Modelism - RHC Forum: Piper Cub 1840mm ARF - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Piper Cub 1840mm ARF Black Horse Models

#1 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 27 August 2009 - 09:32 PM

Azi mi-a venit primul meu termic, si primul meu model din balsa :angry2:

"
Aeromodel tip trainer, cu performante de zbor exceptionale. Este macheta semi-scara a celebrului avion american Piper Cub, in constructie clasica balsa si placaj, pentru motor termic. Recomandat tuturor pilotilor RC. Aripile demontabile (in 2 bucati) permit transportul usor si asamblarea rapida pe terenul de zbor.

Caracteristici
Anvergura: 1840 mm
Lungime: 1210 mm
Suprafata portanta: 42.4 dmp
Greutate: 2800 grame
Propulsie: motor termic 2T 6.5-8.5 cmc sau 4T 8-12 cmc
Control: acceleratie, eleroane, profundor, directie

Continultul kitului:
Fuselaj, aripi si stabilizatoare asamblate si acoperite
Toate elementele mecanice necesare asamblarii: tije de comanda, tren de aterizare si roti, bechie orientabila, batiu motor, capota motor, rezervor cobustibil, etc.
"

Pareri(tinand cont ca e primul meu model din balsa):
- folia este intinsa perfect (nici o urma de cuta, nicaieri)
- toate piesele arata impecabil, cel putin asa mi se pare mie
- Mai sus zice ca aripile sunt demontabile (in 2 bucati), dar din manual reiese ca se lipesc cele 2 bucati :). (probabil e optional ... mai vedem)
- rotile imi plac la nebunie (sunt mari, numai bune de iarba de la strejnic :D )
- inca nu stiu cum o sa montez eu tot ... doamne ajuta ! :unsure:

Ce o sa folosesc(ce e cu *, le am deja) :
- motor ASP S46 AII (7.5cmc) *
- bujie OS A3 *
- APC sport 12.25X3.75 Diablotin * (sau 11x6 *)
- 5 servo S3003 sau HS311
- UBEC 3A
- lipo 1400mah 2s
- Tornado 10% *

Restu', nici nu stiu daca imi mai trebuie ceva

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de icounter: 27 August 2009 - 09:43 PM

0

#2 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 27 August 2009 - 09:34 PM

...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  cabina.jpg (119.92K)
    Number of downloads: 659
  • Fisier atasat  bord.jpg (90.54K)
    Number of downloads: 91

0

#3 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 August 2009 - 09:43 PM

Referitor la aripi. Am avut un Piper mai micut de la Phoe nix Models... adica ceva cam identic cu Blackhorse :unsure:.
La fel era recomandat sa se lipeasca aripile. Din motive de transport nu am vrut sa o fac... dar in zbor aveam diedru negativ... putin... dar era... Nu se simtea la zbor, nu pot sa zic ca am simtit ceva aiurea. Am avut grija sa intaresc prinderea semiaripilor cu un mic lonjeron in partea din spate si un capac de placaj deasupra, acolo unde se prinde cu cele doua suruburi de fuselaj.

Cred totusi ca in cazul tau ar fi mai sigur sa le lipesti. Pe langa o planeitate foarte buna a aripii, vei obtine si o rezistenta suplimentara. Atata doar ca va fi mai greu cu trasnportul!

LE: Da-mi voie sa remarc faptul ca este exact aceeasi constructie cu cel de 1520mm pentru motorizare electrica. Va zbura absolut superb!

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 27 August 2009 - 09:45 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#4 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 27 August 2009 - 09:54 PM

Vezi postareaAbburo, la Aug 27 2009, 10:43 PM, a spus:

Referitor la aripi. Am avut un Piper mai micut de la Phoe nix Models... adica ceva cam identic cu Blackhorse :angry2:.
La fel era recomandat sa se lipeasca aripile. Din motive de transport nu am vrut sa o fac... dar in zbor aveam diedru negativ... putin... dar era... Nu se simtea la zbor, nu pot sa zic ca am simtit ceva aiurea. Am avut grija sa intaresc prinderea semiaripilor cu un mic lonjeron in partea din spate si un capac de placaj deasupra, acolo unde se prinde cu cele doua suruburi de fuselaj.

Cred totusi ca in cazul tau ar fi mai sigur sa le lipesti. Pe langa o planeitate foarte buna a aripii, vei obtine si o rezistenta suplimentara. Atata doar ca va fi mai greu cu trasnportul!

LE: Da-mi voie sa remarc faptul ca este exact aceeasi constructie cu cel de 1520mm pentru motorizare electrica. Va zbura absolut superb!


ee .... in fiesta mea ... era bine daca mergea in 2. Cand am citit pe site eram incantat de asta :unsure:.
Are si 4 tije solide, care par a fi hobane.... (mersi de obs abburo)

- manualul e alb/negru din pacate, si se inteleg mai greu unele chestii

Mersi de sfat!

Aceasta postare a fost editata de icounter: 27 August 2009 - 10:07 PM

0

#5 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 August 2009 - 10:06 PM

Alea sunt hobane :unsure:... se monteaza pe exterior aripa->fuselaj....
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#6 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 27 August 2009 - 10:08 PM

Vezi postareaAbburo, la Aug 27 2009, 11:06 PM, a spus:

Alea sunt hobane :unsure:... se monteaza pe exterior aripa->fuselaj....


dap ... mersi de obs ...aveam si la decathlon, dar mereu le incurc numele :angry2:
0

#7 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 27 August 2009 - 11:49 PM

eu tot nu inteleg de ce vrei sa pui lipo pe receptie
0

#8 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 27 August 2009 - 11:55 PM

mai usor, mai fiabil, mai rezistent la descarcari mari, cu durata de viata mai mare....ce mai vrei mai mult? nimh e depasit frate :unsure:
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#9 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 28 August 2009 - 12:03 AM

Vezi postareashogi, la Aug 28 2009, 12:49 AM, a spus:

eu tot nu inteleg de ce vrei sa pui lipo pe receptie


De ce nu citesti ce scrie omu' acolo? ... ah cetitul e optional... :unsure:

@icounter: BEC de 3A doar daca este minune d-aia de la emcotec.

Servo: as zice ca 3003 sunt ceva mai reusite

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 28 August 2009 - 12:05 AM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#10 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 28 August 2009 - 12:39 AM

ma ori sunt eu prea adormit ori nu inteleg la ce te referi.ce sa citesc ?

aaaa postase si florin.ma eu unu nu m`as complica la dimensiunile astea cu lipo :wub: ..but that`s just me ^_^

Aceasta postare a fost editata de shogi: 28 August 2009 - 12:42 AM

0

#11 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 August 2009 - 02:57 AM

bine. adevarul e ca nici eu nu m-as complica cu dimensiunile alea la lipo... nici la regulator... PE INCERCATE...
Fisier atasat  IMG_0720.JPG (336.14K)
Number of downloads: 197

P.S. asta e modelul:




P.S.2 tre sa-mi iau un nou aparat foto ca asa nu se mai poate...

Aceasta postare a fost editata de Calin: 28 August 2009 - 02:57 AM



0

#12 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 August 2009 - 08:18 AM

ma omorati voi pe mine :)

unu zice lipo, altu nimh..... :) ...chiar sunt depasite nimh, stiu, nici nu pot sa le sufar :wub: . Dar cu nimh as iesi mai ieftin, si mai simplu.
Asa si la combustibil, unii mi-au zis 1% e suficient, altii 10% :) (mai multi au zis 10% si dasta am luat 10%). Totusi a folosit cineva si 1% si 10% ? (de curiozitate)
Si mie mi se pare mic 3A, dar se pare ca se poate si cu 3A. Totusi pentru siguranta cred ca o sa iau unul mai mare (in caz ca raman la lipo ^_^ )
In weekend sper sa lucrez la el, si sa vad ce imi mai trebuie, si probabil luni dau comanda.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.
0

#13 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 August 2009 - 08:24 AM

pai io zic sa lasi opiniile celor care zic si ia-te de exemplele practice :wub:
Poza aia a fost facuta azi noapte de pe piperul meu, nemodificat de la zborul de la alba iulia pus mai sus... si am servouri calumea nu "chestii". 3A e suficient. 1300mAh 2s Lipo e suficient. Cursele sunt mici, e docil. Consumul o sa fie infim. Eu incarc lipo odata la 10 zboruri (si zboara in medie 15-20 min) si incarca cam 70% din capacitate....

Facts. Acuma tu decizi ^_^

Aceasta postare a fost editata de Calin: 28 August 2009 - 08:28 AM



0

#14 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 August 2009 - 08:31 AM

Vezi postareaCalin, la Aug 28 2009, 09:24 AM, a spus:

pai io zic sa lasi opiniile celor care zic si ia-te de exemplele practice :)
Poza aia a fost facuta azi noapte de pe piperul meu, nemodificat de la zborul de la alba iulia pus mai sus... si am servouri calumea nu "chestii". 3A e suficient. 1300mAh 2s Lipo e suficient. Cursele sunt mici, e docil. Consumul o sa fie infim. Eu incarc lipo odata la 10 zboruri (si zboara in medie 15-20 min) si incarca cam 70% din capacitate....

Facts. Acuma tu decizi :)


:wub:
... da de cine e facut ubec-ul ala de 3a ? da-mi un private message cu un link ceva :)
Ca poate eu iau o prastie de 3A, si imi fac avionul cometa ^_^
0

#15 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 August 2009 - 08:34 AM

nu te gandi ca e cine stie ce. E HiModel, luat de la noi din tarisoara acum ceva vreme (1-2 ani?). Folosesc regulatorul ala si pe aprinderi la benzinare fara nici o problema.

Pentru a scapa de jumperul de voltaj am dat jos folia termocontractila, am dat jos mufa jumperului si am suntit contactele. Asta-ti recomand s-o faci si tu sa nu existe nici un risc sa sara jumperul de la vibratii.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 28 August 2009 - 08:35 AM



0

#16 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 August 2009 - 01:05 PM

Vezi postareaicounter, la Aug 28 2009, 09:18 AM, a spus:

ma omorati voi pe mine :)

unu zice lipo, altu nimh..... :) ...chiar sunt depasite nimh, stiu, nici nu pot sa le sufar :lol: . Dar cu nimh as iesi mai ieftin, si mai simplu.
Asa si la combustibil, unii mi-au zis 1% e suficient, altii 10% :) (mai multi au zis 10% si dasta am luat 10%). Totusi a folosit cineva si 1% si 10% ? (de curiozitate)
Si mie mi se pare mic 3A, dar se pare ca se poate si cu 3A. Totusi pentru siguranta cred ca o sa iau unul mai mare (in caz ca raman la lipo :lol: )
In weekend sper sa lucrez la el, si sa vad ce imi mai trebuie, si probabil luni dau comanda.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Asta-i si frumusetea. Ca sa te bag complet in ceata iti sugerez sa vezi ce baterii recomanda Futaba pentru receptie. Ai sa ramai surprins sa constati ca se face vorbire de NiCd:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXNYA0&P=0
Pana la urma este o chestiune de preferinte.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#17 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 August 2009 - 01:10 PM

mersi Calin.

dan_mitea : :lol: ... nimeni nu mi-a recomandat inca panouri solare :lol: . Pai probabil o pun pe nevastamea sa dea cu banu' .

Mersi pentru link dan. :)

Aceasta postare a fost editata de icounter: 28 August 2009 - 01:11 PM

0

#18 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 August 2009 - 01:18 PM

Daca pui sotia in ecuatie va alege varianta mai ieftina.
Teoria spune ca un sistem este cu atat mai fiabil cu cat are componente mai putine.
Greutatea nu-i mult diferita in cele doua cazuri.
Ramane tot cestiunea de preferinte pana la urma....parea mea.
0

#19 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 August 2009 - 01:39 PM

un nimh SubC 2000mAh decent are 200+ grame. un lipo 1300mAh are 75g deci diferenta e ENORMA.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#20 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 August 2009 - 02:10 PM

Vezi postareanen77, la Aug 28 2009, 02:39 PM, a spus:

un nimh SubC 2000mAh decent are 200+ grame. un lipo 1300mAh are 75g deci diferenta e ENORMA.


Pachet NiMH de 4 celule, 4.8V 2000 mAh pentru receptor. Suporta curenti mari de incarcare.
Tip Square
Specificatii
Tensiune: 4.8 V
Curent: 2000 mA
Masa: 120 g

deci se poate si mai usor de 200gr.
Dar asta nu inseamna ca m-am hotarat la nimh .... nu sariti pe mine :lol: :lol:
Oricum mi-e clara situatia nimh vs. lipo . Ma decid eu pana la urma

Aceasta postare a fost editata de icounter: 28 August 2009 - 02:12 PM

0

#21 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 28 August 2009 - 02:23 PM

Si 3003 si 311 se misca mult mai bine la 6V.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#22 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 August 2009 - 02:24 PM

Vezi postareaAbburo, la Aug 28 2009, 03:23 PM, a spus:

Si 3003 si 311 se misca mult mai bine la 6V.


notat! thx
0

#23 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 28 August 2009 - 03:58 PM

Pai d`aia e ala asa usor florine ca e din 4 celule.Am si eu unul pe acasa identic cu ala ..tot 4,8 2000mAh,cu el fac probe la receptie.Daca vrei ti`l dau sa il incerci.
0

#24 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 28 August 2009 - 04:20 PM

Vezi postareaCalin, la Aug 28 2009, 03:57 AM, a spus:

bine. adevarul e ca nici eu nu m-as complica cu dimensiunile alea la lipo... nici la regulator... PE INCERCATE...
Atasament IMG_0720.JPG

P.S. asta e modelul:




P.S.2 tre sa-mi iau un nou aparat foto ca asa nu se mai poate...

Spune-mi te rog ce motorizare ai pe Piper-ul din clip si ce greutate rtf are?
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#25 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 August 2009 - 06:12 PM

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXVTE9&P=0
are 124g. Este arhisuficient pentru modelul tau. LiPo + UBEC in jur de 100g.
Oricum aici facem vorbire de un trainer. In nici un caz de un model destinat zborului 3D. 50g sunt nesemnificativi pentru modelul in discutie. Dar asta este doar parea mea.
PS. Nu mi se pare corect sa comparam greutatea unui acumulator NiMhd de 2 000mAh cu a unui LiPo de 1 300mAh.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 August 2009 - 06:19 PM

0

#26 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 August 2009 - 08:24 PM

in manual nu scrie nimic de unghi motor .... ce fac ?
Il montez motorul direct fara unghi dreapta-jos ?

Vad ca gaurile facute si cu suruburile in ele pentru batiu, sunt la fix, si fuselajul e decupat perfect sa iasa toba prin el. Oare are si panoul deja inclinatia necesara ? Nu imi dau seama

LE : hai ca am montat batiul .. si am pus motorul asa fara sa-l prind .. si pare sa aibe unghi dreapta jos. Foarte frumos facut !

Aceasta postare a fost editata de icounter: 28 August 2009 - 08:32 PM

0

#27 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 28 August 2009 - 08:31 PM

Unghiul dreapta-jos e cam obligatoriu. Daca motorul se monteaza cu pistonul in jos e foarte usor de aranjat cu saibe chiar la prinderea lui pe batiu. Cu cat diametrul elicei e mai mare cu atat unghiurile trebuie sa fie mai mari. A nu se exagera... cred ca aprox 3 grade dreapta si 2 in jos ar trebui sa fie deajuns. Oricum sunt ajustari care se fac dupa primul zbor.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#28 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 August 2009 - 09:12 PM

Vezi postareaDan Andrei, la Aug 28 2009, 05:20 PM, a spus:

Spune-mi te rog ce motorizare ai pe Piper-ul din clip si ce greutate rtf are?

os max 10cc, greutatea gol 2.5kg cantarit chiar ieri. Am schimbat complet platoul electronicii pentru usurare.

Vezi postareadan_mitea, la Aug 28 2009, 07:12 PM, a spus:

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXVTE9&P=0
are 124g. Este arhisuficient pentru modelul tau. LiPo + UBEC in jur de 100g.
Oricum aici facem vorbire de un trainer. In nici un caz de un model destinat zborului 3D. 50g sunt nesemnificativi pentru modelul in discutie. Dar asta este doar parea mea.
PS. Nu mi se pare corect sa comparam greutatea unui acumulator NiMhd de 2 000mAh cu a unui LiPo de 1 300mAh.

Dane, pentru evitarea caderilor de voltaj la NiMH vs Lipo ai nevoie de C multi ori pt C multi iti trebuie o densitate putin mai mare a bateriei. In spikeuri lipo-ului ii scade mai putin voltajul decat la NiMH. Sub 4v+ anumite receptoare = reset. Adica 2-4 secunde de vointa proprie in zborul aeromodelului.


Ca moft personal daca tot sunt nevoit sa pun nimh, pun nimh de calitate. Un GP2000 are 200 si de grame si ala e baterie calitatita. Bineinteles se poate pune AAA jamara dar sa nu fii surprins voltspy-ul trece pe rosu la testarea in sarcina a servourilor (been there done that). Iar LiPo+regulator = fix 80g. Pe incercate.

Numai bine,
Calin

Aceasta postare a fost editata de Calin: 28 August 2009 - 09:13 PM



0

#29 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 August 2009 - 12:15 AM

Caline, ai perfecta dreptate. Sunt convins ca acesta-i viitorul. Am mai zis asta. Doar ca eu astept servo-urile pentru tensiune mai mare. Sunt convins ca-i paranoie.
Bateria pe care am recomandat-o o am pe biplan. Ultimul led nu se clinteste. Te rog sa ma crezi. Sunt sanse infime sa ajunga la cei 3V acceptati de receptor. Diferenta ar fi 124-80=44g.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zburatorilor.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 August 2009 - 12:17 AM

0

#30 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 29 August 2009 - 01:07 AM

bine ce-i drept am exagerat si eu putin. Mie-mi scadea voltajul intr-adevar dar n-am zis pe ce model :D 5x5985 + 1x5955 mancau un nimh instant (bine isi revenea). In cazul de fata nu se ajung la curenti dinaia ... e totusi doar un piperutz ;)

Numai bine,
Calin


0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro