Modelism - RHC Forum: Motor Aereo - identificarea lui !!! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Motor Aereo - identificarea lui !!! Cine cunoaste acest motor ?

#61 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 September 2011 - 09:31 PM

Vezi postareamarius11, la 08 September 2011 - 08:53 PM, a spus:

Da ...perfect adevarat !
Si eu bagam la minciuni grupa mare casa ma pot duce la doua cercuri la Casa Pionierilor , eram si la navo dar in paralel ma duceam si la "Vanatoarea de Vulpi " cu pistolul GONIO daca va mai aduceti aminte de asa ceva ...
Eheheee... ce vremuri !
Aveam si eu bataturi de la traforaj si mainile albe de la aracet ...etc

Vremuri apuse , dar pline de glorie si satisfactie !

ma simt ca un bosorog basinos sprijinit de poarta de la drum dar trebuie sa o spun: "da ma ce vremuri..."
da` si acuma e bine, cine stie a face, le face! si am de gind sa-l invat si pe fi-miu (are 2 ani dar deja trage catre aripi)

0

#62 Useril este offline   cristila65 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 09 September 2011 - 09:54 AM

[quote name='nicajohn' timestamp='1302587428' post='475455']
Am avut si am zburat un astfel de model. motorizarea e un pic slaba dar cu unele modificari poate face fata. in primul rand schimba motorul, daca gasesti unul de cositoare e ok, poate sa ramana pe el demarorul, nu e problema de greutate la modelul asta, ba chiar mai trebuie niste Pb in bot, daca gasesti pe undeva un motor monocilindru "original", are nevoie neaparat de un rezonator (am eu unul, nu costa nimic), nu pentru a atenua zgomotul ci pentru a imbunatati performantele motorului care are o mare problema: nu sta prea mult pornit la turatii mari, te poate lasa exact cand ai nevoie mai multa, la decolare.
are nevoie de un control al evacuarii gazelor si de recuperarea lor pentru a crea presiune in rezervor si problema e rezolvata.
alta problema e alegerea elicei. asta depinde de motorul folosit.

Buna ziua la toata lumea de pe acest topic.

Intru pe acest topic pentru ca de ieri am intrat in posesia unui motor monocilindru "original" IPL 25 (multumesc pe aceasta cale lui Djbobo).
Motorul nu pare sa fi fost pornit, nu are urme de calamina. Axul motor se invirte relativ usor "la mina", iar prin fanta de evacuare se vede interiorul cilindrului curat si fara urme de uzura. Am verificat bujia cu care a venit motorul, functioneaza si pare una obisnuita. Poate fi folosita asta sau acest tip de motor are nevoie de ceva mai deosebit ? Daca e asa, apelez la SENSEI sau la cine mai are asa ceva.
Carburatorul cred ca va trebui sa-l desfac pentru curatare. Axul carburatorului se misca usor , dar in interior se vede ceva mizerie, praf, vaselina.

NICAJON , daca mai ai rezonatorul , stabileste un pret , pentru ca sunt interesat.

Mii de multumiri si astept opiniile voastre.

Voi pune poze cu motorul si chiar un filmulet cu pornire lui (sau ma rog, tentativa) .

Cu stima.
0

#63 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 09 September 2011 - 10:19 PM

Aedrin ...bine spus ce vremuri !

Ce sa iti spun despre mine ...hehehee...va dau un link sa vedeti fiu-meu cum trage inspre "aripi" de ma sperie !
Trage de stick-uri la trei ani de nu stiu ce o sa fac cu el, asta de creste imi ia toate avioanele si mi le zboara pe de ascuns ...

Pentru colegul cu rezonatorul - NicaJohn mi l-a facut deja cadou gratis cu tot cu motor(ca un domn adevarat care este ) asa ca imi pare rau dar e la mine .
Cat despre bujiile originale "IPL" domnul "SENSEI" de pe forum mi le-a adus pe toate care le avea acasa gratis de la BISTRITA (tot ca un adevarat domn ce este si dansul).
Si "MARINARU" tot un mare domn este ! Trebuie sa il subliniez si pe dansul, ca fara el stateam pe dreapta cu motorul IPL.

In concluzie sunt foarte multi DOMNI printre noi si le multumesc mereu cand am ocazia!
Pot doar sa iti spun ca eu am montat de curiozitate si alte titpuri de bujii si merge motorul de nu are treaba , dar no... eu tin sa mearga cu alea originale .



Cu respect !
0

#64 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 09 September 2011 - 11:24 PM

Vezi postareamarius11, la 09 September 2011 - 10:19 PM, a spus:

Aedrin ...bine spus ce vremuri !

Ce sa iti spun despre mine ...hehehee...va dau un link sa vedeti fiu-meu cum trage inspre "aripi" de ma sperie !
Trage de stick-uri la trei ani de nu stiu ce o sa fac cu el, asta de creste imi ia toate avioanele si mi le zboara pe de ascuns ...

Pentru colegul cu rezonatorul - NicaJohn mi l-a facut deja cadou gratis cu tot cu motor(ca un domn adevarat care este ) asa ca imi pare rau dar e la mine .
Cat despre bujiile originale "IPL" domnul "SENSEI" de pe forum mi le-a adus pe toate care le avea acasa gratis de la BISTRITA (tot ca un adevarat domn ce este si dansul).
Si "MARINARU" tot un mare domn este ! Trebuie sa il subliniez si pe dansul, ca fara el stateam pe dreapta cu motorul IPL.

In concluzie sunt foarte multi DOMNI printre noi si le multumesc mereu cand am ocazia!
Pot doar sa iti spun ca eu am montat de curiozitate si alte titpuri de bujii si merge motorul de nu are treaba , dar no... eu tin sa mearga cu alea originale .

http://www.youtube.c...h?v=XnUHr9DajIk

Cu respect !

Eram suparat in seara asta... certat cu soata, facut greseli de programare intr-un site si nu ma puteam concentra.
Apoi l-am vazut pe fii-tu. Si am zimbit. Si la final am ris din toata inima. Domnule, sa-ti zboare toate jucariile ca are mina si e un scump! Sa ai grija de el si cind o face zob vreo jucarica cu aripi, nu-l certa, invata-l sa faca alta noua!
Pe al meu il cheama Toma.

0

#65 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 10 September 2011 - 08:35 PM

Da ...asa am sa fac o sa il invat cat am sa pot !
Toti copii sunt niste scumpi, mai ales cand ii vezi ca isi dau interesul de mici sa faca cate ceva !
Sa va traiasca si "TOMA' al d-voastra si sa creasca mare si curajos !

Ceasuri bune!
0

#66 Useril este offline   cristila65 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 September 2011 - 07:55 AM

Pentru colegul cu rezonatorul - NicaJohn mi l-a facut deja cadou gratis cu tot cu motor(ca un domn adevarat care este ) asa ca imi pare rau dar e la mine .
Cat despre bujiile originale "IPL" domnul "SENSEI" de pe forum mi le-a adus pe toate care le avea acasa gratis de la BISTRITA (tot ca un adevarat domn ce este si dansul).
Si "MARINARU" tot un mare domn este ! Trebuie sa il subliniez si pe dansul, ca fara el stateam pe dreapta cu motorul IPL.

Pot doar sa iti spun ca eu am montat de curiozitate si alte titpuri de bujii si merge motorul de nu are treaba , dar no... eu tin sa mearga cu alea originale .

OK, foarte bine, dar macar pune si tu o poza cu rezonatorul sa vedem macar cum arata , cit despre bujii, daca ai mai multe decit iti trebuie, ti-ai putea face o pomana cu doar una (ai putea demonstra ca si tu faci parte din grupul "domnilor" de care aminteai mai sus).

Multumesc anticipat.

CristiLa
0

#67 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 11 September 2011 - 10:14 PM

Da ... am sa te servesc cu una bucata !
Sa mai imi ramana si mie una de rezerva , dar iti dau una originala ...fara probleme
Noroc
0

#68 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 11 September 2011 - 10:59 PM

Vezi postareacristila65, la 11 September 2011 - 07:55 AM, a spus:

OK, foarte bine, dar macar pune si tu o poza cu rezonatorul sa vedem macar cum arata , cit despre bujii, daca ai mai multe decit iti trebuie, ti-ai putea face o pomana cu doar una (ai putea demonstra ca si tu faci parte din grupul "domnilor" de care aminteai mai sus).
Multumesc anticipat.
CristiLa



Sa ma ierti dar trebuie sa comentez, (m-am abtinut pina a raspuns colegu` marius ca sa nu produc vreo influenta ! ) : nu cred ca era nevoie sa fi atit de malitios, sunt sigur ca omu` te ajuta si fara sa-l ... atentionezi. gata, am spus-o, sunt bun de impuscat!!!

0

#69 Useril este offline   cristila65 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 12 September 2011 - 02:54 PM

Vezi postareaaedrin, la 11 September 2011 - 10:59 PM, a spus:

Sa ma ierti dar trebuie sa comentez, (m-am abtinut pina a raspuns colegu` marius ca sa nu produc vreo influenta ! ) : nu cred ca era nevoie sa fi atit de malitios, sunt sigur ca omu` te ajuta si fara sa-l ... atentionezi. gata, am spus-o, sunt bun de impuscat!!!



Chiar imi cer scuze pentru "tonul" folosit. Dar chiar m-am ofensat un pic. Ofera cineva pe forum un rezonator pentru un monocilindru, ajunge la tine (chiar daca nu-ti era de folos, tu avand varianta twin), ofera cineva bujii originale , ajung tot la tine.
Asta a fost , dar mi-a trecut.

Inca o data scuzele de rigoare.

Referitor la "monocilindrul" meu. L-am desfacut bucati, l-am curatat bine cu nitrometan si l-am montat inapoi. Discutind cu un amic, spunea ca ar fi indicat de schimbat rulmentii cu unii cu capac, asta in ideea de a folosi combustibil cu nitrometan (care este foarte coroziv), sau pot ramine cei originali (made in DDR), si de "ars" metanol cu ulei de ricin. Pentru o proba cred ca nu va fi mare problema cu nitrometan.
Am strins foarte bine toate suruburile, iar in loc de acele garnituri de carton am pus silicon. Abserv ca motorul parca "stringe" si nu se mai invirte asa "rotund".
Am incercat si o tentativa de pornire . N-am reusit mare lucru decit sa-mi julesc un pic virful unui deget. Cu bujia alimentata se aud niste detonari si da foarte puternic inapoi. Am incercat si cu un starter dar nici vorba sa-l invirta, chiar daca e destul de puternic. Am scos bujia si am incercat din nou cu starter-ul. Il da peste cap destul de usor, dar cind da piept cu compresia , moare. Voi mai incerca tot la mina. Problema e ca elicea e destul de subtire si ascutita, nu-ti ofera o buna priza la mina . Mai incerc, gasesc eu vreo solutie.
0

#70 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 September 2011 - 06:16 PM

Pentru a impiedica coroziunea ajuta mult uleiul after run:
http://www3.towerhob...093p?&C=PFZ&P=7
Pentru pornit la mana se foloseste:
http://www3.towerhob...wti0093p?&C=PCH
sau o manusa. Nu numai ca bordul de fuga al elicei este ascutit, dar, in caz de detonatie, se adauga si forta exploziei. Nu-i, de loc, de glumit.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 September 2011 - 06:17 PM

0

#71 Useril este offline   cristila65 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 12 September 2011 - 06:35 PM

Vezi postareadan_mitea, la 12 September 2011 - 06:16 PM, a spus:

Pentru a impiedica coroziunea ajuta mult uleiul after run:
http://www3.towerhob...093p?&C=PFZ&P=7
Pentru pornit la mana se foloseste:
http://www3.towerhob...wti0093p?&C=PCH
sau o manusa. Nu numai ca bordul de fuga al elicei este ascutit, dar, in caz de detonatie, se adauga si forta exploziei. Nu-i, de loc, de glumit.
Multa, multa bafta.


Multumesc frumos pentru sfaturi. Voi incerca in prima faza cu o manusa mai groasa, sau chiar sa schimb elicea cu una de lemn. Cele de lemn par a fi mai zdravene.

CristiLa
0

#72 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 September 2011 - 03:16 AM

...par, dar se rup mai usor...Plus ca un APC are randament mai mare.
Multa, multa bafta.
0

#73 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 13 September 2011 - 03:19 AM

Vezi postareacristila65, la 12 September 2011 - 02:54 PM, a spus:

Am strins foarte bine toate suruburile, iar in loc de acele garnituri de carton am pus silicon. Abserv ca motorul parca "stringe" si nu se mai invirte asa "rotund".
Am incercat si o tentativa de pornire . N-am reusit mare lucru decit sa-mi julesc un pic virful unui deget. Cu bujia alimentata se aud niste detonari si da foarte puternic inapoi. Am incercat si cu un starter dar nici vorba sa-l invirta, chiar daca e destul de puternic. Am scos bujia si am incercat din nou cu starter-ul. Il da peste cap destul de usor, dar cind da piept cu compresia , moare. Voi mai incerca tot la mina. Problema e ca elicea e destul de subtire si ascutita, nu-ti ofera o buna priza la mina . Mai incerc, gasesc eu vreo solutie.


Hodorog decrepit cum sunt as fi spus sa folosesti o foaie subtire de klingherit pentru garnituri dar din ce citesc se pare ca siliconul asta tine mai bine.
Spun asta pentru ca neamul asta de motoare nu prea excelau la compresie, si se invirteau relativ usor cu bujia pusa (cel putin alea trei pe care le vazusem eu).
In cazul tau detonarea si "datul inapoi" apar din cauza faptului ca amestecul se formeaza, se aprinde, dar pistonul nu se invirte (cu suficienta viteza vreau sa spun). Detonarea-l prinde in zona punctului maxim si-l inpinge inapoi in jos pentru ca el nu are suficienta inertie sa treaca la ciclul urmator.

Nu subestima elicea de plastic in cursa contra degetelor tale, ea va cistiga intotdeauna, o stiu pentru ca sunt patit. (vrei poze?)
Acum in prima faza foloseste un starter chiar daca nu e al tau, pina reglezi motorul, ulterior ar trebui sa o ia si la mina.

0

#74 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 13 September 2011 - 03:23 AM

Vezi postareadan_mitea, la 13 September 2011 - 03:16 AM, a spus:

...par, dar se rup mai usor...Plus ca un APC are randament mai mare.
Multa, multa bafta.

Buna dimineata domnu` Mitea! Ma rog, conform loco, ca acolo la dumneavoastra e "buna ziua" .

0

#75 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 September 2011 - 05:58 AM

Buna sa-ti fie inima, multumesc de urare. Dar te rog frumos sa nu ne domnim, altminteri ma simt obligat sa ma adresez in acelasi mod...si parca nu-si are rostul intre colegi de suferinta.
Multa, multa bafta.
0

#76 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 13 September 2011 - 08:08 AM

Vezi postareadan_mitea, la 13 September 2011 - 05:58 AM, a spus:

Buna sa-ti fie inima, multumesc de urare. Dar te rog frumos sa nu ne domnim, altminteri ma simt obligat sa ma adresez in acelasi mod...si parca nu-si are rostul intre colegi de suferinta.
Multa, multa bafta.

"Domnule" este formula de adresare standard pentru domni. (domn = persoana gentila, educata, cu bun simt natural si care-si cunoastepozitia dar nu abuzeaza de ea). Acu, daca tot este sa ne tutuim, reformulez: "Buna dimineata, domnule".
Si am plecat la treburile mele ca azi am o gramada pe cap!

0

#77 Useril este offline   cristila65 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 13 September 2011 - 09:05 AM

Vezi postareaaedrin, la 13 September 2011 - 03:19 AM, a spus:

Hodorog decrepit cum sunt as fi spus sa folosesti o foaie subtire de klingherit pentru garnituri dar din ce citesc se pare ca siliconul asta tine mai bine.
Spun asta pentru ca neamul asta de motoare nu prea excelau la compresie, si se invirteau relativ usor cu bujia pusa (cel putin alea trei pe care le vazusem eu).
In cazul tau detonarea si "datul inapoi" apar din cauza faptului ca amestecul se formeaza, se aprinde, dar pistonul nu se invirte (cu suficienta viteza vreau sa spun). Detonarea-l prinde in zona punctului maxim si-l inpinge inapoi in jos pentru ca el nu are suficienta inertie sa treaca la ciclul urmator.

Nu subestima elicea de plastic in cursa contra degetelor tale, ea va cistiga intotdeauna, o stiu pentru ca sunt patit. (vrei poze?)
Acum in prima faza foloseste un starter chiar daca nu e al tau, pina reglezi motorul, ulterior ar trebui sa o ia si la mina.


Neata la toata lumea.

Revin cu pozele promise. Atasez pozele cu motorul asa cum l-am primit de la dj.bobo. Voi pune si altele cu el desfacut si chiar cu tipul de silicon folosit pentru etansare (este tipul ce-l folosesc "meseriasii" mecanici pentru locurile cu temperaturi foarte ridicate - pe asta scrie ca rezista pina la 425 sau 450 grade Celsius )

Fisier atasat  DSC05491.JPG (155.07K)
Number of downloads: 165Fisier atasat  DSC05492.JPG (167.36K)
Number of downloads: 178Fisier atasat  DSC05493.JPG (140.07K)
Number of downloads: 169
0

#78 Useril este offline   cristila65 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 16 September 2011 - 01:29 PM

Vezi postareacasper20, la 10 August 2011 - 12:03 AM, a spus:

Asa este compresia la acest tip de motor, eu la modelul monocilindru rotesc axul cu mana fara elice fara sa transpir.
Spor la treaba si poate un filmulet cu motorul pornit.



Am o mare dilema si te rog sa ma ajuti. In pozele pe care le-am postat e monocilindrul meu IPL 25, asa cum l-am primit. Te-as ruga sa te uiti la al tau si sa-mi spui daca capacul din spatele motorului (cel pe care se prinde carburatorul) este la fel pozitionat , sau al meu este "rasucit" cu 180 de grade. De ce intreb asta ? Pentru ca am incercat sa-l pornesc, si, cind invirti elicea pentru a amorsa carburatorul, in prima faza carburantul este absorbit, iar imediat este impins inapoi in rezervor. Ceva cred ca nu e in regula. Probabil cel de la care l-am luat (sau nu neaparat el), a demontat motorul si a montat invers capacul de care aminteam. Am gasit pe net o prezentare a acestui tip de motor facuta de "Marinarul", iar pozitia capacului este inversa decit la mine. Asta e link-ul http://www.marinaru....opic.php?id=16.

Multumesc

Cu stima, CristiLa
0

#79 Userul este online   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 16 September 2011 - 02:13 PM

Salut,

in poza de la Marinarul e 100% corect.


Mugurel
0

#80 Useril este offline   cristila65 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 20 September 2011 - 02:09 PM

Vezi postareacristila65, la 11 September 2011 - 07:55 AM, a spus:

Pentru colegul cu rezonatorul - NicaJohn mi l-a facut deja cadou gratis cu tot cu motor(ca un domn adevarat care este ) asa ca imi pare rau dar e la mine .
Cat despre bujiile originale "IPL" domnul "SENSEI" de pe forum mi le-a adus pe toate care le avea acasa gratis de la BISTRITA (tot ca un adevarat domn ce este si dansul).
Si "MARINARU" tot un mare domn este ! Trebuie sa il subliniez si pe dansul, ca fara el stateam pe dreapta cu motorul IPL.

Pot doar sa iti spun ca eu am montat de curiozitate si alte titpuri de bujii si merge motorul de nu are treaba , dar no... eu tin sa mearga cu alea originale .

OK, foarte bine, dar macar pune si tu o poza cu rezonatorul sa vedem macar cum arata , cit despre bujii, daca ai mai multe decit iti trebuie, ti-ai putea face o pomana cu doar una (ai putea demonstra ca si tu faci parte din grupul "domnilor" de care aminteai mai sus).

Multumesc anticipat.

CristiLa


Salutare, revin cu rugamintea de a pune citeva poze cu rezonatorul pentru monocilindru. Ma intereseaza in special modul de prindere pe motor. Am incercat sa pornesc IPL-ul meu si evident ca nu am reusit. Starterul meu este "mic"(Sullivan Hi-Tork Starter- pina la 20 cmc), iar la mina am reusit doar citeva detonatii de am trezit toti vecinii. Va trebui neaparat un rezonator. Banuiesc ca se prinde cu o brida pe cealalta parte a motorului.

Multumesc,

Cristian
0

#81 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 21 September 2011 - 09:08 PM

Ma scuzati ...va scriu de la departare !
Sunt in concediu , cum revin va pun foto ...si va dau si bujia !
Spor maxim
0

#82 Useril este offline   cristila65 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 21 September 2011 - 10:00 PM

Vezi postareamarius11, la 21 September 2011 - 09:08 PM, a spus:

Ma scuzati ...va scriu de la departare !
Sunt in concediu , cum revin va pun foto ...si va dau si bujia !
Spor maxim



OK, nici o graba, concediu placut !
0

#83 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 29 September 2011 - 08:50 PM

Buna Ziua !
M-am intors si revin cu foto dupa "toaletarea" ATM -ului plus un strat de lac pe fuselaj ...si montarea unui servo pe acceleratie !

Noroc

Fisiere atasate


0

#84 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 01 October 2011 - 11:09 PM

Alte foto...

Fisiere atasate


0

#85 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 01 October 2011 - 11:10 PM

Pentru colegul cu bujia ...sa imi dati datele pe PM unde sa va trimit obiectul cu pricina !

Noroc
0

#86 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 13 October 2013 - 12:22 AM

Buna ziua tuturor..aduc in actualitate subiectul deaorece in sfarsit dupa mult timp am scos ATM-ul din nou la probe si de data aceasta am TRIUMFAT !
ATM -ul romanesc a prins portanta din nou , dupa multe peripetii si multe probe azi l-am ridicat spre bucuria celor care m-au ajutat sa il zburam . Multumesc Nicu si multumesc operatorulul care ne-a filmat ...
Dupa montajul video o sa il urc pe tubul lui YO sa il vedeti si domniile voastre .

Cu respect
0

#87 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 15 October 2013 - 08:48 PM

Video ATM in teste si zbor ...



0

#88 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 16 October 2013 - 01:27 PM

Bravo, de multi ani auzisem de aceste tinte aeriene dar nu gasisem info !

Fuselajul pare facut din fibra de sticla, deci mai greu decat o constructie de balsa dar pare rezistent !

Cum sta motorul la capitolul vibratii?
De cati cc e rezervorul si cam cat sta in aer ?
0

#89 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1384
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 16 October 2013 - 08:34 PM

Multumim de aprecieri ...da este un model forte greu.
Al meu cantareste 9.3 Kile cu combustibil inclus .
Corp fibra foarte rezistent construit, mult lemn si placaj cat cuprinde . Am lasat si tijele de comanda tot cele originale din lemn - un soi de "aratator de tabla " cum erau pe la scoala - adica niste bete lungi pe care le-am verificat bine si le-am remodelat la capete pentru servo actuale .
Rezervorul este tot original dintr-o sticla de ULEI, care erau pe vremuri - acele cutii de plastic cu striatii daca va mai aduceti aminte .
Eu am lasat pe el cat am putut componentele originale, am schimbat sorbul si l-am chiar dublat sa am siguranta sa nu trag aer din butelcuta .
Cu un litru de zeama cu 8 la suta nitro mergi garantat o juma" de ora chiar daca ii tragi coarnele la motor.
Pot sa spun ca are cababilitati f. bune de planor deci ...sta linistit sus fara motor de nu ai treaba .

Stima
0

#90 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 10 July 2014 - 07:56 PM

Se poate va rog sa postati o poza cu cele 2 compartimente - unul unde se afla servo de profundor/deriva/eleroane si unul putin mai anterior , unde ma gandesc ca este receptorul si restul electronicii . Am primit si eu unul si sunt curios sa vad cum sunt aranjate,mie cred ca imi lipseste o componenta acolo unde ar trebui sa stea servo-urile pentru comenzi . Multumesc :)
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro