Modelism - RHC Forum: Sa fie de vina caldura torida de azi ?? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Sa fie de vina caldura torida de azi ??

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 June 2010 - 08:23 PM

La 17,00 merg la terenul de la Metro Berceni sa exersez putin cu heli .

1- Pregatesc Flasher-ul 450 . Fac de trei ori maxim cate 25- 30 de secunde Hover pentru a regla prin tatonare un tracking la pale.
la a patra incercare de al ridica ..... pauza ..... motorul nu raspunde. Pun alt pack si nexam secventa de initializare . Deci ceva a cedat ... ESC-ul oare sau motorul oare ? Precizez ca am motor de T-REX 450 Pro si regulator tot Align.

O.K. zic asta este ... o sa verific acasa

2 - Pregatesc T-REX-ul 600 - aceeasi poveste - hover de 2 - 3 ori maxim 15 - 20 secunde la nu mai mult de 1 - 1,5 metri de sol si GATA ... la a patra incercare nu mai am motor si identic ca la Flasher cand cuplez Pack-ul nu se mai aude secventa de initializare.

Oare asa repede crapa ESC-urile astea de la Align sau ... ?! in maxim 1 minut ? Asa o sa le zbor doar la iarna - pe frig !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 12 June 2010 - 08:29 PM

Cad repede......aceasi problema o am si eu...mai ales ca am un motor scorpion si ma gandesc foarte serios sa imi fac program de zbor dimineata pana in 10 si seara dupa 18 pe timpul veri,TUROK a patit aceasi problema ca tine dar a rezolvato EBA....Bafta.
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 June 2010 - 08:34 PM

Vezi postareaRAPTOR, la Jun 12 2010, 09:29 PM, a spus:

Cad repede......aceasi problema o am si eu...mai ales ca am un motor scorpion si ma gandesc foarte serios sa imi fac program de zbor dimineata pana in 10 si seara dupa 18 pe timpul veri,TUROK a patit aceasi problema ca tine dar a rezolvato EBA....Bafta.

Da dar eu eram dupa 19 , 00 .
Multam fain oricum de informatie (cea cu reparatul ) - super meserias EBA - am reparat diverse la el si am si trimis toti amicii cu probleme - toti foarte multumiti - si de calitate , si promptitudine si pret !!
Dar niste ESC-uri mai performante gasim ?!

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 June 2010 - 08:37 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 12 June 2010 - 08:46 PM

Eu recomand ca si multi dintre cei cu heli,care au avut probleme cu diverse tipuri de regulatoare....unul singur....ICE(desi nici ala nu e lipsit de ghinion, macar e cel mai laudat).

Aceasta postare a fost editata de RAPTOR: 12 June 2010 - 08:47 PM

0

#5 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 12 June 2010 - 08:49 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 12 2010, 09:34 PM, a spus:

Da dar eu eram dupa 19 , 00 .
Multam fain oricum de informatie (cea cu reparatul ) - super meserias EBA - am reparat diverse la el si am si trimis toti amicii cu probleme - toti foarte multumiti - si de calitate , si promptitudine si pret !!
Dar niste ESC-uri mai performante gasim ?!


Subscriu si eu la cele reparate de EBA, este ' profesor ' ,..., voi unde ati instalat esc'ul ? Din punctul meu de vedere cel mai bun loc pt. esc este sub 'back plate' , loc ventilat si ferit la crash .

Bafta

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 June 2010 - 09:09 PM

Eu la 600 il am pe frame in lateral in afara canopiei si este destul de ventilat !
Acum am verificat la 600 si am una din mufe - cea de pe minus ( am pus CT4 ) de la ESC la care se cupleaza pack-ul slabita si nu face contact bine.
La 450 insa nu este nimic slabit , am incercat si cu alt motor si nu merge deci ESC-ul este dus. La 450 am mufe MPX ( alea verzi cu cate 3 contacte pe ramura )

P.S.

La 600 ce mufe recomandati la pack si la ESC ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 June 2010 - 09:20 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 12 2010, 10:09 PM, a spus:

Eu la 600 il am pe frame in lateral in afara canopiei si este destul de ventilat !
Acum am verificat la 600 si am una din mufe - cea de pe minus ( am pus CT4 ) de la ESC la care se cupleaza pack-ul slabita si nu face contact bine.
La 450 insa nu este nimic slabit , am incercat si cu alt motor si nu merge deci ESC-ul este dus. La 450 am mufe MPX ( alea verzi cu cate 3 contacte pe ramura )

P.S.

La 600 ce mufe recomandati la pack si la ESC ?

cts de 6mm folosesc eu duc linistite


apropo de caldura , crash miercuri cu protos regulator scorpion comander 90 amperi de cand e cald tot taie la 20-40 secunde dupa decolare ..tot l-am scos dar ultima oara nu (poate fi si din cauza ca era in guvernor mode).Am scapat cu o articulatie sferica rupta dar in blade grip , nu a fost crash ci doar o autorototie nereusita, dar preventiv schimb si axelele

cele mai bune regulatoare zic eu ca sunt kontronik -si pret pe masura dar si ice e mai mult decat decent.Decente din citite si auzite sunt si scorpion insa deja sunt la al 3-lea primul l-am legat invers s-a ars., al doilea nu se programa sub nici o forma , al 3-lea imi taie in aer.



Later edit:
R.D.

pe 600 esp am CC ice de 100, bec alimentat din packul mare tot castle one beafy bec de 20 amepri 2-12s.

motor align 600m , packuri turnigy 5000 de 20-25c, 30-35c si 35-40c.

daca gestionezi pasul calumea zbori si cu cel de 25 fara probleme am 30 zboruri cu packul ala si fac cu el si manevre care trag bine din baterie.

ca idee cu cel de 5000 20-25c am zburat pe spate si doar atat cu folosire de pas maxim 4-5 grade 7 minute jumate.

daca trag de heli tic-toc , looping-uri largi cu pas mare , flip-uri consecutive cu cel de 40 c zbor 3 minute
3,30 maxim

Aceasta postare a fost editata de nen77: 12 June 2010 - 09:27 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 June 2010 - 09:37 PM

Vezi postareanen77, la Jun 12 2010, 10:20 PM, a spus:

cts de 6mm folosesc eu duc linistite


apropo de caldura , crash miercuri cu protos regulator scorpion comander 90 amperi de cand e cald tot taie la 20-40 secunde dupa decolare ..tot l-am scos dar ultima oara nu (poate fi si din cauza ca era in guvernor mode).Am scapat cu o articulatie sferica rupta dar in blade grip , nu a fost crash ci doar o autorototie nereusita, dar preventiv schimb si axelele

cele mai bune regulatoare zic eu ca sunt kontronik -si pret pe masura dar si ice e mai mult decat decent.Decente din citite si auzite sunt si scorpion insa deja sunt la al 3-lea primul l-am legat invers s-a ars., al doilea nu se programa sub nici o forma , al 3-lea imi taie in aer.



Later edit:
R.D.

pe 600 esp am CC ice de 100, bec alimentat din packul mare tot castle one beafy bec de 20 amepri 2-12s.

motor align 600m , packuri turnigy 5000 de 20-25c, 30-35c si 35-40c.

daca gestionezi pasul calumea zbori si cu cel de 25 fara probleme am 30 zboruri cu packul ala si fac cu el si manevre care trag bine din baterie.

ca idee cu cel de 5000 20-25c am zburat pe spate si doar atat cu folosire de pas maxim 4-5 grade 7 minute jumate.

daca trag de heli tic-toc , looping-uri largi cu pas mare , flip-uri consecutive cu cel de 40 c zbor 3 minute
3,30 maxim


Ce sunt mufele alea CTS 6 mm ? ca nu stiu !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 June 2010 - 09:51 PM

http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/u...?idProduct=5281

hxt bla cts credeam ca le zice
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#10 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 June 2010 - 09:54 PM

Nu or fi Kontronik dar nici nu sunt jafuri ESC Align.

La cel de 450 merge partea de BEC ? se misca servo ?

Cel de 600 merge pana la urma ? au fost doar mufele devina ?

Eu am zburat vineri la ora 14 (am murit de cald) cu un EasyGlider - a venit jos rece dar am planat la greu (multa termica) si cu HK500 - regulatorul era cald dar suportabil deci estimez un 50-55 grade. Motorul cam la fel. Zbor de 6 minute fara pauze. Regulatorul este HK-SS de 70-80A. Mai calde erau bateriile.

Daca intradevar caldura e o problema cred ca nimic nu e mai bun decat un regulator supradimensionat.
0

#11 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 June 2010 - 10:09 PM

Vezi postareastiganas, la Jun 12 2010, 10:54 PM, a spus:

Nu or fi Kontronik dar nici nu sunt jafuri ESC Align.

La cel de 450 merge partea de BEC ? se misca servo ?

Cel de 600 merge pana la urma ? au fost doar mufele devina ?

Eu am zburat vineri la ora 14 (am murit de cald) cu un EasyGlider - a venit jos rece dar am planat la greu (multa termica) si cu HK500 - regulatorul era cald dar suportabil deci estimez un 50-55 grade. Motorul cam la fel. Zbor de 6 minute fara pauze. Regulatorul este HK-SS de 70-80A. Mai calde erau bateriile.

Daca intradevar caldura e o problema cred ca nimic nu e mai bun decat un regulator supradimensionat.

Am avut experiente neplacute cu regulatoarele align, mai devereme sau mai tarziu tot te lasa.
am stricat 8 de 450 -poate sa confirme eba au fost pe la el la facut, 2 de trex 500 1 de 600.

cat timp functioneaza insa isi fac treaba foarte bine problemele apar cand le fortezi si niciodata nu le suradimensioneaza.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 June 2010 - 10:31 PM

Vezi postareastiganas, la Jun 12 2010, 10:54 PM, a spus:

Nu or fi Kontronik dar nici nu sunt jafuri ESC Align.

La cel de 450 merge partea de BEC ? se misca servo ?

Cel de 600 merge pana la urma ? au fost doar mufele devina ?

Eu am zburat vineri la ora 14 (am murit de cald) cu un EasyGlider - a venit jos rece dar am planat la greu (multa termica) si cu HK500 - regulatorul era cald dar suportabil deci estimez un 50-55 grade. Motorul cam la fel. Zbor de 6 minute fara pauze. Regulatorul este HK-SS de 70-80A. Mai calde erau bateriile.

Daca intradevar caldura e o problema cred ca nimic nu e mai bun decat un regulator supradimensionat.


La 600 merge dar am sa te rog cand mai faci vre-o comanda la Hobby King sa ma ajuti cu 2 - 3 plicuri de mufe de 6 mm cum ne-a aratat Nen si niste pack-uri de 6s ( vedem cate C-uri si cate pack-uri )
La 450 am UBEC ( merg comenzile ) dar atat.
Acum ma chinui sa gasesc un manual pentru un ESC ROXXY 960 - 6 ( deci 60 Amp ) care ca dimensiuni este cam cat cel de 35 Amp de la Align putin mai greu 49 grame in loc de 24 grame.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 13 June 2010 - 12:11 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 12 2010, 11:31 PM, a spus:

La 600 merge dar am sa te rog cand mai faci vre-o comanda la Hobby King sa ma ajuti cu 2 - 3 plicuri de mufe de 6 mm cum ne-a aratat Nen si niste pack-uri de 6s ( vedem cate C-uri si cate pack-uri )
La 450 am UBEC ( merg comenzile ) dar atat.
Acum ma chinui sa gasesc un manual pentru un ESC ROXXY 960 - 6 ( deci 60 Amp ) care ca dimensiuni este cam cat cel de 35 Amp de la Align putin mai greu 49 grame in loc de 24 grame.

