- Unele zone incleiate prost
- Motor box-ul se desface din lipituri de la vibratii, a necesitat incarcare cu epoxy de 4 ore + coltare de balsa (are coltare doar pe panoul de foc...)
- Platoul servo profundor incredibil de firav (practic placaj de aviatie de 1)... se descleiaza dupa un timp din cauza lipiturii proaste. Daca insistati sa nu-l piliti pentru a intra un servo standard se va rupe
- Platoul trenului de aterizare relativ fragil. 2 straturi de fibra de sticla de 25gdmp + suruburi de nailon a rezolvat problema.
- Trenul va intepa aripa in caz de rupere si daca nu sunt carenajele puse.
- Trenul inutil de rigid si greu
- Semiprofundoarele sunt prinse intre ele cu un tub de carbon de 3 cu carne de 1 (stock). O porcarie, acel tub este flexibil la torsiuni si semiprofundorul nesustinut nu va avea aceeasi cursa ca cel sustinut.
- Echia de profundor NU este cea din kit. Nu faceti prostia sa o montati inainte de a verifica toate componentele. Mai este o punguta cu echii noi care e doar aruncata prin cutie, nu apare nici in manual si nici in punga de hardware.
- Spatiul intre profundor si stabilizator trebuie sa fie mai mult de 1mm pentru a obtine cursa maxima. Si neaparat trebuie acoperit acel gap
- La fel si la eleroane
- Cu echiile hitec standard nu obtineti cursele maxime si deci apar probleme in 3D (nu iese prea usor din torque, nu face wall, etc)
In rest e un model reusit, eu il voi face benzinar, cu:
- MVVS EVO2 26cc cu ICU-L (ready for lipo),
- pe profundor si directie servouri Hitec HS 5985MG,
- eleroane Hitec HS 7945HB
- acceleratie Hitec HS 5245MG
- powerbox duralite 10A cu Lipo 2s 1300mAh pe receptie
- Lipo 2s 1000mAh pe ignition + switch digital ultra light.
Tinand cont de faptul ca trebuie ~50g de plumb pe coada, voi pune 2 servouri pe profundor.
Aceasta postare a fost editata de Calin: 04 August 2009 - 03:03 AM