Modelism - RHC Forum: HPI RS4 Evo3+ - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

HPI RS4 Evo3+ Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2011 - 10:58 PM

Am luat de curand un HPI RS4 Evo3+ si am cateva intrebari. Am cautat si am vazut ca cel putin printre primele cateva zeci de pagini nu e nici un subiect cu aceasta masina, desi e aparuta de suficient timp. Stiu ca nu e de competitie, si ca e mai "jucarie", plus ca din cate am vazut hpi-ul nu e vazut tocmai bine aici pe forum, insa nu am luat-o pentru curse, ci pentru timpul liber, asa ca incerc..

Sunt curios sa aflu parerea cuiva care a avut-o sau care a vazut-o, ma refer la cineva caruia i-au trecut mai multe modele prin maini.
As dori sa stiu daca e de tinut, pt ca ma tenteaza foarte mult sa o "upgradez", insa nu stiu daca merita investitia.
In principiu, e vorba de upgrade-uri la unele parti din aluminiu, mai rezistente, alte amortizoare, reglabile, alte elemente de transmisie mai rezistente, si in final o alta statie, in 2.4. Toate astea nu le-as face pentru curse, ci sa o fac mai rezistenta, sa aiba un comportament mai bun, si de ce nu, ca sa umblu in ea.

Si o ultima intrebare, in legatura cu piesele din aluminiu, se pot face cumva la CNC, dupa un anumit model? sunt incepator, deci nu aruncati cu pietre..

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: post_77670_1296067820.jpg

0

#2 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 26 January 2011 - 11:48 PM

Vezi postareapaul_e88, la Jan 26 2011, 10:58 PM, a spus:

Am luat de curand un HPI RS4 Evo3+ si am cateva intrebari. Am cautat si am vazut ca cel putin printre primele cateva zeci de pagini nu e nici un subiect cu aceasta masina, desi e aparuta de suficient timp. Stiu ca nu e de competitie, si ca e mai "jucarie", plus ca din cate am vazut hpi-ul nu e vazut tocmai bine aici pe forum, insa nu am luat-o pentru curse, ci pentru timpul liber, asa ca incerc..

Sunt curios sa aflu parerea cuiva care a avut-o sau care a vazut-o, ma refer la cineva caruia i-au trecut mai multe modele prin maini.
As dori sa stiu daca e de tinut, pt ca ma tenteaza foarte mult sa o "upgradez", insa nu stiu daca merita investitia.
In principiu, e vorba de upgrade-uri la unele parti din aluminiu, mai rezistente, alte amortizoare, reglabile, alte elemente de transmisie mai rezistente, si in final o alta statie, in 2.4. Toate astea nu le-as face pentru curse, ci sa o fac mai rezistenta, sa aiba un comportament mai bun, si de ce nu, ca sa umblu in ea.

Si o ultima intrebare, in legatura cu piesele din aluminiu, se pot face cumva la CNC, dupa un anumit model? sunt incepator, deci nu aruncati cu pietre..


Hpi este o firma buna, mai ales pentru inceput, bineinteles ca nu se compara cu firmele care scot modele speciale pentru competitie.
Singura chestie ce merita sa iei este statia in 2.4, sa bagi multe piese de aluminiu pentru un model cu care nu participi la cuncursuri mi se pare bani aruncati, + ca daca pui multe piese din metal este cam naspa ca la lovituri nu flexeaza ca plasticul ci se tranba si nu o mai poti aduce cum era inainte de impact, eventual cand strici ceva la ea inlocuiesti cu ceva mai bun, dar incepand cu una te asigur din proprie experienta ca vei vrea un model si mai bun.
0

#3 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2011 - 12:03 AM

Am citit si am studiat cum sta treaba cu piesele de aluminiu de ceva timp..aluminiu cu aluminiu nu se pupa bine, aluminiu in zonele care au sanse mari sa se flexeze iar nu e bine, si ca cel mai bine e sa pui aluminiu in zonele unde ai nevoie de rigiditate. Nu ma apucam sa bag aluminiu in toate locurile nenecesare, gen suport de toba, brate sau alte prostii cum am mai vazut pe alte forumuri din afara, unde si le-au facut "bling".
Ma gandeam strict la "shock towers", "knuckle arm-urile", si inca una sau doua..nu le stiu corespondentele din romana..
Intr-adevar poate sunt bani aruncati, dar imi place sa "mesteresc" la ea, eu am vrut sa o iau chiar kit, dar n-a fost sa fie..

Ca statie, probabil va fi Ansmann Sanwa W3, Sanwa Mx-Sport sau Futaba T-2PLG, toate in 2.4, oricum un model simplu sa isi faca treaba..din cate am vazut ar cam fi la fel toate. Vreo parere personala?
0

#4 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2011 - 12:17 PM

Vezi postareapaul_e88, la Jan 27 2011, 12:03 AM, a spus:

Am citit si am studiat cum sta treaba cu piesele de aluminiu de ceva timp..aluminiu cu aluminiu nu se pupa bine, aluminiu in zonele care au sanse mari sa se flexeze iar nu e bine, si ca cel mai bine e sa pui aluminiu in zonele unde ai nevoie de rigiditate. Nu ma apucam sa bag aluminiu in toate locurile nenecesare, gen suport de toba, brate sau alte prostii cum am mai vazut pe alte forumuri din afara, unde si le-au facut "bling".
Ma gandeam strict la "shock towers", "knuckle arm-urile", si inca una sau doua..nu le stiu corespondentele din romana..
Intr-adevar poate sunt bani aruncati, dar imi place sa "mesteresc" la ea, eu am vrut sa o iau chiar kit, dar n-a fost sa fie..

Ca statie, probabil va fi Ansmann Sanwa W3, Sanwa Mx-Sport sau Futaba T-2PLG, toate in 2.4, oricum un model simplu sa isi faca treaba..din cate am vazut ar cam fi la fel toate. Vreo parere personala?


Nu stiu, toate in 2.4 sunt bune, inafara de LRP a avut un prieten si tot avea interferente... Posteaza la topicul " Pune o intrebare primeste raspuns "

Aceasta postare a fost editata de Ady.: 27 January 2011 - 12:18 PM

0

#5 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

  Postat 27 January 2011 - 02:31 PM

Salut. Cred ca pot sa te ajut cu ceva informatii...am asa ceva de citiva ani buni si m-am lovit de tot felul de probleme mai ales in ultimul timp cind am inceput sa caut piese, piese pe care nu prea le gasesti desi modelul este f. cunoscut,pot sa-ti spun ca am schimbat ceva la ea ,unele stock, altele optionale, asa cum am gasit eu de cuviinta mai ales ca sint citeva repere care cedeaza cam repede. Pe o suprafata mai intinsa vei vedea ca nu prea tine "linia" cind accelerezi mai puternic din cauza lipsei posibilitatii de regla intr-un fel sau altul unghiul rotilor atit pe fata cit si in spate...de aceea eu am schimbat tijele plastice cu unele reglabile...lipsa unei bune echilibrari (e mai grea pe dreapta din cauza motorului si rezervorului plin) isi va spune si ea cuvintul la "liniute".Apoi am mai schimbat cele 2 cupe care leaga puntea spate de "cutia"de viteze (trebuiesc piese mai tari),apoi sa cauti flansa cu rulment cu sens unic din cutia de viteze deoarece va" patina" destul de repede si nu in ultimul rind sa montezi niste cauciucuri ceva mai moi ca sa nu topaie la viteza. Sint multe lucruri de spus aici si-ti stau la dispozitie oricind ,cu orice intrebare...cit despre piese facute la comanda nu ti-as recomanda deoarece nu vor iesi niciodata asa cum ar trebui si te vor costa cit nu face, asta daca nu cunosti pe cineva care lucreaza la IOR... .Voi posta o poza cu jucaria mea ,facuta inainte sa fac aceste schimbari la ea...si de ce nu poate ne vedem la o cursa mica in cazul in care sa usuca asfaltul afara... CU STIMA

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF0033.jpg

HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#6 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2011 - 04:06 PM

Mersi Ady..

criss, asta cautam, un posesor care s-a mai lovit de eventualele probleme.. :(

Zi-mi detalii te rog despre acele tije reglabile, ca nu imi dau seama despre ce vorbesti, si evident si despre celelalte de care ai zis.
Acele cupe sunt de fapt cupele in care intra bratele de transmisie pt rotile spate?
Flansa cu rulment cu sens unic iar nu stiu care este..
Poate ai putea sa postezi si o poza cu masina dupa modificari..si niste recomandari de unde as putea sa iau si eu aceste piese, ca nu vreau sa raman cu masina in brate in caz ca pica ceva..

De curse nu cred ca e cazul inca, a mea e complet stock, si din cate zici s-ar parea ca urmeaza sa mai pice cateva piese..poate dupa modificari, sa fie competitiva..
0

#7 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 27 January 2011 - 07:54 PM

As putea sa-ti dau multe detalii dar scriu cam greu...insa nu cred ca trebuie sa te uiti la ea si sa nu o scoti sa alerge de frica ca se strica,eu am "biziit-o"vreo 2 veri pina am ajuns la concluzia ca trebuie sa-i fac reparatii,e adevarat ca nici nu prea i-am dat "forja" pentru ca nu prea aveam unde si nici nu pot sa spun ca sint foarte priceput in a o dirija. Vor apare jocuri in timp la mai toate piesele in miscare insa primele care vor trebui schimbate (parerea mea)sint acestea:A882, 72107 ,A559 ,A558. Desigur mai sint ceva piese care ar fi bine sa le ai :port-fuzetele se gasesc in varianta din grafit in tara,dar eu cred ca mai ai cite un set de rezerva daca ai luat masina de noua, ar mai fi acele tije de care ti-am zis(sint pozitionate deasupra basculelor) . Eu iti recomand sa iesi cu ea si sa te distrezi fara sa te gindesti ca ramii cu masina in brate asa cum ai zis ...
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#8 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2011 - 03:45 PM

Mersi, m-am uitat pe site la ei si chiar au variantele Heavy Duty la piesele de care mi-ai zis ca vor pica..probabil vor fi printre primele upgradeuri.
Despre port-fuzete din grafit, nu am gasit nici in afara si nici in tara, exista varianta de aluminiu pe care probabil ca voi merge..

O sa postez update-uri pe masura ce schimb cate ceva la ea, poate o sa mai fie cineva interesat..
0

#9 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 29 March 2011 - 12:41 PM

Salut!
Eu am acest model de la craciun. Nu am exdperienta prea mare, dar am observat deja unele neajunsuri, cum ar fi stabilitatea proasta la viteza mare, manevrabilitatea redusa, etc. Nici de stabilitatea in reglaje a motorului nu sunt prea multumit. Eu i-am montat un termometru permanent pentru un control mai riguros al temperaturii (http://######/dispoz...rii-p-2418.html), un drift control (http://www.autorc.ro...uto-p-2321.html), dar mai ales diverse piese de sasiu, care cred ca ii vor imbunatati performanta (http://kayhobbies.at...6ccc0c9b19b51eb). Pe ultimele le-am comandat pe mail, am platit cu PayPal, si a mers excelent! Nu trebuie sa te sperii ca nu iti primeste comanda din Romania. Am luat legatura cu firma si mi-au spus ca in adresa sa trec in loc de Romania, Slovenia, pentru ca ei expediaza automat la adresa de PayPal. Am mai luat si un set de suruburi (http://rc-schrauben....HPI-Nitro-3-Evo), care de asemenea imi sunt de folos. Peste iarna am folosit o bujie mai calda, care a usurat pornirea, si a mers bine, dar nu am dus-o la blana, ffindca era in rodaj. Acum merg cu bujie rece. Daca ai si tu informatii, te rog sa mi le comunici. Succes!
0

#10 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 30 March 2011 - 10:01 AM

Salut!
Revin la cele spuse ieri despre ceea ce am facut eu, si postez cateva poze spre exemplificare.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Detaliu electronica.jpg
  • Imagine atasata: Detaliu fata.jpg

0

#11 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 30 March 2011 - 07:06 PM

Vezi postareaHGV, la 30 March 2011 - 10:01 AM, a spus:

Salut!
Revin la cele spuse ieri despre ceea ce am facut eu, si postez cateva poze spre exemplificare.

cind iesim sa le miscam???
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#12 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 31 March 2011 - 01:14 PM

Din pacate in acest weekend sunt "blocat la mantinela", adica nu pot sa misc, dar putem incerca eventual in timpul saptamanii. Eu am iesit pe cartodromul din Parcul Tineretului, unde am gasit intelegere din partea proprietarilor. Daca ai alte propuneri, sa le auzim!
0

#13 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 31 March 2011 - 06:55 PM

Vezi postareaHGV, la 31 March 2011 - 01:14 PM, a spus:

Din pacate in acest weekend sunt "blocat la mantinela", adica nu pot sa misc, dar putem incerca eventual in timpul saptamanii. Eu am iesit pe cartodromul din Parcul Tineretului, unde am gasit intelegere din partea proprietarilor. Daca ai alte propuneri, sa le auzim!

tot acolo am iesit si eu ultima oara...iar in week-endul asta sint si eu ocupat,sint de acord sa mergem in timpul saptaminii...zi o zi si ne vedem acolo :)
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#14 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2011 - 02:43 PM

Stabilitatea la viteza mare s-ar regla se pare prin turnbuckleurile de pe fata cu un usor toe in, iar manevrabilitatea se va imbunatati odata cu diverse upgradeuri de rigiditate.

Eu i-am schimbat pana acum statia si receptorul cu unele in 2.4, i-am adaugat suporti(turnuri) de aluminiu pentru suspensia fata si spate, si portfuzete de aluminiu pe spate.
Le-am luat si pe cele de pe fata, impreuna cu fuzetele, dar sistemul de prindere este foarte prost si au un joc enervant incat performanta mi s-a parut mai proasta decat cea stock.
HGV, nu stiu daca si la tine e asa jocul acela, dar foarte probabil avem aceleasi piese. Oricum nu e bine sa ai aluminiu pe aluminiu, mai bine era daca investeai in rigidizari in zonele cu probleme..

Am o intrebare in legatura cu servoul de directie. L-a schimbat cineva pana acum? Sau stie cineva un upgrade/alternativa mai buna pentru el?

Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 02 April 2011 - 02:46 PM

0

#15 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 03 April 2011 - 05:03 PM

Ca sa imbunatatesc traiectoria la viteza eu i-am schimbat rotile cu altele ceva mai moi si se simte diferenta...insa ramine pacatoasa lipsa de echilibru stinga-dreapta a masinii,apoi suportii amortizoarelor ar tb. schimbati cu varianta de carbon,cele din dural nu influenteaza prea mult,poate doar ca aspect. Referitor la servo de directie pot spune ca l-am schimbat dar nu cu unul foarte rapid ci am cautat sa aiba angrenajul din metal si am reusit sa reduc jocul intre piesele directiei pina la un nivel foarte bun zic eu,statie 2,4 giga,motor 2,6 cc de la CEN RACING...dar ce atita vorba???...miine o dau afara...din casa :)
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#16 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2011 - 09:25 PM

Vezi postareacrisss, la 03 April 2011 - 05:03 PM, a spus:

Ca sa imbunatatesc traiectoria la viteza eu i-am schimbat rotile cu altele ceva mai moi si se simte diferenta...insa ramine pacatoasa lipsa de echilibru stinga-dreapta a masinii,apoi suportii amortizoarelor ar tb. schimbati cu varianta de carbon,cele din dural nu influenteaza prea mult,poate doar ca aspect. Referitor la servo de directie pot spune ca l-am schimbat dar nu cu unul foarte rapid ci am cautat sa aiba angrenajul din metal si am reusit sa reduc jocul intre piesele directiei pina la un nivel foarte bun zic eu,statie 2,4 giga,motor 2,6 cc de la CEN RACING...dar ce atita vorba???...miine o dau afara...din casa :lol:


Am uitat sa mentionez ca i-am adaugat si eu foamuri, pentru ca rotile stock erau slabe ca aderenta, 30mm pe spate si 26mm pe fata, insa cele de pe spate ating de suportul bateriilor, de care voi scapa de indata ce comand upper deckul de carbon, care ar mai trebui sa rigidizeze putin toata treaba si sa faca loc. Sper doar sa tina transmisia la foamurile astea, ca nu am apucat sa incerc.
Lipsa de echilibru stanga dreapta poate reusesti sa o rezolvi prin foamuri(30 spate si 26 fata), amortizoare mai tari pe fata (eu i-am pus distantierele care au venit cu ea, de 4mm, pe fata) si eventual niste sway-bar-uri - toate astea daca te referi la stabilitate in curbe. Altfel, pt linii drepte as incerca sa obtin un raport al greutatilor apropiat stanga/dreapta, si as pune toe-in pe fata de 1 grad.
De ce zici ca suportii amortizoarelor din dural nu fac diferenta? Eu am varianta din aluminiu si ar trebui sa fie destul de rigida, cel putin la fel de rigida ca cea de carbon, singurul dezavantaj fata de carbon este greutatea, dar nu ma ingrijoreaza asa mult.
Despre servo, o sa il schimb si eu probabil cu unul de metal, dar caut unul rapid dar si puternic. Nu acum insa, mai am altele prioritare de facut la ea..
Mai puneti poze daca aveti cu ele, o sa pun si eu de indata ce mai adaug ceva la ea, nu prea-mi place imaginea stock.. :)

Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 03 April 2011 - 09:25 PM

0

#17 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 04 April 2011 - 08:39 AM

Salut!
Eu am gasit, la recomandarea cuiva de pe forum, urmatoarea indicatie teoretica referitoare la convergenta rotilor fata:


EFECTELE SETARII GEOMETRIEI ROTILOR

Geometria rotilor din fata

Mai mult TOE-IN (rotile din fata mai inchise spre fata)

· Mareste subvirarea (micsoreaza supravirarea)

· Micsoreaza acuratetea directiei la intrarea in viraj

· Face automodelul mai „nervos”

· Masina este mai dificil de condus

Mai mult TOE-OUT ( rotile din fata mai deschise spre fata)

  • Micsoreaza subvirajul (mareste supravirajul)
  • Mareste acuratetea directiei la intrarea in viraj
  • Mareste stabilitatea in linie dreapta
  • Masina este mai usor de condus
Mai mult, am gasit pe un site diverse setari de modele on road nitro facute la diverse competitii, si toate aveau unghi divergent de aprox. 1 grad. Ce parere aveti? Eu, dupa ce i-am schimbat toate cele pe fata, conform pozelor, nu am apucat sa testez. Oricum, jocurile din articulatiille pe fata s-au redus simtitor. Urmeaza sa-i schmb si suportii de amortizoare si planetarele, precum si telecomanda cu reciever-ul cu unele de 24,4, dar asta ceva mai tarziu (bugetul..,deh!). Mai atasez poze cu cele 2 caroserii (rally Mitsubishi Lancer si superGT Viola Ebro) pe care le-am mai pregatit. Pentru caroseria originala (Chevy Camaro), am facut faruri si instalatie de lumini, care este chiar spectaculoasa; pentru restul urmeaza
Referitor la o iesire, se pare ca vremea se strica saptamana asta. Oricum, eu voi posta aici numarul meu de telefon, pentru ca sunt foarte curios sa vad si eu pe viu ce ati mai facut voi la modelele voastre. Tel. 0722505705. Cu respect,
Vlad

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Viola Ebro.jpg
  • Imagine atasata: Mitsubishi Lancer.jpg
  • Imagine atasata: Chevrolet Camaro.jpg

0

#18 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2011 - 09:30 AM

Eu asta stiu din mai multe surse, e adevarat ca nici una de aici de pe forum, ci toate din afara, dar eu pe ele ma bazez:

Front Toe-in
Stabilizes the car in the straights, and coming out of turns.
It smoothes out the steering response, making the car very easy to drive;

Front Toe-out
Increases turn-in steering a lot.
But can make the car wandery on the straights;
Never use more than 2 degrees of front toe-out!

Rear Toe-in
Stabilizes the car greatly. It makes the rear end 'stick', but more toe-in makes the difference between sticking and breaking loose bigger.

Rear Toe-out

Rear toe-out is never used. It makes the rear of the car very, very unstable.

Masina deja vine cu rear toe-in 1-2 grade, nu stiu daca ati observat, eu o voi regla si pe fata imediat ce imi iau bratele reglabile si o sa o testez sa vad cine are dreptate. Insa ce spun ei aici are mai mult sens din punctul meu de vedere. Plus ca la orice cautare de google, toe-in-ul te avantajeaza in linie dreapta.
HGV, la planetare pe ce varianta mergi?
0

#19 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 04 April 2011 - 09:55 AM

Uite adresa cu diversele setari. .http://forum.teamxray.com/xsheets.php Vezi si tu ca mai toti au toe out de 1 grad pe fata. Pe spate nici nu pot regla unghiul de convergenta este din constructie vreo 2 grade. Planetare vreau tot de la Kayhobbies, pe cele cu cruce cardanica. Astfel scap de cuplajele de la roti s de la cutie. De asemenea, mai au o statie cu 3 canale de 24,4 Ghz la oferta (59 Eur), care mi se pare destul de desteapta. Vreau 3 canale pentru ca urmeaza sa montez pe toate caroseriile lumini (ce sa-i faci,... dambla!)
0

#20 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2011 - 11:16 AM

Da, dar alea sunt setari pentru anumite circuite si pentru anumite masini specifice. In cazul nostru, masina nefiind una de circuit, poate doar de distractie, nu are acelasi echilibru de mase si acelasi sasiu performant ca cele din lista aia. La ei probabil sta foarte bine in linie dreapta, si trebuiau sa castige pe curbe cu ea.
In orice caz, eu o sa incerc ambele variante, toe-in si toe-out, pt ca am vazut ca intr-adevar nu e stabila la viteze mai mari. E adevarat ca nici nu am testat-o pe o suprafata complet plata si tot sarea si pierdea aderenta, dar voi vedea.
Vezi ca piesele de la GPM de transmisie s-ar zice ca sunt slabe, se vor indoi relativ repede. Eu o sa merg pe varianta e-bay, cu setul de 6 complet..
0

#21 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 25 April 2011 - 08:41 AM

Ai avut dreptate! Planetarele GPM s-au rupt la prima atingere. De fapt, s-a rupt partea filetata, pentru ca filetul nu a fost pritejat la tratament si a ramas casant. Acum incerc sa le reconditionez. Am achizitionat o statie Robitronic de 2,4 GHz cu 3 canale, de care sunt foarte multumit, pentru ca am posibilitatea sa reglez sensibilitatea drift controlului de pe statie, precum si multe altele. Paste fericit tuturor!

Vezi postareapaul_e88, la 04 April 2011 - 11:16 AM, a spus:

Da, dar alea sunt setari pentru anumite circuite si pentru anumite masini specifice. In cazul nostru, masina nefiind una de circuit, poate doar de distractie, nu are acelasi echilibru de mase si acelasi sasiu performant ca cele din lista aia. La ei probabil sta foarte bine in linie dreapta, si trebuiau sa castige pe curbe cu ea.
In orice caz, eu o sa incerc ambele variante, toe-in si toe-out, pt ca am vazut ca intr-adevar nu e stabila la viteze mai mari. E adevarat ca nici nu am testat-o pe o suprafata complet plata si tot sarea si pierdea aderenta, dar voi vedea.
Vezi ca piesele de la GPM de transmisie s-ar zice ca sunt slabe, se vor indoi relativ repede. Eu o sa merg pe varianta e-bay, cu setul de 6 complet..

0

#22 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 April 2011 - 05:05 PM

Imi pare rau ca am avut dreptate, dar GPM nu prea face lucruri bune..cum ziceam, nici elementele de aluminiu de la suspensia fata nu sunt foarte reusite ca imbinari.

Mi-au venit si mie piesele de upgrade la masina, pot sa zic ca upperdeckul de carbon face toti banii, elimina multe elemente de plastic, nu numai suportul bateriei, ci si piesele de plastic intermediare care uneau deckul vechi cu diferentialele, si acum vine direct intre diferentialul fata si cel spate - in mod sigur rigidizeaza masina. Plus ca ti se dau si doua oringuri ce se pun intre upperdeck si rezervor si care amortizeaza socurile pentru a nu face spuma combustibilul. Si in plus, motivul pentru care m-am decis sa il iau a fost ca lasa mai mult loc pt roata spate, eu trecand la foamuri care sunt mai late pe spate si atingeau de suportul bateriei, se vede si in poza ca taiasem din suport.

Mai am sa schimb transimisia toata cu elementele Heavy Duty stock de pe RS4 18SS pe care le-am luat, cele facute de Hot Bodies, adica planetarele spate, cardanele fata si spate si niste cupe, dar nu am reusit pentru ca nu am avut vaselina si nici silicon sa umplu diferentialele dupa. Oricum, fata de planetarele GPM, cele de la Hot Bodies sunt mai bune si sper sa tina..

I-am mai luat ambreiaj racing si turnbuckleuri reglabile pentru toe-in/toe-out si camber si sper ca in viitor sa reusesc sa ii pun si disc de frana din fibra, pentru ca cel de plastic este slabut..

http://img855.imageshack.us/img855/4329/dscn0971.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/8114/dscn0973c.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/2185/dscn0975g.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/3246/dscn0976x.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/9264/dscn0983h.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/1662/dscn0985w.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/8568/dscn0986w.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/3793/dscn0987z.jpg

Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 28 April 2011 - 05:07 PM

0

#23 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 April 2011 - 05:09 PM

Si inca ceva despre toe-in si toe-out si stabilitatea la viteza mare, din manualul pentru sistemul de set-up Hudy.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: capture_28042011_172142.jpg
  • Imagine atasata: capture_28042011_172158.jpg

0

#24 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 02 May 2011 - 12:49 PM

Salut!
Vreau sa comand in continuare ceva piese de upgrade la Kayhobbies.at
De exemplu, au niste servouri digitale la preturi foarte bune. Aruncati si voi o privire pe oferta lor si, daca va intereseaza ceva, poate ne combinam la comanda pentru a optimiza costul transportului (21 Eur penru un pachet de pana la 3,5 kg). Sunt foarte seriosi si promti cu livrarile. Eu am luat deja de 2 ori de la ei si am primit comanda in aprox. 1 saptamana. Daca va hotarati, dati-mi de stire pe mail sau la tel. 0722505705.
Vlad

Vezi postareapaul_e88, la 28 April 2011 - 05:09 PM, a spus:

Si inca ceva despre toe-in si toe-out si stabilitatea la viteza mare, din manualul pentru sistemul de set-up Hudy.

0

#25 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 03 May 2011 - 07:55 AM

Foarte frumos deck-ul, dar am o nelamurire, si anume: nu vad unde este pozitionat pack-ul de baterii, si nici nu prea vad unde ar fi loc. Poate poti sa ma lamuresti. Eu intentionam sa achizitionez ceva similar din aluminiu.
Vlad

Vezi postareapaul_e88, la 28 April 2011 - 05:05 PM, a spus:

Imi pare rau ca am avut dreptate, dar GPM nu prea face lucruri bune..cum ziceam, nici elementele de aluminiu de la suspensia fata nu sunt foarte reusite ca imbinari.

Mi-au venit si mie piesele de upgrade la masina, pot sa zic ca upperdeckul de carbon face toti banii, elimina multe elemente de plastic, nu numai suportul bateriei, ci si piesele de plastic intermediare care uneau deckul vechi cu diferentialele, si acum vine direct intre diferentialul fata si cel spate - in mod sigur rigidizeaza masina. Plus ca ti se dau si doua oringuri ce se pun intre upperdeck si rezervor si care amortizeaza socurile pentru a nu face spuma combustibilul. Si in plus, motivul pentru care m-am decis sa il iau a fost ca lasa mai mult loc pt roata spate, eu trecand la foamuri care sunt mai late pe spate si atingeau de suportul bateriei, se vede si in poza ca taiasem din suport.

Mai am sa schimb transimisia toata cu elementele Heavy Duty stock de pe RS4 18SS pe care le-am luat, cele facute de Hot Bodies, adica planetarele spate, cardanele fata si spate si niste cupe, dar nu am reusit pentru ca nu am avut vaselina si nici silicon sa umplu diferentialele dupa. Oricum, fata de planetarele GPM, cele de la Hot Bodies sunt mai bune si sper sa tina..

I-am mai luat ambreiaj racing si turnbuckleuri reglabile pentru toe-in/toe-out si camber si sper ca in viitor sa reusesc sa ii pun si disc de frana din fibra, pentru ca cel de plastic este slabut..

http://img855.imageshack.us/img855/4329/dscn0971.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/8114/dscn0973c.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/2185/dscn0975g.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/3246/dscn0976x.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/9264/dscn0983h.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/1662/dscn0985w.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/8568/dscn0986w.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/3793/dscn0987z.jpg

0

#26 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 03 May 2011 - 11:47 AM

sint interesat de modificarea unghiului rotilor spate...exista vreo piesa care sa-mi asigure paralelismul lor??
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#27 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 03 May 2011 - 12:57 PM

Unghiul de convergenta nu poate fi modificat. El este de aprox. 1-2 grade toe-in. Unghiul de cadere se poate modifica daca pui turnbuckle-uri (bielete) reglabile (la kayhobbies costa 12,90 Eur setul format din 6 buc. scurte-4pentru fata si 2 pentru spate, + una lunga pentru directie). Eu le-am pus si sunt O.K. Oricum, pentru reglaj iti trebuie sculele de masura respective. (nu se poate face la ochi). Daca nu ai, te pot ajuta. Paralelismul rotilor spate il poti verifica cu scula de unghi de convergenta. ( unghiul de convergenta trebuie sa fie egal la ambele roti), dar nu te ajuta sa vezi daca rotile spate sunt alineate cu rotile fata. Asta poti sa vezi pe o planseta gradata.

Vezi postareacrisss, la 03 May 2011 - 11:47 AM, a spus:

sint interesat de modificarea unghiului rotilor spate...exista vreo piesa care sa-mi asigure paralelismul lor??

0

#28 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 May 2011 - 02:03 PM

Pentru rotile spate din cate stiu exista doua tipuri de suporti, un set de suporti cu toe-in de 1 grad si un set de suporti cu toe-in de 2 grade.
Astea ar fi singurele solutii din fabrica pentru ea, nu stiu daca exista alte solutii. Din fabrica cred ca e de 2 grade.

Deckul de carbon permite in pozele pe care le-am facut eu un acumulator in linie, iar daca se elimina suportul pentru receptor, adica acea parte mai coborata a deckului care poate fi desurubata, cred ca incape si un hump pack. Oricum eu o sa merg pe acumulator in linie, ajuta si la un centru de greutate mai jos.
In locul tau nu as mai aduga piese de aluminiu, chiar si cele pe care le ai nu aduc nici un avantaj, ci chiar dezavantaje, din cauza greutatii lor, mai ales in cazul deckului.
Si cele mai pacatoase sunt bratele de aluminiu, care se vor indoi sigur in urma unui impact..

Vroiam sa va intreb, a incercat cineva sa participe cu masina asta la vreun concurs oficial din Romania? Stiu ca e slaba ca masina de competitie, de fapt nici nu e asa ceva, dar as fi curios cum ar sta in comparatie cu altele..

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010029.jpg

0

#29 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 03 May 2011 - 04:22 PM

Vezi postareapaul_e88, la 03 May 2011 - 02:03 PM, a spus:

Pentru rotile spate din cate stiu exista doua tipuri de suporti, un set de suporti cu toe-in de 1 grad si un set de suporti cu toe-in de 2 grade.
Astea ar fi singurele solutii din fabrica pentru ea, nu stiu daca exista alte solutii. Din fabrica cred ca e de 2 grade.

Deckul de carbon permite in pozele pe care le-am facut eu un acumulator in linie, iar daca se elimina suportul pentru receptor, adica acea parte mai coborata a deckului care poate fi desurubata, cred ca incape si un hump pack. Oricum eu o sa merg pe acumulator in linie, ajuta si la un centru de greutate mai jos.
In locul tau nu as mai aduga piese de aluminiu, chiar si cele pe care le ai nu aduc nici un avantaj, ci chiar dezavantaje, din cauza greutatii lor, mai ales in cazul deckului.
Si cele mai pacatoase sunt bratele de aluminiu, care se vor indoi sigur in urma unui impact..

Vroiam sa va intreb, a incercat cineva sa participe cu masina asta la vreun concurs oficial din Romania? Stiu ca e slaba ca masina de competitie, de fapt nici nu e asa ceva, dar as fi curios cum ar sta in comparatie cu altele..

incercam sa ne vedem? asta ca sa avem ce repara apoi... :D
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#30 Useril este offline   HGV 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:motociclism, modelism

Postat 04 May 2011 - 07:47 AM

Despre deck-ul de aluminiu, chiar as vrea ceva mai greu pe stanga, pentru ca oricum masina e mai grea pe dreapta, din cauza motorul;ui si rezervorului, si nu prea ai cum sa o echilibrezi. Dar o sa mai studiez problema. Turmbuckle-urile de aluminiu se pot indoi intr-adevar la impact (mi s-a intamplat cu unul), dar am de rezerva. Despre unghiul de convergenta pt. spate nu am nici o informatie. Pe fata sunt 2 portfuzete, de 8 si respectiv de 10 grade.
Am vrut sa particip in aprilie la o cupa organizata de AutoRC, dar din pacate nu s-au adunat suficienti concurenti la clasa 1/10.
As vrea sa mai incerc ceva, si anume: sa pun amortizoare de 60 pentru a mari garda la sol la aprox. 22 mm. (basculele pe care le am pe masina permit aceasta cursa. Astfel ma pot da cu masina pe terenuri ceva mai accidentate (raliu). De asemenea, vreau sa incerc sa-i adaptez si bare stabilizatoare pe fata si spate. Voi incerca cu bare de 1,5 mm si de 2 mm grosime. Ce parere aveti?
Despre o intrunire, abea astept! Din pacate, vremea iar ne joaca feste! Poate se drege saptamana viitoare. Daca va hotarati la vreo actiune, dati-mi si mie de veste! (tel.0722505705)
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro