Modelism - RHC Forum: P-51D Mustang .60 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

P-51D Mustang .60 Will Hobby

#121 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 October 2009 - 06:31 PM

Urmarim cu atentie efortul tau.De data asta sfatul meu este concis.Renunta la tigania aia de sarma.Profundorul este important si nu trebuie sa ne jucam.Pune doua servouri de 4-5 kgf cuplate cu un cablu y de calitate ,regleaza tijele sa ai cursa egala .Tehnic, taie sarma cu un "ciupitor "cu falci calite bine , pune parghii de 3 cm cu furci de metal si rezolvi sigur problema..
Bine ca zboara si....insectele !
0

#122 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 10 October 2009 - 06:35 PM

Astazi am reglat motorul cu capul in jos...
cateva poze...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0871.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0874.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0872.JPG

0

#123 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 10 October 2009 - 06:40 PM

...
m-a enervat trenul de aterizare, care este foarte moale...cand sa plimb putin prin curte calul naravas, s-a pliat o roata si a dat cu elicea de pamant...noroc ca nu s-a intamplat nimic...

Maine, daca e vremea frumoasa urmeaza maidenul...
ce parere aveti? cu sau fara capota? <_<

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0876.JPG

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 10 October 2009 - 06:40 PM

0

#124 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 October 2009 - 06:42 PM

A iesit ok,ampenajul orizontal ma cam ingrijoreaza dar daca zici ca ai decalajul ala decat la curse maxime poti rezolva din EPA (cred).Conteaza sa urce/coboare amandoua uniform.Bafta maine daca il zbori !

p.s. Nu prea conteaza capota ca motorul nu e in rodaj.Deci poti sa il zbori cu ea,important e sa ai acces la reglaje.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 10 October 2009 - 06:43 PM

0

#125 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 October 2009 - 06:50 PM

Vezi postarealefmir, la Oct 10 2009, 07:40 PM, a spus:

...
m-a enervat trenul de aterizare, care este foarte moale...cand sa plimb putin prin curte calul naravas, s-a pliat o roata si a dat cu elicea de pamant...noroc ca nu s-a intamplat nimic...

Maine, daca e vremea frumoasa urmeaza maidenul...
ce parere aveti? cu sau fara capota? <_<



ai grija la pliatul rotilor la rulaj!! verifica bine daca se siguranteaza rotile !!!!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#126 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 10 October 2009 - 07:02 PM

am facut un filmulet cu profundorul, cum il dau cu mana, sus-jos... pareri???

sistemul cu 2 servouri iese din discutie pentru ca nu-mi permite fuselajul sa bag 2 servouri spate-n spate...

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 10 October 2009 - 07:06 PM

0

#127 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 October 2009 - 07:17 PM

da..e clara treaba

Deci...problema ta e de la balamale sau din tija aia dintre semiprofundoare.Daca te uiti in filmulet,cand impingi de partea din stanga,dreapta ramane in urma dar cand impingi de partea din dreapta,merg ambele egal.Eu zic ca ar trebui sa faci in felul urmator : Bagi servoul in fuselaj si apoi de la el vi cu o tija care apoi se desparte in 2.Capetele alea 2 le legi fiecare de cate un semiprofundor.In felul asta pe ambele jumatati va fi distribuita aceeasi forta si,fiind si ambele prinse,se vor misca identic.Asa aveam si eu pe trainerul ala cu aripa joasa,asa avea si dan pe cesna,ambele mergeau perfect.

Nu te grabi sa il zbori pentru ca e pacat de el.N`o sa reusesti sa il centrezi in veci asa.
0

#128 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 October 2009 - 07:32 PM

Nu vei aduce niciodata cele doua semiprofundoare la egal decat daca le vei actiona in vreun fel pe amandoua. Sau cum zice shogy cu un Y mecanic, sau doua serovuri.
As mentiona ca asa cum vad cursa profundorului in filmulet este foarte mare. Nu stiu valorile pe care le da producatorul, dar acesta e un warbird naravas si o asemenea cursa la profundor il va angaja instant.
Pentru ca de fapt tu ai nevoie de curse mici acolo (cam la jumatate din ce ai as zice eu), poti folosi si niste servouri mai mici. Eu spre exemplu am pe un Giles acrobatic de 1.35m si 3 kg, 2xHS85MG servouri micro de 19g cu angrenaje metalice. Au rezistat si inca rezista cu brio stresului la care le-am supus. De montat nu cred ca e vreo problema, chiar daca modelul tau nu este nativ prevazut pentru asa ceva.

Spor!

PS: te rog eu mult, fa cumva ca in primavara care vine sa ai modelul apt de zbor <_<. Mie imi vine un P47 din aceeasi clasa, si mai stiu cativa care se pregatesc pe aceasta ramura. Poate facem o sezatoare dedicata warbirdurilor !!!

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 10 October 2009 - 07:38 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#129 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 10 October 2009 - 07:47 PM

stiu ca sunt cursele mari, eu am aratat asa orientativ, care e diferenta dintre ele...
la 1cm cursa sunt egale si la 1,8cm(dual rate) cea din dreapta ramane cu 1mm in urma...
@aburro...sa inteleg ca il consideri ok asa cum e?

Citeaza

PS: te rog eu mult, fa cumva ca in primavara care vine sa ai modelul apt de zbor wink.gif . Mie imi vine un P47 din aceeasi clasa, si mai stiu cativa care se pregatesc pe aceasta ramura. Poate facem o sezatoare dedicata warbirdurilor !!!

Doamne-ajuta! asa sa fie!eu sper sa supravietuiasca...
Thunderbolt-ul e special, frumos rau <_< abia astept sa-l vad!
0

#130 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 October 2009 - 08:17 PM

Nu pot spune ca este ok asa cum este acum dar, daca la o cursa mica (normala) nu se observa decalajul atunci eu zic ca nu e nici o problema. Ai mare grija la ce s-a discutata anterior sa nu ai jocuri la tija respectiva... Daca ai jocuri atunci clar nu este ok!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#131 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 October 2009 - 10:26 PM

Dragii mei, va rog frumos sa ma scoateti din neguri.
Elevatorul este, acum dupa ce a fost lipit, o piesa unica. Cum se poat misca jumatatile diferit? Nu inteleg si pace.
Ori se torsioneaza sarma, ori se misca sarma in elevator.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatori neinfricati.
PS. Rudder-ul are cursa suficienta?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 10 October 2009 - 10:27 PM

0

#132 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 10 October 2009 - 11:04 PM

cine il ajuta pe lefmir sa filmeze maidenu mustangului maine???daca poate veni cineva cu o camera ar fi recunoscator....am postat eu ca el e cam timid http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif

dan : sarma se torsioneaza si probabil are si un mic joc http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
toate cele bune!

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 10 October 2009 - 11:09 PM

FLYING IS AN ART
0

#133 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 10 October 2009 - 11:23 PM

Vezi postarea9unuunu, la Oct 11 2009, 12:04 AM, a spus:

cine il ajuta pe lefmir sa filmeze maidenu mustangului maine???daca poate veni cineva cu o camera ar fi recunoscator....am postat eu ca el e cam timid http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif

Curiosule!!! daca vrei, vino sa-l vezi pe viu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Ma descurc cu filmatul, am eliberat cardul camerei foto si acum am in total 7minute de filmat http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif...arhisuficient.
Promit ca aduc vesti noi maine...pana atunci, bafta tuturor!
0

#134 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 11 October 2009 - 01:16 AM

vino maine la paulesti dupa 2 sa`i dam de cap.
0

#135 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 October 2009 - 01:23 AM

Vezi postarea9unuunu, la Oct 10 2009, 11:04 PM, a spus:

dan : sarma se torsioneaza si probabil are si un mic joc http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
toate cele bune!

Daca are joc inseamna ca nu-i lipita. Trebuie lipita.
Daca se torsioaneaza inseamna ca, ori ceva nu-i drept, ori ca balamalele se misca foarte greu...zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la zbor.
0

#136 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 11 October 2009 - 03:58 PM

si A ZBURAAAAAT!!!!
oau...daca ati fi vazut cum imi tremurau mainile si picioarele... ;)

primele impresii:
Foarte, foarte, foarte docil....
m-a enervat rahatul de tren escamotabil care se tot plia si in final , la aterizare s-a smuls cu totul...

Cu motorul am avut ceva probleme...l-am saracit prea rau cred, in aer avea ceva de genul 50% turatie si am adus modelul jos cam dupa 3minute, cam brutal...a coborat jumatate de metru intr-un metru lungime....ca rezultat...s-a smuls trenul de aterizare(cu tot cu profil, NU AVEA LIPICI pe el...galbejitii au facut economie la greu...ca doar e criza)...

Ce parere aveti? sa raman cu trenul de aterizare asta al lui de rahat, sa iau alt tip de tren escamotabil(de aluminiu spre exemplu) sau sa fac tai un tren de duraluminiu in 2, si sa-l fac fix...??? pareri?

poze cu daunele mai tarziu...

p.s.: se vede ca sunt obisnuit sa suflu si-n iaurt...profundorul e foarte ok, la 1cm cursa chiar era prea responsiv...

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 11 October 2009 - 03:58 PM

0

#137 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 October 2009 - 04:50 PM

Felicitari.
Ma bucur mult pentru tine. Ai trecut in liga superioara.
Despre tren, daca este sa urmam calea marinareasca, atunci trebuie reduse potentialele probleme. Deci, parea mea, ar fi sa-l faci fix.
Felicitari, inca o data si bafta zburatorule.
0

#138 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 11 October 2009 - 05:31 PM

BRAVO MAAAAA!!!!
Vezi ca s-a intamplat fix cum ti-am spus in legatura cu trenul???baga tren fix...sau daca ai bani fa-l de aluminiu si escamotabil!!!!
baga si filmulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!si pozeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
FLYING IS AN ART
0

#139 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 11 October 2009 - 09:59 PM

Am luat decizia...il mai folosesc pe asta...daca se rupe si urmatoarea data, ii pun tren fix. I-am luat jocul lateral cu niste cauciuc pe-o muchie a bratului...acum nu ar trebui sa mai faca ca un mos cu parkinson...

La aterizare a fost de vina si structura slaba, dar a fost si vina mea...nu m-am obisnuit sa dau sprituri la aterizare, eu inca ma mai cred cu trainerul, sa las motorul sa ralanti si sa aterizeze singur :D

Oricum....a meritat toata munca "investita" in el...toate suruburile lipsa din kit, toate gaurile nedate, toate strambaturile din fabrica pe care a trebuit sa le indrept eu.
zboara superb... <_<
0

#140 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 12 October 2009 - 08:12 AM

Felicitari !!
Asteptam poze si filmulete daca sunt ! :)
0

#141 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 12 October 2009 - 01:39 PM

Vezi postarealefmir, la Oct 11 2009, 10:59 PM, a spus:

La aterizare a fost de vina si structura slaba, dar a fost si vina mea...nu m-am obisnuit sa dau sprituri la aterizare, eu inca ma mai cred cu trainerul, sa las motorul sa ralanti si sa aterizeze singur :D


Poti dezvolta putin treaba cu spriturile la aterizare? In care faza mai exact e nevoie de asa ceva?
Pentru 1:1 da se foloseste... dar acolo mai intervin cateva chestiute cum ar fi flapsurile... La aeromodele insa spriturile nu fac decat sa-l accelereze si pista poate deveni dintr-o data prea scurta. As sugera mai degraba sa incerci sa recalculezi panta de aterizare care este una mai brutala decat a trainerului... principiul ar trebui sa ramana cam acelasi.

E preferabil sa vii putin mai tare la aterizare in asa fel incat vectorul fortei rezultante al contactului rotilor cu solul sa fie mult spre in fata. Daca apuca sa intre in limita la aterizare nici mama spritului nu il mai scoate. Vino lung si la 10cm de sol taie motor si lasa-l sa se aseze singur.... Nu zbura cu el unde nu ai o pista decenta. Rotile fixe ii strica rau de tot aspectul :)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#142 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 October 2009 - 02:39 PM

Vezi postareaAbburo, la Oct 12 2009, 02:39 PM, a spus:

Poti dezvolta putin treaba cu spriturile la aterizare? In care faza mai exact e nevoie de asa ceva?


eu i-am zis de spriturile la aterizare, si eu fac asa. Odata stabilita panta de coborare inaltimea o controlezi din motor. Eu dau sprituri sa controlez si viteza.


0

#143 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 12 October 2009 - 03:52 PM

Da Calin, de acord cu tine... sprituri pana in apropierea pistei. De aceea am si intrebat in ce faza spriturile.
Pe de alta parte un warbird trebuie sa vina ceva mai rapid cu un acrobat. Manevre de genul harrier... sau ma rog aproape de limita portantei... sunt cam riscante pentru pasaroii de lupta.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#144 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 12 October 2009 - 06:21 PM

Vezi postareaAbburo, la Oct 12 2009, 04:52 PM, a spus:

Manevre de genul harrier... sau ma rog aproape de limita portantei... sunt cam riscante pentru pasaroii de lupta.

pai tocmai asta am facut, l-am incetinit pana l-am bagat in viteza minima, dupa care pur si simplu a picat.
ideea era, exact cand vrea sa "pice", atunci trebuie dat...sa zic 5000rpm, pentru 1 secunda, si il face sa piarda acea "jumatate de metru"(m-am citat dintr-un post anterior), nu intr-un metru, ci in 2, 3...cat mai lin posibil...
0

#145 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 October 2009 - 06:45 PM

Felicitari pentru zbor! Eram sigur ca va evolua bine.Aterizarea este intotdeauna o incercare grea la primul zbor ,ce vrei ,modelul trebuie invatat.Lasa totusi escamotarea trenului.Are fata.Verifica
sistemul de "lock" poate camele sunt prea largi sau:....pune un servo hotarat ,Cel mai bun este gunoiul ala de MD 995 ieftin si bun!.Cand am zburat primul Mustag de 1,8m am venit la aterizare bine
cabrat cu motorul la 1/3 si coada la firul ierbii.Daca tai repede cade ca bolovanul!Oricum este un model excelent si sigur cel mai maleabil din toate replicile "secon world war" !
Bine ca zboara si....insectele !
0

#146 Useril este offline   sibo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 03-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 October 2009 - 06:47 PM

Arata super ! Felicitari !
Axial Wraith
0

#147 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 14 October 2009 - 09:18 PM

Gata...l-am reparat!
Acum sambata, daca vremea va permite, va zbura din nou...poate de data asta fac si un filmulet.
o poza...inainte si dupa reparatie...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0891.JPG

0

#148 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 October 2009 - 07:57 AM

Vezi postarealefmir, la Oct 14 2009, 10:18 PM, a spus:

Gata...l-am reparat!
Acum sambata, daca vremea va permite, va zbura din nou...poate de data asta fac si un filmulet.
o poza...inainte si dupa reparatie...



Foarte frumos reparat ! Felicitari ! Incearca sa blochezi cumva trenul pe deschis si mai dai cateva zboruri , pana te obisnuiesti cu el si dupa aceea bricoleaza la tren sa
mearga bine si poti sa il escamotezi dupa decolare.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro