Modelism - RHC Forum: Turbine Termice - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Turbine Termice Informatii, cum functioneaza, dezbaterii

#121 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 September 2012 - 05:49 PM

Comnean are perfecta dreptate si pare ca are si cunostinte din ce spune - pentru mine totul e o necunoscuta .
Insa daca as avea o turbina si as avea si rulmentii si ar fi momentul de o mentenanta parca tot as demonta-o si as incerca cu mare grija sa vad ce iese.

Nu iese asta e ... o trimit in service ca banuiesc ca o sa mai am totusi ce trimite .

P.S.

A incercat cineva sa afle la un importator de la noi de rulmenti daca poate aduce sau daca are in stoc rulmenti ceramici ce ar merge pentru turbina si la ce pret - de curiozitate macar ?


P.S.la P.

Stefan .. in general cand desfac cardanul isi noteaza pozitiile reperelor ( flanse,cardan,cruce etc )
si teoretic nu mai trebuie echilibrat .
Daca nu au facut-o exista riscul sa aiba batai si vibratii si atunci trebuie echilibrat dinamic - nu toti au utilaje de echilibrat insa - posibil la tine sa o fi faut daca au spus.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#122 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 September 2012 - 05:57 PM

Importatorii de la noi... beep.. cenzurat...
Mult mai bine imi import singur, de la cei care bransa ii recunoaste drept mecca rulmentilor:

http://www.bocabeari...lName=&Feature=

168$ vad pe acolo.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 20 September 2012 - 05:57 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#123 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 20 September 2012 - 06:44 PM

prima turbina de aeromodele avea turbina compresor facuta din placaj si rulmenti normali se numeste fd3\64 ,deoarece avea rulmenti normali si turbina de lemn nu se rotea mai rapid de 80000rpm.

Fisiere atasate


0

#124 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 20 September 2012 - 06:53 PM

mai tirziu turbina compresor a fost facuta de aluminiu,turbina de gaz este facuta din inox.sunt primele tentative de a face modele cu jet

Fisiere atasate


0

#125 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 20 September 2012 - 06:57 PM


0

#126 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 20 September 2012 - 07:09 PM


0

#127 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 September 2012 - 10:14 PM

Draga Fly,
Incapatanarea ta este demna de o cauza mai buna
Pe vremea lu' nea nicu aparuse prin 86 o schema de EDF termic pentru motor de 7.5 Raduga. Totul era prezentat ca o mare realizare in fond era un mare fiiiiis. Toti care stiu motoarele raduga de 7.5 cmc stiu ce spun, in plus compresorul era un proiect pur teoretic scris pentru Sinumeric aplicabil pentru CNC care pe vremea aceea erau tinute sub cheie sau prezentate "in span" doar marelui conducator la vizitele prin fabrici si uzine. Compresorul trebuia confectionat ca brut din vre-o 20 de coli de placaj ordinar de 3mm din cel ce se vindea prin librarii. In realitate compresorul unicat a fost realizat din placaj la care cei de la Reghin aveau acces din import. Eu as pune punct istorioarei cu compresorul din placaj. Mai mult nici nu sunt sigur ca este din placaj iar excesul de internet fara discernamant , dupa opinia mea, cauzeaza grav sanatatii.
Mai tarziu..., draga fly nu exista turbina compresor ci numai turbina si etajul/etajele de compresor/compresoare.
Turbina s-o fi facut din inox la un moment dat dar era grea, acu se face din aliaje de titan iar compresorul din aliaje speciale de aluminiu.

Renatoa,
Pretul la boca e mare pentru ca ei nu produc rulmenti ceramici ei sunt doar un grouper. Si in general Boca produce rulmenti in toli care s-ar putea sa nu se potriveasca la turbinele de productie europeana.

RD,

Cand e vorba de schimbat rulmentii la turbine nu m-as apuca si iata de ce:
1. Majoritatea au sisteme specifice de asigurare pe compresor (piulite speciale, chei speciale, sigurante atipice sau alte metode de blocare a elementelor de asamblare in general dezmembrabile prin distrugere)
2. Echilibrarea dinamica a ajuns atat de departe incat ultimele eliminari de material se fac pe elementul de asamblare a compresorului pe ax. Asta poate conduce la imposibilitatea desfacerii elementului de asamblare sau chiar la distrugerea acestuia.
3. Necesitatea reechilibrarii pentru a reduce vibratiile la componentele in miscare considerand o turbina cu depuneri pe palete.
4. Umflarea nejustificata a facturii la service daca se trimit componentele in batista.
Mi-aduc aminte ca acu vre-o trei ani am cunoscut un grup de entuziasti austrieci care erau pionerii motoarelor jet in Austria pe la 1998. Unul dintre ei, pentru palmares, inca isi mai zbura modelul cu turbina facuta de el, din cand in cand. Tipul se mira si el ca functioneaza.
Pornirea se facea cu o bricheta dintre acelea pentru uz casnic , cu nas lung pentru aprins cuptoarele pe gaz, demarorul era o improvizatie externa si suflaiul de imprastia frunze era si el utilizat . Turatia maxima pe care o atingea era de sub 70kRPM pentru ca altfel sarea axul din lagare. Echipamentul mobil era preluat dintr-un GARETT de VW 1.9 TDI.
In rest doar istorii.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#128 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 September 2012 - 10:24 PM

Am inteles .. asa e cand nu vezi una desfacuta si te bazezi doar pe intuitie ... da eu parca tot .....

P.S.

Ia uite cum o vinde asta : http://www.ebay.com/...=item35bfcc4aa9

bucati bucatele ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#129 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 21 September 2012 - 08:15 PM

Pentru voi consumatorii de Jet A1 , simplu sau spritz ; va informez ca in tara sunt mai multe firme, care pot livra si persoanelor fizice combustibil pt. reactoare. Una este a unui fost coleg , cu care am vorbit deja , despre problema voastra . Puteti cumpara orice cantitate ; daca-l achizitionati ca persoana fizica , pretul este mai mare , deoarece , se adauga accize .
Contactati : Dl. CIUBOTARU ION din IASI
Tel :0744 51 47 35 ; 0722 51 47 35
PS - sunati-l , incepand cu ziua de 24 09 2012
" succesuri " !
0

#130 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 September 2012 - 09:14 AM

RD,
Vis a vis de anuntul de pe e bay corect spus este :ia uite cum le vinde asta.
Cred ca tipul a incercat sa copieze un jet cat dupa planurile care au circulat pe net, sau dupa una originala sau a zburat un model cu doua si a avut un crash si incearca sa vanda ce crede el ca se mai poate recupera. La una dintre ele se poate observa "capacul" facut din fund de butelie de gaz pentru arzator (lampa) de instalator.
Sunt perechi aproape toate componentele, axele par facute artizanal, brida demarorului (una singura nu doua) este rupta iar electronica pare doar dintr-una.
Modelul este oarecum foarte vechi pentru ca la ora actuala turbina vine sudata pe ax nu mai este asigurata cu piulita, singura asamblare demontabila ramanand cea de la compresor ori mai rau a desfacut axele.
Intr-o vreme circulau pe net planuri de asa ceva mai ales in state unde erau foarte populare.
Componentele dintr-un GARETT obisnuit care poate fi gasit pe multe branduri mai vechi ca generatie de 10 ani pot fi utilizate dar mai trebuie confectionate: axele, camera de ardere, injectoarele, carcasa, confuzorul, adaptat un brushless pentru demaror.
Mai ramane de echilibrat si de gasit electronica potrivita pentru ce-o iesi.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#131 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 23 September 2012 - 12:18 PM

Tipul cu turbina fd3 este chiar haios.
Are un pdf aici:http://www.sfu.ca/~jst4/plans/docs/jetengine/FD3%20turbine.pdf
Este interesant mai ales capitolul de echilibrare care are o concluzie care suna cam asa:
" Tinand intre index si opozabil inelul exterior al rulmentului de pe axul de lagatura se va aplica o miscare de rotatie de 10000RPM cu ajutorul unui compresor de aer sau cu un motoras. Cum masuram acea turatie nu are nici o importanta.la intamplare se aplica banda adeziva de 1cm2 si se testeaza din nou....pina iese si tot asa...
In timpul rotirii axului veti simti oscilatiile acestuai, chiar si cele mai mici de cateva miligrame/secunda??? si in final ca un corolar apoteotic ceva de genul... cu degetele veti simti si cele mai mici vibratii..."
Nu neg ca tipul si-a construit dracia dar parerea mea este ca anumite aspecte sunt tratate lacunar.... Oare de ce?
Compresorul este intr-adevar facut din placaj ... iar unghiul de divizare este luat cam la ochi.Ca sa nu zboare paletele discurile sunt bobinate cu fibra de carbon.
Dunt multe contradictii in ce spune, incepe prin a spune ca nu-i nevoie de AMC-uri scumpe dar dupa aia isi aduce aminte ca trebuie sa masoare la sutime.
Lista de materiale este lacunara, nici vorba de explozie pe componente (nu oi fi fazut eu desenul?) si asa mai departe.
Este totusi oarecum obiectiv si spune ca nu poate sari de 80000 desi de undeva din text rezulta ca a facut compresor care a rezistat la 90000RPM.
Nu rezulta clar nici cate a facut.
Iar tractiune este de 2.4kgf (24N)
De ce s-o fi complicat cand sunt atatea posibilitati de a procura turbina si compresorul dintr-un turbo auto.
Mai ales ca sunt piesele cele mai complicate si ar fi cea mai simpla solutie de a ocoli istovitoarele prelucrari ...
Concluzia mea este ca tipul are cunostinte foarte bune de prelucrari, a avut un strungulet de precizie in batatura si si-a facut ambitia de a construi de la 0 o turbina.
Va sfatuiesc sa nu incercati acasa decat daca nu aveti ce face cu o magazie dotata cu ceva masinarii.
P.S. Nici unde nu scrie ce electronica a folosit sau daca a folosit vre-una.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#132 Useril este offline   JetFlyDemoTeam 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 30-June 08

Postat 02 October 2012 - 04:42 PM

p120 repair service
www.jetflydemoteam.com
0

#133 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 04 November 2012 - 06:11 PM

sunt curios sa stiu care sunt cauzele pentru flame out la turbine?
0

#134 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 04 November 2012 - 07:31 PM

buna fly nu am mai auzit nimica de tine....

acu flameout aparae in momentul cand arderea nu se mai poate autosustine in general compozitia oxigen/ combustibil incorect
din cate stiu eu
1)bule aer pe traseu, scoti furtunu care intra in turbina , legi furtunul la o sticla , dai pe prime pump pe maxim si stai sa te uiti daca vreun minut daca apar bule
2)pompa e de vina bateo vina....fiind motor brushed cand sunt vechi sar putea sa nu mai poata tine la fel de bine debitul...procedezi ca si sus si observi daca scade debitul cand sta in full...se si aude pe pompa de parca ar scapa
3)acceleratie prea mare....Xicoy e setat aceeleratia prea mare ...poti seta din acelleration delay....pune mai ridicat....
de testat cel mai simplu: poti porni turbina dai un click din trim up, lasi 10 secunde dai din nou un click din stick lasi 10 secunde si tot asa pana ajungi la maxim daca mere ii clar ca crapa din cauza acceleratiei

mai sunt si alte cauze dar astea sunt cele mai frecevente....vezi ca si umiditatea peste 85% creaza probleme, tot scazind delayul rezolva problema

zi si tu exact ce se intampla sa stim si noi, sa vedem unde ar fi problema


cel ami bine stie JetFlyDemoTeam...cred ca are atelier de turbine din cate stiu eu

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 04 November 2012 - 07:33 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#135 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 05 November 2012 - 06:48 AM

merci mult,cred ca este pompa pt ca i-am dat mai multe starturi si se oprea la turati diferite ca si cum nu ar fi avut putere sa pompeze.in diferite starturi nu se acelera mai mult de 70000 dupa care ii dadeam alt start si in full se oprea .
0

#136 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 January 2013 - 05:11 PM


Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 13 January 2013 - 05:13 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#137 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 13 January 2013 - 06:28 PM

E tipul de la Deva cumva?
0

#138 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 January 2013 - 06:29 PM

da el este....
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#139 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 13 January 2013 - 06:35 PM

Vara asta urmează sa încep si eu construcția unui motor,si luna viitoare un turbine balancer
0

#140 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 13 January 2013 - 06:40 PM

E foarte talentat bravo lui :good:
0

#141 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 January 2013 - 07:14 PM

Si este intelept sa iti pui o turbina in c... ? si sa consumi un litru / minut ca sa te deplasezi cu 40km la ora ? Hmmm... :unsure:
Ati vazut presa cum il prezinta? Urmatoarea turbina de dupa Coanda construita manual, geniu, sponsorizat de ARCA !
... cu picioarele pe pamant ...
0

#142 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3375
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 13 January 2013 - 07:30 PM

Este o realizare, pentru ca nu este ușor sa construiesti o turbina de la 0 si fără scule si bani.Cind a început proiectul eu știu ca nu la sponsorizat nimenea ,iar nu e nimic rău in a fi sponsorizat, ce a făcut el înseamnă pasiune .
0

#143 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 January 2013 - 08:39 PM

Eu nu contesam realizarea, ci utilizarea...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#144 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 13 January 2013 - 08:57 PM

Vezi postarearenatoa, la 13 January 2013 - 08:39 PM, a spus:

Eu nu contesam realizarea, ci utilizarea...


Pai daca n-are Iamzoli avion pentru ea... :D


It's difficult to make things simple!
0

#145 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 January 2013 - 09:00 PM

Vezi postarearenatoa, la 13 January 2013 - 08:39 PM, a spus:

Eu nu contesam realizarea, ci utilizarea...


Iti dai seama ca nu o sa faca un obicei din asta .. a fost cred o incercare , o curiozitate sa vada daca il poate "propulsa" si in ce parametrii : viteza, acceleratie etc .. cel putin asa banuiesc ...

Nu am fost atent insa sau nu e specificat .. stie cineva ce clasa e turbina ( ca marime ) ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#146 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 January 2013 - 09:28 PM

cred ca e de 140mm

din ceva discutii ce le-am avut cu constructorul mai demult
"Cea din video o alimentez printr-o pompa speciala cu amestec motorina + 3 % ulei motor in 2 timpi. La pornire am o butelie GPL dar acum mi-am luat si adaptat o lampa mica cu rezerva gaz 330g pt ea. Compresorul centrifugal e piesa stoc de turbosuflanta si turbina de la evacuare e radial flow tot de turbosuflanta, si NGV-u e diferit de astea mici cu turbina evacuare axiala. Axul(shaftul) e din 2 bucatii, unul de la turbina evacuare modificat si infiletat intr-o extensie pt compresorul centrifugal.Are 5.2 kg, ~ 5.5 kg cu starter o tractiune maxima calculata de 38 kgf si 147.38 cp la ax la 90000rpm cu un consum de ~50L/h in regim maxim sustinut"
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#147 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 07 February 2013 - 12:05 PM

Am vazut reportajul cu acest tinar-realizatorul "bicicletei cu reactie". Dincolo de ceea ce presa a spus sau nu a spus despre aceasta realizare,eu cred ca merita toata lauda si apercierea noastra. Nu stiu daca, este sau nu, unicul(in Romania) care a reusit sa realizeze in mod artizanal o turbina si sa o puna in miscare(sa fie functionala). Acest aspect nu are importanta.Pentru mine,importanta este realizarea acestui tinar talentat.Bravo lui!
Aeromax
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#148 Useril este offline   Mi hai 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 27-February 11

Postat 12 May 2013 - 11:16 PM

Slutare la toata lumea !
Numele meu este Mihai si sunt din Bucuresti.
Desi sunt inscris si urmaresc acest forum de ceva vreme , abia acum am motiv sa postez aici. Mai precis , am realizat si testat o turbina home made , facuta dupa un proiect din afara. Stiu ca a fost deja realizata una mai mare de catre Raul , tanarul din Deva , pe care vreau sa-l felicit din toata inima. El ramane primul care a facut asa ceva la noi. Bravo lui !
Desi am cateva zeci de fotografii cu diferitele stadii de lucru , am sa va prezint doar cateva si la urma clipul cu pornirea reusita (au fost si nereusite !)
Pentru inceput difuzorul (statorul compresorului), pe care neavand posibilitatea sa-l fac pe CNC , l-am facut din bucati :Fisier atasat  1 (600 x 450).jpg (56.92K)
Number of downloads: 227Fisier atasat  2 (600 x 450).jpg (53.47K)
Number of downloads: 70Fisier atasat  2 (600 x 450).jpg (53.47K)
Number of downloads: 70Fisier atasat  3 (600 x 450).jpg (73.65K)
Number of downloads: 196
Tunelul axului:Fisier atasat  4 (600 x 450).jpg (71.89K)
Number of downloads: 201
Camera de combustie (dintr-o cana de inox), gaurita si sudata in puncte:Fisier atasat  5 (600 x 402).jpg (35.87K)
Number of downloads: 213Fisier atasat  6 (600 x 402).jpg (42.91K)
Number of downloads: 219Fisier atasat  7 (600 x 402).jpg (23.04K)
Number of downloads: 220
Sistemul de injectie propan si combustibil :Fisier atasat  8 (402 x 600).jpg (21.05K)
Number of downloads: 210Fisier atasat  9 (600 x 402).jpg (22.34K)
Number of downloads: 218Fisier atasat  10 (600 x 402).jpg (26.4K)
Number of downloads: 244
Asamblate arata cam asa :Fisier atasat  11 (600 x 402).jpg (31.51K)
Number of downloads: 274
Deoarece cred ca ma apropii de maximul de volum de incarcare , ma opresc aici si mai fac o postare in continuare .
0

#149 Useril este offline   Mi hai 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 27-February 11

Postat 12 May 2013 - 11:29 PM

Aici sunt toate (sau aproape toate) componentele:Fisier atasat  12 (600 x 402).jpg (45.27K)
Number of downloads: 281
Si asa arata turbina asamblata :Fisier atasat  13 (600 x 402).jpg (23.82K)
Number of downloads: 286
Are diametrul de 90 mm , lungime cu tot cu starter 220 mm si cantareste 930 gr cu tot cu sistemul de prindere .
La pornire a facut cam asa :
http://youtu.be/EJnugOmvzL0
0

#150 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 May 2013 - 07:04 AM

Frumoasa realizare, Bravo!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro