Modelism - RHC Forum: Stingray II - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Stingray II Date despre kit

#61 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 August 2012 - 06:29 PM

Capacul din spate modificat.
Am adaugat acea priza falsa, pe care nu o voi mai vopsi, pentru cei 4 mm cu care glow-ul depaseste inaltimea capacului.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#62 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 08 August 2012 - 06:44 PM

Vezi postareacomnean, la 08 August 2012 - 06:29 PM, a spus:

Capacul din spate modificat.
Am adaugat acea priza falsa, pe care nu o voi mai vopsi, pentru cei 4 mm cu care glow-ul depaseste inaltimea capacului.


nice...imi place cum arata suprafata mesei....se vede ca sunt cateva ore lucrate bune acolo :drinks:
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#63 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 09 August 2012 - 01:34 PM

Zoli,
Masa este sub... acea planseta care-mi provoca orgasme acu' 25 de ani cand imi faceam proiectele de an.
Astazi, pentru ca tot sunt in CO acasa anm luat la puricat manualul Hornet-ului si al turbinei.
Frank Turbines confirma pozitia la verticala a glow-ului intre -30/+30 deg nu cum mentionasem anterior -45/+45deg.
In plus am facut o trecere in revista a parametrilor recomandati si , pentru ca am observat un overflow cu afterburning ma gandesc sa revizuiesc parametrii de tensiune setati pentru pompa. S-ar putea ca max voltage-ul sa fie prea mare si la max rpm este direct proportional (fara expo pe throttle) cu max. setat.
Mai ramane de verificat si valva care pare sa lucreze.
Daca cineva opereaza Frank-uri ar fi interesant de aflat impresii si experiente de zbor.
Turbina a functionat impecabil pana acuma pe un Phantom dar s-ar putea ca ciclul de RX learning sa trebuiasca reluat.
Apropos o reteta de combustibil alternativ recomandat cu incredere de Frank: 18 l de motorina +2l benzina de 98+ 1l uulei pentru 2T.
Tradus ar veni cam:86% motorina + 9.5% benzina + 4.5% ulei.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#64 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 10 August 2012 - 10:30 PM

Astazi am pornit turbina din nou dupa ce am mutat conectorul valvei care este pe start fuel pe gaz.
Explicatia este simpla - in mod normal sistemul este prevazut cu doua electrovalve dar functioneaza perfect cu una singura numai pentru start. Cea pentru fuel functioneaza chiar de la inceputul ciclului pe cand cea pentru start se inchide dupa secventa de pornire. In viitor o voi monta si pe cea pentru alimentare si cel mai important pentru a evita inundarea turbinei, o valva manuala inainte de ramificatia pentru alimentare.
Acum, alimentrea o fac cu ochiul pe rezervoare si conducte pentru a evita inundarea si incendierea turbinei. Culmea este ca valva electromegnetica am dar nu am inca o valva manuala cu Festo pe 4mm.
Dupa aceasta modificare sistemul a functionat perfect, calibrarea realizandu-se fara eroare.
Deh, graba este de vina.
Pentru ca in acest week end prognoza in Craiova este nasoala incerc maidan-ul pe 15 sau in week endul viitor.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#65 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2012 - 08:49 PM

Daca-mi trimiti o adresa de livrare iti fac cadou un robinet de kerosen de la un JetCat, e riscant fara, mai ales ca modelul tau e din balsa.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 11 August 2012 - 08:49 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#66 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 11 August 2012 - 10:33 PM

EEHHHH unde e RUSU din voi ...ai vazut gore modelul meu ...balta de combustibil in el....scapa mai peste tot pe langa furtune combustibil ,de valva on off ce sa mai zic...cum credeti ca zboara mig-urile la craiova ;)
ps: sper ca stiti ca glumesc...nu si despre modelul meu
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#67 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 August 2012 - 05:21 AM

corect era... "...cum credeti ca pica IAR-ul..." :D
Singularul este important ! ;)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 August 2012 - 05:22 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#68 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 August 2012 - 08:49 AM

