Modelism - RHC Forum: Trex 700e supercombo in RO - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Trex 700e supercombo in RO Ce mai afli cititnd forumurile straine

#31 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 03 February 2011 - 05:50 PM

Vezi postareamarian206, la Feb 3 2011, 05:37 PM, a spus:

cred ca am spart vreo 20 de perechi de pale radix numai de tail


Stau si ma intreb cum ai reusit asa ceva - cred ca e un record in materie (sau exagerezi aiurea). Totusi, daca e adevarat, atunci ai o problema...
0

#32 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 February 2011 - 06:12 PM

Tot nu ne ai spus cu ce ai echipat in final modelul 450 de a ajuns la un asemenea scor !

Acum in alta ordine de idei :

1 - poti echipa un model cu elemente de top ( fie heli fie masinuta fie orice altceva ) pentru ca ai atins un nivel de pilotaj , indemanare etc in care echiparea stoc nu mai face fata eforturilor la care este supus, jocurile din prelucrarea pieselor deja se simt si deranjeaza, pack-urile low-cost nu mai furnizeaza suficienta energie pe toata perioada functionarii
electronica are niste timpi de intarziere pe care ca si un dirijor de orchestra simfonica pilotul le " aude " si atunci faci pasul - treci la profesionalism.

2 - poti echipa un model pentru ca vrei sa fie macheta , sa copieze identic 100 % un model real atat de bine incat daca ai face o poza si ai prezenta-o cuiva chiar avizat sa nu poata deosebi macheta de original ! Il poti echipa cu turbina pe kerosen si sigur sunetul specific e ceva pentru care multi daca ar avea suma de bani ar plati-o !
Un astfel de model e spectaculos si pentru un avizat dar si pentru un neavizat iar intr-o zona de expunere ar face furori si ar aduna de la mic la mare ca la urs !

3 - poti face cele mai de ultima ora up-grade-uri doar pentru ca aluminiul este eloxat in culoarea bordeaoux , sau in antracit si este inscriptionat prin gravura laser sau din turnare cu un super brand, toate componentele au un grad de finisare de parca ar fi de pe alta planeta , canopia este vopsita manual precum vasele Galle si au un sidef curcubeu , cameleon sau cum so fi numind mai ceva decat acordeonul lui Faramita ! Intr-un cuvant pentru ca LUCESTE si daca las si eticheta sa atarne de produs am satisfactia visului implinit .
In acest ultim caz doar efectul "olfactiv" e de luat in calcul pentru ca nestiind a pilota peste un anumit nivel toate minunile tehnicii nu se fac simtite !


P.S.

Este in Bucuresti un domn care zboara cred , dar nu cred ci sigur cel mai bine Heli din toate clasele ! Desi isi poate luat oricand cel mai de top model prefera sa aiba
cat mai multe la care piesele de schimb sa vina in cel mai scurt timp si vine la zbor cu mai multe odata - tocmai de asta cred ca a si putut progresa atat de mult in aceasta arta a pilotajului !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#33 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 February 2011 - 06:24 PM

Topicul este interesant la maxim. Fac unul nou cu titlul:

Cat costa un heli ? De cate si de care ai nevoie ? in care fiecare isi spune parerea. Si incheiem aici discutiile care nu au legatura cu Trex 700e.

Il fac chiar acum la generalitati heli. Sper sa fiti la fel de vioi si acolo :rolleyes:
0

#34 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 03 February 2011 - 06:27 PM

@ REAL DESIGN : Daca te rog frumos, renunti la semnul exclamarii pus dupa fiecare prorpozitie/fraza? Mai exista si punctul (.), punct si virgula, etc.

@ marian206 : Avand in vedere scorul pe care-l ai la palele de coada, pot indrazni sa intreb cum stai cu celelalte? 300, 500, sau... ?

Aceasta postare a fost editata de rad_gaby: 03 February 2011 - 06:29 PM

0

#35 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 February 2011 - 07:26 PM

rad_gaby a postat odata cu mine, ne vedem pe celalalt topic sa vorbim de costuri si crashuri - lasam aici numai de 700e.
0

#36 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 March 2011 - 08:21 PM

intr-un final am ajuns sa imi zbor si eu megamucu.


dupa un build care a durat 6 saptamani, nu pentru ca atata e nevoie sa il contruiesti dar pana am primit tot ce am avut nevoie a durat ceva timp.

L-am zburat safe maidenul a fost exact in saptamana in care am spart 2 heli(putin de demoralizat), insa totul a fost conform asteptarilor.

Ultimele 3 zile am verificat rasverificat fiecare lucru din el, de la masurat si remasurat pas, verificat fiecare surubel, asigurat fire balansat etc.

Build-ul in sine decurge de la sine e un heli la care ai nevoie de manual doar de orientare, daca ai mai facut heli-uri din seria align totul decurge de la sine.

Am eliminat toate punctele slabe (cele de care se plang utilizatori pe forumuri), mi-am pus si mintea la contributie , in loc sa dau cateva zeci de dolari pe un reper de tuning care unora le-a si cedat , mi-am contruit eu acelasi reper "mai trainic".(de fapt chiar vreo 2)

Pe lista de asteptare pe langa ce am inlocuit la el pana acum mai am vreo 3-4 repere.

maidenul filmat de florin:


West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#37 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 12 March 2011 - 08:49 PM

Frumos domnule , sincer de mult nu te-am mai zburand asa safe (sus) ,... , autoroteaza exact cu mi-ai spus .

Spor la cumparat acumulatori .

Bafta
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#38 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 March 2011 - 09:43 PM

Sa-l zbori mult si bine. A venit si la voi primavara; tricou, blugi cazuti pe fund, soare. Acum poate pui si tu niste poze, niste detalii.

Ce baterii ai pus, cum s-au echilibrat, cat ai papat din ele, chestii din astea.
0

#39 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 13 March 2011 - 09:07 AM

ms tantar ..

Am 2 packuri diferite de 12s 4000 nanotech 25-50c , si celalat turnigy 4000 50c.

@ greutate cu primul am 4794 (ceea ce e fantastic )cu al doilea 4950, cu ambele se echilbreaza perfect(packul pus la maxim in fata)
@turatie
la primul zbor la decolare am avut cu aproximatie 1900 rpm si pe undeva pe la mijloc am trecut in iddle 2 adica 1950 rpm.
dupa ce ma obisnuiesc cu el o sa zbor la 2150 rpm.
@consum dupa loger la primul zbor am consumat in medie 60-80 amperi si 90 pt 3 secunde
@temperatura nanotechul 25 grade turnigy rece rece, regulatorul 26 grade la ambele zboruri (20 erau afara)..motorul pe la 35
@ pas colectiv +13 ciclic 11
-am inlocuit
-suruburile de la feathering shaft cu suruburi lynx
-align 3g cu vbar full size
-becul align cu CC bec pro de 20 amperi
-pack receptie nanotech 1000 50-90c
- tail clamp align cu quik uk,
-tija de coada stoc cu una carbon
-mecanica de coada align cu alta quik uk
-suporti de canopie de sus sunt facuti dupa un mic design de un strungar.


@stefane nu sunt blugi la moda sunt doar cateva kg date jos , mai vreo 3 si e oki

Aceasta postare a fost editata de nen77: 13 March 2011 - 09:09 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#40 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 13 March 2011 - 09:46 AM

cateva poze cu electronica- am scapat de o multime de fire datorita conexiei s-bus intre receptor si vbar , suportii de canopie facuti de mine, clema de pe coada (aripioara de coada a fost indepartata), cum arata suruburile lynx fata de cele normale.


dupa ce am gasit un filmulet in care unui tip ii sarisese tija de coada de carbon in zbor , am gasit o modalitate sa rezolv roblema asta , peste tija de metal de 2 mm originala din kit am pus o teava de carbon cu interiorul de 3 si exteriorul de 5, care rigidizeaza comanda cozii.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: tail clamp+ tija.jpg
  • Imagine atasata: suruburi.jpg
  • Imagine atasata: supporti canopie.jpg
  • Imagine atasata: electronics.jpg
  • Imagine atasata: decaluri.jpg

Aceasta postare a fost editata de nen77: 13 March 2011 - 09:48 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro