HK 450GT Pro - intrebare pentru expertii in clone
#1
Postat 27 July 2010 - 07:52 AM
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/u...idproduct=10902
daca are cineva deja
- rotorul de coada are 2 rulmenti la fiecare blade holder? asa cum e la Pro-ul adevarat
- bilele pentru linkuri sunt de 4.5mm?
Multumesc,
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#4
Postat 10 August 2010 - 02:07 PM
patrocle, la Jul 27 2010, 09:15 AM, a spus:
am eu unul ,bilele au 4,75si au 2 rulmenti pe blade holder
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#6
Postat 11 August 2010 - 07:27 PM
patrocle, la Aug 10 2010, 04:38 PM, a spus:
de blade holder-ul de coada vorbim, da?
ca sa nu spun din auzite am desfacut si m-am uitat are 2 rulmenti
patrocle, la Aug 10 2010, 04:38 PM, a spus:
de blade holder-ul de coada vorbim, da?
2 rulmenti pe fiecare blade holder de coada
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#7
Postat 11 August 2010 - 09:18 PM
patrocle, la Jul 27 2010, 08:52 AM, a spus:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/u...idproduct=10902
daca are cineva deja
- rotorul de coada are 2 rulmenti la fiecare blade holder? asa cum e la Pro-ul adevarat
- bilele pentru linkuri sunt de 4.5mm?
Multumesc,
daca te mai intereseaza ceva intreaba-ma!
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#8
Postat 11 August 2010 - 09:37 PM
Din descriere nu imi este clar. Nu imi este clar daca nu cumva au schimbat din mers unele parti. Stefan
luci25gold, la Aug 11 2010, 10:18 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 13 August 2010 - 05:23 PM
stiganas, la Aug 11 2010, 10:37 PM, a spus:
Din descriere nu imi este clar. Nu imi este clar daca nu cumva au schimbat din mers unele parti. Stefan
eu zic ca este identic cu pro. am ambele manuale si de pro si de sport si sint ceva diferente la head intre ele.
la acesta corespunde exact ca la pro.
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#10
Postat 13 August 2010 - 09:34 PM
stiganas, la Aug 11 2010, 10:37 PM, a spus:
Din descriere nu imi este clar. Nu imi este clar daca nu cumva au schimbat din mers unele parti. Stefan
singura diferenta intre pro Align si clona aceasta este transmisia pe coada(la clona este pe curea).in rest identic pina la ultimul surub.
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 13 August 2010 - 09:34 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#11
Postat 13 August 2010 - 10:53 PM
Imi era frica ca au facut ceva inovatii. Deocamdata ma abtin ca am prea multe.
luci25gold, la Aug 13 2010, 10:34 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#12
Postat 14 August 2010 - 08:55 AM
stiganas, la Aug 13 2010, 11:53 PM, a spus:
Imi era frica ca au facut ceva inovatii. Deocamdata ma abtin ca am prea multe.
As spune chiar un pic inbunatatita clona pentuca tail servo mount este din metal la clona fata de align unde este din plastic .
Intre HK 450 GT si Hk 450 TT singura diferenta este transmisia pe curea la GT si pe torque la TT in rest kiturile sunt identice in ce priveste comonentel ar mai fi si inscriptionarea de pe tubul cozi la unul GT respectiv TT .
#14
Postat 18 November 2010 - 08:07 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#16
Postat 15 December 2010 - 10:33 PM
Nu stiu ce intelege luci25gold prin axe de proasta calitate caci nu le strangi in dinti sa le verifici. Un ax bun are cotele bune, nu e stramb si nu e facut din mamaliga (ultima parte se verifica la zbor sau la crash).
scimitar, la Dec 15 2010, 09:18 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 25 December 2010 - 08:08 PM
-axul principal si cel de coada s-au strimbat in zbor(vorba aia facute din mamaliga )sau poate s-a nimerit doar la mine.
ambele s-au strimbat la primul zbor.
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#19
Postat 24 January 2011 - 11:58 AM
MKS - a scos pe piata noile servo digitale ptr. clasa 450:DS95 ptr. platou si DS95 I ptr. coada.Are niste specificatii ideale ptr un expert in 3D , dar si un pret pe masura:aprox 100$/buc.
Working frequence: 1500μs / 333hz data: 850μs~2150μs
(RX) Required Pulse: 3.0~5.0 Volt Peak to Peak Square Wave
Operating Voltage: 4.8~6.0 V DC Volts
Operating Temperature Range: -10 to + 60 Degree C
Operating Speed (4.8V): 0.066 sec/60° degrees at no load
Operating Speed (6V): 0.053 sec/60° dagrees at no load
Stall Torque (4.8V): 2.44 kg-cm (33.88oz/in)
Stall Torque (6V): 3.05 kg-cm (42.36oz/in)
360° Modifiable: YES
Motor Type: Coreless Motor
Potentiometer Drive: Direct Drive
Driver Type: FET
Bearing Type: Dual Ball Bearings
Gear Type: Chrome-Titanium alloy gear
Programmable: NO
Connector Wire Length: 20.0 cm (7.86 in)
Dimensions: 23X12X27.25 mm (0.9X0.47X1.07 in)
Weight: 21.21 g (0.74 oz)
#20
Postat 24 January 2011 - 08:20 PM
De fapt nu e chair atat de mic, au inghesuit un motor de servo mini intr-o carcasa de servo micro si bang - viteza si forta de nu s-a mai vazut. Am vazut si un filmulet cu ele puse pe un Trex 450PRO - tare inghesuit.
Un servo standard brushless este 60 (MKS) - 120 (Futaba) USD. Asa ajung oamenii sa cumpere heli mari. Daca tot dai un ban macar sa il vezi bine in aer.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#22
Postat 20 February 2011 - 07:57 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#23
Postat 20 February 2011 - 08:14 PM
Intrebarea la care nu am gasit inca raspuns este:
- e o diferenta intre acest servo si un JR290 sau Futaba nu stiu cat. Vorbesc de un heli FBL.
Viteza in sine nu e suficienta pentru ca un servo sa fie bun pentru FBL. Am gasit un capitol interesant in manualul AC-3X - neamtul care face heli gen Acrobat SE pe numele lui Stefan Plöchinger:
During the development of AC-3X I tested several different types of servos. On first sight
there are to main parameters for a good swash plate servo for an electronic swash plate
stabilization: it must be fast and powerful. During my test I additionally realized that the best
suited servos are the ones which have a smooth regulation free of artifacts and overshooting
tendencies. Unfortunately there are Servos on the market which are optimized on fast
acceleration and thus have a not negligible overshooting tendency and thus are not suited for
an electronic swash plate stabilization although they are fast and powerful. They lead only to
medium performance but extraordinary power consumption.
The following medium sized servos turned out to be good suited for an electronic swash plate
stabilization: MPX Titan Digi 4, Futaba S9451 and the new Futaba BLS 451. ThunderTiger
DS1015 servo is a fast Servo but nevertheless doesn’t lead to a good performance. Graupner
JR 8822 lead to a good performance but needs twice the energy than the Futaba S9451.
On the mini servo market the Robbe FS 550 Carbon and the Futaba S9650 are very good
suited. The Polo Digi 4 servos I used up to now in my Acrobat SE, also work on AC-3X.
For normal flying and simple aerobatics without fast load changes they are fine but for harder
3D one should use Futaba 9650 in the Acrobat SE.
The FS 550 Carbon also guarantee good performance but need more power than the Futaba
S9650.
tantar, la 20 February 2011 - 07:57 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/