Modelism - RHC Forum: Blade mSR - Fixed pitch - single rotor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8

Blade mSR - Fixed pitch - single rotor pofteste careva la el ?

#211 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 February 2011 - 01:31 PM

aseara am bricolat camera turnigy a lui allen.scos din carcasa, scos baterie. am pus-o pe heli. alta asezare nu prea am gasit decat sa pun sa filmeze in jos. chiar a mers. alimentarea camerei s-a facut din bateria elicopterului. acest lucru are un mare dezvanataj. dupa 1 minut de zbor camera se inchide. probabil tensiunea pe acumulator scade foarte mult. :nea:. dar a mers si se poate:P. ca baterii am folosit turnnigy nanotech de 160mah. elicopterul e controlabil si are putere. zbor cam la 80% din gaz in hover. dau maxim urca bine. pun ceva poze.
camera :
Imagine atasata: 100_3899.JPG
si heli, am fost singurel acasa si nu a am avut cum sa pozez heli in aer, desi cred ca daca ma chinuiam un pic reuseam sa scot o poza amarata
Imagine atasata: 100_3894.JPG
Imagine atasata: 100_3895.JPG
Imagine atasata: 100_3896.JPG
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#212 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 February 2011 - 01:35 PM

si o captura din film. l-as pune pe youtube dar nu se intelge nimik, camera e foarte slaba daca nu are lumina....
Imagine atasata: airborne.jpg
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#213 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 19 March 2011 - 02:56 PM

Vezi postareababanu5, la 25 February 2011 - 11:17 AM, a spus:

Am reusiiittttt !
Am reusit sa stabilizez heli-ul, din reglarea bratelo care vin de la servo. O singura chestie a mai ramas, coada, aici cred ca trebuie schimbat motorasul sau o fi de la giro, nu stiu, o sa vb cu cei de la care l-am luat sa vedem.


Salut! Prima mea postare pe forum...
Din scurta mea experienta cu MSR pot sa-ti spun sa verifici 3 lucruri:
1 Pozitia bateriei: Bateria trebuie impinsa pana cand soclul ei de plastic negru intra in contact cu inelele trenului de aterizare. Daca nu ai impins-o pana in pozita corecta centrul de greutate nu este corect si zborul spre inainte va fi f dificil. Probabil ca ai verificat si tu dar mi s-a parut o idee buna sa-ti amintesc.
2 Firele care fac contact pe "placa de baza" si care duc la motoru rotorului coada se intampla sa faca contact imperfect. Trebuie sa verifici toate cele 3 puncte unde sunt lipite pentru ca eu am constatat ca la mine unul dintre ele nu era nici macar murdar de cositor si cu atat mai putin lipit. Daca mufa este corect impinsa pana la capat in placa de baza verifica si refa daca e cazul lipiturile pe cabluri. O sa ai nevoie de tub termo-contractor (cred ca asa se numeste) dar e ieftin si se gaseste aici:http://www.autorc.ro/cabluri-si-conectori-c-92_105.html ca sa poti reface izolatiile in mod onorabil.
3 Daca totul este corect montat si functioneaza corect nu ai nevoie de trimming. Un elicopter este prin natura lui o platforma instabila si usoare oscilatii sau alunecari sunt normale. Initial eu nu puteam sa-l ridic de jos! 3 saptamani mai tarziu si cateva sute de "accidente" este o placere si o relaxare zborul cu MSR. Deci daca nu merge 100% cum vrei tu dar nu poti identifica "buba" zboara cu el asa cateva zile si vezi daca nu se "repara singur" ;) pe masura ce capeti experienta.
Mult succes!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#214 Useril este offline   babanu5 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 03-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:club, discussion

Postat 20 March 2011 - 02:02 PM

Vezi postareaqntt, la 19 March 2011 - 02:56 PM, a spus:

Salut! Prima mea postare pe forum...
Din scurta mea experienta cu MSR pot sa-ti spun sa verifici 3 lucruri:
1 Pozitia bateriei: Bateria trebuie impinsa pana cand soclul ei de plastic negru intra in contact cu inelele trenului de aterizare. Daca nu ai impins-o pana in pozita corecta centrul de greutate nu este corect si zborul spre inainte va fi f dificil. Probabil ca ai verificat si tu dar mi s-a parut o idee buna sa-ti amintesc.
2 Firele care fac contact pe "placa de baza" si care duc la motoru rotorului coada se intampla sa faca contact imperfect. Trebuie sa verifici toate cele 3 puncte unde sunt lipite pentru ca eu am constatat ca la mine unul dintre ele nu era nici macar murdar de cositor si cu atat mai putin lipit. Daca mufa este corect impinsa pana la capat in placa de baza verifica si refa daca e cazul lipiturile pe cabluri. O sa ai nevoie de tub termo-contractor (cred ca asa se numeste) dar e ieftin si se gaseste aici:http://www.autorc.ro/cabluri-si-conectori-c-92_105.html ca sa poti reface izolatiile in mod onorabil.
3 Daca totul este corect montat si functioneaza corect nu ai nevoie de trimming. Un elicopter este prin natura lui o platforma instabila si usoare oscilatii sau alunecari sunt normale. Initial eu nu puteam sa-l ridic de jos! 3 saptamani mai tarziu si cateva sute de "accidente" este o placere si o relaxare zborul cu MSR. Deci daca nu merge 100% cum vrei tu dar nu poti identifica "buba" zboara cu el asa cateva zile si vezi daca nu se "repara singur" :) pe masura ce capeti experienta.
Mult succes!


Multumesc mult de sfaturi dar nu se aplica nici unul dintre ele. Situatia s-a agravat, nu il mai pot tine deloc in hoover, din cauza cozii, credema, nici o sansa, iar acum cand ii dau sa se ridice mai in forta se si invarte catre stanga.
Momentan este la Dl de la care l-am luat (sa nu zic magazinul) si ii face teste sa vedem de unde este problema. El zicea sa nu fie de la motorul principal, nu stiu ce sa zic ca am avut probleme de cand l-am luat.
0

#215 Useril este offline   rarondu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 24-March 11

Postat 05 April 2011 - 08:04 PM

salutare tuturor
am si eu un blade msr noata 10 sunt foarte multumit de el
intrebarea este de unde pot cumpara baterii hyperion 130 sau 160 mah?
multumesc anticipat
0

#216 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 14 June 2011 - 09:42 PM

Avertisment pentru posesori: Eu l-am ars pe al meu "micutz" (am distrus placa de baza) pentru ca ghinionul a facut ca intr-un accident minor pinii care duc la rotorul coada sa se smulga de pe placa de baza si sa scurcircuiteze soclul in care stau. Mult fum! Placa de baza reprezinta un procent foarte important din costul total al MSR-ului asa ca nu merita reparat. O sa-mi iau altul nou si o sa-l folosesc pe cel vechi pentru piese. Nu renunt la el pentru ca nimic nu e atat de distractiv, seara in gradina cand alerg pisicile cu el. Super jucarica!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#217 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 14 June 2011 - 09:45 PM

Vezi postareababanu5, la 20 March 2011 - 02:02 PM, a spus:

Multumesc mult de sfaturi dar nu se aplica nici unul dintre ele. Situatia s-a agravat, nu il mai pot tine deloc in hoover, din cauza cozii, credema, nici o sansa, iar acum cand ii dau sa se ridice mai in forta se si invarte catre stanga.
Momentan este la Dl de la care l-am luat (sa nu zic magazinul) si ii face teste sa vedem de unde este problema. El zicea sa nu fie de la motorul principal, nu stiu ce sa zic ca am avut probleme de cand l-am luat.

S-a rezolvat problema? Ceva similar am constatat ca se mai intampla cand aluneca platoul ciclic. Se pune la loc foarte usor cu micuta scula rosie din kit.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#218 Useril este offline   Vlad S. 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 29-January 12

Postat 04 February 2012 - 11:26 PM

Salutare la toata lumea.
Am citit mai intai tot topicul pana sa scriu si eu ceva fiind si nou pe forum si in pasiunea asta pt. elicoptere.
Ieri mi-am cumparat un blade msr rtf de care sunt foarte incantat. L-am luat rtf pt. ca deocamdata nu stiu la ce nivel o sa ajung in domeniul asta si oricum daca voi continua o sa-mi cumpar un spektrum dx6 sau dx7 pt. a putea pilota mai multe modele.

M-am apucat de pilotat elicoptere daca se poate spune asa, acum o luna cu un elicopter double hourse 9100 (39cm lungimea fuselajului si 225gr caruia i-am si facut un upgrade la baterie de la 650 la 1000mAh) cu 3 canale cu lama simpla care in mod normal nu este chiar pt. incepatori, dar am reusit cam dupa o saptamana sa-l tin aproximativ pe loc si dupa vreo 10 zile de la cumparare am stricat 2 piese de la rotor si acum asteapta piesele de pe ebay pt. ca nu se gasesc in tara. Asa e cand te apuci de un lucru fara sa ai habar de nimic in domeniu.

Dar sa revin la blade msr. Il am doar de 2 zile si deja am reusit sa-l tin pe loc si sa-l zbor prin casa fara accidente majore. Sunt foarte sigur ca msr o sa ma ajute sa-mi formez reflexele si intr-adevar este o jucarie cu care chiar ma voi distra foarte bine si chiar si pe multi dintre colegii mei de serviciu. Deocamadata nu am intampinat probleme la reglajele din statie la timmuri ma refer, si sunt constient ca ar merge mult mai bine cu o statie mai performanta.

As vrea sa-i cumpar niste acumulatori mai mari(150-160mAh) si nu prea stiu de unde. Daca are cineva de vanzare sau daca face cineva vreo comanda va rog anuntati-ma si pe mine.
0

#219 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 04 February 2012 - 11:39 PM

Vezi postareaVlad S., la 04 February 2012 - 11:26 PM, a spus:

As vrea sa-i cumpar niste acumulatori mai mari(150-160mAh) si nu prea stiu de unde. Daca are cineva de vanzare sau daca face cineva vreo comanda va rog anuntati-ma si pe mine.


Daca-mi aduc eu bine aminte din ce am citit tot pe forum, acumulatorii de capacitate mai mare pentru un elicopter care cantareste numai 26 de grame adauga destula greutate incat castigul in timp de zbor este neglijabil. Daca te joci zilnic cu el si ai grija de acumulatori, acestia te vor tine cam un sezon (deci nu prea mult...). Avand in vedere ca va trebui sa-i schimbi peste cateva luni ramane sa decizi tu daca merita. Toate cele bune!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#220 Useril este offline   Vlad S. 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 29-January 12

Postat 05 February 2012 - 01:04 AM

La puterea de 150-160mAh diferenta fata de acumulatorii din pachet(cei de 120mAh) este foarte mica de maxim 1,5gr. Chiar si cei de la e-flite(blade) au disponibil un acumulator de 150mAh. Si am inteles ca se echilibreaza si mai bine elicopterul cu un acumulator putin mai greu.
0

#221 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 05 February 2012 - 09:41 AM

Vezi postareaVlad S., la 05 February 2012 - 01:04 AM, a spus:

La puterea de 150-160mAh diferenta fata de acumulatorii din pachet(cei de 120mAh) este foarte mica de maxim 1,5gr. Chiar si cei de la e-flite(blade) au disponibil un acumulator de 150mAh. Si am inteles ca se echilibreaza si mai bine elicopterul cu un acumulator putin mai greu.

Vad ca nu pot posta linkuri... Am gasit in Bucuresti un furnizor pt tine care are de 150.

Aceasta postare a fost editata de qntt: 05 February 2012 - 09:43 AM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#222 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 05 February 2012 - 11:30 AM

Ieftin gasesti turnigy nanotech la hk dar dureaza pina vin, asta in caz ca sint pe stoc

Pina imi vin din aia mi-am luat miniaviation, astia-s din anglia si vin mai repejor, da's ceva mai scumpi

Blade au printre alte proaste obiceiuri cel de-ati da acumulatori doar cit sa vezi ca zboara, ca sa mai reduca din costuri. Pune 150 sau 160mah.

De unde ai luat msr ca de cind a iesit msrx celalalt a disparut subit?

Aceasta postare a fost editata de DanB: 05 February 2012 - 11:33 AM

USER BANNED BY ADMIN
0

#223 Useril este offline   Vlad S. 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 29-January 12

Postat 05 February 2012 - 11:40 AM

O sa-mi comand de la hk.

Dupa ce am citit in ultima vreme pe diferite forumuri am hotarat sa-l cumpar pe cel vechi cu flybarr(nu se mai fabrica de ceva vreme). Am inteles ca e mult mai usor de zburat cu el pt un incepator si faptul ca sunt ceva piese in tara m-a convins si mai mult. L-am cumparat de la hobby rc. Era ultimul rtf pe stoc.
0

#224 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 05 February 2012 - 12:36 PM

Clar e mult mai usor de zburat, nu pricep de ce nu il mai fabrica, saltul de la mcx la msrx e urias
USER BANNED BY ADMIN
0

#225 Useril este offline   Vlad S. 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 29-January 12

Postat 14 February 2012 - 09:57 PM

Am si eu o mica problema cu un servo.

Elicopterul il controlezz foarte bine in zbor, dar cum il aterizez sau il prind in mana si ii opresc turatia servo-ul din stanga(translatia catre stanga, dreapta) continua sa lucreze cu mici rotiri inainte inapoi ale rotii dintate dupa care se opreste. Daca intervin eu din stick-ul telecomenzii ce actioneaza acest servo se opreste. E oare pe cale sa ma lase servo-ul sau s-a dereglat ceva?
0

#226 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 February 2012 - 10:36 PM

Desfacut, curatat (nu mai face contact bun cursorul pe zona rezistiva)
USER BANNED BY ADMIN
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro