Modelism - RHC Forum: Parasuta de recuperare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Parasuta de recuperare dupa un zbor F.P.V.

#1 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

  Postat 29 June 2009 - 08:18 AM

Va supun atentiei o metoda ingenioasa de recuperare a modelului dupa un zbor fpv - parasuta de recuperare. Astfel nu mai depindem de un teren de aterizare , iar modelul poate fi recuperat in conditii bune, fara riscuri.Am gasit pe net cate ceva , dar nu am experienta in constructia parasutelor.Ca dimensionare - pentru un model de 1500 g , diametrul parasutei 1.4-1.5 m. Fac apel la cei cu experienta in domeniu sau cei care pot furniza orice informatii in acest sens.

http://www.youtube.c...h?v=2GXW9mUg_Sc
http://www.youtube.com/watch?v=xWgZRGOeJuU...feature=related
http://www.youtube.c...h?v=9aj9WPH10DM
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 June 2009 - 08:40 AM

Care ar fi situatiile in care ar fi oportuna deschiderea parasutei ?
Eu pana acum am crashuit numai din angajari datorita vitezei insuficiente, si atunci la altitudini cand parasuta deja nu mai ajuta deloc.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   evrikus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 184
  • Inregistrat: 28-January 07

Postat 29 June 2009 - 08:41 AM

Si la o parasuta depinzi de un teren de aterizare. Asta daca faci o parasuta rotunda. Locul de aterizare va depinde de directia si intensitatea vantului cat si de inaltimea la care deschizi parasuta, deci foarte probabil sa nu ajunga in locul in care vrei tu ci in vreun copac sau cladire. Probabil te-ai gandit sa o deschizi cat mai jos ca sa nu ai o abatere mare dar in acest caz va trebui sa deschizi la o inaltime suficienta cat sa aibe timp pana la aterizare sa reduca balansul creat la deschidere. O aterizare in balans e suficient de dura cat sa produca stricaciuni aeromodelului sau sistemului FPV.
Daca vrei vb in particular si te pot ajuta cu asa ceva. Am lucrat in domeniu si mai cunosc cate ceva.
Paratroopers never died..they go to hell to regroup and strike again...
0

#4 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 29 June 2009 - 01:04 PM

Vezi postarearenatoa, la Jun 29 2009, 08:40 AM, a spus:

Care ar fi situatiile in care ar fi oportuna deschiderea parasutei ?
Eu pana acum am crashuit numai din angajari datorita vitezei insuficiente, si atunci la altitudini cand parasuta deja nu mai ajuta deloc.


Vantul redus si lipsa terenului de aterizare. Pentru decolare , daca ai un motor suficient de puternic nu ar fi o problema.
Deschiderea parasutei s-ar putea face la joasa inaltime, deci va trebui putin supradimensionata.
0

#5 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 29 June 2009 - 01:17 PM

Vezi postareaevrikus, la Jun 29 2009, 08:41 AM, a spus:

Si la o parasuta depinzi de un teren de aterizare. Asta daca faci o parasuta rotunda. Locul de aterizare va depinde de directia si intensitatea vantului cat si de inaltimea la care deschizi parasuta, deci foarte probabil sa nu ajunga in locul in care vrei tu ci in vreun copac sau cladire. Probabil te-ai gandit sa o deschizi cat mai jos ca sa nu ai o abatere mare dar in acest caz va trebui sa deschizi la o inaltime suficienta cat sa aibe timp pana la aterizare sa reduca balansul creat la deschidere. O aterizare in balans e suficient de dura cat sa produca stricaciuni aeromodelului sau sistemului FPV.
Daca vrei vb in particular si te pot ajuta cu asa ceva. Am lucrat in domeniu si mai cunosc cate ceva.



Cred ca parasuta trebuie putin supradimensionata pentru a putea sa o deschid cat mai jos.M-am gandit la una rotunda, cred ca e mai putin dificila constructia ei. Modul de prindere pe aeromodel - cred ca teoretic ar fi 2 variante:
1 se poate prinde in CG dar atunci ar fi putin mai dificil deoarece modelul e pusher si ar fi neplacut sa ajunga la elice
2 in coada (aterizarea sa se faca in bot) - daca modelul ar avea eleroane mixate pe 2 canale (dar nu are deocamdata) si folosind motorul cred ca s-ar mai putea putin dirija spre locul de aterizare. http://www.youtube.c...KMV0KJCLVQ&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=F-Zz1l7MJR4...feature=related

Nu elimin nici varianta cu parasuta dreptunghiulara , trebuie vazute avantajele si dezavantajele

Aceasta postare a fost editata de marcelmarius9: 29 June 2009 - 01:26 PM

0

#6 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 29 June 2009 - 01:42 PM

am incercat si eu cu o cessna 182 si o parasuta cam de 70cm :( dar trebuie sa o folosesti doar in situatie de urgenta (interferente puternice/ruperea unei componente necesara zborului/pierderea semnalului radio etc) doar cand nu mai poti face nimic pt a ateriza avionul in siguranta...ca oricum aterizarea e destul de bolovanoasa sauu daca va ataca o pasare http://www.youtube.c...h?v=GNcIneYDbiI :( in rest...nu prea ajuta
FLYING IS AN ART
0

#7 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 29 June 2009 - 01:42 PM

:( :( :(

frate de ce iti trebuie parasuta ??? nu poti sa asterizezi pe burta??? ce daca nu are tren? parasuta se folosteste numai la fail save numai in cazul in care a iesit avionu din raza sau se intampla ceva cu transmisia....


mi se pare greutate in plus pe avion si complet inutila !
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#8 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 June 2009 - 01:51 PM

Vezi postareaflorin100%, la Jun 29 2009, 02:42 PM, a spus:

...ce daca nu are tren? ...


teren, nu tren
... cu picioarele pe pamant ...
0

#9 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 29 June 2009 - 01:52 PM

Vezi postareaflorin100%, la Jun 29 2009, 01:42 PM, a spus:

:( :( :(

frate de ce iti trebuie parasuta ??? nu poti sa asterizezi pe burta??? ce daca nu are tren? parasuta se folosteste numai la fail save numai in cazul in care a iesit avionu din raza sau se intampla ceva cu transmisia....


mi se pare greutate in plus pe avion si complet inutila !


La un avion de 1700 g , lipsa terenului de aterizare poate fi un impediment avand in vedere viteza mare de aterizare , mai ales daca vrei sa faci F.P.V. oriunde. Greutatea in plus - este neglijabila (50-100 g) daca parasuta e facuta din materiale de calitate.
0

#10 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 29 June 2009 - 01:53 PM

nu ai teren il prinzi in mana :( ...da chiar asa cum adica sa nu ai teren? ce zbori dupa varfu muntelui?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#11 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 29 June 2009 - 01:57 PM

Vezi postareaflorin100%, la Jun 29 2009, 01:53 PM, a spus:

nu ai teren il prinzi in mana :( ...da chiar asa cum adica sa nu ai teren? ce zbori dupa varfu muntelui?


La 7-800 g se poate prinde in mana dar la 1.7 kg ( EG+RVOSD+copilot+LiPo 2500+LiPo 800+Aiptek) eu nu ma bag in fata lui. Poate aia mai curajosi. Daca vrei sa faci FPV la munte e mai greu sa gasesti teren de aterizare.

Aceasta postare a fost editata de marcelmarius9: 29 June 2009 - 02:00 PM

0

#12 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2009 - 02:30 PM

parasuta nu ajuta. ideea e buna, dar pusa in practica....chiar nu ajuta.
sa zicem ca ai interferente. deschizi parasuta. motoru credeti ca o sa stea pe loc? la interferente o iau razna toate comenzile. cand deschizi parasuta ceva trebuie sa taie alimentarea sistemelor de zbor. inca o complicatie in circuit.

cel mai sigur este prinderea in mana. dar nu de pilot. mai ai pe cineva cu tine. vi frumos pe panta te aterizare, pui frane etc. planoarele se prind de dedesubt, de sub aripi, si de coada. de oriunde pana la urma. trebuie doar un pic de dexteritate din partea celor care particica si desigur mult antrenament. eu pot prinde easy starul , arcusul in mana. easy starul il prind exact de bot. arcusul de sub aripi. e mai nasol cand bate vantul ca trebuie sa ai manile pe comenzi in permanenta. de asta am zis ca e mult mai buna o echipa de 2.
dar parasuta in orice caz nu. sau cel putin asta e pererea mea...
si cularisul merge prins in mana care e ditamai magadoaia de 2.6m parca
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#13 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 29 June 2009 - 03:26 PM

asa am facut io si a funtionat perfect :(

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.JPG

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 29 June 2009 - 03:27 PM

FLYING IS AN ART
0

#14 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2009 - 05:29 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jun 29 2009, 03:26 PM, a spus:

asa am facut io si a funtionat perfect :(


Ar fi utila pentru cineva care s-ar apuca sa faca FPV ( LR ) cu termic sau electric greu . In caz de pierdere semnal RC mai mult de 10s, failsafe-ul sa fie motor cutoff apoi parasuta , iar daca pierzi video te ocupi personal de ea . Scopul final - sa dormi mai linistit in noaptea de dupa incident, poate chiar sa-l recuperezi daca pui acolo un 300E recompensa .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#15 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 29 June 2009 - 06:43 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jun 29 2009, 01:42 PM, a spus:

am incercat si eu cu o cessna 182 si o parasuta cam de 70cm :) dar trebuie sa o folosesti doar in situatie de urgenta (interferente puternice/ruperea unei componente necesara zborului/pierderea semnalului radio etc) doar cand nu mai poti face nimic pt a ateriza avionul in siguranta...ca oricum aterizarea e destul de bolovanoasa sauu daca va ataca o pasare http://www.youtube.c...h?v=GNcIneYDbiI :) in rest...nu prea ajuta



Ce greutate avea cessna 182 ? La peste 2.5 kg (cat am gasit pe net) este insuficienta o parasuta de 70 cm. Era facuta special pentru asa ceva ? Ai vre-un link unde putem afla mai multe despre ea ?
0

#16 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 29 June 2009 - 10:47 PM

Eu de cele mai multe ori folosesc parasuta asta
.
Fiul meu are alte preferinte
Fotografie Aeriana
0

#17 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 29 June 2009 - 10:50 PM

Eu de cele mai multe ori folosesc parasuta asta
.
Fiul meu are alte preferinte

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: tite.jpg

Fotografie Aeriana
0

#18 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 29 June 2009 - 10:52 PM

Vezi postareaLaur73, la Jun 29 2009, 10:50 PM, a spus:

Eu de cele mai multe ori folosesc parasuta asta
.
Fiul meu are alte preferinte


E simplu daca ai spatiu iar modelu e usor. Apropo cat are modelu ?
0

#19 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 29 June 2009 - 11:19 PM

Cred ca 90-60-90 (glumesc ) 1200g cu camera hd si osd + restul
Fotografie Aeriana
0

#20 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 30 June 2009 - 05:55 PM

este cessna 182 de la art-tech ,1m anvergura ,600g ( i-am pus brushless ). Parasuta am facut-o dintr-un celofan foarte subtire de la metro/kaufland/selgros..care se foloseste la acoperit mobila si alte chetii de prin casa in timpul renovarilor. prima parasuta avea 1.5 m dar incapea cu greu in compartiment si ateriza foarte departe. Cu aia de 70 era perfect :wub:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: amd__80_.jpg
  • Imagine atasata: amd__75_.jpg
  • Imagine atasata: avion__14_.JPG

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 30 June 2009 - 05:55 PM

FLYING IS AN ART
0

#21 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 30 June 2009 - 09:57 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jun 30 2009, 05:55 PM, a spus:

este cessna 182 de la art-tech ,1m anvergura ,600g ( i-am pus brushless ). Parasuta am facut-o dintr-un celofan foarte subtire de la metro/kaufland/selgros..care se foloseste la acoperit mobila si alte chetii de prin casa in timpul renovarilor. prima parasuta avea 1.5 m dar incapea cu greu in compartiment si ateriza foarte departe. Cu aia de 70 era perfect http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

Frumoase fotografii. Spune-mi te rog parasutele erau rotunde sau patrate ? Erau prinse in CG sau de coada modelului ? Aterizarile cu cea de 70 s-au facut fara pagube ?
0

#22 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 30 June 2009 - 10:17 PM

Vezi postareamarcelmarius9, la Jun 30 2009, 10:57 PM, a spus:

Frumoase fotografii. Spune-mi te rog parasutele erau rotunde sau patrate ? Erau prinse in CG sau de coada modelului ? Aterizarile cu cea de 70 s-au facut fara pagube ?

parasutele erau rotunde :lol: si daca o prinzi de CG aterizeaza mai bine ,chiar pe roti..dar in cazul asta trebuie sa o pui in exterior. Eu am pus-o exact pe burta dupa trenul de aterizare din spate ( am facut o trapa )....aterizarea e destul de dura...dar in iarba mai mare de 20cm nu are nimic, in schimb pe asfalt sau pamant fara iarba se poate strica capota....trenul de aterizare..un ampenaj dar nu mai mult deci ti salveaza avionul in orice conditie cu daune minime...oricum o folosesti doar in caz de urgenta :)
Daca vrei sa faci asta ca distractie e bine sa pui o parasuta mai mare sau chiar 2, dar e mai greu :)
La RR am avut un incident cu cessna : am legat un ursuletz cu parasuta de 20-25cm si urma sa-l lansez...daar s-a agatat in trenul de aterizare si a inceput sa se roteasca pana a intrat in picaj...am ramas surprins : parasuta a reusit sa incetineasca avionul atat de mult incat doar capota s-a crapat http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif de acolo mi-a venit ideea cu pozitionare parasutei dedesubt :) succes

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 30 June 2009 - 10:19 PM

FLYING IS AN ART
0

#23 Useril este offline   brushless2830-16 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 31-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Urziceni Ialomita
  • Interests:AEROMODELISM !!!

Postat 01 July 2009 - 06:27 AM

-Eu zic ca parashuta se foloseste doar atunci cand este o urgenta cand o parte necesara zborului s-a rupt sau nu mai functioneaza dar oricum este si greu sa o montezii undeva sa stii ca e sigura am o imagine facuta de misteriosul 9unuunu este un om sincer dar eu cred ca poate sa faca mai mult.
0

#24 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 01 July 2009 - 01:16 PM

wee....chiar nu te inteleg....postezi aiurea , ai spus exact ce am spus eu inainte....si vorbesti AIUREA!!! ;)
FLYING IS AN ART
0

#25 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 05 April 2010 - 09:41 PM

De cand am pierdut un easy star fpv la 300 m de mine datorita intreruperii semnalului radio de comanda al modeului si de cand mi s-a rupt lonjeronul le EG in zbor rectiliniu, ma gandesc serios sa imi montez o parasuta de recuperare pr mofrlrlr fpv.
Cel putin in utimul caz pagubele nu erau asa mari, iar in cazul pierderii modelului, as fi avut timp sa identific mai precis locul unde a picat si evident, in cazul recuperari, pagube minime.
Spun ca identificam mai precis deoarece modelul a picat in cercuri largi catre pamant...zona neputand-o determina decat aproximativ.

Aceasta postare a fost editata de dramida: 05 April 2010 - 09:43 PM

0

#26 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 April 2010 - 09:50 PM

Daca nu mai aveai RC, cum declansai parasuta ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#27 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 05 April 2010 - 10:00 PM

Vezi postarearenatoa, la Apr 5 2010, 10:50 PM, a spus:

Daca nu mai aveai RC, cum declansai parasuta ?


Salut Renato, ...evident folosesti functia de failsafe a receptorului, sau cumperi un failsafe separat. Ma gandeam sa o introduc chiar in pilonul care sustine motorul...si sa o actionez fie chimic, fie cu un resort comprimat si un zavor actionat de un servo.
ps. sunt convins ca stiai raspunsul, plus inca cateva abordari originale, de ce ai intrebat?

Aceasta postare a fost editata de dramida: 05 April 2010 - 10:04 PM

0

#28 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 April 2010 - 10:44 PM

Pentru ca m-am gandit si eu la parasuta, dar nu anti-pierdere, ci anticrash.
Doar ca majoritatea pataniilor mele apar la aterizare, unde nu ma mai ajuta nici o parasuta.
Daca o sa iti iei un receptor cu failsafe, o sa vezi ca e ca glitch-urile, intra in failsafe cand i se nazare. Doar ca si iese imediat, dar nu cred ca ti-ai dori o lansare de parasuta la primul glitch...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 April 2010 - 10:47 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#29 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 06 April 2010 - 01:45 AM

Ar merge o temporizare de 5 secunde de failsafe sau o combinatie failsafe+altitudine scazuta (altimetru) care sa declanseze deschiderea parasutei.
0

#30 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

  Postat 06 April 2010 - 06:19 PM

Pentru ca topicul siguranta in fpv este inchis, postez aici ultimul film facut cu EZ-ul pierdut datorita legaturii radio. Filmul este facut cu doua saptamani inaintea pierderii modelului, din combinatia a doua zboruri, unul inregistrat la sol si unul inregistrat cu camera la bord. In filmul de la bord se observa doua glitch-uri pe sunet datorate modulului spectra care da rateuri.
Am realizat ulterior pierderii modelului cauza...

Aceasta postare a fost editata de dramida: 06 April 2010 - 06:23 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro