Modelism - RHC Forum: speed 300 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

speed 300 (semi)ars

#1 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 June 2004 - 10:25 PM

dupa cum va spuneam mai sus la jurnal de zbor pe la sfarsit mi s-a ars motrorul si/sau variatorul
am dat motorul jos de pe reductor si la mana nu se invarte decat in sensul normal de zbor.invers nu vrea.daca am fortzat un pic a luato da a trosnit ceva in el.
rezistentza masurata pe aparat = 0,7 ohmi
pot sa-i mai fac ceva?
ma gandeam sa-l decapsulez sa ma uit la perii poate mai salvez ceva
da de ce draq s-a ars?
e adevarat ca am cam zburat 2-3 zboruri cu el numa in plin,da era rodat fo 6-7 ore in apa distilata.
e normal sa aibe 0.7 ohmi rezistentza?
daca nu e, posibil sa-mi fi ars si variatorul??ca nu mai am cu ce sa testez variatorul.
flying is my life...
0

#2 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 20 June 2004 - 12:24 AM

cam da cat ai avut pack-ul ca am si io unul 300...si macar sa nu fac si io prostia...era bine aerisit in montarea pe avion?
2-3 zboruri ori 5-6 min zborul la temperatura ambianta ...29-32 grade ....io zic ca e cam "decalibrat' ca la mitralierele alea care au tras prea mult cu ele intr-o zi......a cedat materialul din cauza temperaturii.....34mii de ture...
pare rau pt motorul tau ...
0

#3 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 June 2004 - 04:14 AM

superbine aerisit,rodat in apa distilata
pack 7 celule 1000 mah
numa ca zborurile n-au avut 5 -6 min ci 35-36 min :wacko:
flying is my life...
0

#4 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 20 June 2004 - 06:07 AM

acum stii ce are...cred.... ca rodajul nu vad cum sa te ajute sa omori motorul o juma de ora ..si cred ca trebuia sa te uiti si ce scriu producatorii de speed 300 "8.4V 12,3A 222gF 103.32W 2.15g/W .......RED = High voltage ( 8.4v and above ) boosts power , but fatally damages the motor"
0

#5 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 June 2004 - 08:55 AM

deci nu l-am supraalimentat ca nu am cum.
motorul e pt 7 celule si erea alimentat din variatorul de turatzie.
oricum-l-am desfacut si una din perii este lipsa retezata de la jumatate.
n-am mai gasit jumatatea lipsa(aia cu carbunele pe ea)

Citeaza

8.4V 12,3A 222gF 103.32W 2.15g/W

io n-am avut datele tehnice ale motorului da nu cred ca are 222 gf
aveonul meu are fix 460 g din cauza packului marit
oricum eu il foloseam cu reductor deci tractiunea era marita,bineintzeles cu o elice mult mai mare de 9X7
da si colectorul are santz prin el e facut varza http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif :wacko:
flying is my life...
0

#6 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 June 2004 - 12:06 PM

pe site la producator zice asa:
recommended baterry:350-600 mAh ;6,0-8,4 V
am pack de 8,4 V/1000 mAh-din cauza asta sa se fi ars asa repede?
curentu mai mare??
specialistii!!
zicetzi ceva :wacko:
flying is my life...
0

#7 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 June 2004 - 06:58 PM

sa va povestesc ce am executat in ultimele 3 ore
desfacut motor 300,desfacut 5 buc motoare de tipuri si dimensiuni,gasit 2 buc perii cu carbune sanatos la un motor de casetofon(magnetofon)rusesc sanatos,inlocuit periile cu greu.
concluzia:se invarte din nou dar parca nu mai are turatia initiala si nici puterea initiala;trebuie sa-l rodez din n ou sa pasuiesc periile pe colector;initial l-am rodat cu o baterie de 1,5 v-acum nu mai porneste la un volt jumate,o ia de pe la 3 v in sus.
e posibil ca periile sa aibe alt tip de carbuni si din aceasta cauza sa nu mai ajunga motoru la turatzia initiala?
(si puterea initiala)??
e posibil ca din cauza incalzirii motorului sa se decaleasca periile si sa nu mai faca contact in zbor??(probabil ca aceste perii nu au fost proiectate sa lucreze la 100 grade) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
o sal rodez vreo 2 ore maine si va zic eu daca iese la tractiunea initiala ca simt la mana deja...
intre timp poate imi da si mie cineva niste sfaturi :wacko:
flying is my life...
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 June 2004 - 05:46 AM

Eu cred ca periile au alta rezistenta. Si anume mai mare. Au fost proiectate pentru cu totul alti curenti. Ti-ar trebui perii cu rezistenta mai mica ( cu mai mult Cu ). Oricum periile trebuie sa fie pereche ( ca material ) cu colectorul. Ca sa ai randamentul initial doar cu multa bafta poti folosi altceva decat materialele originale....parea mea.
0

#9 Useril este offline   degetzica 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 17-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3

Postat 21 June 2004 - 11:47 AM

SILVIU66, la 19 Jun 2004, 22:25, a spus:

posibil sa-mi fi ars si variatorul??ca nu mai am cu ce sa testez variatorul.

Variatorul poti sa-l probezi cu un bec de 12V, auto, 10-40W.

Citeaza

recommended baterry:350-600 mAh ;6,0-8,4 V
am pack de 8,4 V/1000 mAh-din cauza asta sa se fi ars asa repede?
curentu mai mare??

Daca accu duce mai mult nu-i nimic rau, invers sa nu fie.
Ala Bala Portocala ...
0

#10 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 June 2004 - 03:57 PM

pe la 12 v a inceput sa prinde ceva viatza.ceva mai mare turatzie si ceva mai multa putere.
cred ca-l scot la turatzia initiala undeva pe la 18 v

da ce te faci cu packu??
ca tre sa agatz de avion bateria de la masina sa invarta motoru'

:D :D :D
flying is my life...
0

#11 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 June 2004 - 03:59 PM

a
si inca ceva
variatorul a scapat.l-am incercat cu un motoras chinezesc de pe la o jucarie a lu fimiu.
(acelasi pe care l-am scufundat inainte de a roda treisutele) cine a urmarit subectu rodaje motoare electrice stie despre ce vorbesc
flying is my life...
0

#12 Useril este offline   Butterfly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 275
  • Inregistrat: 28-April 04

Postat 21 June 2004 - 05:22 PM

Parerea mea - cumpara altul ca nu e asha scump.
Nu te mai chinui cu asta, ca nu il mai scotzi ca nou.
Ar trebui sa ii cumperi perii noi, pentru el, nu alt model (greu de gasit, costa ceva). Pe de alta parte daca s-a incins foarte tare, nu stii in ce conditii mai este bobinajul.
Asa ca mai bine dai cu el de la vreun etaj si ei altul.

Bafta
Lac sa fie .... ca broaste sunt destule !
0

#13 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 June 2004 - 05:31 PM

deci asta nu intra in discutie
deja am comandat doua buc care sunt pe drum
da totusi mi se pare ca s-a ars f repede
cap la cap sa fie o ora si jumatate de zbor
bobinaju arata beton !!!
colectoru e varza cu carne.
flying is my life...
0

#14 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 21 June 2004 - 09:31 PM

Salut. Cel mai probabil motorasul nu-si revine la parametrii initziali din cauza pozitziei periilor colectoare, numai sunt dispuse la unghiurile initziale, cat despre noile motoare, parerea mea incearca sa renuntzi la rodajul ala cu apa.
0

#15 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 21 June 2004 - 10:37 PM

Draga Silviule, sfatul meu sincer este sa ne dai cat mai multe detalii despre egzperientzele pe care le faci, nu de alta, dar la rubrica "asa nu" detii audienta maxima :wub:!!!! Si nu strica sa mai aflam si noi cam ce au in ele draciile astea de motoare de se invart asa de repede...
Stima!
...audaces fortuna iuvat...
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 22 June 2004 - 05:46 AM

Citeaza

dar la rubrica "asa nu" detii audienta maxima !!!!

las ca tzio veni si tie randu sa detii audienta la asa nu. :wub:
flying is my life...
0

#17 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2180
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 June 2004 - 06:43 AM

intrebare(@silviusicstisics): cind s-a prajit motorasul, cam ce interval de timp a trecut intre zboruri? nu cumva s-a supraincalzit?bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#18 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 22 June 2004 - 06:58 AM

@mizzone
l-am lasat sa se raceasca minim 20 min intre zboruri

cred ca asta a fost :wub: meu
flying is my life...
0

#19 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 22 June 2004 - 09:49 AM

Citeaza

las ca tzio veni si tie randu sa detii audienta la "asa nu".  


Sincer nu duc lipsa de loc fruntas la rubrica.... Eu ma facut top audienta cand mi-am trantit aripa de un Mercedes, asa incat mai las si pe altii sa prezinte noutati in domeniu.... :D!

Citeaza

intrebare(@silviusicstisics): cind s-a prajit motorasul, cam ce interval de timp a trecut intre zboruri? nu cumva s-a supraincalzit?bafta si minuni!


Intreaba-l cat l-a zburat... e mai elocvent... :D!
...audaces fortuna iuvat...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro