Modelism - RHC Forum: YAK54 1720mm - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK54 1720mm De la MODELL-EXPERT

#31 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 10:27 PM

Nea Gigi, referitor la dusul la sala ca sa mai slabeasca eu m-am gandit sa-l duc la femei, ce zici, nu-i mai bine asa? :unsure:
Hai ca vedem noi cum iese de greu sau usor si cum o sa se comporte dar cu al tau ce mai faci, mai pui si tu ceva poze ca tare-i frumusel.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#32 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 June 2010 - 07:24 AM

Salutare si felicitari pentru achizitie. Personal consider ca motorul ala e ok pentru acel model. Daca nu ma insel e fix din clasa QQ Yak54-ului meu pe care am un MVVS26cc si merge struna.

Cateva chestii pe care trebuie sa le iei in considerare:
- motor boxul va trebui putin ranforsat. Benzinarele produc vibratii mai pronuntate ca metanoalele. Poti sa faci ca mine, pensulezi pe la incheieturi rasina de 4-24h si adaugi baghete de balsa (nush cum le zice) taiate in profil triunghiular pe fiecare latura a cubului (are sens?). De asemenea nu vad bine interiorul motor boxului din cauza foliei, eu as da-o jos si daca e doar un O mare poti pune 2 tije de carbon taiate in 2 in X :D Sper sa aiba sens ce zic... Uite mai bine atasez o poza ca sigur e mai clar :unsure:
Fisier atasat  27082009937__Large_.jpg (122.69K)
Number of downloads: 347

- NU folosi rezervorul cu care a venit. Cel mai probabil e prea mare. Unul de maxim 300cmc e arhisuficient (desi pot sa gresesc aici raportandu-ma la consumul MVVS-ului). Aici castigi cel mai mult si greutatea finala poate fi chiar mai mica ca a unui metanolar.

- Rezervorul il pui pe CG nu in bot.

- NU folosi furtunele care au venit. Inlocuieste tot cu furtune pentru benzina

- foloseste balamalele care au venit in kit, sau zi-ne mai multe despre ele. Mi-e greu sa cred ca hardwareul stock nu e calitativ. Dar e posibil

- nu folosi elicea aia, motorul va fi supra turat.

Alte idei nu mai am momentan, spor la construit!

Numai bine,
Calin


0

#33 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 19 June 2010 - 08:47 AM

Mercic Calin pentru informatii, de cand te asteptam cu niste idei, referitor la balamale acestea din kit sunt din acelea obisnuite ce vin la toate avioanele si sunt alea de pisla ce se lipesc cu CA subtire.
Am sa desfac folia de pe botul box-ului un se prinde motorul sa vad cum este si o voi ranforsa, la asta m-am gandit si eu.
Elicea aceea nu o voi pune pe model, o sa pun un 18x6 iar aia 16x8 as putea sa o folosesc pentru rodaj, crezi ca merge doar pentru rodaj, daca nu atunci o sa-i fac rodajul tot cu 18x6.
Citeva sfaturi referitoare la inclinarea motorului?
Si as mai lua un tren de carbon dar nu stiu ce marime si de unde .....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#34 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 June 2010 - 10:13 AM

Da balamalele alea is aiurea. Personal daca trebuie sa inlocuiesc balamalele, le inlocuiesc cu balamale dubro
http://www.airfieldmodels.com/information_source/model_aircraft_hardware/images/hinges_01.jpg cea din stanga. Daca optezi sa mergi pe acel tip de balama, ai grija cum le montezi sa nu apara torsiuni din cauza ca una din balamale e rotita. Dai gaura frumos, umezesti gaura cu putina apa apoi pui poliuretanic pe interior si pe balama (inainte unge generos bucsa cu vaselina sa nu ajunga poliuretanicul pe ea) si o introduci. Trebuie sa ai grija sa fie toate aliniate perfect.

Ca unghi motor, nush ce sa zic, nu stiu motorul, eu am mers pe unghiul dat din fabrica la Yak-ul meu de la QQ... panoul tau de foc are inclinare sau taieturi pt unghiul motor?


0

#35 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 19 June 2010 - 10:51 AM

Balamale din alea PIN voi pune si eu,
Panoul nu are gauri pentru motor, va trebui sa le dau eu.
Apropo de rodaj, am luat un filtru normal pentru benzina de la un magazin de piese auto, o fi bun sa-l pun pe furtunul care iese din canistra de benzina si are duce la rezervorul avionului sau trebuie alt filtru mai special?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#36 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 June 2010 - 11:03 AM

poti sa-l pui pe furtunul pompei de alimentare. n-are sens sa-l pui in model.


0

#37 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 19 June 2010 - 07:54 PM

Ah nu era vorba de pus in model ci pe pompa de alimentare dar nu stiam daca este bun.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#38 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 20 June 2010 - 01:39 AM

Frumos model, e schema mea preferata :unsure:, si cat mai multe zboruri.

Acum sa-mi dau si eu cu parerea ca deh, au facut-o toti.

- motorul e exact ceea ce trebuie, am avut 3 avioane(mai am doua :( ) la anv 170+ cu 26cc si din experienta zic e demential;
- nu-ti face griji cu capota, dupa ce decupezi nu cred ca mai ramane ceva julit, acolo vine carburatorul si trebuie sa tai mai mult sa intre aeru';
- greutatea la care o sa-ti iasa o sa fie undeva pe la 4.5Kg+(sper sa ma insel, sa-ti iasa mai usor, dar lupta cu gramul e nemiloasa) un pic cam mult pt anvergura data, nu pt motor!!!, dar o sa zboare foarte bine;
- balamale? io am pus pe QQ plate pe aripi si pin pe profundor si culmea am avut probleme cu alea pin, chiar nu stiu de ce le recomanda lumea, sunt mai bune pe dreaq...
- rezervorul de 300 e mare, merge si unul mai mic, da' in fine pui si tu ce ai;
- daca poti pune echii de textolite, sunt cele mai bune.

Bafta la constructie!
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#39 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 June 2010 - 02:17 AM

Ce anume te-a necajit la balamalele pin?
0

#40 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 20 June 2010 - 10:36 AM

Modelul asta ieste la 4.5 kg doar daca il face bimotor....
0

#41 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 20 June 2010 - 12:23 PM

Vezi postareaMADA, la Jun 20 2010, 11:36 AM, a spus:

Modelul asta ieste la 4.5 kg doar daca il face bimotor....


Ai simtit nevoia sa faci o gluma, te-ai simtit ranit in orgoliul tau de mare modelist, nu ai vazut calculul lui RD? la ce s-a chinuit omu ala se adune?
Rad de ma tin de burta cand vad ce scrii, sa mai scrii... dar nu aici ca strici topicul omului.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#42 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 20 June 2010 - 03:48 PM

BA... total off-topic

so, recapitulam:
1. balamale pin (doar daca nu le aliniezi cum trebuie iti fac figuri... )
2. motorul este perfect pt acest model.
3. rezervor mai mic un pic (250ml de la hornbach, am eu unul nou nout, cred ca mai am si stuturi pt el), cu sorb de pasla.
4. greutatea... daca iese la maxim 4500g ii exact ce tre, iar mai mult nu are cum sa iasa, decat daca te apuci sa faci cine stie ce modificari.

nu mai continui ca nu are rost... spor la bricolat.

PS>: motorul e demential... ai sa vezi ca ai facut o alegere buna. dupa rodaj, iti arat cum sa ii faci avansul sa porneasca la pala.

PPS: fa ce a zis Calin cu motorbox-ul, si eu am la extra ceva traverse de carbon.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 20 June 2010 - 03:55 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#43 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 20 June 2010 - 04:57 PM

Cu siguranta voi schimba rezervorul caci este prea mare si asa mai castig in greutate.
O sa revin cu poze.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#44 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 June 2010 - 05:15 PM

Zic si eu...in loc sa-l schimbi pui mai putin gaz in el. Nu cred ca diferenta de greutate intre rezervoarele goale este chiar atat de mare.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#45 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 20 June 2010 - 05:26 PM

Dane, ai si tu dreptate in ceea ce spui, o sa vad cum sta treaba si cum se centreaza in final modelul.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#46 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 June 2010 - 08:58 PM

Un rezervor mai mic nu inseamna numai o greutate mai mica ci si un volum ocupat in fuselaj mai mic. Uneori conteaza si asta daca mai ai de pus diverse pe langa el ca sa se centreze cum trebuie.
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#47 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 20 June 2010 - 09:01 PM

Asa este, am optat pentru un rezervor de 280 asta care a venit in kit cred ca este de 450 sau 500, nu scrie nimic pe el.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#48 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 20 June 2010 - 10:38 PM

Vezi postareatyper, la Jun 20 2010, 01:23 PM, a spus:

Ai simtit nevoia sa faci o gluma, te-ai simtit ranit in orgoliul tau de mare modelist, nu ai vazut calculul lui RD? la ce s-a chinuit omu ala se adune?
Rad de ma tin de burta cand vad ce scrii, sa mai scrii... dar nu aici ca strici topicul omului.


Mai typer...cum sa-ti explic....nu m-am simtit ranit in absolut nimic...si nu-s deloc mare modelist, nici macar n-am construit sau zburat pana acum benzinare asa de multe ca tine...era doar o parere legata de faptul ca este cam mult 4.5 kg pentru modelul ala. Formulata oarecum mai plastic daca nu ai inteles....
0

#49 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 June 2010 - 11:17 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 20 2010, 10:01 PM, a spus:

Asa este, am optat pentru un rezervor de 280 asta care a venit in kit cred ca este de 450 sau 500, nu scrie nimic pe el.



am uitat un lucru extrem de important. Stutul rezervorului trebuie de asemenea sa fie special de benzina. Nu pune stutul care vine cu rezervoarele pentru metanol (cauciuc negru) ce unul special (arata la fel doar ca e maro) pentru benzina. Vezi la magazinele de profil de la noi din tara sau vorbeste cu zozo sau andrei sa-ti aduca de la lindinger.

Stutul de metanol se va transforma in timp intr-o pulbere fina din cauza benzinei, pulbere ce-ti va infunda carburatorul!

Cel deschis la culoare e pentru benzina, cel inchis la culoare e pt metanol:
Fisier atasat  M73159.jpg (68.74K)
Number of downloads: 133
setul il gasesti aici:
http://shop.lindinge...oducts_id=73159

Dar parca imi amintesc ca am vazut si la dealerii din ro, in varianta maro.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 20 June 2010 - 11:24 PM



0

#50 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 21 June 2010 - 12:18 PM

setul ala de rezervor de la sulivan e bestial... Se potriveste cu rezervoarele Dubro
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#51 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 05 August 2010 - 10:25 AM

Am si eu o intrebare, merge sa pun pe aprindere la 26cc un LiPo 2 celule de 1000mA sau este prea mic?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#52 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 05 August 2010 - 10:27 AM

Eu am avut pe extra 2s 1050mah pe aprindere cu bec de 3A si ma tinea bateria jumate de zi...
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro