Motoare cu reactie creerea unui motor
#71
Postat 01 March 2003 - 11:58 PM
Hai sa va dezvalui si eu ceva: Este un omulet in Romania care are documentatie completa pentru un motor JET de aeromodel si care in timpul liber bricoleaza la el. A reusit sa faca turbina si carcasa din ce stiu eu. Dar mai bine sa il lasam pe el sa VORBEASCA (cand o intra pe net evident)
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#72
Postat 02 March 2003 - 01:05 AM
Proiectul este ded a monta un motor electric in fata lui, amplasarea a sase supape unisens, reglabile, o pompa electrica cu retur.
In momentul in care o sa am motorul si o sa-i fac modernizarea, sper sa putem creea un parteneriat de multiplicare a acestuia, la un pret de 200-400 de euro pentru piata Romaneasca.
Eu nu vreau sa fie un motor la fel ded competitiv ca cele din vest, pentru ca sunt sigur ca nu pot creea ceva mai bun, decat ca au crea t echipe de cercetatori, dar vreau ca sa existe si pentru Romani un motor cu reactie care sa si-l poata permite romanii, macar la nivel de cercuri, cu toate ca cele mai tari echipamente le au particularii.
Astept ajutor.[/quote]
sa nu mai fie considerat puloreactor, deci sa putem [/QUOTE]
Tare reactorul asta.....Puloreactor...[B] is curios cum functioneaza in aeromodelism...
#73
Postat 02 March 2003 - 08:40 PM
Si inca ceva, nu stiu cat de amuzant este sa razi de cineva pe o asemenea tema, caci la scrierea rapida multi mananca sau adauga litere.
#74
Postat 02 March 2003 - 08:41 PM
#75
Postat 02 March 2003 - 08:49 PM
De curiozitate: ai aflat cu ce viteza zboara F-15?
Te intreb deoarece mai demult am vazut un englez cu un Mig-29 care cica zbura la 400 km/h.
#76
Postat 02 March 2003 - 09:28 PM
va depasi cu mult 90db limita maxima admisa la concursuri.Randamentul motorului cu reactie creste prop.
cu cresterea presiunii din camera de ardere si temperatura din fata turbinei.Motorul tau functionind pe
principiul pulsoreactorului va avea un randament slab fata de un mini motor cu reactie.Dupa cunostintele
mele pulsourile au un consum de combustibil de 3-4 ori mai mare fata de un motor cu reactie care da aceeasi
forta de tractiune deci pentru un zbor de 7-8 minute iti trebuie cam 10l de combustibil
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#77
Postat 04 March 2003 - 11:45 PM
#78
Postat 05 March 2003 - 01:23 AM
Te inteleg si poti fi convins ca si eu fac greseli,poate mai multe ca tine.cu totii stim ce inseamna sa scri repede.Mi s-a parut interesant termenul..sunt convins ca daca scria pulsorctor nu mi-ar fi atras atentia..
Inca o data ,scuze!!!
#79
Postat 05 March 2003 - 02:32 AM
#80
Postat 05 March 2003 - 02:35 AM
Tu cum crezi ca ar fi mai bine? 4 supape sau 6. eu m-am gandit la 6 pentru a fi camera de ardere cat mai omogena.
Ai idee din ce as putea sa-i mai modific pentru inceput?
#81
Postat 05 March 2003 - 02:36 AM
#82
Postat 05 March 2003 - 08:11 PM
dar nu am vazut nici un model echipat cu pulso doar in ultima zi de demonstratii au fost niste italieni cu
niste modele babane cu 3 pulsouri pe un model de au facut un zgomot ca si un Mig la decolare.Eu zic sa
te interesezi mai bine la Federatie dca asemenea motoare sint admise la concursuri.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#83
Postat 06 March 2003 - 08:09 AM
Cu rabdare si ciocan.
#84
Postat 06 March 2003 - 09:38 PM
Ati citit doar ce vreau sa fac.
N-o sa mai fie membrana care da pulsatii, o sa fie sase jeturi contiuu. Fara pulsatii. Este ca difarenta dintre curent alternativ si continuu.
Principala problema este, aidca sunt :confectionatea celor doua elicii, cea din fata turbinei, de vitezaa si cea din spatele turbinei, de forta.
#85
Postat 06 March 2003 - 09:44 PM
La sub punctele 6.2.1 si la 6.3.1:
"Turbine engines will not be subject to noise measurement."
sau
<<Motoarele turboreactoare nu vor fi testate sonic>>(in caz ca nu stiti engleza) asa ca m-am documentat foarte bine, corect?
#86
Postat 07 March 2003 - 09:55 AM
Ti-ai propus chiar sa faci un reactiv gen Coanda .Ai in vedere ceva planuri sau ti-ai propus sa concepi tu?
Salutari!
#87
Postat 07 March 2003 - 07:42 PM
un pic motoarele cu reactie de aeromodele si am si citeva planuri da solutia propusa de tine nu o inteleg.Daca vrei sas faci reactorul Coanda din 1911 io zic s-o lasi balta ca nu obtii randament cu el.Au incercat firme mari sa faca asa ceva parca Caproni din Italia dar au scos o viteza de numai 350-400 km/h deci
mult inferioara fata de avionul echipat cu un motor cu piston obisnuit.(Avionul era de vinatoare din al doilea
rezbel mondial)
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#88
Postat 07 March 2003 - 07:43 PM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#89
Postat 09 March 2003 - 07:55 PM
Nu am planuri, deci il concep de la zero.
Cele doua elicii sunt pentru:
>in fata camerei de ardere, pentru a introduce aer fortat
> in spatele camerei de ardere, pentru a pune in miscare elicea frontala; Exact ca la turboreactoarele reale.
#90
Postat 09 March 2003 - 07:56 PM
#91
Postat 09 March 2003 - 08:24 PM
alimenteaza camera de ardere cu aer si cel din spate e rotorul turbinei.Prima are menirea sa alimenteze
camera de ardere cu cit mai mult aer posibil la presiune cit mai inalta iar turbina sa antreneze compresorul
la turatie mare ca sa dea aer cit mai mult.Prin destindrea gazelor fierbinti in statorul respectiv rotorul turbinei
se creeaza forta de tractiune.La dimensiunile mici ale acestor motoare turbina trebuie sa lucreze la cel putin
100000 rot/min ca sa aiba randament satisfacator de aceea se folosesc la turbina aliaje speciale ca si la
motoarele mari ca sa reziste la temperaturile si fortele centrifuge foarte mari care apar in timpul functionarii.
Planurile din pacate sint in forma de carte publicate si pe deasupra si in germana nu cred ca ai intelege mare
lucru.Radu are o versiune in engleza a uneia dintre ele daca-ti face o copie xerox dupa planul general ai
putea vedea detalii mai multe.Vorbeste cu el vezi ce zice
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#92
Postat 09 March 2003 - 08:34 PM
Nu stiu cine este Radu si ce pseudonim are.
#93
Postat 09 March 2003 - 11:33 PM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#94
Postat 04 April 2005 - 06:25 PM
Nu v-am mai ,plictisit de multicel cu acest subiect, dar am revenit.
Intre timp am facut rost de un compresor centrifugal de 100 mm diametru cu care voi face un nou motor turboreactor.
Mai am doua cu compresorul de 76 mm diametru.
Asa ca tineti aproape,voi arata ca se poate face un motor turboreactor si in romania ,intradevar nu chiar la bani putini dar nici cu 3000 de euro.
In curind veti putea intra pe noul meu sit ,unde le puteti vedea in stare de functionare.
Aceasta postare a fost editata de crystymoon: 04 April 2005 - 06:27 PM
#95
Postat 04 April 2005 - 06:35 PM
PS. Si ce-o sa faci cu el?
Telefon: 0721 385365
#96
Postat 04 April 2005 - 07:18 PM
Aceasta postare a fost editata de crystymoon: 04 April 2005 - 07:18 PM
#97
Postat 04 April 2005 - 07:21 PM
pina acum nu am vazut nici unul in romania facut de cineva ......in afara de ale mele
#98
Postat 04 April 2005 - 07:24 PM
internetul este plin de planuri cu diferite tipuri de motoare
trebuie numai sa l-e caute si sa le studieze
#99
Postat 04 April 2005 - 08:12 PM
Baga mare!
Telefon: 0721 385365
#100
Postat 05 April 2005 - 08:45 PM
Am pornit de la ideea de a face motoare cat mai ieftine,dar dupa ce am muncit atit mi-am schimbat intentia putintel.
Dar oricum cel putin un model o sa fie accesibil si pt aeromodelistii romani..