Pagina 1 din 1
Conversie Trex600 nitro in electric
#1
Postat 14 February 2011 - 07:22 PM
Un prieten (mai rusinos in ale postarii pe forum) a inceput o chestie foarte misto.
Are un kit de Trex600 nitro - prima generatie in cutie (pe post de rezerva). Deoarece il batea praful a hotarat sa il face electric.
Prima diferenta majora - frame-ul este diferit - asa ca a cumparat un frame de electric.
Asta a fost partea simpla. A doua problema: frame-ul de nitro e mai lat (ca sa intre motorul nitro). Aici a fost mai complicat caci tot ce avea (suport de coada, bearing bloc, etc) erau mai late.
Solutia ? Cu ajutorul uni mester a facut ce lipsea din frame la latimea corecta si din Al. A iesit foarte bine, mai bine decat originalul. Peste asta fiind acum frame-ul mai lat intra fara modificari motorul HK T600 sau orice motor Skorpion potent de 6s sau 12s.
Atasez o poza. O sa mai pun pe masura ce inainteaza proiectul.
Are un kit de Trex600 nitro - prima generatie in cutie (pe post de rezerva). Deoarece il batea praful a hotarat sa il face electric.
Prima diferenta majora - frame-ul este diferit - asa ca a cumparat un frame de electric.
Asta a fost partea simpla. A doua problema: frame-ul de nitro e mai lat (ca sa intre motorul nitro). Aici a fost mai complicat caci tot ce avea (suport de coada, bearing bloc, etc) erau mai late.
Solutia ? Cu ajutorul uni mester a facut ce lipsea din frame la latimea corecta si din Al. A iesit foarte bine, mai bine decat originalul. Peste asta fiind acum frame-ul mai lat intra fara modificari motorul HK T600 sau orice motor Skorpion potent de 6s sau 12s.
Atasez o poza. O sa mai pun pe masura ce inainteaza proiectul.
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#4
Postat 14 February 2011 - 09:14 PM
Hmmm, intrebarea e: sunt pentru Trex electric ?
Daca da, nu se potrivesc caci asta e frame-ul lat de termic.
Daca da, nu se potrivesc caci asta e frame-ul lat de termic.
REAL DESIGN, la 14 February 2011 - 08:08 PM, a spus:
daca este asa "timid" poti sa ii transmiti ca am eu un set de rulmenti cu block de metal cu tot noi nouti original Align ( 100 ron )
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 14 February 2011 - 10:17 PM
stiganas, la 14 February 2011 - 09:14 PM, a spus:
Hmmm, intrebarea e: sunt pentru Trex electric ?
Daca da, nu se potrivesc caci asta e frame-ul lat de termic.
Daca da, nu se potrivesc caci asta e frame-ul lat de termic.
Da sunt de electric ... am crezut ca piesele pe care le-a facut sunt pentru al aduce la cota de electric ... pe urma am citit mai atent si am vazut ca a ramas la cota de termic ( nu o sa fie mai greu ? )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#6
Postat 14 February 2011 - 11:13 PM
Are coada si toate celelalte piese de la termic care sunt mai late. Poate o sa fie frame-ul mai greu, sa zicem cu 50-100g (o sa vedem la cantarirea finala)
Asta e nimic pe langa ce vine de la pak. Poate zbura cu pak de 4000 mah sau 6000mah de la 600g la 1000g. De acolo vin diferentele majore de greutate.
Castigul major e ca nu mai trebuie sa casapeasca frame-ul ca sa puna motoarele mai grasute gen T600. O sa fie echipat aproape identic cu HK600 (numai ca asta e Align) al meu:
- servo Hyperion
- cap RJX FBL cu Align 3g
- ESC Align 100A si motor HK T600, 1100 KV si pinion de 15
- BEC Align si pak receptie (aici e o diferenta, eu nu am pak receptie) - da putem sa-l cantarim fara.
- baterii de 4400 mah nanotech sau doua pak-uri de 2650 (de la 500) puse in paralel.
- pale Spin Blades FBL 600 mm
Asta e nimic pe langa ce vine de la pak. Poate zbura cu pak de 4000 mah sau 6000mah de la 600g la 1000g. De acolo vin diferentele majore de greutate.
Castigul major e ca nu mai trebuie sa casapeasca frame-ul ca sa puna motoarele mai grasute gen T600. O sa fie echipat aproape identic cu HK600 (numai ca asta e Align) al meu:
- servo Hyperion
- cap RJX FBL cu Align 3g
- ESC Align 100A si motor HK T600, 1100 KV si pinion de 15
- BEC Align si pak receptie (aici e o diferenta, eu nu am pak receptie) - da putem sa-l cantarim fara.
- baterii de 4400 mah nanotech sau doua pak-uri de 2650 (de la 500) puse in paralel.
- pale Spin Blades FBL 600 mm
REAL DESIGN, la 14 February 2011 - 10:17 PM, a spus:
Da sunt de electric ... am crezut ca piesele pe care le-a facut sunt pentru al aduce la cota de electric ... pe urma am citit mai atent si am vazut ca a ramas la cota de termic ( nu o sa fie mai greu ? )
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 14 March 2011 - 06:48 PM
Si e gata. Si a zburat perfect din prima. Fara nici un trim, fara nici un reglaj. Cu align 3g. Se pare ca frame-ul are totusi vreo 200g peste al meu. Are inclusiv bratul de elevator de la LE. E un hibrid complet
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 14 March 2011 - 06:50 PM
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
Arata acest topic
Pagina 1 din 1