Identificare problema t-rex 600
#1
Postat 21 February 2010 - 11:31 AM
FOREVER YOUNG.......
#3
Postat 21 February 2010 - 11:37 AM
Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 21 February 2010 - 11:39 AM
FOREVER YOUNG.......
#5
Postat 21 February 2010 - 12:30 PM
Am patit asa ceva cu un regulator si reglaje de finete pentru motor...nu mai stiu cum se cheama oricum era o setare pentru turatie joasa si una pentru turatie mare.
Se intampla pe avion si intr-adevar brusc a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat metalic.
La sol nu am putut reproduce probabil se intampla cand motorul este in sarcina si turatie mare.
caut prin setari si iti spun daca gasesc ce sa verifici
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 21 February 2010 - 12:31 PM
#6
Postat 21 February 2010 - 12:32 PM
The TURNIGY 100A Sentilon now runs a 12Mhz CPU, the fastest in the market! Ensuring perfect sync with the fastest of motors and snappiest of throttle movements!
mai sus este descrierea fenomenului la un turnigy si cauza
#7
Postat 21 February 2010 - 01:43 PM
alexvid, la Feb 21 2010, 12:30 PM, a spus:
Am patit asa ceva cu un regulator si reglaje de finete pentru motor...nu mai stiu cum se cheama oricum era o setare pentru turatie joasa si una pentru turatie mare.
Se intampla pe avion si intr-adevar brusc a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat metalic.
La sol nu am putut reproduce probabil se intampla cand motorul este in sarcina si turatie mare.
caut prin setari si iti spun daca gasesc ce sa verifici
Pai....inteleg dar eu nu am umblat la setari de la ultima iesire,daca ar fi problema asta ce am de facut?Sunt chiar novice si multe inca nu le inteleg/cunosc,asa ca am nevoie de ceva indrumari.
FOREVER YOUNG.......
#8
Postat 21 February 2010 - 01:54 PM
alexvid, la Feb 21 2010, 12:32 PM, a spus:
The TURNIGY 100A Sentilon now runs a 12Mhz CPU, the fastest in the market! Ensuring perfect sync with the fastest of motors and snappiest of throttle movements!
mai sus este descrierea fenomenului la un turnigy si cauza
Ok,se aplica asta si la esc Align?Adica e general valabil la esc-uri fenomenul?
FOREVER YOUNG.......
#9
Postat 21 February 2010 - 02:53 PM
bogdyys, la Feb 21 2010, 01:43 PM, a spus:
Fenomenul nu apare tot timpul...este vorba de o desincronizare care poate sa apara aleator.
Nu zic ca asta ti s-a intamplat tie, dar e posibil....
Nu stiu daca la Align se intampla, dar poate zice cineva daca a patit-o
#10
Postat 21 February 2010 - 03:58 PM
alexvid, la Feb 21 2010, 02:53 PM, a spus:
Nu zic ca asta ti s-a intamplat tie, dar e posibil....
Nu stiu daca la Align se intampla, dar poate zice cineva daca a patit-o
Hmmmm.....poate fi din cauza unei celule bolnave a unui pack?Nici nu imi pot da seama acum daca numai la acest pack a avut simptomele mai sus mentionate,sau la toate,dar se pare ca nu am fost singurul cu acest "chitait",si un prieten cu un 500 care are un pack cu o celula bolnava se pare ca a avut acelasi simptom ieri.Nici nu am cum sa testez azi nimic ca sa intors iarna la noi la BV <_<
FOREVER YOUNG.......
#12
Postat 21 February 2010 - 08:27 PM
bogdyys, la Feb 21 2010, 03:58 PM, a spus:
totusi de varianta cu celula bolnava nu zice nimeni nimic?
e posibil sau nu sa faca probleme de genu?
eu unu astept o baterie de la orezari si dupa pot sa zic daca e asa sau nu.
#13
Postat 21 February 2010 - 11:22 PM
#14
Postat 22 February 2010 - 10:18 AM
RC1, la Feb 21 2010, 11:22 PM, a spus:
Cel mai probabil e un rulment..
Eu ma refeream daca din cauza unei scaderi de tensiune poate aparea fenomenul mai sus mentionat de alexvid,sa "chitaie" regulatorul?
FOREVER YOUNG.......
#15
Postat 22 February 2010 - 10:21 AM
vlad1, la Feb 21 2010, 07:46 PM, a spus:
Ale mele (recunosc ca nu T600e), au scirtiit inainte de a se gripa cite un rulment. Daca nu descoperi care se duce, pune ulei la toti rulmentii.
Ok,am mai intrebat si in alta parte fara sa primesc un raspuns,cu ce ung rulmentii?Si cum,ca sunt capsulati?
FOREVER YOUNG.......
#18
Postat 22 February 2010 - 12:34 PM
vlad1, la Feb 22 2010, 10:25 AM, a spus:
eu nu as recomanda WD40. e un spray pentru inlaturarea ruginii, deblocarea suruburilor.............
deci mai mult spala. proprietatile de ungere sunt minime. mai bine ulei de mecanisme fine sau ceva care unge.
WD40 chiar daca vi se pare unsuros cand il puneti pe mana comparati-l cu un ulei subtire si vedeti diferenta.
aici pe forum am vazut f multa lume care il foloseste si il recomanda. sunt persoane care il recomandau si in loc de after run oil. nu il confundati cu uleiul. e f bun dar in domeniul pentru care a fost facut.
bafta
#19
Postat 22 February 2010 - 06:11 PM
Mai multe puteti citi la indicatiile producatorului :
UTILIZARI WD 40 :
P.S.
Oricum rulmentii Align nu sunt foarte grozavi , asa ca daca ii inlocuiesti mai devreme cu 2 - 3 luni ce mai conteaza daca din cauza lor sau a spray-ului !
Cu spray-ul cred ca nu se vor bloca in aer !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 February 2010 - 06:12 PM
#20
Postat 22 February 2010 - 10:02 PM
el mai si lubrifiaza dar calitatea cea mai importanta e spalarea. de altfel scrie clar ca e bun ptr scaune, balamale carucioare scule si suruburi. de rulmenti or fi uitat sa scrie? :o
#22
Postat 23 February 2010 - 12:59 AM
 oricum daca ti heli la turatie maxima e imposibil sa nu auzi unde iti suna rulmentul bolnav. deci vreau sa spun sa bagi pe setare 3d si sa faci hover si sa fi atent la el, sigur va da semne pe undevaÂÂ
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#23
Postat 23 February 2010 - 01:05 AM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#25
Postat 23 February 2010 - 08:10 PM
@firedragon
Multumesc de link,foarte bun,insa eu nu am avut vibratii de nici un fel,doar acel chitait urmat instantaneu de o bataie orizontala a cozii,fenomen care sa repetat de cateva ori.
@RC1
Daca avea ceva motorul maine plecam in state la cei de la Castle sa le dau cu el in cap......e nou,ce naiba? :) Bine sunt constient ca si ce e nou nu e neaparat fara cusur.
FOREVER YOUNG.......
#26
Postat 24 February 2010 - 07:01 PM
DX7,1515/2.5D/Kv1,650,esc 75a,5000mah/25C,pinion 11t,stil de zbor....incepator :)
FOREVER YOUNG.......
#27
Postat 03 March 2010 - 09:44 PM
http://www.youtube.c...h?v=gk62lngpS38
http://www.youtube.c...h?v=gk62lngpS38
FOREVER YOUNG.......
#28
Postat 04 March 2010 - 01:37 AM
La T-rex 600 ESP e normal la spoolup dar mai ales la spooldown sa aibe niste vibratii urate.
Are o zona de turatie in care intra urat in rezonanta.
In zbor normal nu vei intalni problema asta. La tine se amplifica ca e cu skid de incepator si pe asfalt. Pe iarba nu e asa violent.
Singura problema care o vei avea vor fi in autorotatie. Vei avea vibratia aia la Flare. Nu se intampla nimic doar sa fi pregatit si sa nu te sperii.
Asa ca nu te stresa si dai bataie. Zboara bine 600 ESP si merita sa dai in el fara mila ;)
PS. Tot ce am scris e din experienta cu 600 ESP meu nu doar citite pe alte forumuri :rolleyes:
#29
Postat 04 March 2010 - 09:18 AM
Iceman575, la Mar 4 2010, 01:37 AM, a spus:
La T-rex 600 ESP e normal la spoolup dar mai ales la spooldown sa aibe niste vibratii urate.
Are o zona de turatie in care intra urat in rezonanta.
In zbor normal nu vei intalni problema asta. La tine se amplifica ca e cu skid de incepator si pe asfalt. Pe iarba nu e asa violent.
Singura problema care o vei avea vor fi in autorotatie. Vei avea vibratia aia la Flare. Nu se intampla nimic doar sa fi pregatit si sa nu te sperii.
Asa ca nu te stresa si dai bataie. Zboara bine 600 ESP si merita sa dai in el fara mila ;)
PS. Tot ce am scris e din experienta cu 600 ESP meu nu doar citite pe alte forumuri :rolleyes:
Am filmat aseara tarziu,undeva unde era cat de cat lumina,nu ma dau cu el in oras,pe asfalt,fenomennul este identic si pe iarba,ba chiar se agraveaza daca solul nu este la nivel,fara acel tren de incepatori este atat de puternica "rezonanta" accea incat da cu coada de covor si efectiv sare in lateral 10-20cm(da este pornit si in casa cu pale pe el).Din pacate pentru mine eu sunt un tip pretentios si cu acest fenomen,pentru mine acest heli este un "gunoi",bine.....sunt cam drastic in apreciere acum ca ma chinui de o saptamana cu aceasta problema.Momentan o sa spun doar atat,heli nu a suferit inca nici un crash,nu a avut nici o aterizare mai dura,fenomenul a aparut SUBIT!De zburat il zbor eu dar cand il aduci jos si vezi cum face(parca se dezintegreaza)parca nu imi mai arde de zburat cu el,ci de rezolvat problema.Multumesc oricum de incurajari,
FOREVER YOUNG.......