Gore,
Multumesc, am sa-ti trimit pe privat. Si tu , si ceilalti Jet-isti daca aveti nevoie de cate ceva dati-mi de stire poate va pot ajuta.
Culmea este ca-l cunosc pe tipul de la SMC Craiova care ma poate ajuta dar momentan este in concediu. Singurul stoc (Dirk este stapanul stocurilor) care s-a epuizat este cel de robineti manuali pe 4mm.
Zoli,
Totul se face cu extinctorul la picior, doar stiti celebrul filmulet pe youtube cu modelul care a ars la sol 100% datorita overflowu-lui.
Renatoa,
Cred ca nu ai somn de postezi la cinci dimineata.
Ai de grija ca ai facut o promisiune (iti va reaminti RD) si trebuie sa vezi cum decurg lucrurile cu intalnirea de la Craiova.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#69 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 August 2012 - 08:55 AM

Vezi postareacomnean, la 12 August 2012 - 08:49 AM, a spus:

Gore,
Multumesc, am sa-ti trimit pe privat. Si tu , si ceilalti Jet-isti daca aveti nevoie de cate ceva dati-mi de stire poate va pot ajuta.
Culmea este ca-l cunosc pe tipul de la SMC Craiova care ma poate ajuta dar momentan este in concediu. Singurul stoc (Dirk este stapanul stocurilor) care s-a epuizat este cel de robineti manuali pe 4mm.
Zoli,
Totul se face cu extinctorul la picior, doar stiti celebrul filmulet pe youtube cu modelul care a ars la sol 100% datorita overflowu-lui.
Renatoa,
Cred ca nu ai somn de postezi la cinci dimineata.
Ai de grija ca ai facut o promisiune (iti va reaminti RD) si trebuie sa vezi cum decurg lucrurile cu intalnirea de la Craiova.



Nuuuuu ! nu ii reamintesc nimic ca nu e frumos .. o sa il "dau" direct pe Youtube sa vada toata omenirea !


P.S.

Unde gasesc o turbina ieftina ca mi-as face si eu un Falcon ca al lui Iamzoli ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#70 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 August 2012 - 09:53 AM

Deci am telefonul ascultat? Ma simt important :p Ca la Brasov am avut grija sa scanez dupa camere cand am avut discutiile preliminare.
Daca nu e la "antene"... degeaba... au primis ei ditamai presedintii ca se lasa

Cu turbina, asteapta sa scoata HK... noua la pret de SH, ca stiu esti fan de astea ieftine :p
Deci, te-ai inje©tat si tu... nu stiam ce te-a cuprins brusc interesul

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 August 2012 - 09:54 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#71 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 August 2012 - 10:25 AM

Vezi postarearenatoa, la 12 August 2012 - 09:53 AM, a spus:

Deci am telefonul ascultat? Ma simt important :p Ca la Brasov am avut grija sa scanez dupa camere cand am avut discutiile preliminare.
Daca nu e la "antene"... degeaba... au primis ei ditamai presedintii ca se lasa

Cu turbina, asteapta sa scoata HK... noua la pret de SH, ca stiu esti fan de astea ieftine :p
Deci, te-ai inje©tat si tu... nu stiam ce te-a cuprins brusc interesul



Intereseul este vechi nu m-a apucat asa de brusc ... am ezitat pentru ca mi-as fi dorit ceva foarte scale ( asta insemna sume importante ca sa nu zic imense - cum spunea cineva .. mai bine iti iei un Jeep si castiga toata familia ).
Nu aveam nici pista pentru asa ceva fara risc de demage .... mi-a placut insa cum a zburat Falcon 120 - super curat .. deci se poate si cu un model de doar 200 si ceva de Euro ( doar modelul ).

Despre presedinti si magnati de presa .. sa le fie rusine ca la cati bani au ar putea sa ne faca si noua cadou cate un Jet la fiecare .... prefera sa ia la neveste sau amante cate o escadrile de jet-uri sub forma de genti ... auzi tu ... sa dai 5-6 mii de euro pe o poseta ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#72 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 August 2012 - 10:42 AM

Renatoa,
Lasa vrajeala si zii cum este cu Craiova Jet Show!

RD,
Singurul lucru pe care promit sa-l fac este sa vorbesc cu Dirk pentru ca are mult mai multe relatii cu modelisti in Germania.
Cu scale-ul sunt de acord 100% cu tine dar pentru inceput cred ca ar fi excelent un trainer (al doilea al meu este eurofighterul pe care Dirk l-a vandut). Intr-o discutie cu Dirk, acu cateva zile mi-a spus ca ar fi niste modele trainer de vanzare, SH dar RTF deci turbina inclusa. Daca imi aduc aminte cred ca era vorba de BOOMERANG-uri (cel cu doua fuselaje) la preturi acceptabile. Dupa ce-l stapinesti bine pe unul din asta pur si simplu scoti turbina si o pui pe un scale.Coaja o vinzi la altii...
Turbinele despre care stiu ca sunt OK: Frank (normal pentru ca sunt oltean si am raptor-ul), Hamer-ul, jet cat, si Wren. Toate sunt consacrate dar de exemplu Wren are niste restrictii, de ex valvele sunt dedicate si trebuie achizitionate separat, face nazuri pe motorina, etc.... Cat-ul este scumpa nejustificat. La Hamer dirk are intrare pentru ca ii stie pe makeri. Frank are 90 de zile garantie dar Peter de la Modelcity zboara vre-o doua de peste 100 de ore fiecare si foloseste ca si carburant ce blenduri gaseste la indemana. Cel mai bine ste sa te pun in legatura cu el si sa dicutati voi intre voi.
Despre HK nu stiu nimic si nu tot ce-i ieftin este bun sau prost. Diferenta o fac componentele clona. De exemlu una este sa ai injectoarele din inconel (the best) si alta dintr-un inox mai bunicelcare se va manca in timp. Compresorul si turbina sunt oricum bine echilibrate (altfel nu se poate) dar materialele conteaza si acolo.
Tu decizi...functie de buget si abilitati.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#73 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 August 2012 - 05:09 PM

Am eu o vorba: scump si prost exista, dar ieftin si bun sa mor daca am vazut!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#74 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 15 August 2012 - 09:57 PM

Un alt maiden a fost irosit astazi datorita arcului foarte soft de la jamba fata si datorita inaltimii prea mici sub nasuc. Cu alte cuvinte modelul s-a comportat ca un bolid de formula 1 cu unghi de atac negativ si la viteza foarte mare. Cursa pe 100 de m a fost spectaculoasa, cu cat crestea viteza cu atat mai mult se afunda modelul in aratura.
Rezultat: ruperea jambei dreapta si indoirea tijei jambei de fata, in rest modelul nu a capatat nici macar o zgarietura, doar s-a umplut de paie.
Sper ca Duminica sa fie gata de zbor din nou cu o jamba de fata modificata si cu alte arcuri la jambele principale.
Cel putin sunt multumit ca modelul pare solid ca un tanc. Tre' sa mai si zboare!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#75 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 August 2012 - 10:01 PM

Daca este posibil si exista si cameraman rog sa nu ne uitati cu ... filmuletul !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#76 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 August 2012 - 07:40 AM

Ieri cineva a filmat si cursa pe o suta de metri si trebuie sa gasesc filmuletul. Este interesant de vazut cum se comporta un asemenea aparat la viteza mare, unghi negativ si pe teren accidentat.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#77 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 18 August 2012 - 08:08 AM

Am reusit sa modific jamba de fata utilizand jamba veche. M-am decis sa nu construiesc una noua pana nu gasesc optimul. In plus nu am avut acces la freza in aceste doua zile si am utilizat doar strungul din atelierul nostru.
Noua jamba s-a lungit cu 30mm, aproape maximul permis de decupatura din fuselaj. In plus tija de otel din interiorul jambei numai este din fier mort ci este o tija din otel de scule rectificata la 5.95mm. Exista riscul ca solictarile sa aiba efect direct asupra suportului din mecanismul pneumatic dar asta este.... Arcul a fost si el schimbat cu unul mult mai tare.
Norocul a facut ca o alta jamba de dreapta sa am deci trebuie sa schimb doar arcurile cu unele mai hard.
Am facut rost si de filmuletul cu cursa si atunci cand voi avea timp sa-l comprim il voi posta.
Din analiza filmuletului rezulta clar ca botul avea tendinta sa se lipeasca de sol.
La slow motion cadru cu cadru se observa si de ce s-a rupt jamba dreapta. Cam la jumatatea cursei a lovit un obstacol (se vede impactul) iar inainte de oprire (atunci cand s-a rupt jamba) tot roata dreapta a nimerit intr-o crapatura din sol. Crapatura i-a fost fatala.
cateva poze cu jamba noua. Scuzati executia putin cam neingrijita.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#78 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 August 2012 - 07:08 AM

Totul a fost OK. De zburat a zburat excelent. Dar o singura data. Inainte de aterizare dintr-o confuzie de switch-uri in loc sa iasa trenul de aterizare s-a trecut statia pe 35Mhz. Crash-ul a fost total, turbina a scapat intacta. Voi reveni cu filmulete.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#79 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 20 August 2012 - 07:23 AM

da :D
am ramas inmarmurit cam 5 minute cred, pur si simplu nu imi venea sa cred dar asta e
a zburat excelent in comparatie cu celelalte jeturi a fost clar superior
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#80 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 20 August 2012 - 07:27 AM

si o fotografie de pe teren restu las pe domnu Nae sa puna restul :D

Fisiere atasate


Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#81 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 August 2012 - 07:49 AM

Vezi postareacomnean, la 20 August 2012 - 07:08 AM, a spus:

Totul a fost OK. De zburat a zburat excelent. Dar o singura data. Inainte de aterizare dintr-o confuzie de switch-uri in loc sa iasa trenul de aterizare s-a trecut statia pe 35Mhz. Crash-ul a fost total, turbina a scapat intacta. Voi reveni cu filmulete.


Aolooo !

ce statie e aia sa schimbi frecventa in zbor .... trebuie sa fie desfiintata optiunea asta pe switch - la sol doar din meniu ca uite ce se intampla ...
Mare pacat .. de munca in primul rand ca daca ar fi fost un ARF era altceva .. dar un KIT ... e munca, pasiune, pricepere pusa in el .... bine ca a scapat turbina ...
Cred ca e prea mare sa fie pusa pe un Falcon 120 ca al lui Iamzoli .. e ieftin , e frumos, si zboara si bine
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#82 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 August 2012 - 08:22 AM

RD ai dreptate dar asta este. Duminica viitoare voi zbura Eurofighter-ul.
Acesta este RTF, tre' instalata turbina si pilotul in cockpit.
Stingray RIP, bine ca am reusit sa fac review-ul.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#83 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 August 2012 - 10:08 AM

Eu nu m-as risca direct pe Eurofighter .... tot ceva trainer as butona pana as stapanii aterizarile ..

Decolare , zbor = floare la ureche
Aterizare = bile de ocna legate de ureche ...

Pana nu am vazut live jet-uri priveam cu mai multa indrazneala subiectul ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#84 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 August 2012 - 10:13 AM

Eurofighter-ul in cauza l-am zburat in dubla ceea ce voi face si acum cu predilectie pentru aterizare.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#85 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 August 2012 - 10:35 AM

Vezi postareacomnean, la 20 August 2012 - 10:13 AM, a spus:

Eurofighter-ul in cauza l-am zburat in dubla ceea ce voi face si acum cu predilectie pentru aterizare.


Eee atunci posibil e mai safe ! Bafta !

De ce am indraznit sa imi dau cu parerea .. am vazut coleg de al nostru cu mare experienta de zbor pe avioane de acrobatie si mici si mari dar care a intampinat dificultati in a aproxima viteza de apropiere la aterizare a Jet-ului si de aici s-a lasat cu topaieli si tot felul de mici sau mai mari daune neplacute ...

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 August 2012 - 10:36 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#86 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 August 2012 - 11:55 AM

Este perfect adevarat.
Ieri dupa doua zboruri cu Rfale-ul lui Fadini, Dirk si-a aterizat Flitzer-ul aproape in balarii.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#87 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 August 2012 - 10:10 PM

Si totusi:
Maidan-ul:
Cateva treceri pana la crash:
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#88 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 August 2012 - 10:21 PM

Si cateva poze in memoriam:

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#89 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 August 2012 - 10:23 PM

Si altele:

Si inca:

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#90 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 August 2012 - 10:25 PM

RIP:

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro