Modelism - RHC Forum: P-51D Mustang .60 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

P-51D Mustang .60 Will Hobby

#61 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 September 2009 - 01:13 PM

As pune Volt Spy-ul, printr-un cablu ''Y'', direct pe baterie. In functie de ce observi vom putea trage o concluzie. Poate ai contacte imperfecte, etc.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 September 2009 - 01:20 PM

0

#62 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 04 September 2009 - 01:37 PM

a pus si cablu Y, acelasi efect, doar ca acum cand inchid switch-ul, nu se inchide si volt-spy-ul...
cred ca o sa deschid topic nou la tehnice.
multumesc pentru ajutor!

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 04 September 2009 - 01:38 PM

0

#63 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 04 September 2009 - 05:45 PM

daca nu se inchide volt spayul e ps direct pe baterie > cred ca ar fi bine montat pe un canal liber daca il ai sau in paralel cu un servo dar cred ca tot acelasi drac e . Nu stiu daca montezi o dioda de sens pe partea de plus a volt spayului nu cred ca iti mai indica perfect fiindca o sa cada 0,6V pe dioda numa ca dioda are rol de a taia implusurile care intra in volt spy si incep ledurile sa licare aiurea.
0

#64 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 September 2009 - 06:10 PM

Eu am sugerat sa montezi Volt Spy-ul direct pe baterie doar provizoriu. In scopul de a vedea daca intr-adevar variaza tensiunea la bornele si nu cumva avem contacte imperfecte.
O ultima intrebare. Bateria este sudata? Sau celulele sunt intr-un suport cu arcuri?
0

#65 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 04 September 2009 - 06:47 PM

Vezi postareadan_mitea, la Sep 4 2009, 07:10 PM, a spus:

Eu am sugerat sa montezi Volt Spy-ul direct pe baterie doar provizoriu. In scopul de a vedea daca intr-adevar variaza tensiunea la bornele si nu cumva avem contacte imperfecte.
O ultima intrebare. Bateria este sudata? Sau celulele sunt intr-un suport cu arcuri?

pai asta am si facut...La intrarea in switch intra in mod normal doar acumulatorul. acum am pus cablu Y, un capat la acumuator, unul la Volt-spy...e ca si cum ar fi la bornele bateriei. Nu e nici o diferenta.
Baterie e facuta de fabrica...deci cred ca e sudata. asta este:
http://www.hobbymacias.es/tienda/images/1800380.jpg

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 04 September 2009 - 06:47 PM

0

#66 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 September 2009 - 06:59 PM

In caul acesta cred ca bateria nu este de cea mai buna calitate. In sensul ca are rezistenta interna cam mare. Cred ca ai putea zbura cu ea. Dar cu ceva emotii. Imi pare rau.
0

#67 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 04 September 2009 - 07:39 PM

cumpara lipo 2500mA de 7,4V si un stabilizator 5/6V la 5-10 amperi si gata te duce cam pe la 200 de lei.
0

#68 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 September 2009 - 07:58 PM

Bai fratilor, da greu e sa verificati daca rahatul ala de voltspy merge bine sau nu !
Puneti omu sa cumpere toate bateriile de pe fata pamantului !
Eu as pune cel mai tare PowerBox cu 2 LiPo de 2100 mA ca sa fiu sigur !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: power_box_rrs.jpg

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#69 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 04 September 2009 - 08:32 PM

Nu pot sa testez daca merge volt-spy-ul la altcineva pentru ca nu am la cine...aici la paulesti nu sunt la fel de multi zburatori ca pe Chitila.
Nu trec pe Lipo, pentru ca pe langa cei 200ron, mai trebuie sa iau si incarcator pentru el...
Sa vad, sa-mi ajunga si servourile Hitec...poate face asa din cauza servourilor chinezesti de pe lucky star...
Sub 4V nu scade clar, deci nu are cum sa se reseteze receptorul...

Pe Mustang o sa pun in final, cred, daca nu ma razgandesc intretimp, pack de 5celule, 6V, subC, 4ah, dar la un pret urias...aproape 350g...

Am facut un calcul:
2000g chel
650g motor
350g acumulator(imens)
250g, 6 servouri
100g misc, cabluri, tije, elice si alte acareturi,
50g receptor...
==========
3400g (uscat)
350g combustibil
3750g

Will Hobby recomanda 3,5kg
Hangar 9 recomanda 3,2kg pana la 3,8kg

Ei recomanda greutatile astea cu sau fara combustibil?daca ii pun acumulator normal, iese mai usor(cu 200g).
oricum motorul e ok zic eu...ei recomanda la 4 timpi: maxim 1.00(minim .72) cubic inch, eu o sa am .91, adica 15cc.

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 04 September 2009 - 08:35 PM

0

#70 Useril este offline   Porumbeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 824
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aero, Auto

Postat 04 September 2009 - 08:36 PM

Inclin sa cred ca bateria nu-si face treaba. Am avut un pack de la robbe de 2000mAh 5celule cu inculpatul de voltspy si ducea linistit 6x S3003 4 zboruri.
0

#71 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 04 September 2009 - 08:46 PM

Vezi postareaPorumbeu, la Sep 4 2009, 09:36 PM, a spus:

Inclin sa cred ca bateria nu-si face treaba. Am avut un pack de la robbe de 2000mAh 5celule cu inculpatul de voltspy si ducea linistit 6x S3003 4 zboruri.

pai si pe mine pack-ul ma duce in jur de 4 zboruri, dar iti licarea volt-spy-ul(cand dadeai din stick-uri)?

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 04 September 2009 - 08:47 PM

0

#72 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 04 September 2009 - 08:47 PM

atata timp cat servourile tag curent mare atunci cu siguranta vot spayul clipeste si o ia razna deci dupa mine tensiunea devine instabila oscilanta scade creste asa indica si volt spyul in filmuletul pe care la pus lefmir.
Lefmir fara combustibil trebuie sa intre in gama greutati fiindca oricum in zbor se consuma - alti colegi care au yak 54 de la jamara si-au mus motor mult mai puternic fata de cat recomanda producatorul si s-a marit greutatea si tot trage bine desi fuselajul e mult mai greu din cauza ca e facut din fibra de sticla.
0

#73 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 04 September 2009 - 08:57 PM

Vezi postareaadrian82, la Sep 4 2009, 09:47 PM, a spus:

Lefmir fara combustibil trebuie sa intre in gama greutati fiindca oricum in zbor se consuma - alti colegi care au yak 54 de la jamara si-au mus motor mult mai puternic fata de cat recomanda producatorul si s-a marit greutatea si tot trage bine desi fuselajul e mult mai greu din cauza ca e facut din fibra de sticla.

da, pai nu pun motor mare tocmai ca sa nu-l ingreunez...vreau sa zboare cat mai incet posibil :lol: (imi fac iluzii degeaba...)

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 04 September 2009 - 08:57 PM

0

#74 Useril este offline   Porumbeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 824
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aero, Auto

Postat 04 September 2009 - 10:09 PM

La primul zbor din baterie, cand miscam de servouri se ducea doar un beculet mai jos, nu facea orga de lumini. Decat chinuiala asta, nu mai bine treci pe lipo si un UBEC ?
0

#75 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 04 September 2009 - 10:37 PM

totusi prea mult doar ca sa vezi cat mai ai in baterie pai mai bine investesti 23 de lei si cumperi alt indicator de tensiune cu 10 leduri si acela nu mai indica aiurea nu cred sa pice asa de repede un acumulator . Ce e prot NiMh fata de lipo e ca nu ai control la incarcare plus daca un acumulator din seria de 4 sau 5 bucati e dus apare rezistenta pe circuit si asa cum a spus si dan pica la curent si nu sustine tensiunea pe ramura si asa apare orga de lumini. Eu folosesc acumulatori de 2000GP. Ce e prost la lipo ca investesti prea multi bani in incarcator .
0

#76 Useril este offline   marian_d 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 217
  • Inregistrat: 14-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 05 September 2009 - 08:05 AM

Vezi postarealefmir, la Sep 4 2009, 09:32 PM, a spus:

Nu pot sa testez daca merge volt-spy-ul la altcineva pentru ca nu am la cine...aici la paulesti nu sunt la fel de multi zburatori ca pe Chitila.


Am eu si acumulatori si voltspy si de 4,8V si de 6V.
Suna-ma daca vrei sa le testam: 0743.33.24.25

Aceasta postare a fost editata de marian_d: 05 September 2009 - 08:09 AM

0

#77 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 September 2009 - 08:24 AM

Vezi postareamarian_d, la Sep 5 2009, 09:05 AM, a spus:

Am eu si acumulatori si voltspy si de 4,8V si de 6V.
Suna-ma daca vrei sa le testam: 0743.33.24.25


Asa ! Bravo ! Acum o sa se dezlege misterul !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#78 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 05 September 2009 - 09:15 AM

Vezi postareamarian_d, la Sep 5 2009, 09:05 AM, a spus:

Am eu si acumulatori si voltspy si de 4,8V si de 6V.
Suna-ma daca vrei sa le testam: 0743.33.24.25

Salut!
pai duminica ma duc la Paulesti....poti sa ajungi? o sa vina si Florin(icounter)...in principiu mai pe seara(18-18:30).
Multumesc!

Am o vaga banuiala ca e de la servouri, nu de la acumulator si nici de la volt-spy.
Ma mai gandeam la o posibilitate. Fiind chinezesti, ce s-au gandit ei? ca sa obtina un cuplu mai mare, au micsorat raportul dintre rotile dintate, sa nu mai fie(eu stiu cat) 1:20 ca la Futaba, sa fie 1:10 sau 1:15 si motorasele trag mai greu. Oricum problema o sa dispara, pentru ca servourile chinezesti le am pe Lucky Star. Pentru Mustang o sa am niste Hitec-uri.

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 05 September 2009 - 09:18 AM

0

#79 Useril este offline   marian_d 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 217
  • Inregistrat: 14-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 05 September 2009 - 09:24 AM

Vezi postarealefmir, la Sep 5 2009, 10:15 AM, a spus:

Salut!
pai duminica ma duc la Paulesti....poti sa ajungi? o sa vina si Florin(icounter)...in principiu mai pe seara(18-18:30).
Multumesc!

Am o vaga banuiala ca e de la servouri, nu de la acumulator si nici de la volt-spy.
Ma mai gandeam la o posibilitate. Fiind chinezesti, ce s-au gandit ei? ca sa obtina un cuplu mai mare, au micsorat raportul dintre rotile dintate, sa nu mai fie(eu stiu cat) 1:20 ca la Futaba, sa fie 1:10 sau 1:15 si motorasele trag mai greu. Oricum problema o sa dispara, pentru ca servourile chinezesti le am pe Lucky Star. Pentru Mustang o sa am niste Hitec-uri.


In principiu ne vedem duminica. Oricum pentru teste ne putem intalni oricand, oriunde. Vorbim.
0

#80 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 06 September 2009 - 11:27 AM

Vezi postareamarian_d, la Sep 5 2009, 10:24 AM, a spus:

In principiu ne vedem duminica. Oricum pentru teste ne putem intalni oricand, oriunde. Vorbim.

anulam pe motiv de vreme nasoala...data viitoare :D



Mai am o intrebare cu privire la servo-uri....cum le alegeti?
Producatorul recomanda un JR(NES537), abia acum am vazut, echivalent cu Futaba S3003 sau Hitec HS-311....
Am sa incerc sa fac un calculel despre forta servoului, sa vedem ce-mi da, raportat la suprafata elementului de comanda...
0

#81 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 September 2009 - 11:07 PM

Poti incerca metoda Calin. Aceasta spune ca ele trebuie sa traga greutatea modelului.
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...st&p=264694
Eu am folosit-o si nu a dat gres.
0

#82 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 07 September 2009 - 02:38 PM

Conul pictat...nu vopsitul in sine a fost greu, ci mascatul cu scoci de hartie a fost crima.

capitolul servouri...da, stiu teoria lui calin. pana la urma am ajuns la concluzia ca trebuie sa iei cat de scumpe iti permiti pentru ca e in joc siguranta modelului...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0794.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0793.JPG

0

#83 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 07 September 2009 - 02:59 PM

Foarte frumos ti-a iesit conul chiar ma asteptam sa pictezi conul in genul acesta. In legatura cu servourile , daca pe loc trag greu de carma profundoare sau restu trebuie remediat altfel cat de puternice le vei monta tot vei avea probleme .
Cele mai bune sunt cele care au rotile dintate din alama ma rog din metal.
0

#84 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 September 2009 - 05:29 PM

Sa recapitulam.Pana acum avem un model frumos de la o sursa de incredere.Motorul este perfect(E stupid sa te dai cu un Mustang si sa faci roll-uri sau hovering)Scopul modelului este sa imite in zbor real-ul.Servourile sint perfecte pentru o anvergura de 68".Sa vrei si nu le vei forta la 100% incarcare-suprafetele de control sint totusi mici."Fiara "ta este ,atentie,un model de viteza,cu linii de zbor ample si cu traiectorii foarte bine pregatite.Tren,roti,rezervor,volt spy( e bun insa cere un filtru de intrare de 500 microF/12V),conul superb.Gata prietene!!!! Sfat de om patit: pune centrul de greutate
cu 5-6 mm mai in fata decit ce spune furnizorul si fi pregatit sa-l trimezi la elevatie. Da de veste cand zbori sa te chibitam!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#85 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 08 September 2009 - 08:19 PM

Pana una, alta, a venit motorul, l-am montat pe stand urmand ca maine sa-l pornesc si sa-l reglez...compresia mi se pare buna. cred ca merge pornit la pala....vedem.

A venit si servoul de tren retractabil, maine il instalez si pe el.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0798.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0799.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0800.JPG

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 08 September 2009 - 08:19 PM

0

#86 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 09 September 2009 - 03:40 AM

SALUTAREE!!!!!
am ajuns si eu pe la sfarsit ;)
deci si io am voltspy si tot asa-mi face! am un lipo de 2200 si ubec de 3A ,6V ( la 5 servo s3003 )dar ma tine mulllt incarcat ,parerea mea e sa treci si tu pe lipo :D ti vand powerpeaku meu daca vrei.. ca o sa ai nevoie de lipo....o sa mai vrei sa-ti faci vreo spuma sa te distrzi :D
fain motorul ! bafta!
FLYING IS AN ART
0

#87 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 September 2009 - 05:47 PM

Din experienta mea cu 4T poti verifica functionarea in pozitia din poze.Dupa ce vezi ca merge bine mai fa un reglaj intors-motoarele acestea sunt destul de sensibile la reglarea relantiului.O sa vezi
o usoara modificare de turatie.Se regleaza 1-2 grade jigler relanti in sensul acelor de ceas.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#88 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 18 September 2009 - 10:30 PM

am primit servourile(Hitec HS-322) joi, acum sunt toate montate! maine pun poze. vestea buna este ca nu a trebuit sa dau trim din statie! in schimb la eleroane ca sa respect cursele(1,2cm jos, 1,46cm sus) a trebuit sa umblu la end point adjustment...

Motorului inca nu i-am dat de cap, trebuie sa-l mai pun pe stand si sa incerc sa-l mai pornesc.

Am intampinat o problema, vroiam sa pun batiul pe avion si nu am date gauri in firewall, in manual ma asteptam sa zica exact unde trebuiesc date, dar surpriza!!! scria ca sunt pre-drilled din fabrica... prin urmare o sa dau un mail la will hobby sa vad ce au de spus, sa-mi dea o masuratoare, ceva...

Intrebare...rezervorul trebuie sa aiba ceva in spate ca sa-l tina impins, gen o bucata de placaj, nu? ei zic doar imobilizat cu burete...si parca nu sta prea bine...
0

#89 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 September 2009 - 06:59 PM

Lasa-i naibii de chinezi ! Sunt isteti dar mai dau si "kixuri".Dupa cum stiu eu modelul ,trebuie sa faci urmatoarea trasare a axei verticale de montaj pe firewall.1.Cu un echer masoara inclinarea in plan
orizontal a panoului.Probabil vei citi pe raportor 2-3 grade (inclinatie spre sensul de rotatie-stanga privit din fata) 2.Empiric ,la latimea panoului tau(probabil 160-180 mm.traseaza o axa de montaj la dublu deci 4-6 mm dreapta fata de axa de simetrie a panoului.Numim aceasta axa "verticala de incredere".3.Aseaza batiul centrat pe aceasta axa.Fixeaza-l provizoriu cu ceva(menghina de mana).4.Aseaza modelul pe o suprafata plana si intinde un fir de la directie pana la capatul axului motorului.Trebuie ca varful axului motorului sa fie pe centrul axei longitudinale a fuselajului.CUMPARA-TI UN ALINIATOR CU LASER ! costa 30 lei la supertechniker.Este o scula simpla deosebit de utila la aliniere.(buna si cand pui singur gresia si faianta in baie).Daca modelul are aripa cu diedru mai mare de 2 grade pe fiecare aripa redu distanta intre axe cu 1 -1,5 mm(nu e absolut nevoie).Traseaza pozitia gaurilor si cred ca e bine.STOP! In plan vertical trasezi astfel ca
axul motorului sa pice pe axa fuselajului si estetic pe centrul gaurii capotei motorului.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#90 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 22 September 2009 - 10:20 PM

problema e urmatoare...nu stiu cum sa-l aliniez vertical, orizontal am inteles...

in poza am tras axele, cea orizontala dupa capota, eu cred ca nu e ok(cum pot s-o determin altfel???)...si cea verticala am tras-o exact la jumatatea firewall-ului(gaura de rezervor e foarte stramba, are ceva daca o las asa?rezervorul sta bine...)

In weekendul trecut am mai incercat sa pornesc motorul buclucas...am reusit, acoperind admisia de aer cu un betisor de inghetata, am reusit sa setez aerul la relanti, dar cand sa dau incet spre maxim s-a oprit...cred ca era needle-valve-ul putin aiurea(era la 2,5ture, in manual zice 2-2,5).
nu am mai reusit sa-l mai pornesc o data sa vad ce are, pentru ca am stricat conul, mai exact, l-am ars cu demarorul pana l-am gaurit.
Acum am cumparat un con de aluminiu de 70mm(multumesc shogi)...dar trebuie sa mai pilesc la lateralele lui, unde intra elicea.
weekendul urmator il pornesc din nou! a scos un fum de speriat, cred ca avea calamina. fostul proprietar zisese ca nu l-am mai pornit din martie, anul asta.

cateva poze...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0822.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0821.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0820.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0819.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0818.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0815.JPG

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 22 September 2009 - 10:24 PM

0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro