Trex 450 SE V2 - in sfarsit in randul lumii Luat de la Porumbeu care il are de la morph
#1
Postat 04 September 2009 - 11:41 AM
La mine a juns in stare buna, cu cateva mici zgarieturi pe ici pe colo. Servo sunt altele decat cele de la inceput si anume:
ciclic
Model: HD-1581HB
Voltage: 4.5v~6v
Speed: .16sec
Torque: 1.9kg/cm
Bearings: 1BB
Gears: Nylon
Weight: 12g
Size: 23x12x20mm
si 1 la coada
Model: HD-1810MG
Voltage: 4.5v~6v
Speed: .16sec
Torque: 2.2kg/cm
Bearings: 1BB
Gears: Metal
Weight: 16g
Size: 23x12x20mm
Sunt servo digitale, arata bine dar cel de coada pare lent. As putea sa rulez la 6V sa devina mai vioaie sau sa pun servo JR DS290 care e perfect pentru coada.
De asemenea palele meseriase de carbon albe nu au intrat in deal. Urmeaza sa ii pun un gyro, un RX si sa-l zbor. Am palele Align normale galben cu negru. Altfel are tot de la Align, motor, esc, pana si bateria care pare cam obosita, o sa mearga bine pe HBK2.
Orice sfat inainte de inaltarea in aer e binevenit, de pilda ce e bine sa verific, ce ar trebui schimbat, chestii de astea.
Il alta ordine de idei azi am primit din Chima si kitul CNC pentru HBK2, unul ieftin de 25 USD. Din doua HBK2 sper sa fac unul care sa mearga fain. M-a linistit cu totul Primus, nu o sa-mi cumpar alt heli serios mai mic decat HBK2.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#4
Postat 16 September 2009 - 05:17 PM
Cu padle care au venit cele carbon Align era prea fasnet pentru mine acum asa ca am pus pe cele albe si grele ramase de la Minititan. E mai bleg cu ele.
Motorul s-a incalzit bine, ESC era rece, pak-ul mai putin fierbinte decat in Minititan, e mai usor, consuma mai putin.
Combinatia servo/gyro cu care l-am testat e mizerabila, tot timpul am stat cu ochii pe coada sa nu fuga. Din fericire mai am destule servo si gyro sa tot testez. Nu degeaba au vandut Align Trex450 SEv2 cu vagonul.
Tot ce am facut eu a fost sa mai slabesc putin cureaua mie imi parea prea intinsa, chestie de gust.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 17 September 2009 - 09:44 AM
GWS analogic: GWS Park HPX Servo 19g/.05sec/3.6kg si
JR DS290G - asta merge bine cu gyro care au modul DS
Asa l-am luat de la Porumbeu (cu servo HD-1810MG), am zis sa vad cum o merge si dupa aia fac modificari. Servo de la platou par OK, totul e sa nu moara cand ti-e lumea mai draga, servo de pe coada pleaca in alte misiuni.
Culmea e ca acelasi gyro (unul chinezesc Skya, fara mod DS) cu un servo HXT900 tinea coada foarte bine pe Minititan. Nu o sa stric insa frumusete de Trex SE cu servo de 3 USD.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 19 October 2009 - 06:26 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#8
Postat 19 October 2009 - 06:32 PM
firedragon, la Oct 19 2009, 07:26 PM, a spus:
flying-hobby
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#9
Postat 19 October 2009 - 07:06 PM
tantar, la Oct 19 2009, 06:32 PM, a spus:
multumesc, acu imi iau un apartament in chirie, dar imediat vin sarbatorile si cred ca o sa primeasca sigur cadou o codita noua. eu nu prea am incredere in curele. apoi cine stie, poate un fratior mai mare. m-am convins ca mie imi plac heli, avioanele ma plictisesc si nu imi plac.
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#10
Postat 19 October 2009 - 07:53 PM
firedragon, la Oct 19 2009, 07:06 PM, a spus:
inca o intrebare, in comunitatea europeana stie undeva unde as gasi coada torqtube cat mai ieftin??
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#11
Postat 19 October 2009 - 08:11 PM
firedragon, la Oct 19 2009, 08:53 PM, a spus:
Din ce stiu eu cei mai ieftini sunt midlandhelicopters , dar grija mare ca preturile sunt in lire iar transportul pt. coletele mai grele este undeva la 30 de lire , au si o rubrica de SH foarte interesanta .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#12
Postat 19 October 2009 - 08:14 PM
firedragon, la Oct 19 2009, 08:53 PM, a spus:
Din ce stiu in PADOVA este o comunitate destul de importanta de helicopteristi , ar trebui sa vorbesti cu ei poate gasesti ceva loco , eu am petrecut ceva timp prin CHIOGGIA si am auzit numai vorbe bune despre ei , apropo in Chioggia mai ai un magazin , parca SABATINI .
Bafta
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#13
Postat 19 October 2009 - 08:37 PM
tantar, la Oct 19 2009, 08:14 PM, a spus:
Bafta
este la Brugine intre Padova si Chioggia, adica astia  http://www.gebonline.it/ , in rest numai avioane, plin de avioane. Am auzit de sabatini, o sa caut. eu prefer insa sa iau din anglia, sunt fara asa multe taxe, ies mult mai ieftin. pe terenul unde merg cel mai tare reuseste sa tina t-rex in hover cu coada la el. Nu sunt asa multi cu heli cum crezi.
oricum din cauza vamei italiene as prefera sa iau din europa, daca auzi ceva torqtube...da un mesaj aici. Multumesc!!!
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#14
Postat 19 October 2009 - 08:47 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#15
Postat 01 September 2010 - 06:35 PM
#16
Postat 01 September 2010 - 07:44 PM
Cred ca se invartea axul in rulment in loc sa se invarta rulmentul. Intebarea e ?
Solutia aia verde R48 are cica e de rulmenti o fi buna pentru astfel de situatii ?
Adica cand refac motorul sa pun putin pe ax ca sa prinda rulmentul.
radulp, la Sep 1 2010, 07:35 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 01 September 2010 - 09:04 PM
Bafta
T..
Aceasta postare a fost editata de tantar: 01 September 2010 - 09:05 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#18
Postat 01 September 2010 - 09:56 PM
Solutia aia verde R48 are cica e de rulmenti o fi buna pentru astfel de situatii ?
Adica cand refac motorul sa pun putin pe ax ca sa prinda rulmentul.
[/quote]
normal orice rulment ce are suport din metal(aluminiu in cazul nostru) trebuie blocat cu solutie de fixat bucse (rulmenti)- altfel patiti ce am patit si eu.In loc sa se invarta rulmentul normal, se invarte si axul in interiorul rulmentului.Solutia respectiva are rolul si de a absorbi din vibratii.Numai sa nu faceti confuzie cu solutia de blocat suruburi.(gen Loctite 242,243 s.a.)
#19
Postat 01 September 2010 - 10:45 PM
Rulmentii normali cu shield metalic protector nu se ung. Unsoarea din fabrica este exact ce la trebuie si nu pleaca nicaieri.
Daca sunt unsi cu ce nu trebuie gen WD-40 - se spala unsoarea din fabrica si deabia de atunci incolo apar probleme.
La motorul meu era axul ros mult si juca in interiorul rulmentului - practic se misca axul in rulment, rulmentul cred ca statea pe loc sau mai dadea si el o tura din cand in cand.
tantar, la Sep 1 2010, 10:04 PM, a spus:
Bafta
T..
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/