la 6v fata de 2kg cit trage 65-ul.Ramine sa vad daca are loc, daca nu atunci e buba mare de tot.
Cam atit am reusit zilele astea.
Stie cineva de unde sa fac rost de un arc cu diam.de 6-7mm cu sirma de 0.6 -o.8 mm(destins nu comprimat)? Am cumparat o cutie intreaga de arcuri de la Hornbach dar nu e bun nici unul.Si mi-ar mai trebui 2 arculete cu diam de aprox 2-3 mm din alea care se foloseau pe la mecanicele de casetofoane.Daca are cineva vreo idee mi-ar fi de mare ajutor!!
Si poze....

Fisiere atasate


0

#77 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 February 2013 - 09:38 PM

.....

Fisiere atasate


0

#78 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 February 2013 - 09:40 PM

......

Fisiere atasate


0

#79 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 February 2013 - 09:42 PM

......

Fisiere atasate


0

#80 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 February 2013 - 09:44 PM

........

Fisiere atasate


0

#81 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 February 2013 - 09:49 PM

Cam atit trebuie sa se lase bechia ... am inlocuit arcul cu ce-am gasit "prin curte" dar nu e ce trebuie.

Fisiere atasate


0

#82 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 February 2013 - 11:24 PM

Am sa incerc sa ma uit un cutiile mele de arcuri sa vad daca te pot ajuta.
Hotarat lucru trebuie sa iei in considerare sarcina la aterizare. Nu am studiat cu atentie mecanismul tau, dar esti sigur ca doar de 1 kg iti trebuie.
Ma intereseaza sarcina, banuiesc ca este de tractiune si nu in ultimul rand lungimea.
Iti promit ca ma uit in cutia cu arcuri sa vad daca te pot ajuta. Am cel putin 50-60 din diferite tipuri dar trebuie sa vad daca am exact ce-ti trebuie!
Bafta.
P.S. La trenurile de aterizare pe care le-am realizat am tot modificat la ele empiric pana am ajuns la optim.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#83 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 14 February 2013 - 11:30 PM

Am gasit :
8 x 6 x 170mm cu spira de 1 soft, bobinat spira langa spira si 5.2 x 2 x 70.5 cu spira de 0.8 "hard" bobinat spira langa spira.Arcuri de mecanica de casetofon nu am.
Nu am diagrame pentru ele.
Daca iti fac trebuinta da un tignal!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#84 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 February 2013 - 08:42 AM

Vezi postareacomnean, la 14 February 2013 - 11:30 PM, a spus:

Am gasit :
8 x 6 x 170mm cu spira de 1 soft, bobinat spira langa spira si 5.2 x 2 x 70.5 cu spira de 0.8 "hard" bobinat spira langa spira.Arcuri de mecanica de casetofon nu am.
Nu am diagrame pentru ele.
Daca iti fac trebuinta da un tignal!


Pai spira langa spira e acelasi lucru cu ce doreste Focke - ii trebuie destins NU comprimat ? .. cred ca ii trebuie unul ca la masina / masinute adica sub greutate sa se comprime ( el sa "impinga" catre exterior ) ...

Am vazut o caruta de arcuri in targ in Vitan la un nene de toate felurile .. e mai mereu acolo si face si la comanda cum vrei ... trebuie doar cautat intr-o zi de duminica asta daca se merita sa strici ziua de weekend pentru un arc .. poate are cineva de pe forum totusi ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#85 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 15 February 2013 - 09:25 AM

RD,
Nu confunda starea relaxata a arcului cu pretensionarea.
O alta caracteristica a arcului este pasul. In general numai arcurile speciale sunt spira linga spira bobinate (in stare libera). Majoritatea de uz general au pasul in asa fel incat spirele sa nu stea lipite una de alta (in stare libera)!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#86 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 February 2013 - 10:04 AM

Vezi postareacomnean, la 15 February 2013 - 09:25 AM, a spus:

RD,
Nu confunda starea relaxata a arcului cu pretensionarea.
O alta caracteristica a arcului este pasul. In general numai arcurile speciale sunt spira linga spira bobinate (in stare libera). Majoritatea de uz general au pasul in asa fel incat spirele sa nu stea lipite una de alta (in stare libera)!



Nu e confuzie .. pur si simplu nu ma pricep ( sunt economist .. am mai spus )

Acum am inteles .. :

Arcuri COMPRESIE
Arcuri EXTENSIE

Or fi ele speciale alea cu spira langa spira da le gasesti pe toate drumurile .. pun taranii la poarta ca sa se inchida singura , le gasesti la toate bicicletele sub sa - are si de compresia saua la bicicleta dar sunt alea doua mari dar dedesubt sunt d'astea de extensie ... deci nu sunt chiar asa de speciale ...

In cazul nostru cred ca are nevoie de unul de compresie .. de aici confuzia .. ca daca te uiti la el nu are spira una langa alta sunt nitel mai "cracanate" .. ca la arcurile de pix ! .. se vede in foto atasate ..

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 15 February 2013 - 10:08 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#87 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 15 February 2013 - 02:01 PM

Imi cer scuze ,nu am fost destul de clar;imi trebuie deci un arc de compresie (nu cu spirele lipite )cu diam de 7mm sirma groasa de 0.8mm si lungimea totala a arcului de 20-25mm.
0

#88 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 15 February 2013 - 02:02 PM

Nu m-ai inteles din nou.
Am spus ca la arcuri de tractiune poti avea pas in asa fel incat sa ai spira langa spira sau spire fara contact intre ele.
In poza ta daca nu e semifabri, primul din stanga este de compresie, celelalte doua de tractiune.
Cele de tractiune din poza 2 au spira langa spira.
Sunt arcuri de tractiune care arata ca cel din prima poza dar cu urechi.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#89 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 15 February 2013 - 02:18 PM

Imi cer scuze ,nu am fost destul de clar;imi trebuie deci un arc de compresie (nu cu spirele lipite )cu diam de 7mm sirma groasa de 0.8mm si lungimea totala a arcului de 20-25mm.
Trtebuie sa faca fata unei greutati de aprox 1 kg si la un rulaj pe un cimp nu tocmai neted ca sa nu mai vorbim de aterizari ceva mai tari.
In concluzie bechia nu ar trebui sa se lase deloc atunci cind modelul se sprijina pe tren , dar sa inceapa sa lucreze in sitatiile de mai sus.
Sper sa fi fost destul de clar de data asta ,oricum va multumesc mult pt interes.
0

#90 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 February 2013 - 04:06 PM

Vezi postareacomnean, la 15 February 2013 - 02:02 PM, a spus:

Nu m-ai inteles din nou.
Am spus ca la arcuri de tractiune poti avea pas in asa fel incat sa ai spira langa spira sau spire fara contact intre ele.
In poza ta daca nu e semifabri, primul din stanga este de compresie, celelalte doua de tractiune.
Cele de tractiune din poza 2 au spira langa spira.
Sunt arcuri de tractiune care arata ca cel din prima poza dar cu urechi.



Uite bre sefu cam ce trebuie ! nu am facut io paralelogramul repartizarii fortelor da cred ca se intelege .. in tubul ala e arcul cu spire departate - trebuie musai de compresie ...

greutatea apasa pe roata , pistonul ala da sa intre in cilindru, da' arcu se tine tare si il impinge la loc in afara .. deci nu are treba cu alea spira langa spira, cu urechi sau fara, in stare libera sau cum s-o mai numi ...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 15 February 2013 - 04:09 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro