Modelism - RHC Forum: Team Durango DESC410/DESC210 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Team Durango DESC410/DESC210 DESC410R Evaluare topic: -----

#61 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 20 January 2014 - 07:35 PM

Vezi postareaKata4, la 20 January 2014 - 12:20 PM, a spus:

Si apropos de RR si RF-uri ... imi face cu ochiul, setul de suporti pini bascule, de la RDRP. Am vazut la Cata si la Bogdanut, ca sunt mai "finute" decat cele Durango, adica mi-au parut mai subtirele. Oare rezista ele la echiparea unui SC ?!?!


Suportii de pini sunt construiti din diferite materiale/greutati.

Trebuie sa ii iei in functie de setarile pe care mergi. Cei de la RDRP o mare parte sunt fie pentru LCG (low centre gravity - merg doar pe sasie TYPE B fie sunt din CUPRU si deja vin cu diverse greutati mai mari decat cei standard.

Eu personal folosesc un RDRP RF si un Durango RR si sunt foarte multumit. Tot anul competitional 2013 nu am rupt nici macar o piesa pe acel model, insa odata ce l-am achizitionat am cumparat si piesele OBLIGATORII pentru regim de cursa: HEX aluminiu, Suporti bascule alu!

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 20 January 2014 - 07:47 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#62 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 21 January 2014 - 10:32 AM

Andrei, multumesc pentru informatii.
Abia ieri, am aflat de la Ioel, ca exista ball diff outdrives, mai lungi. M-am uitat pe site-ul Durango si am citit si indicatia lor cum ca sunt facute pentru valori mari droop. E corect ce spun ei. M-am uitat si la cele scurte pe care ei le denumesc "lightweight". Ce nu este corect, imi pare distribuirea intr-un kit de ShortCourse, a versiunii scurte, unde cateva grame, la un SC nu face diferenta. Nu mai spun ca la un SC tot farmecul consta in cursele lungi ale basculelor, body roll, etc. Ca noi ne dam in sala pe mocheta cu SC-urile, in stil gay asa cum spune Bogdanut, asta e altceva :)) . Cred ca ar trebui sa livreze kit-urile de SC, cu versiunea de outdrives lungi.
Stiam inainte sa construiesc kit-ul, de prin popor, ca sar basculele din outdrives si in concordanta cu folclorul, am setat un droop EXTREM de mic al basculelor spate, din bineganditele suruburi exclusiv intalnite pe modelele offroad, Durango.
Amu', cu droop-ul am rezolvat-o, dar cu compresia suspensiei nu :D . Ieri, ma tot gandeam de ce totusi mai sar planetarele. Am incercat sa rememorez locul unde se intampla asta si atunci am realizat ca sare datorita unei curse "in sus" a basculelor. Are acele inele tronconice pe axele amortizoarelor, dar se pare ca nu sunt suficiente. Voi mai pune ceva furtun nitro, pana cumpar outdrive-urile lungi.

In rest, povestea cu CRASH FREE ... e doar poveste. La orice competitie, materialul de concurs este facut la limita, pentru a scoate performanta. Daca pilotul nu este performant ... :D
Exemplul cel mai bun este cel al masinilor din F1. Link-urile trenului fata, cele din carbon, nu sunt mai groase decat degetul mare. La cel mai mic impact, se rup ca sticks-urile.

Nu am ce sa reprosez DESC-ului 210. Problema RR-ului a fost fixata. Ar trebui fixata si problema outdrive-urilor lungi. Poate daca sunt mai multi cei care le semnaleaza aceasta problema, vor face aceasta corectura.

Multumesc inca o data celor care au adus informatii in rezolvarea acestor mici probleme semnalate de mine.
0

#63 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 21 January 2014 - 10:36 AM

Vezi postareasandrei, la 21 January 2014 - 10:32 AM, a spus:

Masina este proiectata pentru a fi setata corect , nu incorect si pot sa fac pariu ca pe cupele de planetare nu aveti outdrive-urile de plastic care protejeaza modelul fix de aceasta eventuala problema si modelele sunt setate cu un DROOP infernal. Corect?


La ce outdrive-uri de plastic te referi ? In manualul kit-ului, nu se specifica nimic in acest sens.

Aceasta postare a fost editata de Kata4: 21 January 2014 - 10:36 AM

0

#64 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 21 January 2014 - 04:02 PM

Exista in kit niste protectii pentru cupele de planetare din diferential care blocheaza planetarele si inlatura pericolul de a sari afara.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#65 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 22 January 2014 - 09:59 AM

Le-am gasit. Cand am asamblat kit-ul, chiar ma intrebam de la ce naiba sunt "tubuletele" acelea. In manual, (studiat cu atentie toate, DESC210, DEST210, DEX210) nu apar la asamblarea diff-ului, sau la "legarea" carterului de sasiu, ci doar deja montate, la pagina 31 din manualul DESC210.
Ieri, am limitat si cursa superioara a basculelor, prin pretensionarea arcurilor amortizoarelor spate. In doua pack-uri, cat m-am dat, nu au sarit planetarele deloc :D Si inca nu montasem protectiile de plastic.
Acum, cu protectiile de plastic montate si revenind la un camber mai "normal", sper ca problema este rezolvata.

Aceasta postare a fost editata de Kata4: 22 January 2014 - 10:04 AM

0

#66 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2014 - 11:04 AM

Vezi postareaKata4, la 22 January 2014 - 09:59 AM, a spus:

Ieri, am limitat si cursa superioara a basculelor, prin pretensionarea arcurilor amortizoarelor spate.

Pretensionarea arcurilor nu limiteaza cursa basculei. Daca vrei sa limitezi aceasta cursa, vor trebui adaugate distantiere pe tija amortizorului, in exteriorul corpului acestuia.
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#67 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 27 January 2014 - 02:13 PM

http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif

Imagine atasata: 20140127_140537.jpg
Imagine atasata: 20140127_140514.jpg

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#68 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 14 February 2014 - 02:10 PM

Am fost la cumparaturi :blush:

Desc410:
suport de diferential aluminiu TD
hexuri de aluminiu TD
coliere RDRP de aluminiu pentru amortizoare

Desc210:
suport rf rdrp 30 grame RDRP
suport rr TD
Suport de suspensie 65 grame RDRP


Imagine atasata: IMG_0374.JPG Imagine atasata: IMG_0376.JPG Imagine atasata: IMG_0381.JPG
:yahoo:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0378.JPG

Aceasta postare a fost editata de Dinutu: 14 February 2014 - 02:11 PM


Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#69 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 09 March 2014 - 05:08 PM

Ce piese se rup cel mai des la cele 2 modele ?
A incercat cineva bascule RPM pentru desc410 ?
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#70 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 09 March 2014 - 09:33 PM

Bravos Dinutu! Looking good!

O simpla remarca...nu cred ca a fost cea mai buna alegere tratarea pinului de hex cu Thread Lock. Era mai utila folosirea de vaselina, ca sa nu pice la montaj. Vei avea probleme mari in inlaturarea lui, in caz de nevoie.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#71 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 09 March 2014 - 09:40 PM

Vezi postareasandrei, la 09 March 2014 - 09:33 PM, a spus:

Bravos Dinutu! Looking good!

O simpla remarca...nu cred ca a fost cea mai buna alegere tratarea pinului de hex cu Thread Lock. Era mai utila folosirea de vaselina, ca sa nu pice la montaj. Vei avea probleme mari in inlaturarea lui, in caz de nevoie.


Este doar un superglue super ieftin. Se scot usor daca impingi :D

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#72 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 10 March 2014 - 12:09 AM

se vede ceva in spate la prinderea holderului?La 210....
e o placa de aluminiu? :rofl:

:drinks:
0

#73 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 19 March 2014 - 11:10 PM

Vezi postareaaiurica, la 10 March 2014 - 12:09 AM, a spus:

se vede ceva in spate la prinderea holderului?La 210....
e o placa de aluminiu? :rofl:

:drinks:


EXOTEK!

Am inceput un mic rebuild al 410-lui dupa ce l-am cam afumat :D O sa o pregatesc de pamant si o mica revizie dupa un sezon indoor :D Pics coming soon :blush:

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#74 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 21 March 2014 - 11:03 AM

Daca o pregatesti pentru outdoor, sa nu uitam sa aducem ceva mititei sau carne pt gratar.

Serios acum, pune si tu inelul acela de protectie la cardanul spate, sau macar un amarat de termoretractil.
0

#75 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 21 March 2014 - 11:17 AM

Vezi postareaKata4, la 21 March 2014 - 11:03 AM, a spus:

Daca o pregatesti pentru outdoor, sa nu uitam sa aducem ceva mititei sau carne pt gratar.

Serios acum, pune si tu inelul acela de protectie la cardanul spate, sau macar un amarat de termoretractil.


In primul rand cred ca ajunge cu remarcile astea destul de offtopic pe diferite site-uri pe subiectul asta. Am inteles ce s-a intamplat si am reparat, cei care chiar m-au ajutat au fost cei care au sarit sa ma ajute, nu s-au uitat, si le multumesc enorm.
In al doilea rand crezi ca un termocontractabil o sa opreasca un pin de metal? Eu nu cred. Ca sa fixezi pinul torni superglue si pui un capac de plastic. Nu am ajuns asa de iresponsabil sa repet aceasta greseala dupa ce masina a luat foc. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif Bafta :good:

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#76 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 21 March 2014 - 11:55 AM

Cum ai reusit sa afumi masina??
0

#77 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 21 March 2014 - 12:01 PM

Vezi postareaSuperman, la 21 March 2014 - 11:55 AM, a spus:

Cum ai reusit sa afumi masina??


Cu carbuni si mult talent.

Pinul care fixeaza cardanul spate a iesit si a perforat o celula care statea sub el. :drinks:

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#78 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 21 March 2014 - 12:26 PM

Pentru ca esti un copil si pentru ca imi esti simpatic, o sa stau sa-ti explic;

Pinul acela a iesit, datorita fortei centrifuge, care ca orice forta este proportionala cu masa. Cam ce masa are pinul ala, cred ca iti cam dai seama si tu. Deci forta centrifuga nu este mare, astfel incat, un "inel" din termocontractil il va tine cu siguranta acolo. Daca nu crezi, intreaba baietii de la touring, care pun la fel pe planetare. SuperGlue, nu este atat de super pe cat ai tu impresia. Nu este solutia ideala, iar in cazul aplicarii lui pe pini metalici, fie ca sunt la hex-uri, sau la cardane, sau unde vrei tu, pe piese metalice, este o tiganie. In foarte scurt timp dupa ce se intareste, superglue se "sparge" sau se taseaza, si nu mai sta acolo unde l-ai pus tu.
Varianta cu termoretractil este buna daca ai pierdut piesa originala pe care trebuia sa o pui acolo, la articulatia cardanului, piesa 310039.

Daca te supara glumele cu "focul", imi cer scuze daca te-am ofensat. Stiu ca nu e prea placut sa se distreze unii pe seama daunelor tale. Mai sus, am vrut sa fiu doar putin cinic, sa iti aduc aminte sa iti construiesti modelul "ca la carte", nu "ca baietii", pentru a nu mai avea evenimente neplacute. Imi dau seama ca esti copil si ca nu poti selecta uneori sfaturile bune de sfaturile "la misto".

Hai, bafta la urmatoarele competitii.
0

#79 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 21 March 2014 - 12:26 PM

Nasoala treaba
0

#80 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 21 March 2014 - 02:20 PM

la cursa s-a dat cu doua termo aplicate pe el.tine fara probleme.
a gresit, nu va mai gresi.Bine ca a fost atat si nu a fost cu flacara....

si la Dex 410 este aceiasi problema.....trebuiesc verificate periodic fixarile pinului in cardan si pus tub termo sau capac cu super glue pt fixare.( nu a pinului ci a inelului de plastic( la asta se referea Dinu))
0

#81 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 01 April 2014 - 10:00 PM

Intr-un final am echipat si eu desc210 :D. M-am dat putin cu el,si incepe sa imi placa,iar 410-le...tot asteapta sa fie pus pe o pista de anul trecut.
O sa am ceva concurenta la concursul din 10 Mai de la mures? :blush:
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#82 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 03 May 2015 - 07:37 PM

HPI ROMANIA NU MAI ADUCE PISE DE DURANGO REZILIERE CONTRACT ...............
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#83 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 10 September 2015 - 09:51 PM

N-a murit topicul baieti, nu? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif

Multumesc GNS racing pentru noul sasiu, desi am avut mici probleme, s-au rezolvat cu un efort minim, iar masina s-a comportat excelent pe pamant cu un set-up potrivit. Cu siguranta un upgrade esential de la sasiul de plastic, orice compound, care era doar o gluma proasta :clapping:
Overall am fost multumit de masina dupa etapa de campionat national, luand o pozitie foarte buna. Voiam sa o vand, dar acum parca ma mai gandesc :good: Chiar a fost alta masina fata de anul trecut, schimband complet setarile, motorul, ceva cauciucuri si sasiul :wub:


Imagine atasata: 10655253_461358014035814_5607081984409565209_o.jpg

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro