Identificare problema t-rex 600
#62
Postat 10 May 2010 - 07:04 PM
morph, la May 10 2010, 07:25 PM, a spus:
A durat putin ca nu iesea hub-ul,nu are bataie axul,incerc maine seara sa fac o filmare scurta si asa poate va faceti o idee mai exacta.
FOREVER YOUNG.......
#63
Postat 11 May 2010 - 08:10 PM
Daca mai e nevoie mai am cateva filmulete cu diferite curbe de throttle.
FOREVER YOUNG.......
#64
Postat 11 May 2010 - 10:05 PM
sunt aliniate perfect adica sa nu aiba unghi raportate la flybar cage?
alta cauza : main gear-ul sa fie "deformat"-il poti verifica cu o foaie de hartie..
cum a zis si morph axul de coada e drept?
p.s cu alte pale principale ai incercat?
Aceasta postare a fost editata de bitex: 12 May 2010 - 12:15 AM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#65
Postat 12 May 2010 - 07:10 AM
Daca nu e nicio imbunatatire verifica daca palele de pe coada sunt echilibrate, sau schimba-le cu altele.
Cam ce headspeed ai? Incearca un 2200-2300.
Verifica si dampersii de la feathering shaft, da-le cu putina unsoare.
Verifica si blade trackingul.
Mecanismul de miscare a pitchului pe coada trebuie sa se miste foarte foarte usor si sa nu aiba binding.
Alt lucru ar fi sa verifici daca palele sunt la fel de stranse, si la main rotor si la coada. Atentie, ele trebuiesc sa fie la fel de stranse, si nu foarte stranse.
Mai da-ne de veste.
Aceasta postare a fost editata de morph: 12 May 2010 - 07:15 AM
#66
Postat 12 May 2010 - 09:11 AM
Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 12 May 2010 - 09:18 AM
FOREVER YOUNG.......
#67
Postat 12 May 2010 - 09:25 AM
Pinionul de 12 cred ca este cam mare. Poti calcula orientativ aici head speadul
http://www.readyheli...calculator.html
#68
Postat 12 May 2010 - 09:37 AM
morph, la May 12 2010, 10:25 AM, a spus:
Pinionul de 12 cred ca este cam mare. Poti calcula orientativ aici head speadul
http://www.readyheli...calculator.html
Ok,pun pinion de 10,poate vad o diferenta.Cred ca am introdus bine datele de calcul si rezultatul este:
Voltage for this calculation (avg):3,441/cell with a total of 20,646
Nominal voltage: Spoolup RPM 100% throttle no governor (22,2v): 2370
Avg RPM you will see with 100% throttle and no governor: 2173
Max normal bogging applied you will see RPM at: 1874
(this number should be the minimum if your motor & battery is up for the challenge)
Motor 1650kv/170 main gear/pinion 11/6S,25C
FOREVER YOUNG.......
#70
Postat 12 May 2010 - 10:23 AM
alte "dispozitive " legate pe receptor??
daca ai cam schimbat-mecanic poate fi si o problema din servouri , la clasa 450 anumite combinatii receptor -regulator-servouri pot sa induca acelasi fenomen.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#71
Postat 12 May 2010 - 10:38 AM
nen77, la May 12 2010, 11:23 AM, a spus:
alte "dispozitive " legate pe receptor??
daca ai cam schimbat-mecanic poate fi si o problema din servouri , la clasa 450 anumite combinatii receptor -regulator-servouri pot sa induca acelasi fenomen.
Hitech HS-5965MG x3,pe rx(AR7100) nu am alte dispozitive,am un lipo saver care era legat direct la -/+ pe esc,dar in filmuletul de aseara nu era ca nu l-am mai lipit,receptia e pe bec cu 2S/1900/18c.Presupunand ca ar fi problema la care te referi,in caz ca mai ai rabdarea necesara poti putin detalia?Nu am citit de asa ceva si imi este necunoscuta.
@morph :) Curba indicata de tine e doar asa sa testez???? :) Sau sa il rezolv de tot? :) Glumesc,am vazut valorile si am intrat in "panica",cu siguranta nu curajul imi lipseste asa ca voi aplica acele valori sa vad daca ai place.....sus....
FOREVER YOUNG.......
#72
Postat 18 May 2010 - 10:44 AM
FOREVER YOUNG.......
#73
Postat 20 May 2010 - 09:07 PM
FOREVER YOUNG.......
#74
Postat 30 July 2010 - 11:39 AM
Setup-ul meu actual este
1515/2.5D
Ice 100A
6S/5000/25C
11 T
Normal mode 0/35/55/75/100 cu Pitch -3/0/+9
Idle up 1 100/90/85/90/100 -6/0/+10
Acum vin intrebarile:
Pentru a ridica mai facil,pinion de 10?
Din ce am apucat eu sa inteleg aseara se parea ca se simte mai bine in idle up 1 undeva pe la 75-80% din throttle,deci sa ai pun o curba liniara de 80% flat in idle 1?Totusi am vazut la multe 600 care aveau suport atasat ca se ridicau foarte lin(fata de cum sa ridicat al meu)
Dampere soft oare sunt mai potrivite?
Supozitia mea este ca heli vibra atat de tare deoarece nu se simtea "confortabil" cu greutatea suplimentara,si nu imi dau seama ce anume are nevoie?Da stiu,lipsa de cunostinte........
P.S !!
Nu ma intereseaza vibratiile suportului absolut de loc,deci va rog sa intelegeti ca nu la aia ma refer,doar strict la heli,asta deoarece acel suport va ajunge ocazional pe heli,in rest vreau sa folosesc heli ca si pana acum sa invat sa zbor.
FOREVER YOUNG.......