Modelism - RHC Forum: QQ Yak 54 69" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

QQ Yak 54 69"

#1 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 August 2009 - 03:02 AM

Comanda e pe rol dar nu mai am rabdare. Am sa incep cu defectele acestui model:

- Unele zone incleiate prost
- Motor box-ul se desface din lipituri de la vibratii, a necesitat incarcare cu epoxy de 4 ore + coltare de balsa (are coltare doar pe panoul de foc...)
- Platoul servo profundor incredibil de firav (practic placaj de aviatie de 1)... se descleiaza dupa un timp din cauza lipiturii proaste. Daca insistati sa nu-l piliti pentru a intra un servo standard se va rupe
- Platoul trenului de aterizare relativ fragil. 2 straturi de fibra de sticla de 25gdmp + suruburi de nailon a rezolvat problema.
- Trenul va intepa aripa in caz de rupere si daca nu sunt carenajele puse.
- Trenul inutil de rigid si greu
- Semiprofundoarele sunt prinse intre ele cu un tub de carbon de 3 cu carne de 1 (stock). O porcarie, acel tub este flexibil la torsiuni si semiprofundorul nesustinut nu va avea aceeasi cursa ca cel sustinut.
- Echia de profundor NU este cea din kit. Nu faceti prostia sa o montati inainte de a verifica toate componentele. Mai este o punguta cu echii noi care e doar aruncata prin cutie, nu apare nici in manual si nici in punga de hardware.
- Spatiul intre profundor si stabilizator trebuie sa fie mai mult de 1mm pentru a obtine cursa maxima. Si neaparat trebuie acoperit acel gap
- La fel si la eleroane
- Cu echiile hitec standard nu obtineti cursele maxime si deci apar probleme in 3D (nu iese prea usor din torque, nu face wall, etc)


In rest e un model reusit, eu il voi face benzinar, cu:
- MVVS EVO2 26cc cu ICU-L (ready for lipo),
- pe profundor si directie servouri Hitec HS 5985MG,
- eleroane Hitec HS 7945HB
- acceleratie Hitec HS 5245MG
- powerbox duralite 10A cu Lipo 2s 1300mAh pe receptie
- Lipo 2s 1000mAh pe ignition + switch digital ultra light.

Tinand cont de faptul ca trebuie ~50g de plumb pe coada, voi pune 2 servouri pe profundor.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 04 August 2009 - 03:03 AM



0

#2 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 August 2009 - 09:03 AM

am decis sa fac cateva modificari pentru a scapa de greutatea excesiva din bot. Voi inlocui mountul clasic de 120g cu unul radial de la mvvs si astfel scap de ~70g. Acuma imi bat capul daca merita sau nu sa tai jos urechile de prindere standard... presupun ca si alea au cateva zeci de grame bune...

Fisiere atasate




0

#3 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 August 2009 - 12:15 PM

Bun deci la prima vedere castig asa:
- la batiu: 130g (inclus 30g scoase din coada)
- la tren: 80g
- la rezervor: 80g

deci un total de 290g pana acum... deci daca kitul vine la fel de usor ca precedentul, pot zice ca teoretic ar iesi in 3500g!

Aceasta postare a fost editata de Calin: 04 August 2009 - 12:15 PM



0

#4 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 04 August 2009 - 02:13 PM

L-am terminat si eu cu benzina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif finally.

a iesit in 4020 g cu doua servouri pe deriva.

Avionul are asa:

6 x Hitec 7965MG
1 x Lipo 1300mAh aprindere
1 x Lipo 1600mAh receptie
motor GF26i de aproximativ 1150g cu tot cu tot cu sistem de montare si aprindere(deci cred ca e cam la fel ca mvvs).
ubec-ul de receptie e un HiModel de 8A, foarte bun, nu am avut probleme cu el pana acum.

daca dau conul jos si schimb elicea APC probabil ca o sa aiba ~3980. O sa vad cand vine elicea.

Cand am pus al doilea servo s-a ingreunat cam cu 90g, 62g are servoul gol, plus tija comanda, brat, echie, prelungitor de 50cm si nu in ultimul rand ce am incarcat ca sa distantez servourile pe profundor, un CHIN!

Ca sa zic asa, ca plusuri:
-constructie super light, a iesit in 4kg cu benzina, deci sunt foarte multumit.
-teava carbon
-tren de fibra

Minusuri:
-m-am chinuit cu profundorul sa-l centrez mult, nu intra fest in fuselaj, o mizerie.
-am lipit ca si Calin motor bocs-ul, precum si cate un pic de superglue sau epoxy pe la imbinari.
-capota, vai, numai in linie cu fuselajul nu venea, si am rabdare de fel, a iesit pana la urma dupa cateva ore.
-a, aripile, numai lipite de fuselaj nu vin.
-deriva e stramba, nu rau, dar vizibil.

Mie imi iesise tapan bine profundorul cu acel joint, surpinzator de bine, dar nu puteam centra modelul si am preferat clar sa pun un servo decat sa pun plumb.

poze pun diseara.

Ramane sa-l vad cum zboara, ca nu am apucat :(.

Final? clar merita, desi un pic cam scump pt ce kit e, faptul ca iese usor e cel mai important.

Aceasta postare a fost editata de typer: 04 August 2009 - 02:19 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#5 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 August 2009 - 02:21 PM

intre timp eu am desfacut motorul sa-l trimit in service... MVVS are un departament de service foarte bun si cu ocazia asta ii voi face upgrade si la MVVS 26cc IFS "face lift" care cica are imbunatatita admisia pentru o mai buna performanta la accelerari mid range...
Fisier atasat  HPIM0774__Large_.JPG (112.75K)
Number of downloads: 1457

@Typer ma intereseaza in mod deosebit cum au intrat cele 2 servouri in coada... pune poze te rog.

Felicitari pentru achizitie! Va zbura demential :(
Calin


0

#6 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 04 August 2009 - 02:27 PM

Eu am mers pe 1300 cu 1600 la Lipo desi am fost tentat sa merg ca si tine pe 1000 cu 1300, dar parca prea la limita...

Am schimbat balamalele cu unele pin tot foarte usoare, precum si rezervorul, unde am pus unul de 300ml pe un suport de balsa homemade cam de 8-10g :(.
Caline, aici nu inteleg eu, cum scoti 80 de grame din rezervor cand el are 75 sau ceva de genul http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif?

Mersi la fel :(.

pun poze diseara, negresit.

Aceasta postare a fost editata de typer: 04 August 2009 - 02:32 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#7 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 August 2009 - 02:32 PM

schimb din rezervor de 180ml in unul de 100ml :) in principiu dupa un zbor de 10 min vin la aterizare cu 25% din rezervor... vreau sa scad timpul maxim de zbor la 8 min si atunci pot pune rezervor mai mic.

Cu 1300 mAh am autonomie unsafe ~8 zboruri de 10 min, foarte energice dar de obicei dupa 4 zboruri fac un plin... in medie incarca 500mAh pe receptie si 400 mah pe ignition.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 04 August 2009 - 02:33 PM



0

#8 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 04 August 2009 - 02:35 PM

100 zici ... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

atunci nici eu nu-i fac plinu, pun doar 100ml :)

Aceasta postare a fost editata de typer: 04 August 2009 - 02:36 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#9 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 04 August 2009 - 02:51 PM

Inteleg goana dupa o greutate cat mai mica... dar nu exagerezi putin cu 100ml pt 26cc ?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#10 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 04 August 2009 - 02:55 PM

Vezi postareaAbburo, la Aug 4 2009, 03:51 PM, a spus:

Inteleg goana dupa o greutate cat mai mica... dar nu exagerezi putin cu 100ml pt 26cc ?


Eu merg pe 300, nu te lua de mine :). Eu doar nu fac plinu ca nu am bani de benzina.
In fine, din ce inteleg eu, Calin vrea sa zboare maxim 7-8 minute si considera ca va consuma cam 75ml. Asa o fi, nu am facut test.

Aceasta postare a fost editata de typer: 04 August 2009 - 02:55 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 August 2009 - 03:56 PM

Am citit si acum si cu alte ocazii dorinta lui Calin de usurare a unui model
la maximum !
Ce am inteles eu pana acum este faptul ca daca un model are incarcatura alara mare
atunci el va fi un model mai rapid, va necesita o aterizare cu mai multa viteza etc.

Intrebarea mea ( pentru a pricepe mai bine ) este :

Daca un model bun, cu veleitati de 3D care are sa spunem 4100 grame ( sau 8300 ) si a iesit chiar
mai usor cu 50 - 100 grame decat spune producatorul si zboara foarte bine 3D ( in mana unui pilot priceput )
ce poate sa faca in plus acelasi model la acelasi pilot daca il usuram la sa spunem 3800 grame ( sau 8000 ) ?

Exista un anumit tip de manevre pe care le ar putea face mai bine sau pe care nu le ar putea face deloc ?

Excludem situatia unei machete cu peste 130 grame incarcatura alara !

De ce intreb toate astea :

Am asistat cateva zile la antrenamente si trimari de modele F3A la care este importanta greutatea dar la care a fost in final nevoie
sa se adauge in coada peste 290 grame plumb fiind imposibil sa umblii in alta parte ( plumbul a fost bine ascuns in directie ca sa nu se vada
inestetic ).

In final zburau mai bine ca atunci cand erau mai usoare ! si aterizau la fel de bine !

Nu luati in nume de rau intrebarile !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 August 2009 - 04:30 PM

Vezi postareaAbburo, la Aug 4 2009, 03:51 PM, a spus:

Inteleg goana dupa o greutate cat mai mica... dar nu exagerezi putin cu 100ml pt 26cc ?



dupa cum spuneam, cu 180ml vin la aterizare cu un sfert de rezervor dupa 10 minute de zbor agresiv.
Scad 25% din timpul de zbor si deci o sa am un consum de fix 100ml. De obicei timerul meu incepe de la 2 minute, deci efectiv 6 minute de zbor si ultimele 2 minute rezervate aterizarii.

@REAL_DESIGN, in principiu cu cat un model e mai usor, cu atat va zbura mai incet si stabil in manevre. Daca in mana unuia care stie un model optim ca greutate face frumos manevrele, e doar pentru ca are mana. Un model USOR face 3D si in mana unui mediu/avansat si face minuni in mana unui avansat... in principiu poti sa-l supui la G-uri mai mari, manevre mai indraznete (waterfall pe loc aproape, vrie in cutit fara picaj prea abrupt, harrier cu foarte putina compensare, vrie plata plata cu scos mai jos, etc etc etc).


0

#13 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 August 2009 - 04:35 PM

uite chiar daca suntem offtopic, comparatia dintre 2 modele, unul de 8.4kg si unu de 6kg (acelasi airframe, materiale compozite diferite)

Desi constructorul a zis ca are 7.4kg, intr-un final a recunoscut ca defapt e 6.4 pentru ca eram contrariat de ce la mine nu zboara asa...

cel de "7.4kg" umflat de dorul vanzarii, adica 6.4kg real...


si ce mi-a iesit mie (atunci nici nu prea stiam eu ce-i ala 3D, dar incercam)...


Ca o nota... nu e regula generala, dar nu vi-ati pus niciodata intrebarea de ce nici un film de prezentare nu e filmat cap coada ce mai mult din montaje? Simplu, acele avioane sunt strict de prezentare si au STRICT packurile/rezervoarele/electronica pentru 2 minute de zbor... extrem de placut si atractiv...

Aceasta postare a fost editata de Calin: 04 August 2009 - 04:39 PM



0

#14 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 04 August 2009 - 11:10 PM

si pozele...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#15 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 04 August 2009 - 11:14 PM

...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#16 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 04 August 2009 - 11:16 PM

...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#17 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 August 2009 - 11:25 PM

daca-mi permiti, am cateva remarci:
- rezervorul e prea in fata... nu e pe CG... cg-ul e pe si in spatele lonjeronului (un rezervor mai mic intra perfect acolo)
- lipo de ignition (cel rosu) e si el prea in fata... eu am facut un cablu torsadat si ecranat cu staniol + banda izolatoare si le-am pus pe ambele in spate
- as sugera sa tai de pe acuma teava tobei care oricum va fi prima victima la o aterizare nefericita
- pune nailon M5 pe tren sa limitezi paguba doar la acele suruburi nu si la platou

In rest arata foarte bine! Felicitari :blink:

Intrebari:
- pentru 2 servouri ai mutat si pozitia echiilor pe semiprofundoare? Asa mi s-a parut in una din poze... ai avut suficienta carne pt a face asta?


0

#18 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 04 August 2009 - 11:43 PM

Vezi postareaCalin, la Aug 5 2009, 12:25 AM, a spus:

daca-mi permiti, am cateva remarci:
- rezervorul e prea in fata... nu e pe CG... cg-ul e pe si in spatele lonjeronului (un rezervor mai mic intra perfect acolo)
- lipo de ignition (cel rosu) e si el prea in fata... eu am facut un cablu torsadat si ecranat cu staniol + banda izolatoare si le-am pus pe ambele in spate
- as sugera sa tai de pe acuma teava tobei care oricum va fi prima victima la o aterizare nefericita
- pune nailon M5 pe tren sa limitezi paguba doar la acele suruburi nu si la platou

In rest arata foarte bine! Felicitari :blink:

Intrebari:
- pentru 2 servouri ai mutat si pozitia echiilor pe semiprofundoare? Asa mi s-a parut in una din poze... ai avut suficienta carne pt a face asta?


Normal ca-ti permit http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif.

Cu rezervorul nu ma prea agit ca nu am avut probleme pana acum cu el la nici un model, nu tin sa fiu mai catolic decat Papa. Sincer prefer sa il las asa. Singurul motiv ar fi ca 150g de combustibil la 10cm de CG nu prea conteaza http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif, nu?
Mi s-a centrat modelul perfect asa, deci ... lipo de ignition ... iarasi mi-e indiferent, cat mai departe de receptor, cu atat mai bine, daca observi la fel ubecu' de receptor e departe de acesta.
La teava de la toba, exact la asta ma gandeam si eu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif. O sa fie taiata http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

La servo profundor, ai vazut bine..., unde se termina carnea urmeaza un spatiu de 2 mm dupa care nervura, acolo a intrat bratul cel mai indepartat al echiei, deci la fix, dar din intamplare :huh:.
Celalalt brat este la o distanta de 7mm catre fuselaj direct in "carne". Am fost generos in epoxy desi poate nu era cazul, da' nu pui decat 3 grame maxim, asa ca merge...

Nu pun suruburi de plastic la modelul asta. Trenul e bun, foarte bun(parerea mea), dar prinderea in trei suruburi lasa muuuuult de dorit. Daca as da la o aterizare un pic mai tare(deci nu o tranta, ci doar un bont mai serios) plasticul nu ar tine si as face damage la avion. Daca aveam jambe separate stg/dr cu cate 3 suruburi fiecare era altceva, asa ca prefer metal.

Mersi frumos.

Aceasta postare a fost editata de typer: 04 August 2009 - 11:50 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#19 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 04 August 2009 - 11:47 PM

nu plastic, nailon... iti spun pe incercate ca 3xM5 nailon armat (dubro - ca la aripa) mi-a tinut perfect si la aterizari cu bonturi + pista denivelata... Chestia e ca platoul ala fiind asa fragil se va rupe el si mai mult de lucru o sa ai apoi http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif Tot pe incercate http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif


0

#20 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 04 August 2009 - 11:57 PM

Astazi am inceput reparatiile la Yak-ul lui Calin. Acestea au fost pagubele:
Cele mai mari avarii sunt la aripa dreapta si batiu. Trenul trebuie schimbat.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Acitam1: 05 August 2009 - 12:00 AM

0

#21 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 04 August 2009 - 11:58 PM

esti insistent http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ceea ce nu e rau http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif. Am intatrit platforma cu coltare de balsa dens(ca e lemn http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ) de 1cm fata spate, plus coltare de placaj de 2mm 5 straturi, si din experienta o sa tina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif.
Am mers pe varianta intarit platforma, deh. Daca pica altul nou, mi-ajunge cat am reparat anul asta :blink:.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#22 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 05 August 2009 - 12:02 AM

pune o poza cu aripa de sus te rog(ai pus... am vazut, eventual una fara solar film).
vei face alt motor box?

Intrebare:

Baghetele de carbon(daca vad eu bine) de pe motor box au fost puse ca sa reduca vibratiile?

Aceasta postare a fost editata de typer: 05 August 2009 - 12:07 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#23 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 05 August 2009 - 12:06 AM

Am inceput reparatiile la aripa dreapta. Folia s-a desprins destul de usor de pe balsa. Aripa lucrata foarte frumos. Lonjeron principal din balsa tare de 4mm. Reparatia a ingreunat aripa cu 19g.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Acitam1: 05 August 2009 - 12:07 AM

0

#24 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 05 August 2009 - 12:08 AM

Sper sa nu se supere mama prea tare ca am inprumutat calcatorul ei http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Acitam1: 05 August 2009 - 12:13 AM

0

#25 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 05 August 2009 - 12:11 AM

Vezi postareatyper, la Aug 5 2009, 12:02 AM, a spus:

pune o poza cu aripa de sus te rog(ai pus... am vazut, eventual una fara solar film).
vei face alt motor box?

Intrebare:

Baghetele de carbon(daca vad eu bine) de pe motor box au fost puse ca sa reduca vibratiile?



In proportie de 80% voi reface motor box-ul. Baghetele de carbon au fost puse pentru a reduce torsionarea motor box-ului.
0

#26 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 August 2009 - 12:12 AM

Vezi postareatyper, la Aug 5 2009, 01:02 AM, a spus:

Baghetele de carbon(daca vad eu bine) de pe motor box au fost puse ca sa reduca vibratiile?


nu, din cauza vibratiilor lemnul a obosit si intreaga structura se torsiona la accelerari. X-ul din tije de carbon de 6 taiate in 2 a rigidizat structura. Tot acolo am pus si coltarele de balsa si laminat cu un strat de rasina pentru a evita obosirea lemnului.


0

#27 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 05 August 2009 - 12:12 AM

Bravo, arata super, spor la reparat! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#28 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 05 August 2009 - 12:13 AM

Vezi postareaCalin, la Aug 5 2009, 01:12 AM, a spus:

nu, din cauza vibratiilor lemnul a obosit si intreaga structura se torsiona la accelerari. X-ul din tije de carbon de 6 taiate in 2 a rigidizat structura. Tot acolo am pus si coltarele de balsa si laminat cu un strat de rasina pentru a evita obosirea lemnului.


Ma gandeam eu, eu l-am intarit deja dinainte, ca am vazut ca e varza...cred/sper sa tina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#29 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 05 August 2009 - 12:15 AM

Vezi postareatyper, la Aug 5 2009, 12:12 AM, a spus:

Bravo, arata super, spor la reparat! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif


mersi http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
0

#30 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 August 2009 - 12:41 AM

intre timp am comandat trenul, axe usoare si roti kavan usoare, foarte convenient de la noi din tarisoara...

Deschidere: 355 mm
Latime fuselaj: 150 mm
Latime: 25 mm (sus) si 16 mm (jos)
Inaltime: 175 mm
Grosime: 3.5 mm
Masa: 103 grame (perechea)

Va fi putin modificat deoarece e mai lat ca fuselajul. Sper totusi sa scot un 50-60g din diferenta dintre cele 2 trenuri...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  FUTO8.jpg (28.08K)
    Number of downloads: 111

Aceasta postare a fost editata de Calin: 05 August 2009 - 12:43 AM



0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro