Modelism - RHC Forum: EasyStar II - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EasyStar II Continuare fireasca a EasyStar-ului...

#301 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 11 February 2013 - 08:34 PM

Din exprimarea ta nu se intelege exact la ce fel de putere se refera cei 50W de care vorbesti: e puterea mecanica necesara (pe care trebuie sa o dea elicea), e puterea pe care o cere elicea de la motor, e puterea pe care o cere motorul de la baterie? Ai fi tentat sa crezi ca e vorba de puterea consumata, fiindca atat consuma motorul original de Easystar: vreo 50W, cu care intr-adevar nu face mare lucru, abia urca anemic. Si de unde ai informatia ca pt a zbura cu 40-50km/h trebuie fix 67W? (si asta fiind ce fel de putere?)
Da, pt a urca Easystarul cu 40km/h in panta de 30grade, ar fi nevoie de aproape 50W, dar pt asta trebuie sa se consume de la baterie mult peste 100W.
Tocmai am socotit cu PropCalc:
Ca sa obtii cu elicea de EasyStar de 5x4.3' tractiune de 4N cu viteza de 40km/h, ea cere de la motor 105W si merge cu randament de 45%. Iar motorul la randul sau va trebui sa ceara de la baterie vreo 125W daca e motor bun si merge in regimul sau cel mai eficient.
Concluzia este ca Easystarul nu-i facut sa urce spectaculos, ci mai mult sa-si mentina zborul orizontal. Cu elicea pe care poate sa zboare eficient cu 40-50km/h, orizontal.
0

#302 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 12 February 2013 - 10:19 AM

Pe de alta parte, nici eu nu sustin ca la EasyStar trebuie sa pui motorizare mult mai puternica decat cea originala. Daca el planeaza cel mai bine cu 10m/s (nu stiu exact), viteza optima de zbor motorizat trebuie sa fie tot pe acolo, iar motorul cu care vine e numai bun. Pt dublarea vitezei puterea trebuie marita de 8 ori.
De asemenea, trebuie sa te multumesti cu ascensiuni f domoale, fiindca elicea e mica si nu da tractiune mare cu eficienta sporita decat la viteze mult prea mari, cu totul neeconomice pt acest avion.
Un lucru trebuie sa se inteleaga clar: asta e avion de initiere in pilotaj, facut sa zbori mai mult orizontal si sa inveti comenzile. Vrei alt domeniu de viteze, ascensiune mai rapida, iei alt avion, nu-l supramotorizezi pe asta.
Pt un avion dat poti opta intre a zbura cu viteza economica (care este egala cu viteza de planare cu unghiul cel mai mic si iti asigura cea mai mare distanta de zbor), respectiv cu viteza de anduranta, care iti asigura cel mai lung timp de zbor. Cele doua viteze sunt in raportul de 1.3 (http://www.eaa1000.a...ds/perfspds.htm)
Eu cand am fost incepator am evitat sa-mi iau EasyStar, tocmai pt ca avea elice atat de mica si stiam ca nu poate fi eficient in ascensiune. Am EasyGlider, la care pot pune elice oricat de mare. Fabricantul ii pune elice cam de 10x6, care tot mica mi se pare. Daca e sa mentii avionul la viteza economica (cam 10m/s), nici cu elicea de 10x6 nu poti urca pe panta prea mare. Potrivit PropCalc, cu elice de 10.5x6 la 10m/s, EasyGliderul de 800g urca eficient (60%) pe o panta de pana la 20% (nu 20 grade). Vrei panta mai mare cu eficienta buna la viteza economica, trebuie sa maresti elicea. Eu zbor cu 16x13 sau 18.5x15. Dar la EasyStar, asta nu e posibil.
0

#303 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 12 February 2013 - 10:34 AM

Uite ca mai nou au mai facut cei de la Graupner inca un soi de EasyStar (pe langa Elektro-Rookie):
http://www.graupner....00/product.aspx

E mai pe gustul meu: are ampenaj in V, care permite curentului de aer de la elice sa sufle liber. Mai mai ca m-ar tenta, dar nu au versiune de kit ieftin.
Asta a fost un alt motiv pt care nu mi-a placut EasyStarul: elicea sufla aerul peste ampenaje, si fiind o elice mica, jetul de aer trebuie sa fie de viteza mare.
0

#304 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 February 2013 - 10:38 AM

Exista ceva similar de peste un an:

http://www.hobbyking...r_EPO_PNF_.html
... cu picioarele pe pamant ...
0

#305 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 12 February 2013 - 10:42 AM

Vezi postareaViorelX, la 12 February 2013 - 10:19 AM, a spus:

Un lucru trebuie sa se inteleaga clar: asta e avion de initiere in pilotaj, facut sa zbori mai mult orizontal si sa inveti comenzile. Vrei alt domeniu de viteze, ascensiune mai rapida, iei alt avion, nu-l supramotorizezi pe asta.

Enuntul asta ar trebuie sa fie pus mare si sa clipeasca la inceputul oricarui topic despre EZ http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif poate s-ar mai potoli foamea de a-l dota cu tot felul de configuratii tunning.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#306 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 February 2013 - 10:50 AM

Exact, oare nu se intreaba respectivii de ce mai exista FunJet-ul, daca EZ* este asa de "transformer"...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#307 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 February 2013 - 10:57 AM

Vezi postareaViorelX, la 12 February 2013 - 10:19 AM, a spus:

...Daca el planeaza cel mai bine cu 10m/s (nu stiu exact), viteza optima de zbor motorizat trebuie sa fie tot pe acolo,

Stall-ul calculat de mine (Excel propriu, cu formule verificate, culese din diverse calc-uri) imi cam de vreo 22kmph, confirmat cu telemetrie, cam pe acolo se angajeaza.

...
Pt un avion dat poti opta intre a zbura cu viteza economica (care este egala cu viteza de planare cu unghiul cel mai mic si iti asigura cea mai mare distanta de zbor), respectiv cu viteza de anduranta, care iti asigura cel mai lung timp de zbor. Cele doua viteze sunt in raportul de 1.3 (http://www.eaa1000.a...ds/perfspds.htm)

In calc-ul meu merg pe croaziera = 2x stall si maxim 3x stall. Asta da o plaja de 44-66km
...
Eu zbor cu 16x13 sau 18.5x15. Dar la EasyStar, asta nu e posibil.

Wow... esti mai rau ca mine... m-am oprit la 14x8, pe ceva mai mare ca EG, pentru ca nu am avut motorizare...
Pe ce motor pui elice asa mare? Ar trebui sa ai la ax ceva cam 2-300kv !!! gear de 5-6x ?



Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 February 2013 - 10:58 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#308 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 12 February 2013 - 11:08 AM

Aha, pai daca se angajeaza la 22km/h, n-oi gresi prea mult daca zic ca planeaza optim cu 36km/h, nu?

''''''''''''''''''''
>Eu zbor cu 16x13 sau 18.5x15. Dar la EasyStar, asta nu e posibil.

Wow... esti mai rau ca mine... m-am oprit la 14x8, pe ceva mai mare ca EG, pentru ca nu am avut motorizare...
Pe ce motor pui elice asa mare? Ar trebui sa ai la ax ceva cam 2-300kv !!! gear de 5-6x ?
''''''''''''''''''''

Pt elici atat de mari folosesc atat motoare fara perii outrunner 12N14P cu reductor planetar de 1/3.7, cat si motoare fara perii 24N22P rebobinate de mine cu Kv de 500rpm/V si baterie LiPo 2s.

Aceasta postare a fost editata de ViorelX: 12 February 2013 - 11:09 AM

0

#309 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 February 2013 - 11:28 AM

Alea de 24 de regula sunt disc, nu prea intra intr-un bot de planor, ai gasit ceva mai cilindric-alungit, poti da un pont ?

Eu am mers in jos pana la 600kv, cu un 3648, dar sa pun 2s nu am avut curaj, desi cu 14x8 nu consuma decat 15A. Mi-ai dat o idee :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#310 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 12 February 2013 - 11:31 AM

Am montat motorul afara. Dar ne indepartam de subiect. Nici vorba sa faci asa ceva la EasyStar.
0

#311 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 February 2013 - 11:52 AM

Cred ca arata ca un Wankel :D

Am tras o simulare scurta si castig cam 15% eficienta trecand de la actualul 13x8 / 600kv / 3s, la 16x12 la 2s. Si curentul este sub 20A, nu trebuie sa schimb ESC-ul !

ok, case closed :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 February 2013 - 11:52 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#312 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 12 February 2013 - 11:57 AM

Cu ce ai simulat? Si la ce tractiune si viteza rezulta cresterea de 15% a eficientei? E vorba de un castig net, care tine cont de faptul ca din ce castigi prin marirea elicii pierzi o parte prin scaderea randamentului motorului la turatii prea mici, daca nu e potrivit?
0

#313 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 February 2013 - 12:07 PM

Am scris, am in Excel adunate mai multe formule.

Tractiunea in jur de 900 grame, viteza 54km la ora.

Nu tin cont de acea scadere, nu am gasit teorie sa aprofundez partea asta. Va merge pe la 3300RPM, crezi ca e mica ?
Oricum, la 34lei palele merita incercat, si voi masura pe viu totul, nu e asa mare investitia, in rest am totul, am si o baterie 2s care sa reziste la un shot.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 February 2013 - 12:09 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#314 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 12 February 2013 - 12:19 PM

Pai daca e motor obisnuit de tip 12N14P, merge slab la 3300rpm. Daca n-ai motorul potrivit (eventual cu reductor), degeaba castigi eficienta prin marirea elicii, ca pierzi prin scaderea randamentului motorului.
0

#315 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 12 February 2013 - 09:18 PM

Salut , un motor 2826 / 2200 kv ,adica asta http://www.hobbyking...nner_Motor.html poate trage un ES2 binisor ? alimentare 3s
0

#316 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 12 February 2013 - 09:25 PM

Foarte bine as zice,cu un apc 6x4 pusher la 3s.
0

#317 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 February 2013 - 09:38 PM

Cu un randament foarte prost as zice, cu atat mai prost cu cat este mai sus de 1600kv...
Si pe la 3/4 mansa elicea iti va intra in stall si... degeaba am scris mai multi mai sus.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#318 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 13 February 2013 - 12:20 PM

Daca nu la 3s, poate merge la 2s cu elicea Gunther originala. Nu se poate sti decat daca incerci, mai ales ca motoarele astea n-au un Kv exact cum e dat de comerciant. Dar mai e o problema: elicea asta trebuie sa se invarta pana la 15-16000rpm (potrivit PropCalc), care e o turatie un pic cam mare pt un motor de tipul 12N14P, cum probabil e acest D2826. Mai degraba as recomanda un motor de elicopter de tip 12N10P sau 12N8P, ca de ex:
http://www.hobbyking...ner_2500KV.html
alimentat la 2s.
0

#319 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 13 February 2013 - 04:49 PM

Ma tot uit pe youtube si gasesc destul de multe filmari in care motorizarea este cea de mai sus

0

#320 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 536
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 13 February 2013 - 04:55 PM

Pai de mers, merge, dar nu stii cu ce randament... Lumea e plina de tot felul de ageamii.
0

#321 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 13 February 2013 - 04:56 PM

Inca


D2826-6 2200kv Outrunner Motor


0

#322 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 13 February 2013 - 05:46 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 13 February 2013 - 04:49 PM, a spus:

Ma tot uit pe youtube si gasesc destul de multe filmari in care motorizarea este cea de mai sus


Tu nu (vrei sa) intelegi un lucru pe care il repeta oamenii pe acest thread si nu numai:
EZ-ul zboara cu orice motor, esti la inceput, inca nu ai zburat de unul singur (fara ajutoare prin preajma) vreun avion. Esti la faza de incepator in care aduni orice informatie valoroasa, din prea multe surse (ageamii sau profesionisti cu experienta in aeromodelism), avand teama sa nu cumva sa iei motorul gresit, sa nu zboare cum trebuie sa....etc. Trebuie sa fii constient ca nu o sa poti face alegerea cea mai buna din prima, doar bazandu-te pe experienta altora, fiecare are indemanare, necesitati, cerinte diferite pentru acest model. Dupa ce acumulezi ceva experienta o sa vezi tu singur ce mai trebuie schimbat / ajustat.
Pe romaneste, avionul tau EZ sau Bixler va decola de la sol si vei avea si vana si zgomot si tot ce vrei. Asta nu inseamna ca va avea si randament, bateria se va consuma mult mai repede decat in cazul unei echipari facuta dupa carte. Eu prefer randament, imi place sa zbor FPV pe distante mari asa ca cilesc urechea la ce zic cei care aleg motorul cupa calcule, nu din ce am vazut ca mai pun teribilistii. Tu ca incepator nu o sa percepi un eventual randament sau nu o sa simti nevoia unui asemena lucru pentru ca oricum vei avea cel putin 15-20 minute de autonomie (depinde de cat il forjezi) ceea ce o sa vezi si o sa imi dai dreptate este o eternitate pentru primele zboruri.
Concluzia este: ia-ti spuma sa da-i bice, motorul este mai mult decat suficient pentru nevoile tale.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 13 February 2013 - 05:48 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#323 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 February 2013 - 07:13 PM

Hai sa ma bag si eu in seama.In fapt este o adaugire la posturile de bun simt de mai sus. Trebuie sa fii constient ca zeul aviatiei se numeste greutate. Nu trebuie sa cari un kilogram de baterie si de motor pentru nimic. Va face, doar, ca viteza minima sa fie mai ridicata, exact de ceea ce nu ai nevoie la inceput. In plus va plana mai rau. Bateria si motorul trebuie alese pentru ca sa ai un zbor de 10-15 minute si sa fie capabil de a urca pe o panta domoala, nu mai mult. Vorbim de zbor cu motorul in mers. Daca il folosesti ca planor, este altceva.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 February 2013 - 07:17 PM

0

#324 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 13 February 2013 - 08:49 PM

O sa intru in cel mai scurt timp in posesia urmatoarelor piese pe care am considerat ca o sa imi fie de folos
http://www.hobbyking...nner_Motor.html
http://www.hobbyking...less_Motor.html
sper ca macar unul dintre acestea a imi fie de folos , intrebarea este cu care dintre cele doua sa incep ?
0

#325 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 13 February 2013 - 08:52 PM

Oof, o luam de la capat.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif Ma asteptam niste intrebari concrete cand erai cu spuma in fata ta, pe masa de asamblare.
Cu elicea 6x4 mai folos o sa iti fie primul motor.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 13 February 2013 - 08:53 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#326 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 13 February 2013 - 09:08 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 13 February 2013 - 08:52 PM, a spus:

Oof, o luam de la capat.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif Ma asteptam niste intrebari concrete cand erai cu spuma in fata ta, pe masa de asamblare.
Cu elicea 6x4 mai folos o sa iti fie primul motor.

Pai ideea este ca atunci cand am spuma sa ma apuc sa o montez , nu vreau sa ma apuce aprilie fara a o zbura , ai ideea ce cablu pentru prelungire imi trebuie de la motor la esc ? unii spun 14wg altii 16 wg , nu am cumparat inca cablu pentru prelungire ( cred ca il au cei de la sierra in stoc ), iar ca si elice ,am comandat vreo 4 buc diferite dimensiuni , din cate imi aduc aminte ar fi 7x4,6x4 , 6x5 , parca apc si una singura master parca ii spune
0

#327 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 February 2013 - 09:26 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 13 February 2013 - 08:52 PM, a spus:

Oof, o luam de la capat.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif Ma asteptam niste intrebari concrete cand erai cu spuma in fata ta, pe masa de asamblare.
Cu elicea 6x4 mai folos o sa iti fie primul motor.


Florine, nu voiai cumva sa zici al doilea, cel de 1400kv ? :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#328 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 13 February 2013 - 09:29 PM

Nu, ala de 2200, sa faca vajjj ca de aia e incepator, sa fie incantat de W putere.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 13 February 2013 - 09:29 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#329 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 13 February 2013 - 10:01 PM

Pentru primele zboruri,lasa-l pe cel de 1400.O sa zboare mai incet,o sa urce mai greu si nu o sa scape de sub control.Cel de 2200 e prea turat ca sa il pui sa inveti.Gandeste-te ca poate ajungi cu tot avionul intr-un picaj si te pierzi,mai bine motorul acela mic decat cel turat si puternic( o sa intre cu viteza mai mica si mai scapi de lipituri).Mai e si randamentu asta invartit si rasucit,da` ala e ultimu pe lista.Nu ai nevoie in primele 10 zboruri de 98237927 wati ca sa urce racheta si sa pierzi controlul.As zice chiar ca e sfant permaxu cu care il dadea multiplex,cu ala n-ai cum sa il rupi prea rau,ca abia se taraie cu el.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 13 February 2013 - 10:01 PM

0

#330 Useril este offline   p_cipri 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 20-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare
  • Interests:Muzica, Navomodelism, Aeromodelism, Multicoptere

Postat 17 February 2013 - 09:03 AM

Baieti nu stiu ce va tot agitati cu motoare cu KW mare. eu am motorul asta http://www.hobbyking...ner_1200kv.html iar pe EZ am pus camera video Serioux p720, emitator in 1,2ghz si zboara super ok cu mansa cam la 75%. Cu un acc 2s/2650mA, mai planat mai in full thr, zbor undeva la 45 minute continuu.
Turnigy 9X cu modul audio si Frsky telemetry
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s

Quad S500 cu Naza V2

EasyGlider Pro
0

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro