Modelism - RHC Forum: Identificare problema t-rex 600 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Identificare problema t-rex 600

#61 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2010 - 06:25 PM

Axul de pe coada l-ai schimbat? Sau scoate palele si da-i o tura sa vezi daca se misca uniform.
0

#62 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 May 2010 - 07:04 PM

Vezi postareamorph, la May 10 2010, 07:25 PM, a spus:

Axul de pe coada l-ai schimbat? Sau scoate palele si da-i o tura sa vezi daca se misca uniform.

A durat putin ca nu iesea hub-ul,nu are bataie axul,incerc maine seara sa fac o filmare scurta si asa poate va faceti o idee mai exacta.



FOREVER YOUNG.......
0

#63 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 May 2010 - 08:10 PM

http://www.youtube.c...h?v=3XN0MgEi8ws

Daca mai e nevoie mai am cateva filmulete cu diferite curbe de throttle.



FOREVER YOUNG.......
0

#64 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 11 May 2010 - 10:05 PM

flybarul e oki adica paddle sunt puse la aceasi distanta?
sunt aliniate perfect adica sa nu aiba unghi raportate la flybar cage?

alta cauza : main gear-ul sa fie "deformat"-il poti verifica cu o foaie de hartie..

cum a zis si morph axul de coada e drept?

p.s cu alte pale principale ai incercat?

Aceasta postare a fost editata de bitex: 12 May 2010 - 12:15 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#65 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2010 - 07:10 AM

Cum a zis si nen77, vezi sa ai paddle-urile aliniate cu flybar cage-ul.
Daca nu e nicio imbunatatire verifica daca palele de pe coada sunt echilibrate, sau schimba-le cu altele.
Cam ce headspeed ai? Incearca un 2200-2300.
Verifica si dampersii de la feathering shaft, da-le cu putina unsoare.
Verifica si blade trackingul.
Mecanismul de miscare a pitchului pe coada trebuie sa se miste foarte foarte usor si sa nu aiba binding.
Alt lucru ar fi sa verifici daca palele sunt la fel de stranse, si la main rotor si la coada. Atentie, ele trebuiesc sa fie la fel de stranse, si nu foarte stranse.


Mai da-ne de veste.

Aceasta postare a fost editata de morph: 12 May 2010 - 07:15 AM

0

#66 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 May 2010 - 09:11 AM

Flybar-ul este ok,distanta este masurata cu sublerul,partea ascutita a paddle-urilor este aliniata sa cada pe surubul de la cage(asta este punctul meu de referinta,dar poate nu e corect?)axul coada pentru torque tube este ok,in plus si cu coada pe curea face la fel,de aici trag concluzia ca este mai in fata problema,main gear-ul este drept(am 5,sunt la al treilea pus pentru verificari)dar nu am de schimb acum auto rotation tail drive gear,poate ala sa fie deformat.....voi verifica,am doua seturi de pale principale si trei de coada,cele principale sunt cantarite/balansate,cele de coada nu(doar schimbate intre ele)dar le voi face si lor balansul,am omis sa mai ung damperele dar o voi face,cat despre verificarea lor,am scos blade holder-ele si ca sa schimb feathering shaft a trebuit sa fortez ca sa iasa(concluzia mea a fost ca sunt tepene damperele),si cand strang palele verific de 3 ori sa fie la fel(am incercat si mai strans,mai lejer)Marea problema este ca nu am acum cu ce sa masor head speed-ul,dar am mers pe pinion de 11 pana acum,o sa pun 12,poate ai place mai mare.......problema e ca a inceput sa nu mai imi placa mie de el..... :) In plus elicopterul asta cred ca se strica de prea multe piese noi schimbate,deja imi doresc singur raul,daca il crash-uiam beton o data macar stiam ca trebuie sa o iau de la capat si gata,asa este atat de FRUSTRANT incat chiar imi vine sa dau eu cu el pe jos intentionat.

Aceasta postare a fost editata de bogdyys: 12 May 2010 - 09:18 AM




FOREVER YOUNG.......
0

#67 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2010 - 09:25 AM

Take it easy.
Pinionul de 12 cred ca este cam mare. Poti calcula orientativ aici head speadul
http://www.readyheli...calculator.html
0

#68 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 May 2010 - 09:37 AM

Vezi postareamorph, la May 12 2010, 10:25 AM, a spus:

Take it easy.
Pinionul de 12 cred ca este cam mare. Poti calcula orientativ aici head speadul
http://www.readyheli...calculator.html

Ok,pun pinion de 10,poate vad o diferenta.Cred ca am introdus bine datele de calcul si rezultatul este:

Voltage for this calculation (avg):3,441/cell with a total of 20,646
Nominal voltage: Spoolup RPM 100% throttle no governor (22,2v): 2370
Avg RPM you will see with 100% throttle and no governor: 2173

Max normal bogging applied you will see RPM at: 1874
(this number should be the minimum if your motor & battery is up for the challenge)

Motor 1650kv/170 main gear/pinion 11/6S,25C



FOREVER YOUNG.......
0

#69 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2010 - 10:20 AM

Oricum, vezi curba de throtle cum o faci, daca pui de 10 fa curba 0 70 100 100 100. Cam asa ar trebui sa fie si cu pinionul de 11.

Aceasta postare a fost editata de morph: 12 May 2010 - 10:21 AM

0

#70 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 May 2010 - 10:23 AM

ce servouri de platou ai??
alte "dispozitive " legate pe receptor??

daca ai cam schimbat-mecanic poate fi si o problema din servouri , la clasa 450 anumite combinatii receptor -regulator-servouri pot sa induca acelasi fenomen.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#71 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 May 2010 - 10:38 AM

Vezi postareanen77, la May 12 2010, 11:23 AM, a spus:

ce servouri de platou ai??
alte "dispozitive " legate pe receptor??

daca ai cam schimbat-mecanic poate fi si o problema din servouri , la clasa 450 anumite combinatii receptor -regulator-servouri pot sa induca acelasi fenomen.


Hitech HS-5965MG x3,pe rx(AR7100) nu am alte dispozitive,am un lipo saver care era legat direct la -/+ pe esc,dar in filmuletul de aseara nu era ca nu l-am mai lipit,receptia e pe bec cu 2S/1900/18c.Presupunand ca ar fi problema la care te referi,in caz ca mai ai rabdarea necesara poti putin detalia?Nu am citit de asa ceva si imi este necunoscuta.

@morph :) Curba indicata de tine e doar asa sa testez???? :) Sau sa il rezolv de tot? :) Glumesc,am vazut valorile si am intrat in "panica",cu siguranta nu curajul imi lipseste asa ca voi aplica acele valori sa vad daca ai place.....sus....



FOREVER YOUNG.......
0

#72 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 May 2010 - 10:44 AM

Cred ca am reusit sa scap de problema,sambata dupa ce am schimbat doar autorotation tail drive gear am iesit si nu mai balansa coada,tremura insa din nou,si inca puternic,am mers acasa foarte dezamagit si frustrat,dar am zis ca nu ma las trebuie sa ai dau de cap,singurele 2 lucruri care mai ramasesera de facut erau schimbarea dampere-lor si implicit ungerea lor(nu stiu cum am putut omite asa ceva in momentul cand am schimbat feathering shaft ) cat si schimbarea ansamblului de pitch de pe coada......indicate de morph(+1!),duminica am iesit si am reusit sa il ridic de 2-3 ori pret de cateva zeci de secunde,nu mai mult din cauza vantului :( ,si parea in regula,era greu sa iti dai seama pe uraganul de afara insa,dar sunt mai optimist :blink: Daca nu......ok,pinion mare(15!)idle up.......si trebuie sa zboare,vorba unui prieten,prea bag in seama toate nimicurile :D Va anunt cand voi reusi sa ies la teste,multumesc inca o data celor care m-au ajutat cu sfaturi atat aici cat si in privat.



FOREVER YOUNG.......
0

#73 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 May 2010 - 09:07 PM

Zburat/testat = PERFECT!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif In proportie de 99% cred ca damperele intepenite au fost buba.Multumesc inca o data de sfaturi.



FOREVER YOUNG.......
0

#74 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 July 2010 - 11:39 AM

Lipsa mea de cunostinte tehnice ma face sa intreb din nou ceva,am confectionat un suport de camera si aseara am iesit la teste,intai cu heli fara suport,a zburat linistit ca un fulg,fara nici cea mai mica vibratie,in modul normal dar si in idle up 1,am montat suportul si am incercat sa ridic,cand ajung cu throttle pe la 65-70% heli incepe sa intre in vibratii puternice(se vede ca se chinuie sa traga),dar se ridica,am trecut in idle up 1 si imediat sa vazut o diferenta,vibratiile sau mai potolit,cat despre tinuta de zbor cu greutatea aia(undeva la 1-1.1kg).....sa descurcat excelent,in idle up 1 nu pare sa simta foarte tare surplusul.Am facut 3 zboruri de cate 3-4 minute fiecare,unul dupa altul,motor/esc la temperaturi normale(nu am din pacate cu ce sa masor exact,dar si mana e buna uneori la asa ceva)din pack-uri nu a tras mai mult ca de obicei,adica 1600-1850mah(curios,eu ma asteptam sa le lesine).
Setup-ul meu actual este
1515/2.5D
Ice 100A
6S/5000/25C
11 T
Normal mode 0/35/55/75/100 cu Pitch -3/0/+9
Idle up 1 100/90/85/90/100 -6/0/+10

Acum vin intrebarile:
Pentru a ridica mai facil,pinion de 10?
Din ce am apucat eu sa inteleg aseara se parea ca se simte mai bine in idle up 1 undeva pe la 75-80% din throttle,deci sa ai pun o curba liniara de 80% flat in idle 1?Totusi am vazut la multe 600 care aveau suport atasat ca se ridicau foarte lin(fata de cum sa ridicat al meu)
Dampere soft oare sunt mai potrivite?
Supozitia mea este ca heli vibra atat de tare deoarece nu se simtea "confortabil" cu greutatea suplimentara,si nu imi dau seama ce anume are nevoie?Da stiu,lipsa de cunostinte........

P.S !!
Nu ma intereseaza vibratiile suportului absolut de loc,deci va rog sa intelegeti ca nu la aia ma refer,doar strict la heli,asta deoarece acel suport va ajunge ocazional pe heli,in rest vreau sa folosesc heli ca si pana acum sa invat sa zbor.



FOREVER YOUNG.......
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro