pompa electrica am nevoie de o pompa pe model
#1
Postat 24 July 2004 - 09:19 PM
#2
Postat 24 July 2004 - 10:17 PM
Bafta!
Telefon: 0721 385365
#3
Postat 25 July 2004 - 09:57 AM
Dar 2 supape unisens care sa poata fi montate pe un furtun de alimentare avetzi idee unde se pot gasii?????
#4
Postat 25 July 2004 - 10:53 AM
Ziceam sa introduci uleiul in dreptul ferestrei de evacuare, intre motor si toba, fara ingustare, ca deja e ingst si fierbinte acolo.
Daca nu gasesti supape gata facute sigur te descurci sa faci cu bila, in tub metalic.
Bafta!
Telefon: 0721 385365
#5
Postat 25 July 2004 - 04:48 PM
Imagini atasate
#6
Postat 25 July 2004 - 04:49 PM
Imagini atasate
#7
Postat 25 July 2004 - 04:54 PM
Imagini atasate
#8
Postat 25 July 2004 - 04:55 PM
Imagini atasate
#9
Postat 25 July 2004 - 04:56 PM
Imagini atasate
#10
Postat 25 July 2004 - 06:47 PM
Merci
#11
Postat 26 July 2004 - 01:21 AM
Sper ca nu am luat-o rau de tot pe aratura si nu voi fi huiduit prea rau... :D
Bafta si zboruri fara "evenimente"
#12
Postat 26 July 2004 - 02:30 AM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 26 July 2004 - 02:31 AM
#13
Postat 26 July 2004 - 08:20 AM
Bitexu a intuit bine, poti folosi presiuna din carter...suntem pe aceiasi lungime de unda!
In concluzie, daca doresti separat, poti sa folosesti doua prezervative bagate unul in altul, pe care le umpli sub presiune cu uleiul de parafina (sau chiar tetina din cauciuc natural, dar aia se umple mai greu, ca trebuie sa adapezi o pompa de bicicleta drept seringa). Nu glumesc, sistemul l-am incercat succes noi captivistii la combat, in loc de rezervor de combustibil!
Personal as conecta presiunea din carter, mai ales ca motoarele au asa ceva deja prevazut: un stutz infiletat intr-un bosaj in capacul din spate al carterului, sau daca virgula comunica cu interiorul carterului, in locul unui surub de fixare al capacului anterior sau palierului cu rulmenti, montezi stutzul de rigoare...!!!...pe linia de alimentare cu parafina as mai monta un jigler de debit, ca cel de pe carburatorul modelului...sau macar un strangulator folosit la perfuzoare...
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 26 July 2004 - 09:14 AM
Cu rabdare si ciocan.
#16
Postat 27 July 2004 - 07:29 AM
xorg, la 27 Jul 2004, 02:38, a spus:
...iar cel putin unul din orificiile suruburilor de strangere a capacului (vad ca tot nu te intereseaza ce am scris mai inainte...!!!) face comunicarea intre atmosfera si interiorul carterului...e ca si cand nu ti-ai folosi nevasta, de frica sa nu-i dai gaura, cand ea deja are una!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 27 July 2004 - 07:30 AM
Cu rabdare si ciocan.
#19
Postat 29 July 2004 - 12:12 PM
http://www.rcuniverse.com/forum/smoke_pump..._1923726/tm.htm
Iar aici am gasit pompe si siteme de fum:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...IL=++&search=Go
Aici, manualul unei pompe:
http://www.tmenet.co.../SSP-manual.PDF
In continuare, substante pentru produs fum:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXAN64&P=M
Si pentru cine mai are rabdare:
http://www.google.ro/search?q=smoke+pump&i...aut%C4%83&meta=
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 29 July 2004 - 12:21 PM
Cu rabdare si ciocan.