Model Maniac 1/8 Rally Competition
#91
Postat 27 September 2010 - 04:35 PM
Data respectiva mi se pare aproape avind in vedere ca sunt nationalele la arad cu o sapt. inainte si cei care merg acolo sigur o sa resimta oboseala vreo 2-3 zile-deci zic sa fie la inca o sapt. dupa data propusa de tine.
Si apropo -numai pentru aceasta cursa propun -sa ai voie sa cobori in caz ca se strica ceva la masina-oricine zice nici un mecanic nu face asa cum faci tu(ma refer la noi in tara),asa poti lucra in tandem sa repari mai repede.
In rest pare atractiv........asa ca ma bag si eu si valy!!!!!
#92
Postat 27 September 2010 - 06:51 PM
NAF, la Sep 27 2010, 05:35 PM, a spus:
Data respectiva mi se pare aproape avind in vedere ca sunt nationalele la arad cu o sapt. inainte si cei care merg acolo sigur o sa resimta oboseala vreo 2-3 zile-deci zic sa fie la inca o sapt. dupa data propusa de tine.
Si apropo -numai pentru aceasta cursa propun -sa ai voie sa cobori in caz ca se strica ceva la masina-oricine zice nici un mecanic nu face asa cum faci tu(ma refer la noi in tara),asa poti lucra in tandem sa repari mai repede.
In rest pare atractiv........asa ca ma bag si eu si valy!!!!!
iar vrei sa iei bataie?
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#93
Postat 27 September 2010 - 07:00 PM
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#97
Postat 28 September 2010 - 12:12 PM
Pentru ca in acest fel nu sunt ridicatori, mecanicul este si ridicator, adica atunci cand o dai de gard, fuge si iti pune masina pe traseu dar nu pe a altuia. In felul asta fiecare mecanic isi vede de masina echipei lui.
Asa cum am mai afirmat in trecut, indiferent de reguli si durata, conditiile sunt aceleasi pentru toti asa ca sansele sunt egale pentru toata lumea.
Inca de la concursurile de off-road din 2008 am stabilit clar ca daca cobori de pe podium in timpul cursei nu te mai poti urca la loc. Vom proceda similar si acum cu mentiunea ca fiecare concurent coboara o singura data pentru a ceda locul coechipierului, fapt ireversibil. De exemplu, daca am mers 45 min si ceva nu mai duce pe masina sau nu mai pot eu….etc, colegul are de tras 75 min, spre “fericirea” lui. Daca am avans si inca tine fieru’ trag si 80 min ca e pacat sa nu tin pasul si schimb cu colegul la min 81.
In caz de ploaie apelam la pelerine pentru noi si pungi pentru emitatoare.
#98
Postat 28 September 2010 - 01:19 PM
cataWRC, la Sep 28 2010, 01:12 PM, a spus:
Cu asta sunt perfect de acord...
cataWRC, la Sep 28 2010, 01:12 PM, a spus:
Asa cum am mai afirmat in trecut, indiferent de reguli si durata, conditiile sunt aceleasi pentru toti asa ca sansele sunt egale pentru toata lumea.
Si cu asta...perfect de acord, toti infrunta aceleasi chestii, mai mult sau mai putin, in functie de nivelul de pilotat...
cataWRC, la Sep 28 2010, 01:12 PM, a spus:
E, cu asta nu sunt de acord. Cand un pilot trage pentru el, sunt de acord cu regula "coborarii de pe podium" adica descalificarea pilotului.
In schimb, daca vorbim pe echipe, unde unu e pilot si celalalt mecanic si ridicator, si unde conditiile concursului sunt aceleasi pentru toata lumea, nu sunt de acord cu "coboratul doar odata"... Daca eu trag cu Geo spre exemplu (nu te supara frate, dar esti cel mai "tanar" exemplar) si omu' meu piloteaza perfect dar nu poate mai mult de 20 de minute fara pauza, nu cred ca trebuie sa intereseze pe nimeni strategia echipei mele de a merge fiecare cate 20-25 minute sau poate cate 10 minute fiecare, chiar daca asta inseamna ca echipa mea pierde timp pretios.... este alegerea noastra ca echipa....
In schimb as pune regula ca ambii piloti petreaca la fel de mult timp la pilotat cu o marja de 10-20 de minute....
Adica sa nu il lase pe pilotul mai bun din echipa sa piloteze aproape toata cursa, si alalalt sa fie doar de design, pentru umplerea timpului, cat isi schimba alalalt cinestie ce la masina, si sa reintre in cursa...
Si pentru 1/18...ma bag
Aceasta postare a fost editata de Diesel power: 28 September 2010 - 01:23 PM
#101
Postat 28 September 2010 - 02:23 PM
Ma bag si la 1/18
#102
Postat 28 September 2010 - 07:59 PM
#104
Postat 28 September 2010 - 08:08 PM
#105
Postat 28 September 2010 - 08:33 PM
dar sa ramina acel timp minim de pilotare intre cei doi ca sa nu traga unul bun 1h si 50 si celalalt 10 min.
Vorba lu disel poate noi tragem fiecare cite un rezervor si ne schimbam,sa pot cobori cind nu condut sa ma pi.... sa trag o tigara,de ce nu sa fac niste poze,etc
#106
Postat 29 September 2010 - 04:32 AM
Diesel power, la Sep 28 2010, 09:08 PM, a spus:
Nu ma mai zgindari,ca te trezesti cu mine coechipier,si nu cred ca o sa-ti convina.............
#110
Postat 05 October 2010 - 09:45 PM
personal m-asi baga dar nu stiu cu cine :) iar sa alerg 2 ore nu cred ca se pune problema
treaba cu Optifuel nu ma deranjaza desi nu stiu cum se comporta motorul meu cu acest conbustibil
cred totusi ca pot exista cateva probleme:
1. cine din echipa "isi risca masina"....mai mult sau mai putin toti tinem la propriile jucari si nu este placut sa ti-o faca altul praf (daca moare macar sa moara pe mana mea)
2. se pot intampla multe in 2 ore....avem voie sa coboram sa remediem problemele? nu prea avem mecanici de profesie deci......
Bex Team Racing
#111
Postat 05 October 2010 - 10:23 PM
Nu condamn combustibilul adus de tine dar nici tu nu poti sa condamni motorul meu.
Nu am rulat cu acest combustibil, nu stiu ce performante are, nu stiu ce impact are asupra motorului...
E de apreciat modul de promovare pentru gazul asta dar da-mi optiune sa vin cu ce stiu ca ii place motorului meu.
Sincer acum daca un distribuitor s-ar fi gandit sa faca asta cu Roktan (sau cum se scria mizeria aia), tu ti-ai fi pus la bataia un motor?
p.s. Daca va fi revizuita taxa si conditia combustibilului, caut coechipier.
Alergam cu al meu hyper 8.5.
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 05 October 2010 - 10:25 PM
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#113
Postat 06 October 2010 - 08:58 AM
dar ar trebui sa lase concurentii sa decida iar daca nu sunt deacord sa foloseasca Optifuel atunci sa plateasca o taxa de participare ca la orice concurs (de ex.50ron)
parerea mea.......
cea ce cred ca s-a pierdut din vedere este ca 99% din participantii sunt amatori deci nu au in spate sponsori (pt echipament) sau team-uri
poate idea lui Bogdan se poate realiza prin America cu destula usurinta dar la noi trebuie putin revizuita altfel risca sa ramana doar un proiect pe hartie
daca as concura pe masina unui sponsor mi s-ar rupe daca se strica, daca coechipierul o distruge sau daca conbustibilul strica motorul dar revenind la realitate nu pot sa nu ma gandesc la aceste aspecte.....2 ore de alergat pot cauza o gramada de probleme deci ulterior bani de reparatii (motor,servo-uri,etc)
tot din acelasi film este si treaba cu mecanicii....la noi amator=pilot=mecanic sef deci nu poti sa pretinzi unui prieten sa se ocupe eficient de eventualele reparatii rapid si eficient (iar tu sa-l umpli de injuraturi de pe podium) :rolleyes:
sustin totusi ca idea este buna dar necesita mici retusuri
bafta
Bex Team Racing
#114
Postat 06 October 2010 - 09:11 AM
In cadrul unei competitii ma poate obliga organizatorul sa folosesc un anumit tip de roti, un anumit tip de sasiu, un anumit tip de motor, dar NU un anumit tip de combustibil sau de baterii.
Motiv pentru care spun PAS acestei "competitii".
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#115
Postat 06 October 2010 - 10:52 AM
George, n-ai curaj sa te bagi.... :rolleyes: :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 06 October 2010 - 10:52 AM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#116
Postat 07 October 2010 - 09:50 AM
conditia duratei minime de pilotat pentru fiecare pilot component sa fie obligatorie(pentru a respecta notiunea de ECHIPA).
ideea unui astfel de concurs nu poate fi decit salutata, DAR, din pacate, poate ca in contextul actual de p-acilea, inca nu prea putem observa sau vorbi de ECHIPE unitare, nici macar la nivelul minim de tandem pilot/mecanic (ziceti-mi si mie de o echipa de acest fel prezenta consecvent la trei concursuri diferite...?).
de aceea cred ca era mai bine daca se continua proiectul in forma initiala, dind consistenta unui sir de concursuri obisnuite de rally, in care unul din obiective sa fie cresterea numarului de concurenti de la o etapa la alta SI concomitent cristalizarea, pe cit posibil, de echipe-tandem de genul pilot-mecanic, pentru ca eu cred ca inca nu sint suficienti mecanici "de profesie" p-acilea, si istoria rc recenta ne-a cam aratat ca sint necesari...
gresesc?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#118
Postat 08 October 2010 - 08:18 AM
NAF, la Oct 7 2010, 09:36 PM, a spus:
bravo.
matale esti o floricica. da' primavara?...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.