Modelism - RHC Forum: YAK54 1720mm - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK54 1720mm De la MODELL-EXPERT

#1 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 17 June 2010 - 10:04 PM

Am reusit sa desfac cutia cu noul YAK54 pe care va fi montat benzinarul de aici.
Toate bune si frumoase pina am scos capota motorului din punga de plastic cu bule, era indoita pe alocuri si a crapat vopseau de pe ea, acum trebuie sa gasesc pe cineva sa o vopsesc, o sa vedeti in poze despre ce vorbesc, la fel si cpota de la carlinga era putin infundata si la plastic la indreptare a ramas o dunga alba de plastic ingoit dar nu-i grav.

Modelul are ranforsari de aluminiu la trenul de aterizare, este placat in interior cu polistiren si este destul de bine lucrat atit cat imi dau eu seama.

In cutie am gasit si o elice 16x8 din carbon, probabil bonus caci nu am comandat asa ceva dar este bine.

Si acum poze .....

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 17 June 2010 - 10:04 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#2 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 17 June 2010 - 10:23 PM

Acum am vazut ca elicea nu este buna, in manual scrie 18x6 iar asta este 16x8.
O fi buna asta 16x8 pentru rodaj?

Ce vopsea sa folosesc ca sa revopsesc capota motorului?

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 17 June 2010 - 10:32 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#3 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 17 June 2010 - 11:22 PM

In final cred ca nici capota nu-i o problema prea mare caci o sa vad ce trebuie revopsit dupa ce decupez capota pentru motor si toba.
Ce ma surprinde este faptul ca modelul este foarte usor, nu am momentan un cantar dar o sa fac rost de unul sa vad cat cantareste asa gol.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#4 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 18 June 2010 - 01:07 AM

Avem si noi aici la Ploiesti 2 bucati in constructie dar sunt mai mari (2.20),o sa le zic celor in cauza sa posteze si aici poate sunt chestii comune intre modele(asta daca nu te deranjeaza).Spor la construit si stai linistit ...capota si carlinga sunt cele mai mici probleme acum.

Cele de 2.20 au venit cu lonjeron si teava profundor de carbon(la tine nu cred ca este demontabil),tren din fibra de sticla.Tie ti-au dat vreun accesoriu din carbon ca banuiesc ca tot de pe lindinger e si asta?

Aceasta postare a fost editata de shogi: 18 June 2010 - 01:08 AM

0

#5 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 07:36 AM

Daca mai exista modele de la aceeasi firma dar de dimensiune mai mare pot sa scrie aici, nu-i nici un deranj.
Shogi, doar teava care uneste aripile dar nici aia nu cred ca-i din carbon, o sa ma uit, ahhh, si mi-a venit o elice 16x8 din carbon dar nu am ce sa fac cu ea caci mie imi trebuie 18x6.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#6 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 June 2010 - 07:49 AM

Nu ca sa fiu carcotas dar elicea pare numai ca e carbon ! De fapt este doar vopsita sa arate ca un carbon! ASA SE VEDE DIN POZA!
0

#7 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 08:02 AM

Habar nu am ca nu am desfacut-o din tipla, o las asa caci poate o vand sau fac schimb cu una din lemn care imi trebuie mie, oricum nu este ce-mi trebuie.
Problema mea este greutatea modelului, imi pare mult prea usor pentru un benzinar de 26cc dar voi vedea la final.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 18 June 2010 - 08:39 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 18 2010, 09:02 AM, a spus:

Habar nu am ca nu am desfacut-o din tipla, o las asa caci poate o vand sau fac schimb cu una din lemn care imi trebuie mie, oricum nu este ce-mi trebuie.
Problema mea este greutatea modelului, imi pare mult prea usor pentru un benzinar de 26cc dar voi vedea la final.


Mie mi se pare mare motorul - dar nu o lua de buna caci nu sunt expert ! Vezi ce recomanda in manual pentru el la metanol ( marimea maxima ) si pe urma poti compara si ca putere dar si ca greutate , caci daca este prea greu motorul o sa trebuiasca sa pui mult plumb pe coada si va iesi prea greu !
Sau cauta pe net ce au faut si altiii eventual filmulete.

Bafta la construit !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 08:52 AM

Greutatea benzinarului de 26cc este la fel cu greutatea motorului maxim pe metanol dat in manual, cel pe metanol este mai user putin.
In manual este dat ca motor maxim in 2 timpi un 140 care are 830g iar in 4 timpi un 150 care are 890g iar benzinarul meu are 1100g fara bateria pentru aprindere, deci ma pot juca cu bateriile de aprindere si receptie, nu cred ca va fi nevoie de greutate in coada.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#10 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 18 June 2010 - 09:50 AM

bai, iti faci prea multe griji... inutil
pune motorul pe el, receptia in fata, rezervot in CG si restul in functie de cum cere CG-ul. 26cc benzina e numai bun pt 1800 anv. vezi extra mea, extra lui Zozo, extra care a avut-o Andrix_y. Typer la fel, are un Su sau Yak cu benzinar de 26... so, nu aici tre sa iti faci tu probleme.

vezi cuplajele de la echii... sa fie de calitate. capota ti-am spus cum o rezolvi, dar numai dupa ce o decupezi.

hai mai lasa vaicareala si treci la asamblat.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#11 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 10:10 AM

Inca o intrebare, hai ca incep cu intrebarile, ce balamale sa pun si daca pun din alea PIN care sa fie marimea (diametru)?
Asta are in kit balamale din alea de pisla care se lipesc cu CA.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#12 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 18 June 2010 - 10:22 AM

au la botosani, Articulatii pin D3 x 25 mm (15 buc).
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#13 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2010 - 10:43 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 18 2010, 09:39 AM, a spus:

Mie mi se pare mare motorul - dar nu o lua de buna caci nu sunt expert ! Vezi ce recomanda in manual pentru el la metanol ( marimea maxima ) si pe urma poti compara si ca putere dar si ca greutate , caci daca este prea greu motorul o sa trebuiasca sa pui mult plumb pe coada si va iesi prea greu !
Sau cauta pe net ce au faut si altiii eventual filmulete.

Bafta la construit !


Nu e, la anvergura de aprox 1.8m trebuie benzinar de 26-30cc.
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#14 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 18 June 2010 - 10:46 AM

Salut,

Daca nu ai pentru avion urmatoarele ti le pot vinde eu....:) sunt in stare foarte buna.

Vezi Link: daca iei mai multe dau si un dicount bun....

http://www.rhc.ro/fo...showtopic=32407

O zi buna,


Andras
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#15 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 12:15 PM

Multumesc de oferta dar am cam tot ce-mi trebuie.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#16 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 18 June 2010 - 12:49 PM

Vezi postareaMaverick, la Jun 18 2010, 11:43 AM, a spus:

Nu e, la anvergura de aprox 1.8m trebuie benzinar de 26-30cc.


N-are 1.8 m, are 1.7...si cred ca vreo 2 cm si e lucrat astfel incat sa fie usurat la maxim. E copiat dupa Extremeflight.
L-am avut si eu dar l-am dat inainte de a-l construi si am constatat ca este extrem de usor pt clasa lui.
Motorul ala e mare pentru el...un OS 20 cmc e fix ce-i trebuie....dar faci cum crezi.
0

#17 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 18 June 2010 - 12:54 PM

Vezi postareaMADA, la Jun 18 2010, 01:49 PM, a spus:

N-are 1.8 m, are 1.7...si cred ca vreo 2 cm si e lucrat astfel incat sa fie usurat la maxim. E copiat dupa Extremeflight.
L-am avut si eu dar l-am dat inainte de a-l construi si am constatat ca este extrem de usor pt clasa lui.
Motorul ala e mare pentru el...un OS 20 cmc e fix ce-i trebuie....dar faci cum crezi.


Asa am gandit si eu, si m-am gandit si la vibratii dar e posibil sa mearga mai ales daca nu vrei neaparat 3D !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 18 June 2010 - 12:55 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#18 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 01:09 PM

Tipul de la care l-am comandat zboara tot felul de avioane si mi-a spus ca merge super bine avionul asta cu motorul respectiv, l-am intrebat de doua ori, puteam sa iau orice altceva de la el deci nu mi-a bagat avionul pe gat ci mi-a sugerat sa-l iau pe asta zicand ca daca vreau sa fac 3D sau daca o sa fac vreodata atunci este ce trebuie.
Vom vedea ce iese.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#19 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 01:38 PM

Acest avion este o copie fidela a astuia deci va trebui sa iasa undeva pe la 3.6 Kg, voi vedea.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 18 June 2010 - 01:54 PM

Pai si vezi .... ei recomanda Saito 1.00 care are 550 grame , motorul tau are 1100 + 68 grame pack + Ubec 3A ( sa zicem 10 gr ) plus cabluri mufe intrerupatoare ..............
rezulta o diferenta de 628 grame dintr-un foc ( o sa mai ai diferenta de la greutatea elicei si daca nu se va echilibra doar prin mutarea pack-urilor in interior o sa mai pui si plumb pe coada si cred ca destul de mult. Vrei sa iasa mai greu decat Katana 120 de la Sebart ?
Nu vrem sa te suparam descurajam sau sa aratam cat de ofticosi suntem ca ti-ai luat benzinar.
Eu as face asa : as montat tot la el si as pune privizoriu motorul ( fara sa fixex servoul de acceleratie tije etc ) l-as centra sa vad ce iese si ... daca este jale as pastra motorul pentru alt model, daca iese bine definitivat si sa il zbori cu placere.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 02:11 PM

De ce sa fiti bai ofticosi voi astia cu avioane de la PilotRC?
Si mie imi pare cam usor dar o sa vad, inca odata spun ca cel de la care l-am comandat mi-a spus ca o sa zboare super, cand l-am luat aveam de ales intre o Extra 300 ca a lui Allen, o Extra 260 iar tipul mi-a recomandat avionul asta cu motorizarea asta, voi vedea si daca nu-mi place asta este, il iau pe ala ca a lui Allen.
Na, acum chiar ca o sa va ofticati ;)
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#22 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2010 - 02:19 PM

Bai, dar eu stii de ce ma oftic.. nu ai pus si tu o poza cu aripile.. sa vedem si noi profil, constructie, decaluri.. ;)
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#23 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 02:26 PM

Nea Gigi ia uite aici la fratele lui mai mare la greutate si motorizare, ce zici?
Maverick lasa ca stiu eu ca nu te superi si uite pentru tine o sa pun si poze cu aripile dar mai pe seara.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#24 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 18 June 2010 - 02:36 PM

Teo io ma oftic chiar de doua ori .....odata ca am benzinar care plange in casa ca sta neterminat si a doua ca am avut modelul tau si l-am dat...

Zboara cu orice motor...si de 40 daca ii pui...dar ideea este ca motorul ala este PREA MARE pentru el. Inclusiv pentru 3D e prea mare.
Acum asta e...da-i inainte
0

#25 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 02:43 PM

Moama da ofticosi mai sunteti ;)
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#26 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 02:54 PM

Deci modelul are 2655g gol golut fara nimic pus pe el.
M-am uitat la modelul lui Allen si are data ca motorizare de metanol in 2 timpi aceleasi motoare ca asta asa ca puteti sa va ofticati cat vreti.
Moama ce m-ati enervat ;)
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#27 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 18 June 2010 - 03:00 PM

da mah e ok !! nu te lua dupa astia ca sunt ofticosi. Extra lu allen e aceeasi categorie ca si yakul tau si zboara perfect
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#28 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2010 - 03:15 PM

Mercic Florinel de ajutor caci ma mancau astia mici si multi.
Apropo, ca servo-uri astia dau HS-5645BB/MG care trag 10Kg, deci ofticosilor ce mai ziceti acum?
Haide ca nu m-am suparat pe voi.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 18 June 2010 - 03:33 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 18 2010, 04:15 PM, a spus:

Mercic Florinel de ajutor caci ma mancau astia mici si multi.
Apropo, ca servo-uri astia dau HS-5645BB/MG care trag 10Kg, deci ofticosilor ce mai ziceti acum?
Haide ca nu m-am suparat pe voi.

Io as pune direct HightVoltage pentru ca dupa ce o sa sarim noi cu picioarele pe el de ofticosi o sa fi obligat sa iei unul de 2,7 sau celputin 2,2 si sa ai deja servouri ! Ha Ha !

P.S.

HS 7975 HB

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 18 June 2010 - 03:34 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 18 June 2010 - 03:43 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 18 2010, 03:54 PM, a spus:

Deci modelul are 2655g gol golut fara nimic pus pe el.
M-am uitat la modelul lui Allen si are data ca motorizare de metanol in 2 timpi aceleasi motoare ca asta asa ca puteti sa va ofticati cat vreti.
Moama ce m-ati enervat ;)


5 servo X 60 gr = 300 gr
1 Motor = 1.100 gr
1 Pack aprind. = 68 gr
1 Pack receptie = 68 gr
2 Buc Ubec-uri = 40 gr
1 Buc Con = 25 gr
1 Buc Elice = 30 gr
Balamale aripi etc = 25 gr
MODEL = 2.655 gr ( banuiesc ca si cu rezervor )

TOTAL = 4.311 Gr sau 4,311 Kg Numa! estimam 4,5 Kg perfect bun de 3D si Freee Style ! Ahhhh ! Ce ofticos sunt !!!

Probabil mai sunt ceva grame .... suruburi, cabluri, adezivi , plumb etc.

P.S.

Sa il duci la sala poate mai slabeste !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 18 June 2010 - 03:44 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro