Modelism - RHC Forum: Oare ce este de facut? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Oare ce este de facut? Despre "betzia vitezei"....si nu numai

#1 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 17 August 2004 - 02:10 PM

Oameni buni, deschid acest subiect pt. a dezbate o problema cu care se confrunta si cele mai evoluate democratii si anume preventia accidentelor auto.
Am initiat acest subiect deoarece inca sunt subt influentza socului provocat de vestea accidentului mortal avut de un amic de-al meu ce se intorcea de la Galatzi spre Iasi.
Cred ca nu a fost persoana apropiata care sa nu-i spuna ca are un stil periculos de conducere si ca nu este un Matiz facut sa alerge cu 130km/h pe o sosea care lasa de dorit din toate dpdv!

Si acum vine intrebarea de fond: De ce trebuie intai s-o traga individul pt. k intr-adevar sa creada ceea ce i se spune?


Si intreb retoric pt. ca in tineretze am fost la fel: pana nu am avut un accident zdravan (ce-i drept mai mult din cauza oboselii) nu mi-am pus problema ca as putea pati asa ceva... Si as putea spune cu tarie ca am invatzat intr-adevar sa sofez abia dupa primii 100.000km...

Am condus f. mult in trecut si-am batut tzara asta-n lung si-n lat si-am vazut atatea nenorociri incat as putea lejer sa fi turnat un documentar... si toate acestea din cauze ce ar putea fi usor evitate: alcoolul, viteza,oboseala...
Care credetzi ca ar fi solutzia? Stiu ca multi specialisti isi bat capul cu asa ceva, dar m-ar interesa daca nu cumva acest lucru tine mai mult de autocontrol decat de gradul de civilizare... voi ce credetzi?

Aceasta postare a fost editata de Silfax: 17 August 2004 - 02:11 PM

...audaces fortuna iuvat...
0

#2 Useril este offline   Olaf The Viking 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1259
  • Inregistrat: 17-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice, Feteasca Neagra

Postat 17 August 2004 - 03:56 PM

Tine de gradul de pregatire intelectuala.
Intai da cu toporu' si pe urma intreaba-l ce-a vrut!
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
0

#3 Useril este offline   Herr 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 17-July 03

Postat 17 August 2004 - 05:16 PM

Ceea ce am sa spun mai jos nu imi apartine, insa subcriu

Cauzele pentru care soferii merg cu viteza sunt (ma refer la soferi normali, nu beti, nu grabiti, nu facand intrecere)
- incepatorii: au senzatia ca mergand tare controleaza masina. In general, incepatorii merg tare pe drum drept, unde nu trebuie sa
faca mult efort pentru a controla masina: tin fix de volan si gata
- au masina de curand (prima masina sau o masina noua). Vor sa o incerce sau se mandresc cu ea
- sunt complexati de masinile altora si vor sa arate ca si a lor merge tare. Acest lucru se intalneste la francezi cu predilectie, indiferent de
varsta: cu cat masina este mai 'troaca', cu atat se chinuie sa o 'calce'
- au carnet de curand si vor sa simta putina adrenalina. Dar le trece repede (mie mi-a trecut dupa 6 luni)
- au masina puternica si e pacat sa se tarasca cu ea. Si eu as merge mai tare daca masina mi-ar permite. In general, masinile puternice sunt
si mai sigure. Dar asta nu motiveaza stilul de a conduce
- sunt tineri si inconstienti

Din pacate, asa cum spune Silfax, totul tine de autocontrol. Eu nu mai merg cu mai mult de 120km/h, desi masina inca duce, desi candva
ii dadeam 160-180 (SuperNova Campus) pentru ca am realizat ca riscul este prea mare. Nu am avut accidente, ci doar incidente

Si ca sa si raspund intrebarii: toti gandim : 's-a intamplat cuiva, nu se intampla mie, ca eu ...'. NICIDATA nu ni se intampla noua... pana cand
se intampla. Si se intampla pentru ca nu stim cand sa ne oprim. Daca iti sare o roata de la masina cand mergi, nu tine de tine, insa tine de
tine atunci ca ajungi cu 150km/h in copac... in loc de 90.

Solutia ? Hm... daca vezi un accident tot nu te potolesti. Trebuie sa ai un accident ca sa intelegi ceva.
In SUA am vazut o clinica de terapie pentru fobii. Ii luau pe pacienti si ii puneau sa isi infrunte frica pana le trecea. Unii se vindecau dupa
2-3 luni. De exemplu, erau cu un grup care avea rau de inaltime... ii aruncau din niste turnuri cu forta. Dur, dar eficient. Dupa 3 sapt baietii
nu mai aveau nimic, unul chiar a avut curaj sa sara din avion.
Un simulator cu un accident DUR, rulat O SINGURA DATA ar fi o solutie pentru soferi.
Este evident ca a povesti sau povatui de bine nu e suficient ('nu mi se intampla mie'), trebuie SA TRECI prin ceva ca sa ajungi sa te feresti de buna voie.
1001 00 0011 0010 1011 10 0100 11 1001
0

#4 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 August 2004 - 05:35 PM

mai mult decat ce a spus olaf nu cred ca se poate spune.
flying is my life...
0

#5 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 17 August 2004 - 05:38 PM

Herr, ai dreptate, am uitat sa adaug faptul ca traumele fizice uneori sunt nimic pe langa cele psihice... Am intalnit oameni de succes, cu cariera ruinata de accidente mortale, oameni care traiesc cu familii intregi pe constiintza si persoane care si-au vazut moartea cu ochii... pacat ca totzi acestia ajung sa fie constientzi de pericol abia dupa ce li se intampla...

M-am lovit de multe ori de sintagma "reducerea vitezei pana la nivelul de evitare a oricarui pericol". Suna a tampenie si multzi au incasat-o la amenzi sau in procese penale pe tema asta. Dar din punct de vedere al soferului eu cred ca asa este. Si vin in sprijinul celor de mai sus cu un reflex ce mi s-a format pe strazile inguste flancate de masini, sau in momentul cand dublez un mijloc de transport in comun aflat in statzie... automat reduc viteza, pt. ca de nenumarate ori am vazut copii sau persoane tasnind instantaneu de dupa ele.
Si in general mi s-au format reflexele de conducere preventiva... adica "simt" viteza. Pot spune ca nu de putine ori asta m-a salvat cel putin de la botitul masinii.

Citeaza

Tine de gradul de pregatire intelectuala.


Asa credeam si eu Olafe, dar de cand am vazut oameni intelectuali si (credeam eu ) cerebrali, gonind cu peste 150km/h, mi-am dat seama ca ponderea acestui aspect este minora. Cateodata (mi-au marturisit unii) apare si reactia de refulare. Oameni care sufera diferite constrangeri sau sunt complexatzi, folosesc masina k pe un mijloc de eliberare.... Nu de putine ori, am auzit de persoane, care dupa o cearta, s-au urcat in masini si-au condus k la "zidul morti"!!!
...audaces fortuna iuvat...
0

#6 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 August 2004 - 06:56 AM

daca sintem un pic atenti la esenta intrebarii de fond de mai sus, asa cum e formulata ea, descoperim ca se refera la ceva care a fost demult clarificat, din punct de vedere psihologic.
e normal, ca fiinte rationale ce ne aflam, sa vrem sa vedem, sa intelegem "live",ca sa acceptam.
treaba cu "crede si nu cerceta", in contextul cotidian, mi se pare total depasita.
deci, in orice domeniu, daca nu intelegem sau nu constientizam, sub o forma sau alta, o realitate, este greu de presupus ca vom actiona conform asteptarilor.
extrapolind la domeniul circulatiei rutiere, vom descoperi ca nicaieri in lume traficul nu a ajuns la performante de siguranta si fluenta ca simpla consecinta a calitatilor participantilor, ci, in mod clar, prin existenta unor reglementari si restrictii extrem de amanuntite si foarte FERM aplicate de catre cei platiti sa o faca.
bunaoara, sa nu creada cineva ca intr-o tara vestica accidentele, sau traficul, in general, au o situatie faptica mai buna datorita soferilor de acolo. e o treaba care tine de peisajul legislativ, de conditia sistemului rutier, de multe altele.
nu putem rezuma producerea unui accident doar la vina imediata a soferului in cauza.
a astepta ca rata eveniementelor rutiere nedorite sa scada din motive legate exclusiv de insisi participantii la trafic, este o utopie.
trebuie reguli mai stricte, si, mai ales, racordate mai bine la realitatea cotidiana.
de exemplu, celebra masura a edililor bucurestiului de a interzice circulatia vehiculelor de transport peste o anumita capacitate in timpul zilei pe strazile bucurestiului cred ca a fost un important pas spre un trafic mai civilizat.
in loc sa se inteleaga in mod simplu acest lucru, s-au gasit destui care au comentat in mod gresit lucrurile, noroc ca cei de la primarie au mai fost si prin alte orase europene si stiu cum trebuie orientate lucrurile.
fara constringeri si reguli, repet, FERM aplicate, nu cred ca vom avea un trafic rutier civilizat, fluent si sigur.
bafta si minuni!
P.S.-nu cred ca, social vorbind, se poate fundamenta rational o restrictie de acces in trafic bazata pe criterii de intelectualitate (vezi afirmatia de citeva mesaje mai sus, aia cu "gradul de pregatire intelectuala"),ca daca am avea numai soferi "universitari", cine ar mai aduce lapte la magazin?
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 18 August 2004 - 06:58 AM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#7 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 18 August 2004 - 07:09 AM

totusi parerea mea ca inainte de orice contact cu volanul automobilului trebuie sa fii pregatit sufleteste. Foarte mult conteaza marca masinii cat si experienta soferului adica decizie facuta in ultima fractiune de secunda.Se pot evita multe!
Cel putin masinile japoneze, koreene si al altor tari asiatice sunt considerate ca si "masini de serie" ,adica nu sunt gandite cat trebuie din motivul cheltuielilor monetare. Sunt frumoase, destepte, aparatura de bord sofisticata dar in cazul unui accident se fac pachet. Cineva mai sus zicea ca masinile mai puternice sunt mai rezistente, nu in cazul masinilor asiatice, crede-ma ca in afara prototipurilor cu care concureaza sunt foarte slabe (ma refer la capacitatea de a rezista crash-urilor). Baga materiale ieftine, testari putine si da-i viteaza!
Am facut aceasta paranteza pentru ca daca nu ma insel Matiz-ul e de la Daewoo adica Korea. Nu ma refer si la Cielo pentru ca o sa se supere cineva activ de pe forum :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de flying123: 18 August 2004 - 07:21 AM

0

#8 Useril este offline   Herr 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 17-July 03

Postat 18 August 2004 - 08:54 AM

Citeaza

M-am lovit de multe ori de sintagma "reducerea vitezei pana la nivelul de evitare a oricarui pericol"


Intr-adevar, chestia asta este interpretabila... dar foarte corecta. A da un nr. de km/h nu inseamna ca, respectand-ul, vei conduce responsabil.
Eu sunt de origine din Insuratei, Braila si de obicei cand ma duc acasa plec cand se insereaza, dupa servici. Conduc cam 2,5h pana acolo.
Uneori sunt mai obosit si nu depasesc 100km/h, alteori merg constant cu 120, dar mi s-a si intamplat sa merg pe ploaie, la 11 noaptea, cu 80,
pentru ca eram obosit.
Masina trebuie condusa cu acea viteza care iti permite sa o controlezi si sa reactionezi in timp util. Iar aceasta viteza variaza de la caz
la caz, de la persoana la persoana, de la masina la masina. Nu trebuie sa zici: eu merg cu Mercedesul cu 200km/h, de ce n-as merge si cu Dacia ?
Sau poate ca azi esti mai obosit ca ieri.
1001 00 0011 0010 1011 10 0100 11 1001
0

#9 Useril este offline   Olaf The Viking 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1259
  • Inregistrat: 17-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice, Feteasca Neagra

Postat 18 August 2004 - 10:59 AM

mizzone, la 18 Aug 2004, 07:56, a spus:

ca daca am avea numai soferi "universitari", cine ar mai aduce lapte la magazin

Laptele la magazin tot un dobitoc il duce, probabil vreun pusti complexat care nu a reusit sa termine nici liceul si care sigur nu o sa respecte regulile de circulatie, o sa iasa cu camionul in strada in fata ta, si o sa se dea si jos la tine cu levierul daca îl claxonezi.

Conducerea preventiva si respectarea regulilor de circulatie tin in primul rand de persoana si in al doilea rand de reguli si fermitatea aplicarii lor. Si mai tin si de cel care te-a invatat sa conduci. Daca te-a invatat un prost, prost o sa conduci.

Pregatirea intelectuala nu inseamna studii universitare, inseamna sa te duca capul. Orice parte a corpului nefolosita se atrofiaza. Asa e si cu capul. Poti fi prost si tampit si cu studii universitare daca nu iti folosesti capul si poti fi destept doar cu clasele primare.

In momentul in care incepi sa constientizezi pericolele si riscurile la care esti supus, si in special PE CELE CARE NU TIN DE TINE SI DE INDEMANAREA TA DE CONDUCATOR atunci inseamna ca incepi "sa te destepti" (ca in bancul cu olteanu' si ardeleanu')
Intai da cu toporu' si pe urma intreaba-l ce-a vrut!
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
0

#10 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 18 August 2004 - 12:47 PM

teoretic e incorect ce zice Olaf cu gradul de pregatire intelectuala dar daca stai putin sa analizezi se vede diferenta! nu inseamna ca riscul accidentelor de circulatie e mai mare pentru cei fara pregatire pentru ca asta nu tine de studiile universitare ci de experienta ta la volan.
0

#11 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 18 August 2004 - 01:16 PM

@mizzone

Citeaza

bunaoara, sa nu creada cineva ca intr-o tara vestica accidentele, sau traficul, in general, au o situatie faptica mai buna datorita soferilor de acolo. e o treaba care tine de peisajul legislativ, de conditia sistemului rutier, de multe altele.
nu putem rezuma producerea unui accident doar la vina imediata a soferului in cauza.
a astepta ca rata eveniementelor rutiere nedorite sa scada din motive legate exclusiv de insisi participantii la trafic, este o utopie.

Este o utopie sa se intample in Romania sau Italia unde soferii au un stil de condus aiurea de tot, stil care tine de temperament, de caracter si de "raceala" cu care gandesc. Nu la fel este de ex. in Germania unde benzile sunt umplute incepand de la banda 1 si nu de la ultima banda, cand te incadrezi gresit te lasa sa schimbi banda, nu te injura, nu te claxoneaza. Iar in rest, efectiv se conduce preventiv. Noi latinii niciodata nu o sa fim asa din cauza sangelui cald care face hemoroizii sa te manance in cur si sa-i dai gaz :rolleyes:

Citeaza

Pregatirea intelectuala nu inseamna studii universitare, inseamna sa te duca capul. Orice parte a corpului nefolosita se atrofiaza. Asa e si cu capul. Poti fi prost si tampit si cu studii universitare daca nu iti folosesti capul si poti fi destept doar cu clasele primare.

Olaf-e sunt de acord cu tine, numai ca termenul de pregatire intelectuala nu se potriveste :D Poate echilibru psihic ar suna mai bine.

Citeaza

Cateodata (mi-au marturisit unii) apare si reactia de refulare. Oameni care sufera diferite constrangeri sau sunt complexatzi, folosesc masina k pe un mijloc de eliberare....

Acuma nu stiu daca sunt complexat sau nu, dar si eu folosesc de multe ori masina ca un mijloc de refulare. Efectiv am un serviciu care ma tine legat de scaun toata ziua iar sofatul e o metoda foarte buna de revigoare a reflexelor. Sa nu fiu insa inteles gresit, nu conduc nebuneste. Nu merg cu mai mult de 135km/h si nici nu ma bag in depasiri hazardate. Doar imi face placere sa conduc...
0

#12 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 18 August 2004 - 02:50 PM

Acum 10 min. am intrat pe usa (am fost la funerariile amicului) si inca nu mi-a disparut din minte imaginea familiei conducandu-si fiul de 26 de ani la groapa... Poate pe langa celelalte motive acesta va fi unul suficient de puternic, pe care sper sa mi-l aduc aminte ori de cate ori voi fi tentat sa calc pedala de acceleratie mai mult decat trebuie. Va marturisesc ca este o experientza coplesitoare si faptul ca macar de 2 ori pe saptamana, se repeta pe undeva prin tzara din aceleasi motive, ma face sa-mi treaca un fior pe sira spinarii....
...audaces fortuna iuvat...
0

#13 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 18 August 2004 - 02:55 PM

Hmmm, pai au cam fost atinse toate raspunsurile posibile la acest subiect dar totusi un lucru este cert...se conduce prost in Romania. Avem noi prostul obicei de a ne rupe in figuri, de a conduce agresiv si a risca inutil...Conduc mult, ca e mult sau putin depinde de punctul de vedere dar tocmai am depasit 76 de mii intr-un an si 8 luni ( vorbesc de ultima mea masina...). Ma relaxeaza, imi place sa conduc dar nu risc inutil. Ma intreb totusi:
1 De ce trebuie in nenumarate cazuri sa trag pana in marginea santului sa-l las pe idiotul intrat in depasire sa-si termine manevra?
2 De ce de fiecare data cand zaresc in oglinda un Tico trebuie sa ma feresc ca ma va depasi cu siguranta?
3 De ce draq nu se poate baga un 70 km/h in localitatile atinse de drumurile principale ( conform celor vazute prin alte tzari )...cica E64 si te taresti ca melcul...? Normal ca te indeamna s-o calci ca daca ar trebui sa faci regulamentar Arad-Bucuresti ar mai trebui sa dormi o noapte pe drum...
4 De ce cei care o calca nebuneste nu fac o mica socoteala? Daca merg turbat ajung cu juma de ora mai repede la Brasov decat daca merg cu 90...atunci? se merita?
5 De ce trebuie sa claxoneze a luda toti cand se pleaca de la semafor ( stiti voi unde...) Eu de exemplu dupa un an mi-am dat seama ca mi-am pierdut claxonu ( la o alta masina )....
6 De ce toti injura si arata semne obscene in trafic?


Am iesit de multe ori pe-afara...Am remarcat ca NU STIU sa conduca! Multi s-au obisnuit cu autostrada si daca coboara pe "alte drumuri" stau nene la coada si se taresc cu 50 fiindca nu stiu depasi! Nu au curaj! Dar stau in banca lor si daca tu vrei sa schimbi banda te mai si lasa! La noi legea este pe dos...cica te asiguri si cand nu vine nimic schimbi banda....pai in Bucuresti ai putea sta pana noaptea doara se face o gaura sa virezi...normal ca toata lumea se baga fara tupeu ca doar asa se conduce pe-acolo....
Mi-e mila de saraci turisti care abia au intrat in Romania si au facut un accident...pai la ei nimeni nu i-a invatat ca exista n variabile in trafic...biciclist beat, carutza neiluminata, pata de ulei, un balot de paie, etc... Eu am stat pe ditamai autostrada Pitesti-Bucuresti sa treaca vacile.... :huh:

Mai mergi cat permite dar nu risca inutil ca inevitabilul te pandeste si vai de capul tau daca ai intrat intr-o ambuscada....caz recent...pata de ulei, derapat, intrat pe contrasens, ajuns sub tir, tir derapat si intrat intr-o casa cu masina sub camion...si acum e acolo...cica era Ford asa a reiesit din acte......:(

Eh, si ultimul amanunt...am asistat la o usoara acrosare pe autostrada la nemtzi. Au tras deoparte, au coborat, si-au dat mana, s-au salutat si au inceput sa completeze formularul si sa-si schimbe politzele de asigurare....Oare la noi salutul de ce este " te bag in p...." apoi mai iei si un pumn in gura sa fie sigur...?


Deci? Tine de gradul de pregatire intelectuala sau de cei 7 ani de-acasa?
0

#14 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 18 August 2004 - 03:52 PM

Recunosc cinstit (vorba lu Paul Goma, ma urmareste obsedant!) ca daca nu era mesajul lu' ZoZo nu scriam la acest subiect. Insa a pus atat de pertinent accentul incat nu pot sa nu fiu de acord cu el (dai o bere mare metre!).

Comportamentyul la volan tine de educatie, de cei 7 ani de acasa. Nu tine de facultati sau de functii, ori nivel de pregatire intelectuala. Imi pare rau, dar cei care fac pe desteptii in trafic, o fac si in magazine, si in benzinarii, si in metrou si pe plaja. Este doar un mod de a arata ca pe ei ii doare la patina de oricine ar fi langa el, in trafic sau aiurea, ca el este mai bun, mai tare, mai bengos, mai haladit etc. Este doar o forma de manifestare a non valorii, de camuflare a complexelor acumulate de personalitati fara personalitate. Nasol este ca din toata joaca asta de-a shmecherii si fraierii, rezulta morti, schiloditi, copii marcati sau orfani. In jumatate din cazuri fara vina!

Big.
FROGS CAN FLY!
0

#15 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 18 August 2004 - 04:05 PM

Citeaza

2 De ce de fiecare data cand zaresc in oglinda un Tico trebuie sa ma feresc ca ma va depasi cu siguranta?

Nu vreau sa supar pe nimeni, dar astia cu Tico si Matiz e complexati rau. Am dat o data de unul si de atunci am zis ca nu mai fac in viata mea cu farurile la nimeni! Mergeam de la Arad la Timisoara, si dau de un Matiz care mergea cu 95-100km/h. Eu mergeam cu 110 si in momentul in care a venit pe partea mea si a doua banda astept sa se dea pe prima ca sa pot trece. Tipul nimic. Gandindu-ma ca poate nu a vazut ca vin, ii fac semn cu farurile si il claxonez scurt. Mai nene, asa de tare s-a ofticat ca i-a dat gaz si a disparut printre tiruri in niste depasiri de tremurau pantalonii pe mine. In momentul ala am cerut lu' Dumnezeu iertare ca l-am claxonat. Il puteam avea pe constiinta... Insa faza s-a repetat inainte de Timisoara. Il ajung din urma si cand ma vede o ia iarasi ca din pusca...

Citeaza

Imi pare rau, dar cei care fac pe desteptii in trafic, o fac si in magazine, si in benzinarii, si in metrou si pe plaja. Este doar un mod de a arata ca pe ei ii doare la patina de oricine ar fi langa el, in trafic sau aiurea, ca el este mai bun, mai tare, mai bengos, mai haladit etc. Este doar o forma de manifestare a non valorii, de camuflare a complexelor acumulate de personalitati fara personalitate.


Io-te ca Bigul a facut si psihanaliza complexatilor, care din pacate e multi, e toooot mai multi :huh:
0

#16 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 18 August 2004 - 05:05 PM

Banc off topic partial:

Cica un incruntat mergea cocosat pe volan, cu lehamitea'n vintre, pe autostrada cu o masina bengoasa, cu 180 kmh. La un moment dat aude la radio:
- atentie pe autostrada este un nebun care merge cu vitexa foarte mare PE CONTRASENS.
La care tipul:
- unul? HA! Sunt sute fratilor, sute!
FROGS CAN FLY!
0

#17 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 18 August 2004 - 05:19 PM

:huh: :( :(
da nene!
bun.cam asa e si in romania .ca-n bancu matale!!
flying is my life...
0

#18 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2004 - 10:09 AM

si daca merg repede fiindca n-am timp de stat pe drum?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#19 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 19 August 2004 - 03:42 PM

Nu mai este nimic de facut doar de zis:
Am putea sa o numim - Lumea celor faradelege intrucat mania vitezei se manifesta cu precadere la persoanele care de bine de rau au pe cineva care acolo sus le iubeste si care au redescoperit acum, la sfirsit de mileniu dupa greseli repetate,impactul emotional sau citez" tremuratul pantalonilor", nu au sa recunoasca niciodata, desi de multe ori te face sa te minunezi de cascadoriile de care sunt in stare, incapabilitatea poate si asumarea publica a propriei greseli. In caz contrar, se poate spune ca "mea culpa", asezonata cu regretele publice exprimate, nu constituie decit un mic fragment dintr-un spectacol bine regizat, menit doar sa sporeasca doza de senzational tesuta cu migala in jurul oricarei persoane, in special a celor care agreeaza zicala "lupul schimba parul, dar naravul ba". In cel mai fericit caz sa ai norocul sa opreasca la o trecere de pietoni semnalizata corespunzator din toate punctele de vedere si tot trebuie sa te feresti din calea lor. Amintea cineva de o gluma si apropo de asta: pe un bulevard cu o circulatie nonstop un tip de pe un trotuar il intreaba pe celalalt:
-Cum ai reusit sa traversezi?
- Nu am traversat, pe partea asta m-am nascut.....
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif :D
Cam asa este situatia in ROMANIA pe drumurile noastre viitoare UE. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif :)

Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 19 August 2004 - 03:52 PM


Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#20 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 02 September 2004 - 03:46 PM

Salut,

O sa scriu cate ceva pe tema asta: imi cer scuze daca o sa fie prea lung.

Eu am carnetul de apropape 10 ani, si cred ca am atins 150 de mii de km (din care 100 pe Dacia berlina, in Romania). Stiu, nu e mult, dar asta pentru ca multi ani din cei zece de cand am avut carnet, nu am avut masina personala http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

In ultimul timp insa am condus destul de mult in Uniunea Europeana, cu o masina mult superioara vechii mele Dacii deci am avut ocazia sa ii vad pe multi vestici cum sunt pe sosea.

Eu cred ca in Romania se conduce asa de nesabuit datorita mai multor conjuncturi nefavorabile. Le enumerez aici fara o ordine prealabila (doar cum imi vin in minte):


1) limitarile excesive pe drumurile europene, sau lipsa acuta de autostrade in Romania
- Problema a fost atacata de Zozo
- Acest factor duce la parcurgerea unor distante relativ moderate in intervale mari de timp. Eu sunt de prin Baia Mare, si pe vremea studentiei in Bucuresti, faceam cu daciutza mea drumul BM-BUC de cateva ori bune pe an. Ce pot sa zic e ca dupa atatea si atatea drumuri, am realizat ca cel mai bine pornesc noaptea pe la 1, ca sa ajung dimineata pe la 8-9 (deci in timp foarte bun, zic eu). De ce? Pai daca ma apuca ziua sau seara pe drum, din cauza traficului, a animalelor lasate singure pe strazi (gaini, vaci, etc), copii care se joaca, carute (noaptea aproape invizibile), tractoare, bicilcisti, betivi, tiruri lenese, limitari in localitati, etc faceam cam 12-13 ore. Si din cauza ca masina nu era foarte confortabila, in ultimul rand venea si oboseala, stresul, etc.
- Daca ar fi existat autostrazi, unde nu ai tractor/biciclist/animale/copii, etc poti rula linistit cu 120/h si in conditii de siguranta mai mari, altfel ar fi stat lucrurile


2) tranzitia economica: saracii, bisnitarii si cei cu adevarat bogati
- Saracii (ma rog, nu vreau sa trivializez sau sa fac misto, dar ma refer aici la 80-90 la suta din romani, care o duc asa cum stim prea bine) sunt cei care au masini mai vechi, care se chinuie sa si le intretina, si care depind intr-un fel sau altul de ele. Dintre acestia exista doua sub-categorii: cei care sunt super-prudenti care pot incurca circulatia nemaipomenit (voi exemplifica mai jos); si cei absolut imprudenti care vor sa arate ca si ei pot merge cu 1xx pe ora, in niste adevarate carucioare pe roti, nepregatite pentru vitezele alea.
- O alta categorie generata de acest factor sunt cei care au reusit (printr-un fel sau altul) sa iasa din tara, nu neaparat in scopuri turistice. Dintre ei, majoritatea au exploatat acest avantaj in a face micul trafic cu marfuri, si a se folosi de specula. Aduc produse (cumparate, furate, etc) si le vand aici. Ei bine, acestia au reusit sa stranga putin mai multi bani, si si-au cumparat masini la mana a doua din vest. Insa majoritatea si-au luat adevarate pericole-publice la preturi de nimic (de care vesticii erau incantati sa scape), masini puternice dar in stare avansata de uzura, pline de defecte, insa mult mai aratoase decat masinile locale. Acestia cand se intorc din vestul civilizat unde sunt depasiti pe autostrade, vin si se refuleaza aici, fortand nota si profitand de faptul ca politia nu prea are cum sa-i prinda.
- Ultima categorie, sunt cei cu adevarat bogati, care au adunat adevarate averi in timp foarte scurt si care s-au pus pe cheltuiala. Astfel si-au luat adevarati bolizi, bijuterii de masini, si care au impresia ca formeaza un fel de "nobilime" printre noi restul, si in consecinta isi "cer dreptul" si pe sosea semnalizand cu farul sa te tragi in sant. Asta ca nu da bine un trabant in fata unui Jeep, si ca sa poata sa iti demonstreze cum pot sa iti faca masina sa se clatine doar de pe urma curentului de aer care il fac cand te depasesc.


3) nivelul foarte scazut al comportamentului civilizat pe sosea
- In orasele mari, din micro-secunda in care se face verde la semafor, cei din spate incep sa claxoneze violent imaginandu-si ca astfel vor ajunge mai repede sa treaca de intersectie. De fapt, nu ajuta la nimic, ba mai mult streseaza pe ceilalti soferi, nivelul putand ajunge asa de ridicat ca uneori unii dintre ei ajung sa cedeze si sa faca gesturi nesabuite (injuraturi, accelerari nesabuite, condus imprudent, etc).
- Cum ziceam, aveam in Buc. masina de MM, si desi aveam un stil de condus foarte sportiv la vremea aia (deci nu blocam circulatia, si nici nu ma miscam ca ochiu' mortului), am avut parte de o gramada de injuraturi sa le zicem asa "rasiste", sau un cuvant mai bun ar fi "anti-provinciale". Lumea este destul de prost-crescuta sa isi dea seama ca uneori cineva din alt oras nu cunoaste o intersectie asa de bine, deci poate petrece cateva secunde in plus ca sa se asigure mai bine (chiar daca uneori, intr-adevar impiedica circulatia). Solutia soferilor locali? Bineinteles: injuratori, claxoane, uneori speriarea lor cu manevre bruste, etc
- Unii romani cand sunt depasiti isi zic: "Aa, asta se crede tare? Ia sa ii arat io!". Si fac tot posibilul sa te impiedice sa ajungi inapoi pe banda ta, inainte ca sa te lovesti de cel din fata. Ei vor sa te invete o lectie, sa stai cuminte in banca ta. Insa uneori cei care depasesc, sau cei care vin din fata nu stiu cum sa se descurce, si ajung sa faca accident. Din fericire nu am avut accident, dar am intalnit frustrati de astia care nu ma mai lasau pe banda, accelerand sau decelerand ca sa stea in dreptul meu si sa ma blocheze pe banda opusa.
- Problema cu capra vecinului. Uneori cei care se simt "amenintati" de frumosul bolid a altui sofer, vor sa "il ajute" sa si-l deterioreze, "nu cumva sa aiba altineva ceva mai bun sau mai frumos decat mine".


4) Lipsa de constienta a proaspetilor soferi
- problema a fost deja dezbatuta
- si eu am trecut prin asta, noroc ca mi-a trecut inainte sa am un accident


5) Amenzile ridicol de mici, coroborate cu usurinta coruperii politistilor
- nu cred ca mai e nevoie sa detaliez ce e in Romania
- in finlanda, amenda e proportionala cu salarul (adica politistul iti da o chitanta cu un anumit procent, el nici nu stie cat castigi). Tu singur calculezi cat ai de platit. Fereasca sfantul sa incerci sa fentezi sistemul. A fost un scandal mare facut de un tip de la Nokia (ceva barosan) care a fost prins cu 70 in zona de 30 la ora. A primit "procentul" pentru respectiva infractiune, si din cauza ca avea tipu salar nu gluma, a platit vreo 40.000 de euro. Asta zic eu amenda. Esti sarac sau bogat, dar cand iti zice ca trebe sa dai x% din salar, la amandoi li se pare la fel de scump. Logic, nu? Apropos, acel "x" la suta, poate fi si mai mare de 100 :D


6) Proasta pregatire a soferilor care primesc carnetele de soferi
- se pune accent relativ bun pe teorie
- ca peste tot in romania practica ne omoara. Citim din carti cum sa conducem in conditti mai grele, urmand sa ne descurcam singuri cand ne-o veni vremea. Scoala de soferi nu ofera astfel de lectii si politia nu cere astfel de examene. Aici in Finlanda, ca sa iei permisul ai un examen teoretic (cam la fel de riguros ca in Romania), insa examenul practic e ceva: 75 de minute (la secunda) de condus urban si extraurban, urmat de un test de indemanare sub conditi alunecoase: de exemplu evitari de obstacole care apar brusc, in timp ce rulezi pe platforme de otel stropite cu ulei si apa cu viteza minima de 40/h. Credeti-ma, dupa ce treci de testul ala, esti pregatit sa faci fata la polei si gheata. Si credeti-ma, finlandezii stiu nene sa conduca iarna. Daca nu ma credeti, incercati acasa cu masina, daca gasiti o platforma fina de fier sau faianta/marmura si un pic de ulei vechi si niste apa. Va avertizez sa nu incercati langa obstacole la inceput (stalpi, borduri, etc) ca sigur va veti deteriora masina.
- in unele locuri din tara, poti sa fi Schumi ca daca nu ai "cotizat", nu iei permisul; pe de alta parte poti fi ultimul cioban care nu a condus niciodata, daca ai dat sacu cu cas, ai luat permisul


Insa Zozo nu prea are dreptate cand zice ca vesticii nu stiu sa conduca in afara autostradelor. Mai corect este ca se merge in coloana la viteza maxima admisa (sa zicem cu 100), si atunci nimeni din coloana nu depaseste. De ce? Pentru ca sunt corecti, pentru ca amenzile sunt f. mari... fiecare cum considera. Si daca cineva din coloana merge mai incet putin, sa zicem cu 90 fata de 100, ei sunt mult mai rabdatori si civilizati ca sa claxoneze/injure. Cei care se grabesc depasesc, majoritatea considera insa ca diferenta intre 90 si 100 la ora nu merita "chinul" si "stresul" de a depasi coloane intregi de masini.

Deocamndata nu imi mai vin motive pentru dezastrul din tara. Oricum am scris destul deja.

Am uitat sa mentionez la ce sunt "rai" superprudentii. Am fost recent prin Croatia. Autostrazi noi, masini bune... ce mai diferenta de la cer la pamant fata de Romania. Pe autostrata la intrarea intr-un tunel relativ scurt (cam 3km), cei de pe cealalta banda (deci cei care ieseau din tunel) erau "indemnati" energic de catre polititsti sa isi mareasca viteza. Mi s-a parut misto.

Abia pe urma am realizat. Din cauza ca in tunele se circula mai incet (doar 80-100), unii soferi super-prudenti au zis ca ei merg cu 60 sau poate si mai incet. Ei bine, ajunge ca doi soferi sa faca asta, si sa blocheze ambele benzi de pe o autostrada, ca in spatele lor sa se faca ambuteiaj. Si am observat asta, ca daca imedia in tunel masinile mergeau incet, dupa ce am iesit din tunel deja masinile erau stationate si asteptau ca cei din fata sa plece. Si in urma lor venea puhoiul. Busonul a fost de vreo 10 km, si mi-era mila de cei pe care ii vedeam venind cu 130 cand ma gandeam ca in cativa km, vor sta la buson, din nici un motiv obiectiv (accident, reparatii, etc), ci doar din cauza unui(unor) soferi mai prudenti decat era necesar.


VR.

Aceasta postare a fost editata de VelociRaptor: 03 September 2004 - 10:31 AM


A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#21 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 September 2004 - 04:22 PM

mizzone, la 19 Aug 2004, 10:09, a spus:

si daca merg repede fiindca n-am timp de stat pe drum?
bafta si minuni!

cine crezi ca are timp de stat pe drum?
sau esti singurul cu treaba multa ,si drumuri lungi de facut zilnic prin patrie?
flying is my life...
0

#22 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 September 2004 - 06:48 AM

aia care pleaca da la semafor dupa 10 sec. de la aparitia culorii verzi, aia care merg(se tirie!) cu 30-40 prin oras, o gramada care o "freaca", cica sint prudenti! la vitezele astea mici, ce se poate intimpla de se dau prudenti?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#23 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 03 September 2004 - 10:12 AM

mizzone, la 3 Sep 2004, 06:48, a spus:

aia care pleaca da la semafor dupa 10 sec. de la aparitia culorii verzi, aia care merg(se tirie!) cu 30-40 prin oras, o gramada care o "freaca", cica sint prudenti! la vitezele astea mici, ce se poate intimpla de se dau prudenti?
bafta si minuni!

Cred ca mie mi-ai raspuns :)

Eu nu zic ca nu sunt enervanti uneori cei care sunt superi domoli, ba chiar am afirmat si eu ca incurca circulatia intr-o masura mare. Si ce se poate intampla variaza:
- unii se gandesc sa nu isi zgarie masina in mod inutil
- altii sunt asa de paranoici ca se gandesc nu cumva sa moara

In fine... nu ii inteleg nici eu, dar de aia nu toti suntem si gandim la fel.

INSA

Solutia nu o reprezinta claxonul si/sau injuratura. Sper ca esti de acord cu asta. Asta e ce vroiam sa spun. Daca ti se intampla o data asa (ca doar nu la fiecare intersectie intalnesti de astia super-prudenti), atunci cateva secunde in plus nu omoara pe nimeni la un semafor.

Ca nici pe trotuar daca o babuta merge mai incet nu racnesti la ea si o injuri nu? Astepti momentul potrivit si treci pe langa ea. Aceleasi reguli de buna-crestere se aplica si daca te afli intr-o cutie pe roti, nu?

Eu cred ca din cauza nerabdarii noastre sunt atatia care omoara oameni pe trecerile de pietoni sau pe refugiile de tramvaie, pentru ca isi zic: "hai ma sa le arat la mocofitii astia cum se poate conduce pe aici".


VR.

A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#24 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 03 September 2004 - 10:36 AM

zozo, la 18 Aug 2004, 14:55, a spus:

Eh, si ultimul amanunt...am asistat la o usoara acrosare pe autostrada la nemtzi. Au tras deoparte, au coborat, si-au dat mana, s-au salutat si au inceput sa completeze formularul si sa-si schimbe politzele de asigurare....Oare la noi salutul de ce este " te bag in p...." apoi mai iei si un pumn in gura sa fie sigur...?


Deci? Tine de gradul de pregatire intelectuala sau de cei 7 ani de-acasa?

Hehe.., asa e Zozo, da ia sa-ti zic io un alt motiv (pe langa cel cu cei 7 ani).

Asigurarile nene.
1) Cei doi SIGUR sunt asigurati.
2) Cei doi SIGUR nu au emotii cu ce anume le va plati compania de asigurari si ce nu.

PS. Ai patit vreodata cu masina ta ceva, de sa trebuiasca sa stai la coada pe la asigurari in Romania ca sa vezi daca se indura de tine si iti platesc repararile (fapt cu care de fapt se lauda)? Eu am patit-o. Din fericire am primit toti banii, insa erau altii care nu...

Deci si aici trebe lucrat un pic.


VR

A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#25 Useril este offline   etaju II 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-September 04

Postat 03 September 2004 - 11:06 AM

[]

Aceasta postare a fost editata de etaju II: 08 September 2004 - 11:05 AM

0

#26 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 03 September 2004 - 11:10 AM

Pai in cazul asta peste tot in orase strazile ar trebui sa fie niste zebre imense... :)

A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#27 Useril este offline   Olaf The Viking 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1259
  • Inregistrat: 17-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice, Feteasca Neagra

Postat 03 September 2004 - 11:39 AM

Daca omul vrea sa mearga cu 30-40 trebuie sa-i respectam dorinta. Nu-i poti sili pe toti sa mearga cu viteza ta. Ba si mai mult: nu-i poti sili sa mearga cu mai mult de viteza legala. Dar acum vine partea a doua: daca vor 30-40 sa mearga pe banda intai nu pe a treia.
Intai da cu toporu' si pe urma intreaba-l ce-a vrut!
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
0

#28 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 September 2004 - 11:43 AM

Olaf The Viking, la 3 Sep 2004, 11:39, a spus:

Daca omul vrea sa mearga cu 30-40 trebuie sa-i respectam dorinta. Nu-i poti sili pe toti sa mearga cu viteza ta. Ba si mai mult: nu-i poti sili sa mearga cu mai mult de viteza legala. Dar acum vine partea a doua: daca vor 30-40 sa mearga pe banda intai nu pe a treia.

unde pe banda intai?
in bucuresti?
strazile care au in dotare asha ceva in buc sunt rare-si oricum banda intai este ocupata de masini parcate,dube care descarca marfa-urmand ca pe banda doi sa se afle alte masini stationate unele din ele (rar ce-i drept) chiar cu avaria pusa.
deci in general nu prea itzi ramane loc de circulat decat banda trei sau linia de tramvai...
flying is my life...
0

#29 Useril este offline   VelociRaptor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 14-May 03

Postat 03 September 2004 - 01:39 PM

Ai uitat de trotuar :)
Problema cu parcarile e bine-cunoscuta...
Oricum, la faza cu camioanele care descarca, parca Basescu a dat ordine ca se face noaptea. In vest cel putin asa e. Nu prea vezi camioane ziua in plin rush-hour. Si nu cred ca are Bucurestiul o activitate economica mai febrila decat alte capitale vestice :)

VR

A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
0

#30 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 September 2004 - 02:12 PM

nu am zis camioane.
am spus clar :DUBE.alea au voie.
si in loc de 2 camioane apar 6 dube care-i problema?
flying is my life...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro