Blade mSR - Fixed pitch - single rotor pofteste careva la el ?
#211
Postat 25 February 2011 - 01:31 PM
camera :
si heli, am fost singurel acasa si nu a am avut cum sa pozez heli in aer, desi cred ca daca ma chinuiam un pic reuseam sa scot o poza amarata
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#213
Postat 19 March 2011 - 02:56 PM
babanu5, la 25 February 2011 - 11:17 AM, a spus:
Am reusit sa stabilizez heli-ul, din reglarea bratelo care vin de la servo. O singura chestie a mai ramas, coada, aici cred ca trebuie schimbat motorasul sau o fi de la giro, nu stiu, o sa vb cu cei de la care l-am luat sa vedem.
Salut! Prima mea postare pe forum...
Din scurta mea experienta cu MSR pot sa-ti spun sa verifici 3 lucruri:
1 Pozitia bateriei: Bateria trebuie impinsa pana cand soclul ei de plastic negru intra in contact cu inelele trenului de aterizare. Daca nu ai impins-o pana in pozita corecta centrul de greutate nu este corect si zborul spre inainte va fi f dificil. Probabil ca ai verificat si tu dar mi s-a parut o idee buna sa-ti amintesc.
2 Firele care fac contact pe "placa de baza" si care duc la motoru rotorului coada se intampla sa faca contact imperfect. Trebuie sa verifici toate cele 3 puncte unde sunt lipite pentru ca eu am constatat ca la mine unul dintre ele nu era nici macar murdar de cositor si cu atat mai putin lipit. Daca mufa este corect impinsa pana la capat in placa de baza verifica si refa daca e cazul lipiturile pe cabluri. O sa ai nevoie de tub termo-contractor (cred ca asa se numeste) dar e ieftin si se gaseste aici:http://www.autorc.ro/cabluri-si-conectori-c-92_105.html ca sa poti reface izolatiile in mod onorabil.
3 Daca totul este corect montat si functioneaza corect nu ai nevoie de trimming. Un elicopter este prin natura lui o platforma instabila si usoare oscilatii sau alunecari sunt normale. Initial eu nu puteam sa-l ridic de jos! 3 saptamani mai tarziu si cateva sute de "accidente" este o placere si o relaxare zborul cu MSR. Deci daca nu merge 100% cum vrei tu dar nu poti identifica "buba" zboara cu el asa cateva zile si vezi daca nu se "repara singur" ;) pe masura ce capeti experienta.
Mult succes!
#214
Postat 20 March 2011 - 02:02 PM
qntt, la 19 March 2011 - 02:56 PM, a spus:
Din scurta mea experienta cu MSR pot sa-ti spun sa verifici 3 lucruri:
1 Pozitia bateriei: Bateria trebuie impinsa pana cand soclul ei de plastic negru intra in contact cu inelele trenului de aterizare. Daca nu ai impins-o pana in pozita corecta centrul de greutate nu este corect si zborul spre inainte va fi f dificil. Probabil ca ai verificat si tu dar mi s-a parut o idee buna sa-ti amintesc.
2 Firele care fac contact pe "placa de baza" si care duc la motoru rotorului coada se intampla sa faca contact imperfect. Trebuie sa verifici toate cele 3 puncte unde sunt lipite pentru ca eu am constatat ca la mine unul dintre ele nu era nici macar murdar de cositor si cu atat mai putin lipit. Daca mufa este corect impinsa pana la capat in placa de baza verifica si refa daca e cazul lipiturile pe cabluri. O sa ai nevoie de tub termo-contractor (cred ca asa se numeste) dar e ieftin si se gaseste aici:http://www.autorc.ro/cabluri-si-conectori-c-92_105.html ca sa poti reface izolatiile in mod onorabil.
3 Daca totul este corect montat si functioneaza corect nu ai nevoie de trimming. Un elicopter este prin natura lui o platforma instabila si usoare oscilatii sau alunecari sunt normale. Initial eu nu puteam sa-l ridic de jos! 3 saptamani mai tarziu si cateva sute de "accidente" este o placere si o relaxare zborul cu MSR. Deci daca nu merge 100% cum vrei tu dar nu poti identifica "buba" zboara cu el asa cateva zile si vezi daca nu se "repara singur" :) pe masura ce capeti experienta.
Mult succes!
Multumesc mult de sfaturi dar nu se aplica nici unul dintre ele. Situatia s-a agravat, nu il mai pot tine deloc in hoover, din cauza cozii, credema, nici o sansa, iar acum cand ii dau sa se ridice mai in forta se si invarte catre stanga.
Momentan este la Dl de la care l-am luat (sa nu zic magazinul) si ii face teste sa vedem de unde este problema. El zicea sa nu fie de la motorul principal, nu stiu ce sa zic ca am avut probleme de cand l-am luat.
#216
Postat 14 June 2011 - 09:42 PM
#217
Postat 14 June 2011 - 09:45 PM
babanu5, la 20 March 2011 - 02:02 PM, a spus:
Momentan este la Dl de la care l-am luat (sa nu zic magazinul) si ii face teste sa vedem de unde este problema. El zicea sa nu fie de la motorul principal, nu stiu ce sa zic ca am avut probleme de cand l-am luat.
S-a rezolvat problema? Ceva similar am constatat ca se mai intampla cand aluneca platoul ciclic. Se pune la loc foarte usor cu micuta scula rosie din kit.
#218
Postat 04 February 2012 - 11:26 PM
Am citit mai intai tot topicul pana sa scriu si eu ceva fiind si nou pe forum si in pasiunea asta pt. elicoptere.
Ieri mi-am cumparat un blade msr rtf de care sunt foarte incantat. L-am luat rtf pt. ca deocamdata nu stiu la ce nivel o sa ajung in domeniul asta si oricum daca voi continua o sa-mi cumpar un spektrum dx6 sau dx7 pt. a putea pilota mai multe modele.
M-am apucat de pilotat elicoptere daca se poate spune asa, acum o luna cu un elicopter double hourse 9100 (39cm lungimea fuselajului si 225gr caruia i-am si facut un upgrade la baterie de la 650 la 1000mAh) cu 3 canale cu lama simpla care in mod normal nu este chiar pt. incepatori, dar am reusit cam dupa o saptamana sa-l tin aproximativ pe loc si dupa vreo 10 zile de la cumparare am stricat 2 piese de la rotor si acum asteapta piesele de pe ebay pt. ca nu se gasesc in tara. Asa e cand te apuci de un lucru fara sa ai habar de nimic in domeniu.
Dar sa revin la blade msr. Il am doar de 2 zile si deja am reusit sa-l tin pe loc si sa-l zbor prin casa fara accidente majore. Sunt foarte sigur ca msr o sa ma ajute sa-mi formez reflexele si intr-adevar este o jucarie cu care chiar ma voi distra foarte bine si chiar si pe multi dintre colegii mei de serviciu. Deocamadata nu am intampinat probleme la reglajele din statie la timmuri ma refer, si sunt constient ca ar merge mult mai bine cu o statie mai performanta.
As vrea sa-i cumpar niste acumulatori mai mari(150-160mAh) si nu prea stiu de unde. Daca are cineva de vanzare sau daca face cineva vreo comanda va rog anuntati-ma si pe mine.
#219
Postat 04 February 2012 - 11:39 PM
Vlad S., la 04 February 2012 - 11:26 PM, a spus:
Daca-mi aduc eu bine aminte din ce am citit tot pe forum, acumulatorii de capacitate mai mare pentru un elicopter care cantareste numai 26 de grame adauga destula greutate incat castigul in timp de zbor este neglijabil. Daca te joci zilnic cu el si ai grija de acumulatori, acestia te vor tine cam un sezon (deci nu prea mult...). Avand in vedere ca va trebui sa-i schimbi peste cateva luni ramane sa decizi tu daca merita. Toate cele bune!
#220
Postat 05 February 2012 - 01:04 AM
#221
Postat 05 February 2012 - 09:41 AM
Vlad S., la 05 February 2012 - 01:04 AM, a spus:
Vad ca nu pot posta linkuri... Am gasit in Bucuresti un furnizor pt tine care are de 150.
Aceasta postare a fost editata de qntt: 05 February 2012 - 09:43 AM
#222
Postat 05 February 2012 - 11:30 AM
Pina imi vin din aia mi-am luat miniaviation, astia-s din anglia si vin mai repejor, da's ceva mai scumpi
Blade au printre alte proaste obiceiuri cel de-ati da acumulatori doar cit sa vezi ca zboara, ca sa mai reduca din costuri. Pune 150 sau 160mah.
De unde ai luat msr ca de cind a iesit msrx celalalt a disparut subit?
Aceasta postare a fost editata de DanB: 05 February 2012 - 11:33 AM
#223
Postat 05 February 2012 - 11:40 AM
Dupa ce am citit in ultima vreme pe diferite forumuri am hotarat sa-l cumpar pe cel vechi cu flybarr(nu se mai fabrica de ceva vreme). Am inteles ca e mult mai usor de zburat cu el pt un incepator si faptul ca sunt ceva piese in tara m-a convins si mai mult. L-am cumparat de la hobby rc. Era ultimul rtf pe stoc.
#225
Postat 14 February 2012 - 09:57 PM
Elicopterul il controlezz foarte bine in zbor, dar cum il aterizez sau il prind in mana si ii opresc turatia servo-ul din stanga(translatia catre stanga, dreapta) continua sa lucreze cu mici rotiri inainte inapoi ale rotii dintate dupa care se opreste. Daca intervin eu din stick-ul telecomenzii ce actioneaza acest servo se opreste. E oare pe cale sa ma lase servo-ul sau s-a dereglat ceva?