daca nu gasesti iti scanez manualul meu desi vezi ca magazinul din botsenia are programator misto cu afisaj doar frana sau limitele trebuie programate inainte de al programa cu programatorul- e un trick parca acolo, iti pot da setarile cu care merge unul identic la mine si chiar merge decent.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 June 2010 - 08:17 AM

Vezi postareanen77, la Jun 13 2010, 01:11 AM, a spus:

daca nu gasesti iti scanez manualul meu desi vezi ca magazinul din botsenia are programator misto cu afisaj doar frana sau limitele trebuie programate inainte de al programa cu programatorul- e un trick parca acolo, iti pot da setarile cu care merge unul identic la mine si chiar merge decent.


Nu am programator. Am gasit un manual . Poti seta 5 ( cinci) parametri zic ei dar desi fac ca in carte nu se schimba parametrii .
Ei spun ca un parametru poate fi ON sau OFF ( mai putin primul parametru care poate fi LiPo sau NiMh ) si ca sa stii in ce stare este , bip-ul si clipocitul led-ului se face la interval de 2 sec pentru o stare sau de 0,5 sec pentru cealalta.
Am vrut sa il pun in mod HELI si desi fac toti pasii nu se schimba si pare ca nu are soft start ( este adevarat ca nu am montat motorul pe heli ci am testat cu alt motor pus pur si simplu pe masa ). Poate gresesc eu cumva.
Fac asa :

1 - Thr sus ( maxim )
2 - Pornit statia
3 - conectat Pack-ul
4 - se asteapta 10 sec si urmeaza o secventa de sunete
5 - incepe sa bipaie cu un singur Bip la 2 sec - deci LiPo
6 - ca sa il las neschimbat duc THR la minim si revin la maxim
7 - trece la parametrul urmator si incep set-uri de cate 2 Bip-uri la 2 sec - aici am sens motor ( normal sau reverse )
8 - il las neschimbat - repet punct 6
9 - trece la parametrul 3 ( trei ) unde de fapt sunt un set de parametri Brake ( air ) Governor ( heli ) si Reverse ( Car, Boat)
10 - il las OFF si trec mai departe - repet punct 6
11 - trece la parametrul 4 ( patru ) unde am Model/Type ( Air / Heli ) si aici nu reusesc sa schimb - bip-ul este tot la 2 sec .
Ca sa schimb ei spun si eu fac astfel : duc thr la Stop si il tin cateva secunde - se aude un set de triluri - si duc Thr REPEDE la Full si revin iar la Stop.
Ca sa se si memoreze setarea duc iar Thr la Full
Dupa ce se seteaza parametrul 4 ( Air/Heli ) ei spun sa revii la parametru 3 ( Brake, Governor etc )

Am trei ESC-uri identice si nici unul nu vrea ! Gresesc undeva ?

Nu se schimba nimic !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 13 June 2010 - 09:27 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 13 2010, 09:17 AM, a spus:

Nu am programator. Am gasit un manual . Poti seta 5 ( cinci) parametri zic ei dar desi fac ca in carte nu se schimba parametrii .
Ei spun ca un parametru poate fi ON sau OFF ( mai putin primul parametru care poate fi LiPo sau NiMh ) si ca sa stii in ce stare este , bip-ul si clipocitul led-ului se face la interval de 2 sec pentru o stare sau de 0,5 sec pentru cealalta.
Am vrut sa il pun in mod HELI si desi fac toti pasii nu se schimba si pare ca nu are soft start ( este adevarat ca nu am montat motorul pe heli ci am testat cu alt motor pus pur si simplu pe masa ). Poate gresesc eu cumva.
Fac asa :

1 - Thr sus ( maxim )
2 - Pornit statia
3 - conectat Pack-ul
4 - se asteapta 10 sec si urmeaza o secventa de sunete
5 - incepe sa bipaie cu un singur Bip la 2 sec - deci LiPo
6 - ca sa il las neschimbat duc THR la minim si revin la maxim
7 - trece la parametrul urmator si incep set-uri de cate 2 Bip-uri la 2 sec - aici am sens motor ( normal sau reverse )
8 - il las neschimbat - repet punct 6
9 - trece la parametrul 3 ( trei ) unde de fapt sunt un set de parametri Brake ( air ) Governor ( heli ) si Reverse ( Car, Boat)
10 - il las OFF si trec mai departe - repet punct 6
11 - trece la parametrul 4 ( patru ) unde am Model/Type ( Air / Heli ) si aici nu reusesc sa schimb - bip-ul este tot la 2 sec .
Ca sa schimb ei spun si eu fac astfel : duc thr la Stop si il tin cateva secunde - se aude un set de triluri - si duc Thr REPEDE la Full si revin iar la Stop.
Ca sa se si memoreze setarea duc iar Thr la Full
Dupa ce se seteaza parametrul 4 ( Air/Heli ) ei spun sa revii la parametru 3 ( Brake, Governor etc )

Am trei ESC-uri identice si nici unul nu vrea ! Gresesc undeva ?

Nu se schimba nimic !



da e o smecherie , incerc sa mi-o amintesc

seteaza minimul si maximul si frana pe off iti ramane pe mod cu reverse parca
ceva de genul am stat si eu cateva ore pana m-am prins
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#16 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 June 2010 - 04:02 PM

Nu am reusit sa programez ESC-ul Roxxy - dar nici nu l-am pus pe heli sa vad daca are soft start sau nu ! asa ca am scos Gyro de pe Clona Flasher si l-am mutat pe Minititan-ul nou nout gata asamblat dar care astepta si el un Gyro.
Si daca e bal bal sa fie .... deci la ora 16,00 stiind ca gasca este la teren am dat o fuga pana la ei ...... erau de dimineata acolo ..... mama ce fete aveau .....
si am incercat cateva ridicari ca sa setez Gyro. La a patra tentativa de ridicare motorul dadea sa porneasca dar nu reusea. Am scos canopia pentru ca ESC-ul este sub baterytray si frigea de nu puteai sa pui mana pe el, motorul nu asa de tare.
Am asteptat sa se raceasca si am incercat din nou de data asta fara sa mai pun canopia - merge dar se inginge foarte , foarte tare.

Concluzia : cand este cald e jale.

P.S.

Exista cumva un cooler care se poate pune pe motor si sa se invarteasca odata cu acesta ( un fel de turbina, fun, elice... )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#17 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 13 June 2010 - 06:25 PM

Eu pe FALCON am avut un ventilator micut lipit de regulator si alimentat din baterie direct.cred ca era un culer de calculator.Mergea foarte bine si regulatorul era rece mereu...un ROXXY.
0

#18 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 13 June 2010 - 07:43 PM

35 grade afara..trex zboara fara probleme ..regulator kontronik jazz de 55 .. dupa un zbor de 4 min in care trag de el e cald ..60 grade...
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#19 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 14 June 2010 - 09:58 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 13 2010, 05:02 PM, a spus:

Nu am reusit sa programez ESC-ul Roxxy - dar nici nu l-am pus pe heli sa vad daca are soft start sau nu ! asa ca am scos Gyro de pe Clona Flasher si l-am mutat pe Minititan-ul nou nout gata asamblat dar care astepta si el un Gyro.
Si daca e bal bal sa fie .... deci la ora 16,00 stiind ca gasca este la teren am dat o fuga pana la ei ...... erau de dimineata acolo ..... mama ce fete aveau .....
si am incercat cateva ridicari ca sa setez Gyro. La a patra tentativa de ridicare motorul dadea sa porneasca dar nu reusea. Am scos canopia pentru ca ESC-ul este sub baterytray si frigea de nu puteai sa pui mana pe el, motorul nu asa de tare.
Am asteptat sa se raceasca si am incercat din nou de data asta fara sa mai pun canopia - merge dar se inginge foarte , foarte tare.

Concluzia : cand este cald e jale.

P.S.

Exista cumva un cooler care se poate pune pe motor si sa se invarteasca odata cu acesta ( un fel de turbina, fun, elice... )



Vezi ca la roxxy 9xx, programarea se face intr-o anumita ordine (stricta):

1. Model Type;
2. Stick position (forward and stop pentru heli);
3. Parameters (unii nu pot fi modificati fara programator cum ar fi raspunsul governorului, tipul de soft start, acceleratia, timing, voltage cut-off, etc.)

Daca nu procedezi exact in ordinea asta, nu-ti iese nimic.
Acuma cu soft startul nu stiu ce sa zic, dar un lucru e sigur: regulatoarele astea nu se incalzesc decat foaaaaarte putin, uneori insesizabil. Adica motorul e cald bine, la fel si pack-ul, iar regulatorul rece; ce zici de asta? :rolleyes:

Sper sa te ajute
Bafta
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 June 2010 - 10:21 AM

Vezi postarearad_gaby, la Jun 14 2010, 10:58 AM, a spus:

Vezi ca la roxxy 9xx, programarea se face intr-o anumita ordine (stricta):

1. Model Type;
2. Stick position (forward and stop pentru heli);
3. Parameters (unii nu pot fi modificati fara programator cum ar fi raspunsul governorului, tipul de soft start, acceleratia, timing, voltage cut-off, etc.)

Daca nu procedezi exact in ordinea asta, nu-ti iese nimic.
Acuma cu soft startul nu stiu ce sa zic, dar un lucru e sigur: regulatoarele astea nu se incalzesc decat foaaaaarte putin, uneori insesizabil. Adica motorul e cald bine, la fel si pack-ul, iar regulatorul rece; ce zici de asta? :rolleyes:

Sper sa te ajute
Bafta

Orice sfat ma ajuta.
Am luat regulatorul Roxxy sa ii lipesc mufe si am sa il pun pe heli sa vad cum porneste - brusc sau mai lent !
Am comandat si mufe de 6 mm pentru T-REX - 600 la noi ( la Kele ) cum mi-a aratat Nen.
Mai incerc si cu programarea doar din stick , daca nu, am sa iau un programator de la Botos... ca nu e scump si cred ca il schimb si la Minititatn si la Flasher ca au 60 amp in loc de 40 amp.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 June 2010 - 10:23 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 14 June 2010 - 04:27 PM

Si eu am un ESC puscat tot de la caldura, este un HiModel Profesional 18A care il am de 3 ani si am tras de el mai tot timpul 15-16A (consum maxim la elice de 9x5GWS si BL 2410-12D la 1540kV) si vine dupamasa pe la ora 18 am iesit la zbor, erau in jur de 34grade la umbra, dupa vreo 15Min de zbor motorul incepe sa scoata un sunet ciudat, aterizez si constat ca ESC-ul nu mai bipaie de activare si nici nu intra in meniul de programare.
Pe una din faze toate cele 3 mosfeturi erau strapunse.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#22 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 June 2010 - 06:34 PM

Azi am incercat sa schimb cablurile la unul din ESC-urile ROXXY. ( erau prelungite de mine pentru un avion si aratau ca naiba etc )
Nu am reusit sa le dezlipesc de pe cablaj ! Ori pistolul meu nu are putere ori sunt argintate ! Cum sa fac sa le dezlipesc pe cele vechi daca stie cineva ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#23 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 14 June 2010 - 08:22 PM

Daca sunt argintate se dezlipesc foarte greu, eu folosesc un pistol de lipit romanesc dinala cu bara de cupru pe secundar si abia reusesc sa le dezlipesc.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#24 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 14 June 2010 - 08:38 PM

nu sunt argintate sunt leadfree adica fara plumb..
se foloseste temperatura de 320 grade si preferabil "flux" o substanta speciala care elimina impuritatile.

lucrez cu leadfree zilnic si stiu ca e mai dificil dar nu imposbil

@R.D. prelungeste firele exact cat ai nevoie pune tub termoctactil peste peste nu iti da nimeni nota pentru aspectul artisitc al cablurior de la regulator

Aceasta postare a fost editata de nen77: 14 June 2010 - 08:39 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro