Mondiale veliere 2011
#1
Postat 18 April 2011 - 08:49 PM
Gyula
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#3
Postat 19 April 2011 - 08:24 PM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#4
Postat 19 April 2011 - 08:52 PM
Acum am observat ca am gresit ieri linkul cu pagina oficiala....
Rezultate si poze
Aceasta postare a fost editata de Gyula: 19 April 2011 - 08:53 PM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#5
Postat 19 April 2011 - 09:26 PM
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#6
Postat 20 April 2011 - 09:13 PM
Se spune ca la 2,4 GHz nu sunt probleme dar eu am avut, si am ratat doua curse. In rest a fost vant slab si foarte slab, ca la Valcea, dar chinejilor se are ca nu le pasa, merg bine in orice conditii. Se spune ca ei incep preselectia cu 300 sportivi din care raman 10 dupa un antrenament de 3 luni, asa ca nu e de mirare ca sunt buni.
Ne-a vizitat Thomas si a asistat la chinurile mele de azi.
Sper ca maine va fi o zi mai buna.
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#7
Postat 21 April 2011 - 04:45 PM
Am pornit cu mari sperante ca voi recupera ceva din locurile pierdute. Prognoza sponea vant foarte slab, care s-a dovedit mai mult ca adevarat. Am stat o zi intreaga pe malul apei asteptand vantul care nu si-a facut aparitia, asa ca raman pe locul unde am reusit sa cobor dupa esecurile de ieri. Belo, HUN 01 a facut n interviu cu echipa chineza, si trebuie sa recunosc, am scris gresit ca pronesc de la un lot de 300 sportivi si cantonament de trei luni. Crudul adevar e ca pornesc la un cantonament de 5 luni, cu 500 de velisti (10-20 sportivi din fiecare provincie), din care raman la urma 10. Sa nu mai spun ca totul e pe cheltuiala statului..... In acel cantonament au si pregatire teoretica, se tin ore de teorie ca la scoala.
Maine incepe clasa M si dupa masa festivitatea oficiala de deschidere.
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#8
Postat 21 April 2011 - 09:11 PM
sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile
#9
Postat 21 April 2011 - 10:14 PM
Aceasta postare a fost editata de Gyula: 21 April 2011 - 10:14 PM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#11
Postat 22 April 2011 - 07:29 PM
Gyula, la 21 April 2011 - 10:14 PM, a spus:
Inainte sa pui statia pe M mai fai un rebind apoi verifica cu atentie sursa de alimentare de la receptor eventual schimb-o cu una cu capacitate mai mare sau schimba seturile mai des . Dupa cum descrii fenomenul arata ca si cum ar avea un consum mare si scade tensiunea de alimentare a receptorului si acesta trece in fail-saife.
Spectrum recomanda un condensator dar acolo nu ai de unde sa-l iei . Schimba des acumulatorii si incarca-i cu atentie ( parca sint EENLOP de 2100 )
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#12
Postat 22 April 2011 - 07:47 PM
stamate, la 22 April 2011 - 03:04 PM, a spus:
Azi cu asta am avut probleme....
M-ul meu, proaspat refacut, urca foarte bine in vant dar la vant din pupa nu vrea deloc sa mearga. Pozitiile greu castigate pe portiunile cu vant strans le pierd repede cum am luat baliza din vant si pornesc cu vant de pupa.
Azi dupa masa a fost deschiderea oficiala, mars, fanfara, calareti, tot ce vrei, Iboly a facut poze, ca eu am fost ocupat cu drapelul.
Urmeaza si pozele imediat.
Aceasta postare a fost editata de Gyula: 22 April 2011 - 07:48 PM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#14
Postat 24 April 2011 - 08:40 PM
Ieri si azi nu s-a intamplat mare lucru, cel mai mult am stat si am asteptat vantul. Intr-o zi normala se pot face 6 curse cu toate cele 3 grupe (total 18) dar ieri s-a facut o singura cursa valabila cu cele trei grupe si azi la fel. In cursa de ieri am prins o buruiana imensa, in cel de azi una mai mica. Incercari s-au facut mai multe, dar au fost rechemate din cauza lipsei de vant. In penultima cursa anulata am reusit performanta de a conduce pe prima latura, iar ultima incercare de a fost anulata din cauza unor rafale foarte puternice, venite aproape din senin. Era aproape ora 5 asa ca arbitrii au decis sa opreasca cursele pe azi, a venit si ploaia. Dupa perfprmanta ultimelor 4 zile am reusit sa ajung de pe locul 43 pe 51. As zice ca mai rau nu se poate, dar mai sunt 2 zile de concurs :unsure:
Am mai incarcat poze in album
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#16
Postat 25 April 2011 - 07:32 PM
Gyula, la 24 April 2011 - 08:40 PM, a spus:
Ieri si azi nu s-a intamplat mare lucru, cel mai mult am stat si am asteptat vantul. Intr-o zi normala se pot face 6 curse cu toate cele 3 grupe (total 18) dar ieri s-a facut o singura cursa valabila cu cele trei grupe si azi la fel. In cursa de ieri am prins o buruiana imensa, in cel de azi una mai mica. Incercari s-au facut mai multe, dar au fost rechemate din cauza lipsei de vant. In penultima cursa anulata am reusit performanta de a conduce pe prima latura, iar ultima incercare de a fost anulata din cauza unor rafale foarte puternice, venite aproape din senin. Era aproape ora 5 asa ca arbitrii au decis sa opreasca cursele pe azi, a venit si ploaia. Dupa perfprmanta ultimelor 4 zile am reusit sa ajung de pe locul 43 pe 51. As zice ca mai rau nu se poate, dar mai sunt 2 zile de concurs ;)
Am mai incarcat poze in album
Nu te mai prostii si alerga dupa buruieni - trage-le o mama de bataie .Multam pentru pozele de la Prime Number . daca ai timp mai fa niste poze la modelele de M dar nu walicki .Sconcsul ce model a venit ? australianul ce model are , Manfred alearga cu un Walicki?
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#17
Postat 25 April 2011 - 10:48 PM
Seara a avut loc o sedinta, la care s-au adoptat cateva schimbari. Cehia a propus introducerea limitei de greutate la clasa de un metru, ca la IOM, adica 4 kg la barca si 2,2-2,5 la derivor cu lest. Propunerea nu a fost bine primita de conducere, s-au adus tot felul de argumente impotriva, dar cand s-a ajuns la vot, doar trei tari au fost impotriva, asa ca s-a adoptat schimbarea, cu aplicare incepand cu anul viitor. Cealalta propunere, venita din Elvetia, a fost revenirea la vechiul regulament de 10. Si aici s-a discutat mult, toti au fost de acord ca lungimea liniei de plutire e foarte greu de masurat, si au ajuns la concluzia ca mai bine schimba acel coeficient de la 0,9 la 0,8. Asa ca Dane, nu mai taia barca ;)
Cat despre vele swing, sunt cateva dar nu prea conduc. Degeaba merg f bine la vant de pupa, pe vant strans sunt depasite Skalpeluri. \sconcsul merge cu acelasi Crazy tube, Manfred si australianul cu Skalpel de Valicki.
Aceasta postare a fost editata de Gyula: 25 April 2011 - 10:51 PM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#19
Postat 26 April 2011 - 11:38 AM
Excelenta hotarirea cu greutatea pentru ein Meter - s-a terminat cu lesturile mini de 1,5 kg si modelul sub 1,5 kg - erau bune si calculele mele
facute pe la Corelis .
0,8 in loc de 0,9 pai ce dracu iar tai din model ?
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#20
Postat 28 April 2011 - 12:05 AM
rallyman, la 26 April 2011 - 11:38 AM, a spus:
Nu, aceasta modificare s-a facut tocmai ca barcile dupa regulamentul vechi sa intre iarasi in legalitate.
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#21
Postat 29 April 2011 - 01:17 PM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#22
Postat 29 April 2011 - 08:55 PM
Gyula, la 28 April 2011 - 12:05 AM, a spus:
Corect ,da de anul viitor !
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
#23
Postat 29 April 2011 - 10:00 PM
Rezultatele finale si poze, etc pe pagina oficiala
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#27
Postat 12 February 2012 - 10:25 AM
...victor,exista topic separat despre etapa de la galati unde poti posta filme si poze.
Aceasta postare a fost editata de stamate: 12 February 2012 - 10:28 AM
sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile