Modelism - RHC Forum: Team Durango DESC410/DESC210 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Team Durango DESC410/DESC210 DESC410R Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 29 August 2013 - 12:36 PM

Si eu sunt de aprox 3 zile posesor de Team Durango DESC410r (cica full upgrade)
L-am luat de pe forum si inca nu m-am dat cu el :( pentru ca astept cateva piese .
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#32 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 29 August 2013 - 01:43 PM

Vezi postareabogdan97, la 29 August 2013 - 12:36 PM, a spus:

Si eu sunt de aprox 3 zile posesor de Team Durango DESC410r (cica full upgrade)
L-am luat de pe forum si inca nu m-am dat cu el :( pentru ca astept cateva piese .


deci tu il rezervasei :)
sa il stapanesti sanatos.



ca impresii de constructie, mi se pare ca kit-ul reprezinta 10 pasi inainte fata de ce aveam, adica un slash.

legat de problemele avute la asamblare, singurele de pana acum, sunt niste jocuri la basulele din fata.Am incercat sa bag niste saibe de plastic putin mai mari decat scrie producatorul( 1mm) insa nu mai puteam sa prind suspension holderul fata, pt ca nu se mai potrivea la gauri.

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 29 August 2013 - 01:45 PM

0

#33 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2013 - 02:27 PM

Jocurile pe care le vei sesiza la asamblare sunt special lasate din proiectarea masinii. Toate automodelele au jocuri la bascule. Nu te sfatuiesc sa preiei acele jocuri cu saibe,
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#34 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 29 August 2013 - 09:13 PM

Jocurile in bascule sunt intentionat proiectate asa pentru a proteja componentele de strangulare si rupere in caz de sarcina maxima. Fa ca la manual, nu face modificari ca si la un roller hobby fiindca aici vei strica si nu vei imbunatati. Va salut din concediu :) in sfarsot :))
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#35 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 05 September 2013 - 08:58 AM

Mi-au venit in sfarsit piesele,si ieri am reusit sa le montez si sa pun electronica :yahoo:
Astazi voi da o tura prin curte sa vad cum se comporta :)
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#36 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 14 September 2013 - 01:58 PM

Si poze cu masina gata de distractie.



http://img.tapatalk.com/d/13/09/14/e5upy5eq.jpg

Aceasta postare a fost editata de shogi: 13 January 2014 - 11:07 AM

0

#37 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 27 September 2013 - 06:00 PM

Vezi postareaaiurica, la 14 September 2013 - 01:58 PM, a spus:

Si poze cu masina gata de distractie.



http://img.tapatalk.com/d/13/09/14/e5upy5eq.jpg

Arata super !!!, ai condus-o ?, Cum ti se pare ?
Mie din pacate mi-a pierit momentan cheful, si s-ar putea sa vand tot mai incolo , asa ca daca cineva vrea unul rtr cu combo tekin..., stay on , poate prindeti o super oferta

Aceasta postare a fost editata de shogi: 13 January 2014 - 11:08 AM

"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#38 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 15 October 2013 - 09:16 PM

*fara cuvinte* by Aiurica

Inainte:
Imagine atasata: 1236125_458111504304019_1224632501_n.jpg

Dupa:
Imagine atasata: 1383489_548903818516734_1151859587_n.jpg

Astept si eu puiutul meu, abia astept :D

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#39 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 20 December 2013 - 10:18 PM

Ma declar mandrul posesor al ambelor modele, Desc210 si 410.

Despre 210:
Nu pot spune prea multe intru cat nu am rulat masina, doar am asamblat-o. Imi place ca e destul de simpluta dar cere cateva upgrade-uri, cand se aproprie nationalele le voi face... Over all o masina frumoasa.

Despre 410:
Am rulat masina 2 concursuri si ma declar relativ multumit de ea. In primul concurs am fost o catastrofa as putea spune, nu am avut un setup prea bun si nici cine stie ce roti. In al doilea concurs a obtinut locul 1, fara prea mult efort, si se pare ca am gasit niste setari bune. In amortizoare pe fata am ulei de 35wt combinat cu 5000 de amortizoare, iar pe spate 50 cu 5000. Restul ramane secret :lol:

Piese care se rup: holderele care vin de plastic, pinii de bascula si probabil bascula si in consecinta veti pierde pivot ballurile, care nu se mai gasesc in Romania. Asa ca mare grija...

Upgradeuri: suportii de aluminiu ( rr si fr ) si daca nu vine cu, bascule fata-spate heavy duty. Orice alt upgrade nu mi se pare foarte util, hexurile de plastic nu s-au spart, fuzetele nu s-au rupt si nici nu au un joc prea mare, iar suportii de diferential asemenea celorlalte. Asta este parerea mea, la masina mea nu voi face aceste upgradeuri.

Piese de rezerva: - piesele care se rup :lol:

Ce probleme intampin:
1. Atunci cand virez maxim janta freaca capatul de bara de la directie...
2. Lipsa puterii, parte din electronica parte din faptul ca patineaza...

Cam atat, astept critici si pareri asupra masinii :yahoo:Bafta!


Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#40 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 20 December 2013 - 10:34 PM

Pai verifica si sliperul poate e slabit.
Il scoti si daca reusesti sa il invarti inseamna ca trebuie sa mai strangi o tura.
0

#41 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 21 December 2013 - 12:05 AM

Vezi postareaaiurica, la 20 December 2013 - 10:34 PM, a spus:

Pai verifica si sliperul poate e slabit.
Il scoti si daca reusesti sa il invarti inseamna ca trebuie sa mai strangi o tura.


Si daca atunci cand il strang imi patineaza spurul ce inseamna? Ca nu mai pot strange sliperul? :angry2:

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#42 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 24 December 2013 - 06:50 PM

pt ca stocurile sunt destul de naspa pe reperul asta( pivot ball de pin), uite ce am gasit si cumparat.
Nu am confirmarea ca merg insa nu cred ca sunt probleme.Pretul e foarte ok, deci cine are nevoie.....go for it.

http://www.ebay.co.u...=item58a1bac472
0

#43 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 24 December 2013 - 07:02 PM

Anul urmator o sa intru si eu in familia posesorilor de SC.
Mai precis, DESC210. Alfa, pazea ca vin :)
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#44 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 31 December 2013 - 11:51 AM

Si pt ca imi plac inovatiile , am comandat si de la hpi aceste pivot ball uri ce se dovedesc a fi perfecte pt durango.
Deci go for it...

http://s27.postimg.org/qsuca68tr/image.jpg
0

#45 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 11 January 2014 - 11:51 PM

Mai nou sunt posesor si de DESC210 :D.Nu l-am rulat inca,doar l-am construit,si pot sa zic ca a fost o constructie destul de interesanta,kit-ul are multe noutati fata de masinile pe care le-am avut pana acuma.Singura problema care am avut-o a fost la montarea diff-ului,dar am gasit acest tutorial si l-am facut si pe ala...
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#46 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 13 January 2014 - 06:51 PM

Vezi postareaDinutu, la 21 December 2013 - 12:05 AM, a spus:

Si daca atunci cand il strang imi patineaza spurul ce inseamna? Ca nu mai pot strange sliperul? :angry2:


Mecanicule care esti tu.... Ai doua piulite acolo... Desfaci prima apoi o strangi pe cea dinspre spur apoi o blochezi cu cealalta pentru a preveni autodesfacerea.....
0

#47 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 16 January 2014 - 11:04 AM

Vezi postareaaiurica, la 13 January 2014 - 06:51 PM, a spus:

Mecanicule care esti tu.... Ai doua piulite acolo... Desfaci prima apoi o strangi pe cea dinspre spur apoi o blochezi cu cealalta pentru a preveni autodesfacerea.....


Folosesti intrernet explorer? Si eu!

Intre timp mi-am comandat hexuri de aluminiu, tower fata de aluminiu, spate de carbon, suport RR si cred ca urmeaza insertii de dif de aluminiu si suport de servo de aluminiu. O sa port ochelari de soare cand ma uit la masina :lol:

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#48 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 16 January 2014 - 01:22 PM

Vezi postareaDinutu, la 16 January 2014 - 11:04 AM, a spus:

Intre timp mi-am comandat hexuri de aluminiu, tower fata de aluminiu, spate de carbon, suport RR si cred ca urmeaza insertii de dif de aluminiu si suport de servo de aluminiu. O sa port ochelari de soare cand ma uit la masina :lol:


Si daca mai comanzi multe piese de aluminiu, s-ar putea sa trebuiasca sa comanzi si un motor seria 550, ca 540-urile n-o sa mai fata fata pe masina ta! :D
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#49 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 16 January 2014 - 03:06 PM

Huh???

Pai are 550....
0

#50 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 17 January 2014 - 11:36 AM

Nu am reusit niciodata sa inteleg "upgradeurile" bling-bling la SC sau ST. Oricum, ele nu se vad. Sunt acoperite de caroserii :D
0

#51 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 17 January 2014 - 11:48 AM

Mare problema mare la DESC210R !
Probabil ca sunt multi care o stiu dar postez aici, doar-doar o fi cineva care stie mai multe detalii/variante cum sa fixez aceasta problema;
La diff-ul cu bile, cel standard pentru modelul kit, outdrive-urile sunt prea scurte. Sau tijele de planetare sunt prea scurte. Cert este ca dogbone-ul din capat, scapa in draci din outdrive. Evident ca acesta se deterioreaza cu fiecare "scapare". Materialul imi pare foarte moale, atat al pinului planetarei cat si al outdrive-urilor, prezentand uzura mare dupa aproape doua luni de folosire moderata, numai indoor. Am incercat sa "compensez" problema, initial prin micsorarea droop-ului basculelor spate, iar apoi printr-un f mare negative camber. Dar nu este ok ... SC-ul trebuie sa aiba cursa mare a basculelor iar unghiul camber trebuie sa il setez asa cum vreau eu...nu asa incat sa compensez un defect de conceptie/fabricatie.
Exista outdrive-uri pt ball diff, ca spare parts, mai lungi? Sau musai trebe sa iau diff-ul cu sateliti, care cica (doar vorba din popor) ar fi putin mai lungi?

Un alt punct slab al DESC210R este RR hinge-pin support. Chiar si cel revizuit, fara bile/nuci, cedeaza la un impact nu foarte mare al trenului spate. Cu cel initial, nerevizuit, a cedat dupa mai putin de un pack :D .
0

#52 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 17 January 2014 - 01:15 PM

Blincuri gen hex, tower, suport servo, suspension holder de aluminiu sunt must-uri in regim de concurs.
Trebuiesc intelese.

Marea prbl a desc 410 dupa inlocuirea holderelor o reprezinta basculele, la cel mai mic impact, cedeaza.
Dupa rupere vine de la sine pin, pivot ball si dupa caz chiar holder.
Asta e pretul pt bascule rigide si tinuta de drum ferma.
Exista varianta brate RPM dar au flexibilitate f mare. O sa incerc sa vad cum se comporta si cu astfel de brate.

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 17 January 2014 - 01:16 PM

0

#53 Useril este offline   ioel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Colentina
  • Interests:Datul cu maÈ™inuÈ›ele È™i bicla, ping-pongul

Postat 17 January 2014 - 09:56 PM

@Kata4:
Exista intr-adevar cupe mai lungi, le gasesti pe siteul importatorului. Totusi la banii aia iti recomand sa-ti iei mai degraba difful pe sateliti.
Am patit-o si eu asta vara in Tineretului, doar ca la mine a fost necesara o singura "scapare" ca sa o rezolve definitiv. Din cate mi s-a explicat atunci, RR-ul de Al mai rigidizeaza un pic prinderea basculelor si astfel permite planetarelor mai putin sa scape. Cert e ca dupa ce mi-am inlocuit RR-ul cu cel din Al nu au mai fost probleme, desi am tras tare de ea si eu si colegu` la nationale :)
0771662548
0

#54 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 17 January 2014 - 11:11 PM

Vezi postareaaiurica, la 16 January 2014 - 03:06 PM, a spus:

Huh???

Pai are 550....


Huh, 4.5! :ph34r:

Sa vedem cum merge desculica_patruunuzero maine, sper sa nu ma dezamageasca :D Urmeaza bascule RPM si cred ca upgrade-urile se opresc aici... :mellow: Cred!

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#55 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 20 January 2014 - 12:16 PM

Merci Ioel.
Voi inlocui prima data RR-ul cu cel din aluminiu. Vreau sa vad daca mai "scapa" tot atat de des, cu toate ca actualele cupe, au ceva uzura. Apoi, cred ca voi opta pentru inlocuirea cupelor pentru diff-ul cu bile. Stiu ca pretul este asemanator cu cel al intregului diff cu sateliti, dar as vrea sa incerc "demontarea mitului" cum ca diff-ul cu bile e mai "prost". Vreau sa incerc si un set de bile ceramice. Si apropos de bile ( :) ), imi este clar ca folosirea bilelor tungsten carbide, este indicata pentru incepatorii in constructia unor astfel de diferentiale. Bilele din otel, la o strangere mai mare, se deformeaza de parca ar fi din plastelina.

Aceasta postare a fost editata de Kata4: 20 January 2014 - 12:16 PM

0

#56 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 20 January 2014 - 12:20 PM

Si apropos de RR si RF-uri ... imi face cu ochiul, setul de suporti pini bascule, de la RDRP. Am vazut la Cata si la Bogdanut, ca sunt mai "finute" decat cele Durango, adica mi-au parut mai subtirele. Oare rezista ele la echiparea unui SC ?!?!
0

#57 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 12:40 PM

Vezi postareaKata4, la 20 January 2014 - 12:16 PM, a spus:

"demontarea mitului" cum ca diff-ul cu bile e mai "prost".

Diferentialul cu bile nu este mai prost decat cel cu sateliti. Singura lui problema ar fi aceea ca nu are un comportament constant pe parcursul unui concurs. Pe masura ce bilele se uzeaza diferentialul se "slabeste" necesitand ajustari permanente - ceea ce, pentru o mana mai putin experimentata, poate fi o problema.
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#58 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 20 January 2014 - 12:46 PM

Este foarte adevarat, insa pana ajunge sa se uzeze, trebuie sa inveti ... cat si cum sa-l stangi :) Eu tocmai asta as vreau sa invat.
Profesionistii spun ca este necesara reajustarea dupa fiecare mansa. Bine, ei cred ca simt diferenta.
Eu am sesizat diferenta, intre diff-ul pe bile (strans dupa ureche) si cel cu sateliti, pe Jekyll-ul lui fi-miu. Mai ales pe curbele cu raza mare si deci si viteza/acceleratie mai mare ... Un + pentru spider diff :D

Aceasta postare a fost editata de Kata4: 20 January 2014 - 12:47 PM

0

#59 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 20 January 2014 - 04:59 PM

Si sa nu faci ca mine, care a gresit vaselina si in loc de diff grease a bagat alt grease generic pe bile si sa te tii patinoar-diff

Da-i misto ca il reglezi din surub, nu tot desfaci cureti schimbi vaselina faci la loc
USER BANNED BY ADMIN
0

#60 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 20 January 2014 - 07:32 PM

Vezi postareaKata4, la 17 January 2014 - 11:48 AM, a spus:

Mare problema mare la DESC210R !
Probabil ca sunt multi care o stiu dar postez aici, doar-doar o fi cineva care stie mai multe detalii/variante cum sa fixez aceasta problema;
La diff-ul cu bile, cel standard pentru modelul kit, outdrive-urile sunt prea scurte. Sau tijele de planetare sunt prea scurte. Cert este ca dogbone-ul din capat, scapa in draci din outdrive. Evident ca acesta se deterioreaza cu fiecare "scapare". Materialul imi pare foarte moale, atat al pinului planetarei cat si al outdrive-urilor, prezentand uzura mare dupa aproape doua luni de folosire moderata, numai indoor. Am incercat sa "compensez" problema, initial prin micsorarea droop-ului basculelor spate, iar apoi printr-un f mare negative camber. Dar nu este ok ... SC-ul trebuie sa aiba cursa mare a basculelor iar unghiul camber trebuie sa il setez asa cum vreau eu...nu asa incat sa compensez un defect de conceptie/fabricatie.
Exista outdrive-uri pt ball diff, ca spare parts, mai lungi? Sau musai trebe sa iau diff-ul cu sateliti, care cica (doar vorba din popor) ar fi putin mai lungi?

Un alt punct slab al DESC210R este RR hinge-pin support. Chiar si cel revizuit, fara bile/nuci, cedeaza la un impact nu foarte mare al trenului spate. Cu cel initial, nerevizuit, a cedat dupa mai putin de un pack :D .


Outdrives mai lungi pentru diff cu bile
http://shop.hpi-raci...ngi-p-2505.html

EXTRAS DE PE SITE-UL NOSTRU PENTRU A INTELEGE GAMA DE FOLOSIRE A ACESTOR CUPE

Aceste cupe de diferential Team Durango pentru seria de masini 210 sunt construite in configuratie alungita pentru diferentialele pe bile. Dezvoltate special pentru a permite suspensiei spate sa fie reglata cu setari extreme de DROOP, aceste cupe construite cu precizie, va asigura ca ansamblul spate de planetare va rula fin si sigur in orice setare extrema de droop.

Testate si rafinate de pilotii nostri de competitii, aceste piese iti ofera oportunitatea de a rafina setarile masinii tale din seria 210.

Pachetul contine 2 buc cupe diferential.

CE ESTE DROOP-ul

Droop se intelege prin cursa maxima a bratului de suspensie.

In general mai putin Droop reduce inclinarea laterala a sasiului (acest lucru se poate ajusta prin ridicarea sau coborarea bieletelor de asemenea, prin folosirea de saibe de grosimi diferite).

Mai putin droop pe puntea spate va oferi masinii mai multa directie. Pe pistele de mocheta se scade din DROOP, iar pe cele de pamant se creste DROOP-ul, insa totul cu o limita.

In cazul de folosire de DROOP prea mult, apar situatii gen: planetare care scapa din cupe, uzura prematura pe cupe datorita contactului unghiular al planetarei cu cupa, etc


Aceasta discutie s-a mai purtat intre proprietarii de DESC pe mapamond. Cei din Romania m-au facut inclusiv sa intreb la Durango referitor la aceasta "problema", insa proiectarea modelului este perfect corecta, insa de multe ori utilizatorii inteleg gresit conceptul de DROOP si il seteaza incorect, lucru ce poate duce la ceea ce ai remarcat. Masina este proiectata pentru a fi setata corect , nu incorect si pot sa fac pariu ca pe cupele de planetare nu aveti outdrive-urile de plastic care protejeaza modelul fix de aceasta eventuala problema si modelele sunt setate cu un DROOP infernal. Corect?

Eu pe DESC210 nu am avut niciodata asemenea probleme, initial se plangeau si primii proprietari in Romania ca sunt prea scurte, dar probleme a avut doar 1 ,maxim 2. La fel se spunea si despre sasiu ca este prea casant , insa s-a demonstrat ca este neadevarat (a fost casant in conditii incorecte de folosire si doar la 2 persoane din Romania care il tranteau de perete pe pista, eu personal si multi altii am tras un sezon intreg cu ele si nu am avut nici macar 1 bucata rupta) , acum depinde si de stilul de condus. Asemenea modele sunt gandite pentru regim competitional PRO. Un model intermediar pana la aceasta gama este de ex BLITZ ESE care este dedicat si gamei incepatori spre intermediari fiind mult mai permisiv la greseli

De asemenea tot aud ca lumea se plange ca se rup piese la varii producatori de produse competitionale, exista o vorba folosita foarte des pe forumurile din uk " CRASH LESS". Modelele de competitii sunt gandite pentru competitii, nu accidente, indiferent cum luati problema si o discutati sau ne invartim dupa degete. Modelele se rup in momentul in care le-ati lovit. PUNCT. In cazul in care concursurile ar fi facute corect in Romania , nu s-ar mai lovi lumea, pentru ca s-ar da penalizari , toata lumea ar conduce mai prudent si atunci nu am mai avea piese rupte.

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 20 January 2014 - 07:54 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro