Trex 700e supercombo in RO Ce mai afli cititnd forumurile straine
#1
Postat 29 August 2010 - 05:44 PM
Iceman575; citat:
"The kit includes the new main gear. Don`t know yet what else it was different but i can tell you in 3 days (i have one on the way )"
Asteptam si noi poze si filme. Ca de obicei Timisoara e fruntea. Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 29 August 2010 - 06:30 PM
Kitul a fost zburat si reglat de Serban. Este echipat cu ESC Castle Creation, BEC Align si unitate FBL Align 3G.
Acum asteapta un mic rebuild dupa un crash usor.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 29 August 2010 - 06:32 PM
#4
Postat 29 August 2010 - 07:19 PM
Cu motor MX si Main Gear CNC http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Canopia e (dupa parerea mea) cam urata mai ales comparativ cu aia de 700e "originala" dar va veni candva unde de "tuning" mai frumoasa.
Sunt foarte curios de performantele elicopterului avand in vedere ca 700n sincer ma cam dezamagit (vazut la alti nu al meu).
Daca este cineva curios pot documenta putin buildu si primele experiente dar sunt multe topicuri de genu asta pe forumurile straine deci nush daca ar fi cineva curios...
Primus daca lai vazut in actiune live ce impresii ai despre heli ?
PS. BEC Align nu va fi folosit. Am un CC Bec Pro pe drum pentru el cu pack separat. Sincer la clasa asta de elicopter mi se pare MULT subdimensionat un BEC de 6Amp. Mai ales la servo digitale... Dar asta e doar parerea mea din nou...
Aceasta postare a fost editata de Iceman575: 29 August 2010 - 07:20 PM
#5
Postat 29 August 2010 - 07:54 PM
"Trex 700 electric: We had a very brief flight with a friend's stock 12s Trex 700e with the Align 3G fbl and the first impression is: very smooth, quiet, very powerful (clearly more power than a nitro). The downsides, however, are: lack of noise and smoke, relatively short flight times, and the general über pain in the butt process of changing, charging, handling and storing of large, heavy, finicky and expensive lipos. We still stand by our convictions: any electric heli larger than a 500 (or maybe 550) is not yet worth the trouble, so we won't be buying one soon. We will, however, gladly continue to fly our friends' as often as we can..."
Sper sa nu se supere autorul textului :rolleyes:
#6
Postat 30 August 2010 - 08:18 AM
Motoru ala arata intr-un mare fel, ca si ESC-ul de la CC.
De acord intru totul cu remarca lui Serban in ceea ce priveste kiturile electrice.
Citeaza
Succes cu noul kit! ;)
#7
Postat 30 August 2010 - 05:37 PM
Senzatia mea e ca Trex700E are un mare succes, mai mare decat si-a inchipuit Align. Pe forumul helifreak sunt foarte multi care stau cu ochii pe forumul dedicat, mai multi decat la Trex700N.
Sunt mai multe care explica asta:
- Lipo si chargere puternice din ce in ce mai ieftine. (ca o mica nota secundara, 700E streseaza mai putin bateria decat 600E)
- pretul metanolului - un 90 consuma nu gluma - nu mi-a venit sa cred ca un bidon de CoolPower tine 8 zboruri.
- un model reusit.
Supercombo-ul cu motor si ESC e si mai atractiv - motorul e nou si sigur mai bun, ESC-ul e mai mare si pretul in combo e rezonabil + CNC maingear.
Vom vedea multe masini ramase pe camp daca vor incarca de la baterie.
Cu 3 perechi de pak-uri, un incarcator de 1000W si un generator pe camp poti zbura ziua intreaga. Daca s-ar face generatoare care sa scoata 24V direct (si nu 220) ar fi o placere.
Nicu sa ne tii si pe noi informati. Cum spunea Serban, multe balarii citesti pe forumuri, in tine avem incredere.
Si eu imi doresc unul dar abilitatile mele actuale (facem progrese) nu justifica inca achizitia.
morph, la Aug 29 2010, 08:54 PM, a spus:
"Trex 700 electric: We had a very brief flight with a friend's stock 12s Trex 700e with the Align 3G fbl and the first impression is: very smooth, quiet, very powerful (clearly more power than a nitro). The downsides, however, are: lack of noise and smoke, relatively short flight times, and the general über pain in the butt process of changing, charging, handling and storing of large, heavy, finicky and expensive lipos. We still stand by our convictions: any electric heli larger than a 500 (or maybe 550) is not yet worth the trouble, so we won't be buying one soon. We will, however, gladly continue to fly our friends' as often as we can..."
Sper sa nu se supere autorul textului :unsure:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 01 February 2011 - 04:27 PM
Imi place foarte tare faptul ca e stabil si ca e "autentic" - adica e FB si asa e facut sa fie
Si asta spre deosebire de FBL-uri la care majoritatea schimba unitatea
Iar pentru FBL... HENSELEIT! :-)
Mr Jan m-a pus deja pe lista pentru luna iulie; abia astept
#10
Postat 01 February 2011 - 05:55 PM
Sa pui ceva poze si impresii. Din ce am inteles e ca Trex-700 normal cu mici diferenta la head + gear elicoidal astfel incat e foarte silentios.
Ai reusit sa zbori 450 Pro?
marian206, la Oct 11 2009, 01:03 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 01 February 2011 - 07:20 PM
marian206, la Feb 1 2011, 04:27 PM, a spus:
Imi place foarte tare faptul ca e stabil si ca e "autentic" - adica e FB si asa e facut sa fie
Si asta spre deosebire de FBL-uri la care majoritatea schimba unitatea
Iar pentru FBL... HENSELEIT! :-)
Mr Jan m-a pus deja pe lista pentru luna iulie; abia astept
henselit tdr , daca esti incepator nu e cea mai potrivita alegere.Colegul meu are aici unul , este impresionant ca si mecanica si caracteristici de zbor , ce nu precizeaza maestrul Jan e timpul in care iti furnizeaza piesele de schimb (colegul meu astepta de 8-9 luni niste piese), cristi matica a stat parca vreo 4 luni dupa un clopot de ambreaj.
Felicitari pt 700 f3c , eu l-am preferat normal (canopia e mai vizibila alba decat maronie), ceva mai eftin si fbl(chiar daca va fi echipat cu mikado sau futaba )...
P.s. stefane ma bucur ca nu am pus pariu , a fost destul sa ma pornesti , deja am in cos unitatea fbl futaba.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#12
Postat 02 February 2011 - 10:09 AM
Cat priveste experienta cu PRO-ul meu: da, l-am zburat, dar nu am avut prea mult timp pentru distractia asta. Sunt departe de ce inseamna un pilot mediocru. Eu sunt si o sa raman destul de marginal in hobby-ul asta din lipsa de timp. In schimb, ma fascineaza jucariile astea si vreau si eu. Indiferent de cat apuc eu sa zbor sau nu, imi creaza o stare de fericire copilareasca stiind ca am pe masa un asa proiect. Ma destinde fantastic surubareala asta facut incet si meticulos.
Asa ca Henseleit e cu bataie lunga: sper sa vina in iulie, dupa care o sa incep sa iau pe rand electronica si palele (Radix FAI/FBL bineinteles). Apoi montajul - incet si cu mare grija, apoi... Deci dureaza, si asa si trebuie. Pe mine ma fericeste mai mult partea asta decat pilotajul in sine. Cel putin pana acum. F3C e foarte interesant, si il vreau pentru ca este un statement in sine. Nu se vrea un FBL doar pentru a fi FBL dar pentru care electronica nu e top-class ca sa se incadreze in costuri. E un FB facut sa fie asa. Servo-urile si gyro sunt ce trebuie pentru un zbor stabul orientat sport, si nu trebuie upgradat la nu-stiu-ce JRs super speed etc. Iar GP780-ul care mi-a mancat zilele cu tail-wag-ul la 450PRO (si pe care inca nu l-am rezolvat, a propos) am inteles ca funtioneaza mai bine pe clasele mai mari.
DAR dupa ce am citit manualul pentru Henseleit - cum explica Mr Jan de ce a eliminat horizontal tail fin-ul si de ce trebuie sa treaca tail push rod-ul pe deasupra boom-ului si nu pe dedesubt, sau ce solutie a gasit pentru main gear - e greu sa ma mai impresioneze Align cu ceva. Ma apuca rasul cand citesc cum se plang baietii ca T-Rex 700 e foarte tail-heavy sau ca trebuie sa scoata un rod guide de pe boom ca sa nu mai faca bind push rod-ul... Astea sunt niste scapari pe care le-am trait si la 450PRO si care m-au cam agasat. Nu vreau sa gasesc eu solutii, vreau o masinarie superba, aproape perfecta un fel de IWC, de Breguet al elicopterelor. Dar o sa iau totusi F3C pentru motivele de mai sus si pentru ca vreau o flota cat mai diversa si interesanta de clasa 90. Urmatorul pe lista ar fi eAurora 90 dar numai FBL si asta cand s-o gasi, ca acum parca i-a inghitit triunghiul bermudelor pe Jason si baietii lui. I-am dat un e-mail de curand si imi spune ca vor veni pe piata in martie cu un kit electric FBL dar ei inca nu onoreaza pre-orders de FB asa ca... Si next, poate un Shape daca inteleg mai mult despre modelul asta.
Concluzia e ca intre 2 proiecte la job, 2 avioane, 2 examene si 2 to do-uri pentru acasa hobby-ul asta e un refugiu MINUNAT.
Aceasta postare a fost editata de marian206: 02 February 2011 - 10:13 AM
#13
Postat 02 February 2011 - 03:21 PM
daca tot iti place sa contruiesti mai e unul la clasa 90 care merita sa il ai . un kasama - probabil sti de el .Daca ar fi dupa mine e tot un heli care merita avut la colectie.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#15
Postat 02 February 2011 - 04:30 PM
Primus, la Feb 2 2011, 04:18 PM, a spus:
Am facut totalul pentru o echipare completa si nu mi-a prea placut :blink:
omul se pare ca nu se uita la bani...si kasama e .....
apropo de kasama o sa pun si eu pe blog la mine o mica modificare la un 450 .
nu ma consider laudaros , dar daca tot e topicul de 700e pana ajunge al meu ,fac strepezi.
@Primus
un kasama electric te ajunge la cat...1400 euro?
la 700e doar lista de upgradeuri ce o am de facut e 400+
si tot acolo ajungi dar din motive de gusturi si ca mai bag bani treptat am ales 700e (si ma dau in vant dupa cum arata)
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#16
Postat 02 February 2011 - 05:12 PM
Citeaza
poluam topicu... am zis cu totul cu motor, controller, V-Bar, servouri, 6 perechi de packuri, etc... am acasa socoteala, parca era cu 2 mii si ceva mai mult.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 02 February 2011 - 05:14 PM
#17
Postat 02 February 2011 - 05:44 PM
Toti cei care au deja sau il au pe drum sa fie amabili si sa posteze cate ceva. Asta cu atat mai mult cu cat Align tot schimba kiturile si ba apara un head nou ba alt gear, chestii din astea, interesul e maxim. Ca Iceman575 vad ca nu a mai scris nimic desii mai arunca cate un ochi pe aici <_<
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#19
Postat 02 February 2011 - 09:47 PM
pai 700e al meu iese 82.000 euro
daca imi iau 400 de seturi de packuri.
kitul chel de 700e e cam 650-800 usd iar de kasama 11000 USD si asta peste tot .Nu mai cumpara de la aia care iti cer 1200 pe el TE TEPESC PE FATA.
nu demult ziceai ca pe un mikado logo merge si un servo second pe coada asa ca nu cred ca e cazul sa faci mofturi la un kasama cu align pe platou.
am pus link de la un magazin mediu ca pret:
http://www.readyheli...mfg_91-4-1.html
deci diferenta e de 300-500 usd de la kit sa nu o dam in SF.Echiparea pusa de tine e cea mai de top , daca pui electronica pe o clona de hk nici aia nu iese sub 3000
p.s voltz de 1200 usd? nu mere si cu nanotechuri?
revenind la 700e am si eu 1 problema din cei care au electrice clasa 90 ce bec-uri folosesc pe heli?
Aceasta postare a fost editata de nen77: 02 February 2011 - 09:48 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#20
Postat 02 February 2011 - 10:29 PM
Se intra foarte usor in caruselul "acum ca am dat 800 USD pe electronica nu o sa ma zgarcesc la BEC" si pac se mai duc 100 si pe un BEC Western Robotics - dupa aceea nu o sa zgarcesti la RX ca e pacat si pac inca 100 si pe RX - in final tie frica sa zbori cu el.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#21
Postat 02 February 2011 - 10:40 PM
N-am vrut sa para o comparatie cu 700, ci doar faptul ca suma finala a investitiei e una maricica.
Dar! Am avut ocazia sa zbor 700E si mi-a placut asa de tare ca nu-mi mai venea sa-l pun jos, desi baietii strigau:
Pune-l jos ca n-avem pack-uri de dat in ele! :rolleyes:
#22
Postat 02 February 2011 - 11:08 PM
Din fericire baterile au supravietuit si pot spune ca se poate zbura fara probleme (sport nu 3d) Trex 700 cu baterii mult mai mici decat cele din manual.
Am facut si niste tabele in Excel si am descoperit ca la Trex 700 bateriile tipice folosite, cele de 5000mah sunt mult mai mari atat in capacitate cat si in masa comparat cu bateriile folosite pe celelalte Trex-uri. De fapt la marimea lui Trex700 ar trebui sa fie dotat cu baterii de 3500 - 4000 mah (2 in serie) si nicidecum cu cele de 5000.
Cu niste Turnigy nano de 2650 are zbura fara probleme 3,5-4 minute. Repet, sport, nu tic-toc din secunda 1 pana la autorotatia finala.
Primus, la Feb 2 2011, 10:40 PM, a spus:
Pune-l jos ca n-avem pack-uri de dat in ele! :rolleyes:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#23
Postat 03 February 2011 - 12:22 AM
Ca sa il zbori in siguranta insa se pare ca trebuie sa faci niste mici ajustari;Din ce am.citit pe forumuri si consultat cu nicu am facut o mica lista:
1. Suruburile de la palele principale
2.tija de control servo coada
3.becul stoc
4.tail grips
Mentiune speciala modulul 3g.
Toate cele enumerate au cedat la mai multi utilizatori.
P.s. Mai era si main gear, si motorul 700m dar kit-urile noi vin cu main gear cnc si motor 700mx
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#24
Postat 03 February 2011 - 09:34 AM
Daca nu folosesti ( nu zbori modelul in cazul nostru ) ci iubesti doar mecanica, atunci foarte interesant ar fi sa incerci sa il construiesti de la zero ( incet, in ani - ca doar aia este placerea - de a surubarii ) si sa il faci " manual " ca pe un Rolls sau Morgan sau .....
P.S.
Aveam eu o cunostinta care statea la bloc si ala cu chirie insa avea Ferrari in parcare ( model SH adevarat si putin mai vechi ) !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 February 2011 - 09:37 AM
#26
Postat 03 February 2011 - 12:03 PM
macar daca ar fi super scale si sa dea bine ca bibelou !
.... " iau unul de multe mii de Euroi pentru ca este " bestial " . zboara cum spunea cineva la aero " Dumnezeieste " .... iar eu revin si spun .... mama ce poate face Tareq sau Szabo sau multi altii ( este si o gagica ) cu modele sa spunem normale nu varfuri de serie !
Restul .... IRI cu multe Bentlyi-uri, ala cu Bugatti sau parcarea de la Fratelli !
#27
Postat 03 February 2011 - 12:35 PM
personal ma simt bine cand zbor cu un 450 cu 600 700 e ma simt stresat .
Insa tinuta si caracteristicile de zbor ale unui 600 sau 700 iti creeaza cu totul si cu totul alt feeling.
acum legat de 700.
din cate am citit se poate zbura excelent si cu bec-ul stoc , insa nu e recomandat .
Sapand printre lucrurile care le aveam am gasit 2 alternative.
Turbo reg
http://www.smart-fly...ulator/pic5.htm
L-as alimenta cu 2x2s lipo 1000 30c - e o varianta mai grea de bec dar fata de trex 700e cu flybar si pack decare zboara excelent , am in minus cam 500-600 grame asa ca am unde sa adaug
are output reglabil si e de 2x10 amperi
sau
http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...=1t:429,r:1,s:0
asta de aci e doar de 10 amperi si ce e mai nasol are doar 5.5 volti.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#28
Postat 03 February 2011 - 04:27 PM
In tabelul ala am vazut cateva din "bijuteriile" cu care va trebui "impodobit" Henseleit-ul meu la vara! :-) Poate discutam o data.
In fond si la urma urmei realist este sa aduni cam tot ce inseamna sa folosesti masinaria respectiva, chiar daca asta inseamna 400 de pack-uri, daca esti maniac si de atatea ai nevoie.
Uite, eu am pus pe hartie cat m-a costat pana acum 450PRO-ul si am crezut ca nu vad bine: TOTAL 2,500 de euroi...
Bine, asta a inclus si charger, si pack-uri si mici bling-uri de upgrade si scule si pale rupte si si si... Dar au fost si au costat bani. Pentru orice fleac de care am avut nevoie am mai luat si alte nimicuri si cand am adunat si transportul, a reiesit ca fiecare aventura la shopping a costat cel putin 100 de euro.
Iar calculul meu intial era ca un kit e vreo 480 de eur, un lipo bun vreo 40, un charger vreo 150 iar cu restul nu aveam de ce sa trec de 1,000 de eur. Si uite unde am ajuns. Iar acum sunt realist si le pun in tabel exact ca cum o face si Primus. Ca sa nu ma mai mint singur. Apoi cand se ma uita cineva la 450PRO si zice ca e o jucarie draguta din aia de care a mai vazut dansul la Mall Baneasa, ii spun ca asta m-a costat 100 de milioane pana acum si ca nu e deloc jucarie si l-am linistit... :-)
Aceasta postare a fost editata de marian206: 03 February 2011 - 04:31 PM
#29
Postat 03 February 2011 - 04:54 PM
chestia asta cu pro m-a costat 2500 euro ca doar i-am luat charger piese baterii etc e gresita din toate punctele de vedere.
bateriile si restul chestilor sunt accesori si consumabile , poti spune acest hobby mi-a cerut o investitie de ....
Cand iti iei masina in pretul ei nu e inclus garajul si combustibilul.
el are o valoare de inlocuire care reprezinta valoarea lui, care pe zi ce trece se si devalorizeaza.
tot ce ti-ai luat -baterii incarcatoare etc. le poti folosii si la alte elicoptere , nu le poti pune pe fiecare in pret.
asa off topic de curiozitate ce ai pus pe sau langa trex pro de a esit 2500 euro?
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#30
Postat 03 February 2011 - 05:37 PM
Eu cred ca in acelasi fel, platesti un alt bilet de intrare si in lumea clasei 700. Acum da, ai charger si statie, dar: afli ca vBar e mult mai bun decat 3G si intr-o zi marci banu, apoi pack-uri trebe mai multe si sunt mai scumpe, apoi, afli ca e mai bun nu-stiu ce servo de coada sau ce rulmenti/upgrade de alu de la KDE. Si uite tot asa. In final, cand te uiti in urma zici: bai da ce distractie scumpa! Normal ca totul incepe "lejer" cu un kit, dupa care odata plecat la vale bolovanul de zapada... Asa ca eu imi socotesc acum dinainte - cat pot - cam tot ce inseamna joaca respectiva, ca altfel am impresia ca ma amagesc singur. In extrema, te poti gandi si la diferenta de bani ca sa treci la o masina mai mare in care sa incapa namila ca sa o cari la camp, daca in prezent ai Tico. Ce sa spun, fiecare cu judecata lui aici.
In cazul meu, tot in costul "entry ticket-ului" intra si ispravile de novice: trantit cu heli de pamant - refacut cam totul pe la coada, cu ocazia asta upgradat la alu totul; apoi dat cu toate palele posibile in pamant - Radix ca ne respectam :D - alti bani; cred ca am spart vreo 20 de perechi de pale radix numai de tail si perechea costa vreo 14 eur parca. Si uite tot asa... :-( Deci eu le pun acum pe toate, poate nu e corect "matematic" dar dpvd cash-flow e crudul adevar :-( E la fel ca atunci cand iti iei BMW X5 de la recuperate cu 30keur (in loc de 80keur) fara sa pui la socoteala asigurarea, impozitul, intretinerea, motorina. Da, masina poate fi o ocazie buna, dar ce te asteapta dupa...
Iar acum cand am pus ochiu pe Henseleit (stiu, sunt prea incepator pentru asa ceva dar nu ma pot abtine) am luat frumusel excelu' si am trecut acolo: 1. 2. 3. Si cand a vazut si nevasta-mea a intrebat daca ne luam Logan... :rolleyes: E frumos al naibii "sportul" asta, dar scuuump... Dar frumooos...
Aceasta postare a fost editata de marian206: 03 February 2011 - 05:41 PM