Modelism - RHC Forum: Probleme de incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Probleme de incepator

#1 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 April 2009 - 08:57 PM

Salutare,

Am un heli clasa Hughes 300C - clasa 400 . este un model scale, transmisie rotor coada pe curea.

Fiind nou in acest domeniu pun si eu urmatoarele intrebari
Dupa un anumit nr de zboruri am observat ca la rotorul din coada sa strans un fel de mazga. Eu in prealabil am pus ulei pentru dispozitive fine in belsug pacolo si pe la axul principal. Nu stiu daca am facut foarte bine pentru ca se cam strange praful. Exista niste uleiuri mai speciale de ungere pe care le folositi voi?
Care si de unde?

La rotorul anticuplu se pare ca s-au cam slabit articulatiile sferice. Ce se face in acest caz ? Se schimba sau se strang? Cum se face asta?

Dupa primul crash - din prostie personala - am luat-o usurel si am prins nitela incredere si ii multumesc lui Primus care m-a ajutat sa il ridic prima oara cat de cat. Acuma binenteles constat ca vreau mai mult si pentru ca acest model nu are cele mai de calitate componente vreau sa iau un Trex 500.

Intrebari pentru viitorul Trex 500:
- se poate asambla si mai de amatori sau necesita experienta ca lumea.
- cat te tine un pack de 4800 mA? sau alte packuri recomandate
- ce scule iti trebuie pentru asamblarea kitului , trebuie sa comand si sculele separat?


Hm , ar mai fi si altele sper sa se stranga si alti postatori si sa raspunda cei cu experienta.
Oricum e ceva care m-a prins asa fulgerator fara sa am de a face cu ceva de genul asta timp de 33 de ani (zacea acolo latent microbul).

Cu privire la statie m-am orientat spre Spektrum Dx7 dar vad ca mai e un Dx7 Se care nu stiu daca se merita cica are:

* 11 Millisecond Framerate
* 2048 Resolution
* Twice as Fast and Responsive

adica e de 2 ori mai buna decat DX7 standard?

Voi ce stiti de treaba asta?

Aceasta postare a fost editata de cornel parscov: 24 April 2009 - 08:58 PM

* Logo 400 V-Bar
0

#2 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 24 April 2009 - 11:13 PM

1.Ulei pui cat e necesar,nu din belsug,eu folosesc ulei pt mecanisme fine amestecat cu ulei de motor auto 50/50.
2.articulatiile trebuiesc schimbate.
3.nu am cunostinte despre trex500
4.Dx7 SE,special edition,generatia mai noua,e de doua ori mai rapida nu mai buna.Atentie insa,are aceste calitati cu un anumit receptor,merge si cu cele normale dar atunci nu mai merita investitia (receptorul costa aproape cat statia)

spor la treaba
0

#3 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 25 April 2009 - 07:23 AM

Ce intelegi prin 'au slabit articulatiile' ?
Articulatiile trebuie sa mearga usor, dar sa nu aiba jocuri. Daca s-au uzat trebuie schimbate. Uneori coroana, alte ori bila, alte ori amindoua. Ar fi utile citeva imagini cu articulatiile in cauza.
'Mizga', trebuie curatata. Foarte bun este WD40.
0

#4 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 25 April 2009 - 09:24 AM

Citeaza

Intrebari pentru viitorul Trex 500:
- se poate asambla si mai de amatori sau necesita experienta ca lumea.
- cat te tine un pack de 4800 mA? sau alte packuri recomandate
- ce scule iti trebuie pentru asamblarea kitului , trebuie sa comand si sculele separat


1. Este un kit care se asambleaza usor, si datorita dimensiunii, dar si datorita executiei. Urmaresti manualul si nu ai surprize.

2. Un pack de 4800mAh 6S, nu are loc sub carena lui. In plus este si foarte greu. Eu zbor cu unul de 3300 si e cam la limita, e un pic greu de "nas".

3. Iti trebuie un cleste de articulatii sferice, surubelnite cu cap imbus de 1.5, 2, respectiv 3, si o surubelnita cu cap in cruce. De asemenea iti mai trebuie un pic de adeziv pe baza de CA (Superglue). Pentru reglarea unghiurilor iti mai trebuie o rigla de pale.
Solutia de blocat suruburi si asamblari metalice se gaseste in kit. Vaselina pentru trust bearings vine de asemenea in kit.
0

#5 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2009 - 11:37 AM

Vezi postareavlad1, la Apr 25 2009, 08:23 AM, a spus:

Ce intelegi prin 'au slabit articulatiile' ?
Articulatiile trebuie sa mearga usor, dar sa nu aiba jocuri. Daca s-au uzat trebuie schimbate. Uneori coroana, alte ori bila, alte ori amindoua. Ar fi utile citeva imagini cu articulatiile in cauza.
'Mizga', trebuie curatata. Foarte bun este WD40.


Am pus pe You tube filmuletul cu uzura articulatiilor din coada.:
http://www.youtube.c...h?v=uq9buiUM6Z8

intrebare: pot fi stranse sau trebuie schimbate? si daca trebuie schimbate ce schimb piesa cu bila sau cercul sau ambele.
heli nu are mai mult de 7-8 zboruri la activ. S-au uzat cam repede
* Logo 400 V-Bar
0

#6 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 26 April 2009 - 11:58 AM

Schimba linkurile,asta daca gasesti,de obicei se vinde tot ansamblul.Uzura mare apare din cauza simplificarii (cost mic) ansamblului de coada si a utilizarii excesive(incepatori).O rezolvare ar fi slabirea suruburilor care prind linkurile,ai sa observi ca acestea nu pot urmari fara efort miscarea palelor.
0

#7 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2009 - 12:51 PM

Vezi postareatakeoff, la Apr 26 2009, 12:58 PM, a spus:

Schimba linkurile,asta daca gasesti,de obicei se vinde tot ansamblul.Uzura mare apare din cauza simplificarii (cost mic) ansamblului de coada si a utilizarii excesive(incepatori).O rezolvare ar fi slabirea suruburilor care prind linkurile,ai sa observi ca acestea nu pot urmari fara efort miscarea palelor.



Sa inteleg ca s-a uzat mai degraba "Tail rotor blade grip" decat "Siliding Bush"?

Ca piese de schimb pot sa cumpar urmatoarele:

1. Sliding Bush
2. Tail rotor blade grip (Plastic)
3. Tail Blade Holder Aluminium

E mai bine sa iau "Tail Blade Holder" din aluminiu si sa mai iau si "Sliding Bush" care este din plastic sau aia pot sa nu o mai iau ?

Merci

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 9312.jpg
  • Imagine atasata: 5172.jpg
  • Imagine atasata: 2866.jpg

* Logo 400 V-Bar
0

#8 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 26 April 2009 - 01:14 PM

Ia primul si ultimul reper,nu te baga inca la aluminiu.
0

#9 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2009 - 09:41 PM

in cazul unui crash nu cedeaza plasticeme mai intai? de ce sa nu iau aluminiu?
* Logo 400 V-Bar
0

#10 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 29 April 2009 - 10:34 PM

Vezi postareacornel parscov, la Apr 29 2009, 10:41 PM, a spus:

in cazul unui crash nu cedeaza plasticeme mai intai? de ce sa nu iau aluminiu?



In cazul unui crash cu siguranta va ceda ceva... e mai bine sa existe un punct de rupere.
Mai bine sa cedeze ceva din plastic... daca e din metal, sigur va avaria si altceva pe langa...

Aceasta postare a fost editata de Primus: 29 April 2009 - 10:34 PM

0

#11 Useril este offline   kitsched 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 01-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 02 May 2009 - 06:13 PM

In plus, plasticul daca se crapa se crapa. Daca nu crapa revine la forma originala. :)
In schimb metalul se poate si indoi ceea ce e foarte neplacut deorece trebuie sa vanezi ce si unde s-a indoit ca sa elimini vibratiile rezultate.

Aceasta postare a fost editata de kitsched: 02 May 2009 - 06:13 PM

Aer: DJI Spark | DJI Mini 2 | ZMR250 | TBS Discovery Pro
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
0

#12 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2009 - 12:23 AM

Deoarece in urma unui incident am descoperit ca palele nu mai stau drept si trebuie sa schimb tija ce tine suportii palelor principale.
Tija asta este prinsa cu 2 surubele cap inbus foarte mici si bine lipite cu ceva puternic si care nu cedeaza.
Cum sa procedez? exista o solutie care "dizolva lipiciul ala" ca sa pot desface?
De obicei acele suruburi se infileteaza ca orice surub normal sau invers?
Daca am stricat capul surubului ce pot face?
* Logo 400 V-Bar
0

#13 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 04 May 2009 - 08:51 AM

Salut, daca e un surub infiletat in metal, atunci este asigurat cu locktite, solutie pentru asamblari filetate... Poti sa incalzesti surubul pentru lichefierea acestei solutii, si atunci se va desface mai usor.
Daca fortezi fara sa incalzesti, vei strica surubul.

Daca e un surub in plastic, poate fi asigurat cu CA (Superglue). Pentru acesta exista o solutie de curatare, care se numeste Debonder, si se gaseste la magazinele de modelism.

Succes!

Aceasta postare a fost editata de Primus: 04 May 2009 - 08:55 AM

0

#14 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2009 - 08:54 AM

Vezi postareaPrimus, la May 4 2009, 09:51 AM, a spus:

Salut, daca e un surub infiletat in metal, atunci este asigurat cu lock... Poti sa incalzesti surubul pentru lichefierea acestei solutii, si atunci se va desface mai usor.
Daca fortezi fara sa incalzesti, vei strica surubul.

Daca e un surub in plastic, poate fi asigurat cu CA (Superglue). Pentru acesta exista o solutie de curatare, care se numeste Debonder, si se gaseste la magazinele de modelism.

Succes!


Este infiletat in metal dar langa tija de metal este capul rotorului care este din plastic. Daca il incalzesc se topeste. Si am impresia ca l-am si stricat deja :)
* Logo 400 V-Bar
0

#15 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 04 May 2009 - 12:19 PM

Foloseste o scula buna (alta cheie hexagonala). Sau o surubelnita cu cap in linie, dar care sa intre fortat in hexagon, si care sa prinda. Suruburile sunt asigurate cu solutie, trebuie sa cedeze mecanic la rece. Pot fi inlocuite cu orice surub normal (cu altfel de cap), cred ca M3.
0

#16 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2009 - 09:49 PM

L-am incalzit un pic, cu grija si s-a desfacut pana la urma. Am dat comanda de piesa si astept sa vina. Cand o sa vina practic cam trebuie capul rotorului asamblat si trebuie sa pun si eu Loctite nu?
Am cumparat un Loctite 243 ROSU. Scie numai in germana pe el nu stiu daca are gradul cel mai bun de lipire pe care trebuie sa il folosesc eu. Am inteles ca sunt mai multe tipuri de solutii cu diferite grade. O fi bun asta rosu pentru a fixa axul principal (de care se prind practic palele principale?)
* Logo 400 V-Bar
0

#17 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 04 May 2009 - 10:39 PM

Salut, 242 este albastru si e solutia ideala pentru tine. La incalzire se lichefiaza.
243, cel rosu, este pentru asamblari filetate care trebuie sa reziste la temperaturi mari (de exemplu prinderea unui esapament pe motoare termice).
Dar daca il ai poti sa il folosesti acum.
0

#18 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 04 May 2009 - 10:40 PM

Vezi postareacornel parscov, la May 4 2009, 10:49 PM, a spus:

L-am incalzit un pic, cu grija si s-a desfacut pana la urma. Am dat comanda de piesa si astept sa vina. Cand o sa vina practic cam trebuie capul rotorului asamblat si trebuie sa pun si eu Loctite nu?
Am cumparat un Loctite 243 ROSU. Scie numai in germana pe el nu stiu daca are gradul cel mai bun de lipire pe care trebuie sa il folosesc eu. Am inteles ca sunt mai multe tipuri de solutii cu diferite grade. O fi bun asta rosu pentru a fixa axul principal (de care se prind practic palele principale?)


In mod normal sunt doua tipuri,albastru mai slab si rosu mai puternic sau permanent,dar au aparut o multime.....Acum depinde si cantitatea folosita.
0

#19 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2009 - 08:13 PM

Hai sa va intreb ceva si de la Trex 500. Desi el tinea coada destul de bine, uitandu-ma la coada mi s-a parut ca nu e chiar la jumatate bratul si ca ar trebui sa ii refac punctul neutru fizic. Am refacut si acuma nu mi tine coada bine :(
O ia usurel in sensul de rotatie al rotorului principal. Am marit / micsorat gainul si nimic. Am resetat gyro. Din statie nu am umblat la altceva decat la Gainul gyro. Gyro este Gy401 cu servo H9257 digital. Servo e pus pe digital mode am delay = 0 la el setat. Ce ar putea fi?
* Logo 400 V-Bar
0

#20 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 03 June 2009 - 08:21 PM

Pai muta servoul de coada un pic sau modifica lungimea tijei, pana sta coada cum trebuie.
0

#21 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2009 - 08:48 PM

ok, dar nu inteleg DE CE face asa? n-ar trebui sa compenseze si sa imi tina coada drept si fara sa mut servo-ul? practic obtin acelasi rezultat daca trimez rudder din statie?
* Logo 400 V-Bar
0

#22 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 03 June 2009 - 09:10 PM

incerca sa pui bratul de la servo si cel din capatul tijei la 90 grade.
cred ca s-a mai explicat pe acest foum parca chiar eu am zis ca exista o pisbilitate ca "butucul " de pe axul de la coada sa nu fie perfect centrat .palele aratand un ungi de aprximativ de 8 grade(parca) in sensul opus cuplului palelor principale.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#23 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2009 - 09:16 PM

pai uite: la inceput el statea f bine cu coada. Dar eu vrand sa fiu mai perfectionist mi s-aparut ca nu sunt unghiuri de 90 de grade la tijele de comanda si in plus cursa spre stanga era o idee mai mare ca si cursa spre dreapta (sau invers nu mai retin exact) si atunci am mutat servoul ca sa fie totul la 90 gr corect. Totul pare drept numai ca in zbor coada o ia usurell in sensul de rotatie al rotorului. E drept ca batea un pic vantul dar nu stiu daca avea asa mare importanta asta
* Logo 400 V-Bar
0

#24 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 03 June 2009 - 09:41 PM

Vezi postareacornel parscov, la Jun 3 2009, 10:16 PM, a spus:

pai uite: la inceput el statea f bine cu coada. Dar eu vrand sa fiu mai perfectionist mi s-aparut ca nu sunt unghiuri de 90 de grade la tijele de comanda si in plus cursa spre stanga era o idee mai mare ca si cursa spre dreapta (sau invers nu mai retin exact) si atunci am mutat servoul ca sa fie totul la 90 gr corect. Totul pare drept numai ca in zbor coada o ia usurell in sensul de rotatie al rotorului. E drept ca batea un pic vantul dar nu stiu daca avea asa mare importanta asta

90 grade intre bratul de la servo si tija de comanda si leverul din capat fata de tija de comanda ..va rezulta un usor unghi al palelor impotriva cuplului.
verifica de frecari excesive pale dezechlibrate pe coada .
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#25 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 June 2009 - 06:56 PM

am impresia ca imi scapa ceva la reglajul asta. Deci am incercat diferite pozitii ale servoului (l-am mutat pe tija de coada mai sus si mai jos) dar tot nu sta. Dar daca trimiez un pic din rudder sta. Este ceva gresit sa trimez din rudder? Trebuie cumva resetat acel punct netru sau facut altceva. Palele de coada sunt un pic harsiite . Conteaza?
* Logo 400 V-Bar
0

#26 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 05 June 2009 - 07:43 AM

Daca folosesti un giroscop heading hold, trim-ul de rudder trebuie sa fie pe zero. Prin trimare modifici pozitia de neutru a giroului.
0

#27 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 June 2009 - 10:03 AM

Vezi postareaPrimus, la May 4 2009, 11:39 PM, a spus:

Salut, 242 este albastru si e solutia ideala pentru tine. La incalzire se lichefiaza.
243, cel rosu, este pentru asamblari filetate care trebuie sa reziste la temperaturi mari (de exemplu prinderea unui esapament pe motoare termice).
Dar daca il ai poti sa il folosesti acum.


Da, 243 este pentru blocarea filetelor, doar ca lichidul este albastru. Doar cartonul pe care vine ambalat e rosu (doar o clarificare suplimentara).
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#28 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 June 2009 - 10:08 AM

Vezi postareacornel parscov, la Jun 4 2009, 07:56 PM, a spus:

am impresia ca imi scapa ceva la reglajul asta. Deci am incercat diferite pozitii ale servoului (l-am mutat pe tija de coada mai sus si mai jos) dar tot nu sta. Dar daca trimiez un pic din rudder sta. Este ceva gresit sa trimez din rudder? Trebuie cumva resetat acel punct netru sau facut altceva. Palele de coada sunt un pic harsiite . Conteaza?


Cum zice si Primus, trimerele la canalul de coada stau pe zero tot timpul. Ar mai fi doua posibile cauze: 1.La pornire (alimentarea gyro) trebuie sa astepti vreo 10 sec sa se initializeze CU HELI COMPLET NEMISCAT. Daca misti putin de el lateral va face exact cum spui tu. 2.Daca ai un gyro cu piezo si nu SMM, se va decalibra la schimbari mari de temperatura.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#29 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 June 2009 - 11:45 AM

bun si ce se intampla daca modifica pozitia de neutru?
* Logo 400 V-Bar
0

#30 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 05 June 2009 - 11:50 AM

In mod normal trimerele se modifica in zbor. Reglajul pe care vrei sa-l faci se face din sub-trim (la sol). Daca-i dai prea mult, s-ar putea ca giro-ul sa nu faca initializare la urmatoarea pornire.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro