Modelism - RHC Forum: Problema heli Hughes 300c - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Problema heli Hughes 300c

#31 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 29 May 2009 - 11:31 AM

@cornel parscov:
Nu cred ca intelegi. Daca grip-urile (adica piesele care tin palele) sunt uzate poti sa schimbi un milion de link-uri (adica piesele de legatura) degeaba; si mai este si slider-ul uzat.
0

#32 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2009 - 11:32 AM

Vezi postareanen77, la May 29 2009, 12:14 PM, a spus:

cred totusi ca poti pune un ansamble de coada de la alt heli probabil poti adapta unul de la align sau alta firma ..colegii au dreptate sliderul are joc apoi linkurile...

nu am zis ca n-au dreptate am zis ca nu mi se pare normal ca piesa noua sa nu fie buna
* Logo 400 V-Bar
0

#33 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2009 - 11:33 AM

Vezi postarearad_gaby, la May 29 2009, 12:31 PM, a spus:

@cornel parscov:
Nu cred ca intelegi. Daca grip-urile (adica piesele care tin palele) sunt uzate poti sa schimbi un milion de link-uri (adica piesele de legatura) degeaba; si mai este si slider-ul uzat.

eu cred ca tu nu ai inteles: Am schimbat si grip-urile si sliderul si cele 2 piese noi au joc foarte mare deci am schimbat tot ce era de schimbat , singura solutie ar fi upgrade-ul de metal pentru coada dar mie frica ca si ala e o piesa prost facuta ...
* Logo 400 V-Bar
0

#34 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 29 May 2009 - 11:36 AM

Jocul e ala din film?
0

#35 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2009 - 02:43 PM

da.
Am vorbit cu cine mi-a vandut piesele (firma din nordul tarii) si au zis ca la toate e asa ca au verificat si alte piese si tot stocul e asa. Nu e vina lor ci a firmei producatoare Art Tech. Asta e chinezii fac si lucruri bune si mai putin bune ... m-am obisnuit cu ideea
* Logo 400 V-Bar
0

#36 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 June 2009 - 10:38 PM

In urma unui crash cu Hughes-ul am de schimbat printre altele si axul principal (main gear shaft). Facut comanda si sosit ax gresit (mai scurt cu 1 cm). Tot la firma din Botosani. Am scris la ei. Astept sa vedem raspuns. Va tin la curent.
* Logo 400 V-Bar
0

#37 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 June 2009 - 08:46 PM

Mai dezvolt un pic cu Hughes-ul. A venit piesa, am montat si am descoperit ca mai imi trebuie una: In interiorul axului principal se afla o tija de comanda a pasului colectiv. Acea tija este prea scurta. Probabil este tot de Falcon 3D sau nu imi explic altfel de ce. Fiind prea scurta mi-a limitat drastic cursa pasului colectiv si colac peste pupaza in timp ce faceam asamblarea am stricat si servo-ul de clectiv (am tras un pic de el cu mana si s-au rupt niste dinti :D )
De zburat l-am ridicat asa , desi era si vant si fara cursa prea mare in colectiv in jos se ducea din scaderea turatiei ceea ce il facea instabil binenteles.
* Logo 400 V-Bar
0

#38 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2009 - 07:50 PM

Am luat toate piesele, am asamblat si nu reusesc deloc sa realizez un tracking decent la el. Ma ambitionez si nu stiu daca fac bine. Ideea este ca dupa ce realizez cat de cat un tracking se deregleaza in zbor. Astept si posesorii de Falcon 3D (al carui rotor aste aproape identic) sa isi dea cu parerea. Merita upgrade-uri de aluminiu?
* Logo 400 V-Bar
0

#39 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 30 June 2009 - 01:43 PM

Mai intai eu as verifica spindle shaft-ul (care se indoaie aproape sigur in caz de crash). Daca nu e perfect drept n-o sa-ti iasa niciodata trcking-ul. Si m-as uita si la dampere sa nu fie uzate.

Bafta.
0

#40 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2009 - 01:54 PM

Vezi postarearad_gaby, la Jun 30 2009, 02:43 PM, a spus:

Mai intai eu as verifica spindle shaft-ul (care se indoaie aproape sigur in caz de crash). Daca nu e perfect drept n-o sa-ti iasa niciodata trcking-ul. Si m-as uita si la dampere sa nu fie uzate.

Bafta.

spindle shaft -ul este nou schimbat, damperele sunt cam moi nu stiu dca ar trebui sa fie mai tari, cum sa vad daca sunt uzate?
* Logo 400 V-Bar
0

#41 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 04 July 2009 - 12:24 PM

Vezi postareacornel parscov, la Jun 30 2009, 02:54 PM, a spus:

spindle shaft -ul este nou schimbat, damperele sunt cam moi nu stiu dca ar trebui sa fie mai tari, cum sa vad daca sunt uzate?



Cand montezi rulmentii pe spindle a doua pereche trebui sa ramana in afara cam 1 mm (inainte sa strangi si al doilea surub).
0

#42 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 August 2009 - 11:38 AM

intre timp l-am busit si acum e la vanzare cu pret minim
* Logo 400 V-Bar
0

#43 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 July 2010 - 09:53 PM

uite mai postez aici dupa un an si experienta castigata.,,,
Motivul: cineva a venit la mine cu un Hughes nou sa il reglez, ocazie cu care am observat ca este mult mai prost facut si livrat ca cel luat de mine acum un an. El se furnizeaza "redy-to-fly", acest heli avea palele pe coada stranse BINE si puse INVERS!. Gyro reglat invers. Tija de comanda la servoul pe coada prea mica si nici nu prea poate fi lungita cat trebuie. Swash-ul aplecat pe o parte in pozitia netru cam cu 35 grade!
Toate astea la o prima privire.
Intradevar acum costa cu un sfert mai ieftin si este livrat cu o statie in 2,5GHz dar ramane un model care va zbura 3 secunde!
Deci concluzia: feriti-va oameni care cititi acest forum de acest model chiar daca, recunosc, arata foarte bine cu canopia pusa (seamana bine cu modelul 1:1).

Aceasta postare a fost editata de cornel parscov: 01 July 2010 - 09:54 PM

* Logo 400 V-Bar
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro