Modelism - RHC Forum: Identificare problema t-rex 600 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Identificare problema t-rex 600

#1 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 February 2010 - 11:31 AM

Servus,poate cineva din cei cu mai multa experienta ma poate ajuta sa identific o problema aparuta ieri la 600-ele meu,a inceput sa scartie.... :angry2: Mai concret in timpul zborului sa auzit un zgomot ca un "chitait" metalic urmat de o trepidatie in coada(scurta),fenomenul sa repetat,nu as putea spune insa la ce turatie,si trepidatia in coada a fost si in plan vertical dar si orizontal.Am evaluat rapid tot ce puteam verifica atunci,mai mult optic mergand pe ideea ca e ceva la partea de transmisie,si atat pinioanele de la torque tube,cat si rulmentii,suruburile,servo coada,etc..,par in regula,astazi de dimineata am desfacut chiar coada si am verificat si rulmentii interiori,toti par in regula,nu scartie,lucreaza ok.Daca a mai intalinit cineva aceasta problema poate ma ajuta sa o rezolv si eu,varianta de rezerva este cea mai nasoala,sa il zbor asa pana......stiti voi,ceva se va bloca si asa voi afla sigur ce a fost :angry2: .Multumesc anticipat,



FOREVER YOUNG.......
0

#2 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 21 February 2010 - 11:34 AM

pinion motor destrans?
rulment unisens scapa?
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#3 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 February 2010 - 11:37 AM

Pinionul este strans bine,motorul la fel pe suport,acum chiar am scos rotorul si am pornit heli sa vad daca nu cumva rulmentii de la motor fac urat,nici vorba,cat despre unisens te rog sa imi spui cum sa verific,sincer nu stiu cum.Aseara pe camp m-am oprit atunci cand ultimul "chitait" a fost foarte puternic,si bataia in coada la fel,deci sunt cam ingrijorat sincer de problema asta.

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 21 February 2010 - 11:39 AM




FOREVER YOUNG.......
0

#4 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 February 2010 - 12:00 PM

Am verificat si unisensul,nu scapa.



FOREVER YOUNG.......
0

#5 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 12:30 PM

vezi sa nu tina de setarile din regulator pentru motor.
Am patit asa ceva cu un regulator si reglaje de finete pentru motor...nu mai stiu cum se cheama oricum era o setare pentru turatie joasa si una pentru turatie mare.

Se intampla pe avion si intr-adevar brusc a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat metalic.
La sol nu am putut reproduce probabil se intampla cand motorul este in sarcina si turatie mare.
caut prin setari si iti spun daca gasesc ce sa verifici

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 21 February 2010 - 12:31 PM

0

#6 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 12:32 PM

*Sync loss occurs when an ESCs CPU cannot control the 3 connections quickly enough to continue synchronization with the motor. Often described as a screeching noise, sync loss will cause a sudden loss in power until the ESC can regain timing with the motors poles and fall back into Sync. This phenomenon is not an esc fault, rather an incompatibility with the ESC, Motor, number of cells and prop speed and usually only ever occurs on very large motors.
The TURNIGY 100A Sentilon now runs a 12Mhz CPU, the fastest in the market! Ensuring perfect sync with the fastest of motors and snappiest of throttle movements!


mai sus este descrierea fenomenului la un turnigy si cauza
0

#7 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 February 2010 - 01:43 PM

Vezi postareaalexvid, la Feb 21 2010, 12:30 PM, a spus:

vezi sa nu tina de setarile din regulator pentru motor.
Am patit asa ceva cu un regulator si reglaje de finete pentru motor...nu mai stiu cum se cheama oricum era o setare pentru turatie joasa si una pentru turatie mare.

Se intampla pe avion si intr-adevar brusc a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat metalic.
La sol nu am putut reproduce probabil se intampla cand motorul este in sarcina si turatie mare.
caut prin setari si iti spun daca gasesc ce sa verifici

Pai....inteleg dar eu nu am umblat la setari de la ultima iesire,daca ar fi problema asta ce am de facut?Sunt chiar novice si multe inca nu le inteleg/cunosc,asa ca am nevoie de ceva indrumari.



FOREVER YOUNG.......
0

#8 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 February 2010 - 01:54 PM

Vezi postareaalexvid, la Feb 21 2010, 12:32 PM, a spus:

*Sync loss occurs when an ESCs CPU cannot control the 3 connections quickly enough to continue synchronization with the motor. Often described as a screeching noise, sync loss will cause a sudden loss in power until the ESC can regain timing with the motors poles and fall back into Sync. This phenomenon is not an esc fault, rather an incompatibility with the ESC, Motor, number of cells and prop speed and usually only ever occurs on very large motors.
The TURNIGY 100A Sentilon now runs a 12Mhz CPU, the fastest in the market! Ensuring perfect sync with the fastest of motors and snappiest of throttle movements!


mai sus este descrierea fenomenului la un turnigy si cauza

Ok,se aplica asta si la esc Align?Adica e general valabil la esc-uri fenomenul?



FOREVER YOUNG.......
0

#9 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 02:53 PM

Vezi postareabogdyys, la Feb 21 2010, 01:43 PM, a spus:

Pai....inteleg dar eu nu am umblat la setari de la ultima iesire,daca ar fi problema asta ce am de facut?Sunt chiar novice si multe inca nu le inteleg/cunosc,asa ca am nevoie de ceva indrumari.



Fenomenul nu apare tot timpul...este vorba de o desincronizare care poate sa apara aleator.
Nu zic ca asta ti s-a intamplat tie, dar e posibil....
Nu stiu daca la Align se intampla, dar poate zice cineva daca a patit-o
0

#10 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 February 2010 - 03:58 PM

Vezi postareaalexvid, la Feb 21 2010, 02:53 PM, a spus:

Fenomenul nu apare tot timpul...este vorba de o desincronizare care poate sa apara aleator.
Nu zic ca asta ti s-a intamplat tie, dar e posibil....
Nu stiu daca la Align se intampla, dar poate zice cineva daca a patit-o

Hmmmm.....poate fi din cauza unei celule bolnave a unui pack?Nici nu imi pot da seama acum daca numai la acest pack a avut simptomele mai sus mentionate,sau la toate,dar se pare ca nu am fost singurul cu acest "chitait",si un prieten cu un 500 care are un pack cu o celula bolnava se pare ca a avut acelasi simptom ieri.Nici nu am cum sa testez azi nimic ca sa intors iarna la noi la BV <_<



FOREVER YOUNG.......
0

#11 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 21 February 2010 - 07:46 PM

Eu am patit-o.

Ale mele (recunosc ca nu T600e), au scirtiit inainte de a se gripa cite un rulment. Daca nu descoperi care se duce, pune ulei la toti rulmentii.
0

#12 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 21 February 2010 - 08:27 PM

Vezi postareabogdyys, la Feb 21 2010, 03:58 PM, a spus:

Hmmmm.....poate fi din cauza unei celule bolnave a unui pack?Nici nu imi pot da seama acum daca numai la acest pack a avut simptomele mai sus mentionate,sau la toate,dar se pare ca nu am fost singurul cu acest "chitait",si un prieten cu un 500 care are un pack cu o celula bolnava se pare ca a avut acelasi simptom ieri.Nici nu am cum sa testez azi nimic ca sa intors iarna la noi la BV :rolleyes:



totusi de varianta cu celula bolnava nu zice nimeni nimic?
e posibil sau nu sa faca probleme de genu?
eu unu astept o baterie de la orezari si dupa pot sa zic daca e asa sau nu.
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#13 Useril este offline   RC1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 25-July 08

Postat 21 February 2010 - 11:22 PM

Vezi postareanelu bv, la Feb 21 2010, 08:27 PM, a spus:

totusi de varianta cu celula bolnava nu zice nimeni nimic?

Celula bolnava nu chitaie ci face bum... deci sigur nu e de la celula. La fel o cadere mai rapida a voltajului sau variatii micii nu pot desincroniza un esc.
Cel mai probabil e un rulment..
0

#14 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 February 2010 - 10:18 AM

Vezi postareaRC1, la Feb 21 2010, 11:22 PM, a spus:

Celula bolnava nu chitaie ci face bum... deci sigur nu e de la celula. La fel o cadere mai rapida a voltajului sau variatii micii nu pot desincroniza un esc.
Cel mai probabil e un rulment..


Eu ma refeream daca din cauza unei scaderi de tensiune poate aparea fenomenul mai sus mentionat de alexvid,sa "chitaie" regulatorul?



FOREVER YOUNG.......
0

#15 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 February 2010 - 10:21 AM

Vezi postareavlad1, la Feb 21 2010, 07:46 PM, a spus:

Eu am patit-o.

Ale mele (recunosc ca nu T600e), au scirtiit inainte de a se gripa cite un rulment. Daca nu descoperi care se duce, pune ulei la toti rulmentii.


Ok,am mai intrebat si in alta parte fara sa primesc un raspuns,cu ce ung rulmentii?Si cum,ca sunt capsulati?



FOREVER YOUNG.......
0

#16 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 22 February 2010 - 10:25 AM

O picatura de WD40 pe fiecare.
0

#17 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 February 2010 - 10:30 AM

Ok,multumesc,o sa fac si asta,si sper sa nu aflu in zbor care a fost buba.



FOREVER YOUNG.......
0

#18 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

  Postat 22 February 2010 - 12:34 PM

Vezi postareavlad1, la Feb 22 2010, 10:25 AM, a spus:

O picatura de WD40 pe fiecare.


eu nu as recomanda WD40. e un spray pentru inlaturarea ruginii, deblocarea suruburilor.............
deci mai mult spala. proprietatile de ungere sunt minime. mai bine ulei de mecanisme fine sau ceva care unge.
WD40 chiar daca vi se pare unsuros cand il puneti pe mana comparati-l cu un ulei subtire si vedeti diferenta.
aici pe forum am vazut f multa lume care il foloseste si il recomanda. sunt persoane care il recomandau si in loc de after run oil. nu il confundati cu uleiul. e f bun dar in domeniul pentru care a fost facut.

bafta
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 February 2010 - 06:11 PM

Eu il folosesc la firma ca lubrifiant ( deci pt. Ungere ) la niste carucioare cu bile - uleiul ar acumula prea mult praf.
Mai multe puteti citi la indicatiile producatorului :

UTILIZARI WD 40 :

P.S.

Oricum rulmentii Align nu sunt foarte grozavi , asa ca daca ii inlocuiesti mai devreme cu 2 - 3 luni ce mai conteaza daca din cauza lor sau a spray-ului !
Cu spray-ul cred ca nu se vor bloca in aer !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 February 2010 - 06:12 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 22 February 2010 - 10:02 PM

fratilor nu am zis ca e apa de ploaie. dar dupa cum scrie in indicatiile de mai sus e bun si in ciorba :rolleyes:
el mai si lubrifiaza dar calitatea cea mai importanta e spalarea. de altfel scrie clar ca e bun ptr scaune, balamale carucioare scule si suruburi. de rulmenti or fi uitat sa scrie? :o
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#21 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 22 February 2010 - 10:04 PM

Cu spray-ul cred ca nu se vor bloca in aer !



asa este. dar cu conditia sa-i dai cu spray inainte de fiecare zbor
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#22 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 23 February 2010 - 12:59 AM

cu ulei de mecanism fin aproape mi-am distrus rulmentul de la pitch slider de la coada la t-rex 450 se v2. uleiul fin doar atrage mizerie si el dispare, datorita mizeriei se produce mai multa uzura. eu am descoperit ca uleiul de scooter sintetic pe care il am din belsug in scooter functioneaza super. ideea e ca trebuie un ulei gras care sa adere si sa faca o ungere buna si sa nu dispara rapid, dar totusi sa nu fie nici prea gros sa ingreuneze rotirea bilutelor de la rulmenti. cu ulei de asta inca merge bine rulmentul ala dar acus imi vine altul. de un an de zile nu vad nici o uzura la t-rex si utilizez acest tip de ulei tot timpul, dar nu zbor 3d ci utilizez setarea de 3d doar de distractie sa il vad reactiv la comenzi, eu zbor mai mult pe setarea sport acum. singura problema data  de ulei a fost faptul ca se mai dezlipesc din benzile adezive(parca interactioneaza cu lipiciul in timp). oricum elicopterele trebuiesc curatate de praf la sfarsitul saptamanii si de preferat eu evit praful cat pot de mult.cat despre oscilatii acu ca mi-am batut capul cu t-rexul meu 500 gasisem ceva interesant. daca il regasesc pun linkul aici. oricum ideea e ca sunt multe care pot provoca oscilatii...pale nebalansate in maniera avansata,  flybar asimetric, paddle , axuri indoite, curea care pierde, torque tube excentric, dantura servo de coada, legaturi sau balllink uzate...etc. trebuie observat tot. eu am dat palele jos de la t-rex 500 si l-am turat in mana sa il simt. e ceva de la rotor inca un pic la mine...foarte putin, cred ca suspectez un pic servo 510 align, in rest am tot perfect balansat si reglat.

  oricum daca ti heli la turatie maxima e imposibil sa nu auzi unde iti suna rulmentul bolnav. deci vreau sa spun sa bagi pe setare 3d si sa faci hover si sa fi atent la el, sigur va da semne pe undeva 
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#23 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 23 February 2010 - 01:05 AM

referitor la vibratii da cu ochiul pe aici  http://www.rchelisite.com/diagnosing_rc_helicopter_tail_vibration_shaking_problems.php
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#24 Useril este offline   RC1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 25-July 08

Postat 23 February 2010 - 01:53 AM

Vezi postareabogdyys, la Feb 22 2010, 10:18 AM, a spus:

Eu ma refeream daca din cauza unei scaderi de tensiune poate aparea fenomenul mai sus mentionat de alexvid,sa "chitaie" regulatorul?

nu de la celula.
vezi ca si motorul are rulmenti...
0

#25 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 February 2010 - 08:10 PM

Noaptea trecuta am stat pana la 3.30 si am desfacut heli pana la ultimul surub,nu am gasit nimic care sa indice o problema,turat motorul la maxim,luat fiecare rulment in parte si verificat,iar revazute unghiurile,am echilibrat si palele(1cm de banda,e putin fata de ce am vazut la altii)dar am zis sa fie totul perfect din punct de vedere tehnic,asa ca acum pe seara am iesit si am bagat doua pack-uri si surpriza.....nu mai face urat,ma dau batut,abandonez in glorie :) .......macar merge bine.......acum,mai tarziu vedem ce surprize imi pregateste,vorba unui prieten,foarte frustrant dar si satisfactia este pe masura. :)


@firedragon
Multumesc de link,foarte bun,insa eu nu am avut vibratii de nici un fel,doar acel chitait urmat instantaneu de o bataie orizontala a cozii,fenomen care sa repetat de cateva ori.

@RC1
Daca avea ceva motorul maine plecam in state la cei de la Castle sa le dau cu el in cap......e nou,ce naiba? :) Bine sunt constient ca si ce e nou nu e neaparat fara cusur.



FOREVER YOUNG.......
0

#26 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 February 2010 - 07:01 PM

Am iesit iar acum seara si am bagat doua pack-uri,totul este ok,nu imi pot explica ce a provocat acele simptome,ma bucur insa ca pentru moment totul este in regula.Nu sunt insa foarte multumit de curbele de throttle si pitch,le am acum pe cele ale lui Finless,cum trec de 50% de mansa raspunde parca prea lent,poate ma puteti ajuta.Multumesc anticipat,


DX7,1515/2.5D/Kv1,650,esc 75a,5000mah/25C,pinion 11t,stil de zbor....incepator :)



FOREVER YOUNG.......
0

#27 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 03 March 2010 - 09:44 PM

Revin cu o identificare de problema,postez tot aici ca sa nu mai deschid alt topic,poate cineva cu experienta ma lumineaza si pe mine ce poate fi.Multumesc anticipat,


http://www.youtube.c...h?v=gk62lngpS38
http://www.youtube.c...h?v=gk62lngpS38



FOREVER YOUNG.......
0

#28 Useril este offline   Iceman575 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 04 March 2010 - 01:37 AM

Tiam citit si postu pe Helifreak.

La T-rex 600 ESP e normal la spoolup dar mai ales la spooldown sa aibe niste vibratii urate.
Are o zona de turatie in care intra urat in rezonanta.

In zbor normal nu vei intalni problema asta. La tine se amplifica ca e cu skid de incepator si pe asfalt. Pe iarba nu e asa violent.

Singura problema care o vei avea vor fi in autorotatie. Vei avea vibratia aia la Flare. Nu se intampla nimic doar sa fi pregatit si sa nu te sperii.

Asa ca nu te stresa si dai bataie. Zboara bine 600 ESP si merita sa dai in el fara mila ;)

PS. Tot ce am scris e din experienta cu 600 ESP meu nu doar citite pe alte forumuri :rolleyes:
0

#29 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 March 2010 - 09:18 AM

Vezi postareaIceman575, la Mar 4 2010, 01:37 AM, a spus:

Tiam citit si postu pe Helifreak.

La T-rex 600 ESP e normal la spoolup dar mai ales la spooldown sa aibe niste vibratii urate.
Are o zona de turatie in care intra urat in rezonanta.

In zbor normal nu vei intalni problema asta. La tine se amplifica ca e cu skid de incepator si pe asfalt. Pe iarba nu e asa violent.

Singura problema care o vei avea vor fi in autorotatie. Vei avea vibratia aia la Flare. Nu se intampla nimic doar sa fi pregatit si sa nu te sperii.

Asa ca nu te stresa si dai bataie. Zboara bine 600 ESP si merita sa dai in el fara mila ;)

PS. Tot ce am scris e din experienta cu 600 ESP meu nu doar citite pe alte forumuri :rolleyes:

Am filmat aseara tarziu,undeva unde era cat de cat lumina,nu ma dau cu el in oras,pe asfalt,fenomennul este identic si pe iarba,ba chiar se agraveaza daca solul nu este la nivel,fara acel tren de incepatori este atat de puternica "rezonanta" accea incat da cu coada de covor si efectiv sare in lateral 10-20cm(da este pornit si in casa cu pale pe el).Din pacate pentru mine eu sunt un tip pretentios si cu acest fenomen,pentru mine acest heli este un "gunoi",bine.....sunt cam drastic in apreciere acum ca ma chinui de o saptamana cu aceasta problema.Momentan o sa spun doar atat,heli nu a suferit inca nici un crash,nu a avut nici o aterizare mai dura,fenomenul a aparut SUBIT!De zburat il zbor eu dar cand il aduci jos si vezi cum face(parca se dezintegreaza)parca nu imi mai arde de zburat cu el,ci de rezolvat problema.Multumesc oricum de incurajari,



FOREVER YOUNG.......
0

#30 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 04 March 2010 - 09:45 AM

Ai incercat sa mai strangi suruburile la blade grip? Daca nu sunt stranse suficient si 500-le face asa.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro