Modelism - RHC Forum: Problema heli Hughes 300c - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Problema heli Hughes 300c

#1 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2009 - 03:13 PM

Salut,
Am si eu o problema la un heli 300c - clasa 400.
Are un motor brushless si ESC, giroscop, pas colectiv si rc pe 6 canale.

Se manifesta asa: dupa ridicare merge cam 30 de secunde normal dupa care pierde treptat din putere, nu mai raspunde la comanda de throtle - il pun jos , se opreste intr-un final dupa care se aud 2 bipuri scurte care se repeta.

am incercat cu 2 acumulatoare incarcate deci problema nu e din acumulatori. probabil e din ESC sau motor. are cumva vreo protectie la temperatura mai mare? dupa ce il resetez face exact la fel - dar in plus pleaca mai greu .
ce ar putea fi? cum pot testa esc-ul?
* Logo 400 V-Bar
0

#2 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2009 - 03:37 PM

poate fi din cazuza ca l-am pornit o data cu swich-ul de idle up activat (si atunci nu a pornit de fapt dar m-am prins eu de ce nu mergea).?
* Logo 400 V-Bar
0

#3 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 09 May 2009 - 04:10 PM

De obicei esc se comporta asa,ce accumulatori ai?
0

#4 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2009 - 04:55 PM

Vezi postareatakeoff, la May 9 2009, 05:10 PM, a spus:

De obicei esc se comporta asa,ce accumulatori ai?


am unul de 1300 mA si unul de 2200mA.

ei sunt buni. am vazut ca face si dupa ce i-am incarcat full.
daca misc din throttle nu porneste acum , daca dau inapoi si mai incerc de cateva ori porneste ca si cum nu ar avea nici o problema si apoi dupa 30 de min iar acelasi simptom scade treptat puterea nu mai raspunde la comanda si se opreste.
ESC-ul se poate testa cumva , se programeaza ? cum?
* Logo 400 V-Bar
0

#5 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 09 May 2009 - 08:38 PM

Mie mi se pare o problema de acumulator. Cel putin o celula nu duce (sau se duce, ia-o cuim vrei).

Incearca cu un acumulator de 2000 mA bun, egalizat .
0

#6 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2009 - 09:14 PM

Vezi postareavlad1, la May 9 2009, 09:38 PM, a spus:

Mie mi se pare o problema de acumulator. Cel putin o celula nu duce (sau se duce, ia-o cuim vrei).

Incearca cu un acumulator de 2000 mA bun, egalizat .


Ai dreptate se vede ce esti profe :D Am verificat accu si avea vreo 5,6 V in (3 celule) si mi-e teama ca s-a cam dus. De ce oare dupa vreo 10 maxim 15 incarcari?

El e de 1300mA si cum ziceam cu 3 celule. L-am incarcat in primele 3 dati cu incarcatorul lui original care era de priza 220 si baga in el cu maxim 1A.
Pe urma am luat un Turnigy Accucell 6 - incarcator de 12V cu care il incarcam la 1,3 A. E corect?
Incarcarea era "balanced" iar de obicei il tineam in zbor hover vreo 5-7 min. Poate doar prima oara cand n-am stiut sa il fi tinut mai mult pana s-a descarcat de tot dar numai o data sau de 2 ori chestia asta.

Se poate ca fiind mai cald acuma ca de obicei sa tina mai putin bateria fata de cat eram eu obisnuit?

Acuma i-am dat o incarcare tip "Storage" cu curent de 0,1A sa vedem ce iese. Se mai poate salva?

Cam cat trebuia sa tina in mod normal cate incarcari?

Aceasta postare a fost editata de cornel parscov: 09 May 2009 - 09:17 PM

* Logo 400 V-Bar
0

#7 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2009 - 09:26 PM

Te au revin sa spun ca cred ca mai e o alta problema - poate are legatura cu faptul ca s-a descarcat asa tare bateria.

Cand dau throttle foarte putin cateodata se intampla ca motorul sa porneasca in sens invers !! si sunt sigur de asta pentru ca se vede f clar. apoi daca il las asa tot el isi revine si se invarte normal, ba se opreste brusc ba o ia iar invers - asta numai la throttle f puntin - o mica fractiune.

A mai patit cineva asta sa o ia invers? Se poate sa fie vreun scurt pe la motor sau regulator?
* Logo 400 V-Bar
0

#8 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 10 May 2009 - 01:53 AM

Nu-ti fa griji. Un motor brushless fara senzori, cum sunt 99.9% din motorarele pe care le folosim au nevoie de o anumita turatie minima pentru ca regulatorul sa se poata sincroniza cu motorul, folosind tensiunea autoindusa in bobinajul motorului. La inceput da pulsuri asincron, ceea ce poate duce la pornirea motorului in orice directie. La unele motoare se aude doar un chirait, la altele chiar se vede o miscare in sens invers la pornirea cu throttle mic. Dupa faza asta, regulatorul "se prinde" ce se intampla si il comanda corespunzator.

Succese!
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#9 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2009 - 12:23 PM

Multumesc pentru sfaturi. Pana imi vine trexu 500 comandat o sa-l mai dezvolt un pic aici subiectul cu acest heli si problemele aparute , poate vor ajuta si pe altii. Hughes 300C ets foarte asemanator cu Typhoon si mai cunoscutul Falcon 3D (fata de falcon are transmisia pe curea).

Motorul a avut cred ca un scurt ca pana la urma a cedat si acum trebuie sa iau altul. Cel stock: B2025-16L 400 cu 3300 KV si pinion 10T.
ESC 18A. Acumulator 3 celule.
In alegerea motorului potrivit - care as vrea sa fie un pic mai bun decat precedentul dar toturi fara sa exagerez - as avea nevoie tot de sfatul vostru.

In primul rand: trebuie sa schimb si ESC sau nu?
Amperajul ESC trebuie sa fie mai mare, sau egal cu al motorului? Ce motor imi recomandati? Credeti ca ar merge un motor de Trex 500 ca sa il am de rezerva pentru viitorul trex?
* Logo 400 V-Bar
0

#10 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 10 May 2009 - 05:46 PM

Eu as pune un outrunner cu 20 A nominal, 30 max si cel putin 3000 r/V, cu un controler de 30A nominal, special pentru heli. Ar trebui sa mearga mai mult decit multumitor chiar in regim acrobatic. Oricum T500, e alta clasa, pentru acela trebuie sa schimbi tot.
0

#11 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2009 - 09:21 PM

controlerul e bine sa aiba mai multi A decat motorul?
* Logo 400 V-Bar
0

#12 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 10 May 2009 - 09:37 PM

Vezi postareacornel parscov, la May 10 2009, 10:21 PM, a spus:

controlerul e bine sa aiba mai multi A decat motorul?


Sigur ca da, sa nu fie in limita la un moment dat, ca poate lua foc.
0

#13 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2009 - 09:13 PM

ce ziceti de motoru asta?
http://www.heliguy.com/Extras/Brushless-mo...V--ESC--Pinion/
e motor+esc+pinion si cu esc de 25A
La noi in tara gasesc asa ceva?
chiar daca un pic mai scump as prefera sa iau de la noi
* Logo 400 V-Bar
0

#14 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 May 2009 - 07:20 AM

Vezi ca poti sa gasesti si pe plaiurile noastre ceea ce iti trebuie. Vezi PM.
0

#15 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2009 - 12:29 AM

Mi-a venit Trexu' si acuma inteleg ca de fapt Hughes asta e o mare porcarie. Am pus piese noi pe coada si ele au venit deja cu joc la articulatiile cu bila. Sa nu va luati asa ceva - eu nu am citit forumurile inainte si d-aia am luat. Singurul lucru bun pare a fi Gyro si poate un pic servo-urile, vad ca inca mai merg. Mecanica e foarte proasta - poate doar variantele de upgrade din aluminiu sa mai salveze situatia dar nu se merita investitia.
Petrecand cateva zile si nopti intregi in construirea si intelegerea lui Trex 500 (multumita filmuletelor lui Bob Finley) am vazut diferentele majore de executie a pieselor. Plus ca swashplate-ul e normal cu servo separat pt pitch. Pur si simplu are atatea jocuri incat nu se merita sa mai reglez vreu unghi sau ceva - pare totu o varza, poate sa ma contrazica cei care au tipul asta (sau typhoon sau falcon 3d - care sunt asemanatoare)
* Logo 400 V-Bar
0

#16 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 22 May 2009 - 02:50 PM

Te contrazic eu.... Si nu vreau sa spun ca modelul ar fi de o calitate exceptionala. Intotdeauna la head-urile mixate mecanic vor fi jocuri mai mari decat la CCPM. Acestea provin din numarul mult mai mare de articulatii dintre servo si pala; de aceea in ziua de azi nici nu prea se mai fabrica modele non-CCPM; este foarte dificil de reglat head-ul si necesita o gramada de ajustari si imperecheri de piese care la prima vedere par ok. Totusi, este posibil, crede-ma. NU este un model pentru incepatori - ajungi frustrat foarte repede si renunti (cunosc vreo doua cazuri). In alta ordine de idei, tocmai complexitatea mecanica este partea misto la el. Pe asta il zbori tu pe cand la CCPM 25% din merit il are computerul statiei. Si servo-urile alea sa stii ca-s naspa (asta venind de la unu' care a schimbat vreo opt pana am trecut la altele serioase)
0

#17 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 24 May 2009 - 12:29 AM

rad gaby..

omul acum il compara cu un t-rex 500 al carui feling si fintete oferita de align fac din multe elicoptere sa para rasnite de cafea (design ,calitatea pieselor,canopia artistic lucrata,sa nu vorbim daca omu si-a luat kitul esp-cardan canopiile exceptionale )

pe langa asta prefer sa bibilesc la o bijuterie de la align decat la un hughes 300..parte din "elicopteristica " e mesteritul la ele,dar pentru asta e bine sa ai un model consacrat la care gasesti piese si upgradeuri.etc
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#18 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 May 2009 - 08:29 PM

Vezi postareanen77, la May 24 2009, 01:29 AM, a spus:

rad gaby..

omul acum il compara cu un t-rex 500 al carui feling si fintete oferita de align fac din multe elicoptere sa para rasnite de cafea (design ,calitatea pieselor,canopia artistic lucrata,sa nu vorbim daca omu si-a luat kitul esp-cardan canopiile exceptionale )

pe langa asta prefer sa bibilesc la o bijuterie de la align decat la un hughes 300..parte din "elicopteristica " e mesteritul la ele,dar pentru asta e bine sa ai un model consacrat la care gasesti piese si upgradeuri.etc


Nu am Kitul cu cardan pentru ca m-am gandit ca fiind incepator am sanse mari sa il trantesc si poate scapa mai usor cel cu curea.
Diferenta este foarte mare. La hughes trebuie efectiv sa mestec in controale si sa ii anticipez jocurile multiple are swashului din plastic. Sigur ca sunt si upgrade-uri la metal pentru el si poate intr-o zi daca nu il faram pana atunci o sa i le fac. Totusi fiind primul meu model cu pas variabil parca nu l-as da (oare cine mi l-ar cumpara si la ce pret). Ma mai antrenez cu el si stau mai linistit. Azi m-am dat a 2-a oara cu TREXU si imi intrase o broboana de sudoare in ochi de nu am mai vazut nimic d'abia am apucat sa il pun jos. Pe seara am fost la tara prin Buzau si am iesit pe un teren de fotbal asfaltat sa zbor iarasi Trex'u. desi erau rafale intermitente de vant. Ce sa zic prostie mare din partea mea si am scapat ca prin urechile acului de un crash costisitor. Am avut o aterizare brutala care a jumulit asfaltul ;) si mie mi-a stat inima in loc. A repornit cand am vazut ca nu se intamplase nimic spre surprinderea mea - m-a ajutat faptul ca era suprafata extrem de plana iar cauciucurile cele mici de pe trenul de aterizare aproape ca iesera de pe sine (cele din fata).
* Logo 400 V-Bar
0

#19 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 May 2009 - 08:43 PM

Vezi postareacornel parscov, la May 24 2009, 09:29 PM, a spus:

Nu am Kitul cu cardan pentru ca m-am gandit ca fiind incepator am sanse mari sa il trantesc si poate scapa mai usor cel cu curea.


Varianta cu Torque Tube are niste avantaje evidente. Un TT nou costa cam 18-20 euro, ceea ce mi se pare neglijabil pe langa costul unui crash serios. Daca poti face upgrade la TT cred ca merita. Eu am avut un crash cu Trex 600 unde coada s-a cam facut praf iar TT a fost doar indoit vreo 30 de grade. Pana a venit un TT nou l-am indreptat pe cel vechi si merg si azi cu el, fara nici o vibratie in coada. Cand a venit cel nou am constatat ca si el era cam stramb si a trebuit indreptat.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#20 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 26 May 2009 - 12:55 PM

@nen77:
Tot respectul frate, se vede ca esti un adevarat pasionat, dar:
- la modelul in discutie GASESTI in tara TOATE piesele (si pentru upgrade) nu inteleg ce tot ii dai cu "la care sa gasesti piese"
- nu pun la indoiala calitatea modelelor Align;
- o canopie "artistica" de rex 450 o poti adapta in 10 minute pe orice model 400 - 450; ce dracu' doar nu-i racheta nucleara;
0

#21 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 May 2009 - 08:44 AM

Vezi postarearad_gaby, la May 26 2009, 01:55 PM, a spus:

@nen77:
Tot respectul frate, se vede ca esti un adevarat pasionat, dar:
- la modelul in discutie GASESTI in tara TOATE piesele (si pentru upgrade) nu inteleg ce tot ii dai cu "la care sa gasesti piese"
- nu pun la indoiala calitatea modelelor Align;
- o canopie "artistica" de rex 450 o poti adapta in 10 minute pe orice model 400 - 450; ce dracu' doar nu-i racheta nucleara;



e adevrat nu am studiat daca gasesti sau nu piese am zis-o la "plesneala" nefiind un model consacrat insa si acolo la anumite modele consacrate gasesti greu piese.

pe de alta parte dupa a zis si colegul"cornel pascov" kit-urile consacrate prezinta si calitati de zbor foarte bune-tutorialel ,documentatia reglajele fiind foarte mult discutate .Pe de alta parte Align reprezinta un segment majoritar al elcipoterelor aflate pe piata , insa nu sunt cele mai performante nici de departe.
Au multe "bug-uri" ..ex cardanul de la t-rex 500 a fost introdus din cate stiu eu pentru a scapa de plangerile referitoare la curenti electrostatici produsi de curea.(eu inca prefer curea).
Noul 450 pro de care sper sa ma bucur in curand .. e pomul laudat (inainte de aparitie )..la care sa nu mergi cu sacul.

-servourile oferite de align au foarte multe plangeri..mecanica de coada are probeleme majore ..din kit asa cum vine el ffind primul heli care are pas pe sensul cuplului, cardanul la seria 450 a fost o idee la care s-a renuntat pe vremea zoom-ului 400.
-insa tot ei prezinta idei interesante ,servoul de coada pus "central" sub boom ,mecanica inovatoare ,greutati de balansare pe mecanica cozi...etc .
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#22 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 May 2009 - 09:40 AM

Vezi postareanen77, la May 28 2009, 09:44 AM, a spus:

ffind primul heli care are pas pe sensul cuplului,


Daca nu te superi ce inseamna mai precis chestia de sus? (pas pe sensul cuplului)

Ce ma deranjeaza la Huges f mult este faptul ca piesele noi au venit decalibrate --> rezultand astfel un joc foarte mare la palele de coada. Asta nu mi se pare acceptabil la nici un model de heli. Chiar daca sunt din plastic ele costa totusi de multe zeci de ori valoarea intrinseca a plasticului si aprocesului de fabricatie si putea sa le faca un pic mai atent.
* Logo 400 V-Bar
0

#23 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 May 2009 - 10:49 PM

Vezi postareacornel parscov, la May 28 2009, 10:40 AM, a spus:

Daca nu te superi ce inseamna mai precis chestia de sus? (pas pe sensul cuplului)

Ce ma deranjeaza la Huges f mult este faptul ca piesele noi au venit decalibrate --> rezultand astfel un joc foarte mare la palele de coada. Asta nu mi se pare acceptabil la nici un model de heli. Chiar daca sunt din plastic ele costa totusi de multe zeci de ori valoarea intrinseca a plasticului si aprocesului de fabricatie si putea sa le faca un pic mai atent.



defineste te rog joc la palele de coada..nu inteleg la ce te referi exact .
la ce ma refer eu:

aproape la orice heli cand setezi mecanica de coada pui la 90 grade toate bratele, cel de la servo si cele de la coada.toate trebuie sa faca unghi de 90 grade, rezultand o cursa simetrica ..egala pt gripurile palelor de coada...INSA ...pasul palelor de coada nu este zero decat la putine elicoptere el este putin (parca 8 grade) in sens opus cuplului palelor principale rezultand astfel o viteza de miscare a cozi egala in ambele sensuri.


explicat mai bine dar in engleza:

http://www.helifreak...ad.php?t=132747



later edit link direct catre film nu merge ..e al 12-lea filmulet ..intitulat "the proof ....what do other helis look like and why why is the tail odd with the pro"

Aceasta postare a fost editata de nen77: 28 May 2009 - 10:53 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#24 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 May 2009 - 11:40 PM

Vezi postareanen77, la May 28 2009, 11:49 PM, a spus:

defineste te rog joc la palele de coada..nu inteleg la ce te referi exact .



uite jocul:
http://www.youtube.c...h?v=uq9buiUM6Z8
legatura e prea mare pentru bila sau cam asa ceva si asta la piesa NOUA !
* Logo 400 V-Bar
0

#25 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 29 May 2009 - 07:32 AM

Toate elicopterele dezvolta jocuri in lantul cinematic. Cind zboara, din cauza ca pirghiile sunt sub tensiune mecanica, jocul are o influenta mai mica, in special la zborul normal. Doar nu vrei sa faci 3D cu H-300-ele.

Dar: butucul de legatura de pe ax este defect (din film). Acela trebuie schimbat. Nu e o problema de jocuri, ce de piesa defecta. Probabil ai atins solul cu palele de coada in rotatie.
0

#26 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2009 - 08:51 AM

Vezi postareavlad1, la May 29 2009, 08:32 AM, a spus:

Toate elicopterele dezvolta jocuri in lantul cinematic. Cind zboara, din cauza ca pirghiile sunt sub tensiune mecanica, jocul are o influenta mai mica, in special la zborul normal. Doar nu vrei sa faci 3D cu H-300-ele.

Dar: butucul de legatura de pe ax este defect (din film). Acela trebuie schimbat. Nu e o problema de jocuri, ce de piesa defecta. Probabil ai atins solul cu palele de coada in rotatie.



Pai asta e ideea: am schimbat cele 2 piese care constituie legatura si noi noute sunt foarte proaste, aproape ca iese de pe bila legatura si are joc foarte mare, e normal? Chiar daca nu fac 3D totusi ar trebui sa fie mai fixa, se poate strange cumva cu patentul , nu cred...
* Logo 400 V-Bar
0

#27 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 29 May 2009 - 09:27 AM

Bilele si inelul de legatura nu se pot stringe, trebuie sa mearga usor si cu joc minim (imperechiate). Daca nu ai alta solutie, poti sa le introduci printr-un strat de nylon (punga), dar numai ca ultima solutie si provizorie.

In film e defct si butucul, nu numai bilele.
0

#28 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 29 May 2009 - 09:39 AM

Daca te uiti cu atentie vei vedea ca jocul excesiv are doua componente:
- prima provine de la slider care trebuie schimbat;
- a doua este la grip-urile palelor; daca nu a fost suficient sa schimbi link-urile inseamna ca sunt afectate de uzura si grip-urile si tebuie schimbate si alea;
Oricum problema cred ca a plecat de la ungerea excesiva a ansamblului si de la calitatea uleiului folosit. Si, ca un sfat, cand montezi link-urile pe slider, nu trebuie sa strangi foarte tare suruburile de prindere pentru ca daca faci asta, tot ansamblul va fi tensionat si vei avea uzuri premature.

Sper ca m-am facut inteles. Succesuri!
0

#29 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2009 - 10:37 AM

Vezi postarearad_gaby, la May 29 2009, 10:39 AM, a spus:

Daca te uiti cu atentie vei vedea ca jocul excesiv are doua componente:
- prima provine de la slider care trebuie schimbat;
- a doua este la grip-urile palelor; daca nu a fost suficient sa schimbi link-urile inseamna ca sunt afectate de uzura si grip-urile si tebuie schimbate si alea;
Oricum problema cred ca a plecat de la ungerea excesiva a ansamblului si de la calitatea uleiului folosit. Si, ca un sfat, cand montezi link-urile pe slider, nu trebuie sa strangi foarte tare suruburile de prindere pentru ca daca faci asta, tot ansamblul va fi tensionat si vei avea uzuri premature.

Sper ca m-am facut inteles. Succesuri!

Te-am inteles foarte bine si stiam asta dar problema mea este ca CELE 2 PIESE ERAU NOI NOUTE si au ACEST JOC. Deci ce vedeti in filmulet le-am schimbat pe amandoua si piesele noi si sigilate parca au joc si MAI MARE -- ceea ce mi se pare inadmisibil pentru ca nu mai tine coada
* Logo 400 V-Bar
0

#30 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 29 May 2009 - 11:14 AM

cred totusi ca poti pune un ansamble de coada de la alt heli probabil poti adapta unul de la align sau alta firma ..colegii au dreptate sliderul are joc apoi linkurile...
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro