Modelism - RHC Forum: RC DRIFTING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

RC DRIFTING tips and tricks

#1 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

  Postat 01 April 2009 - 10:35 PM

Salutare la toata lumea! De azi am intrat in posesia unui drifter , mai exact un Hpi Sprint 2 Drift Sport.Am vazut ca in ultimul timp automodelisti care au in posesie un offroad vor si un on road sau au deja , mai exact un drifter(daca nu au masina speciala au roti).Din ce am vazut pe aici, driftul incepe sa fie foarte popular, din aceasta cauza am deschis acest topic, vroiam sa aveam un loc al nostru....
Catre toti posesorii de Driftere : VA rog frumos anuntati.va aici.
Poate reusim sa organizam si un concurs :lol:. :lol:

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 01 April 2009 - 10:44 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#2 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2009 - 10:03 AM


Aceasta postare a fost editata de NIZ: 02 April 2009 - 10:05 AM

0

#3 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 02 April 2009 - 11:58 AM

La un on road Robbe in afara de roti speciale de drift ce ar mai fi necesar sa "aranjez" la sasiu sa o pregatesc de drift?

You can go faster... I can go anywhere !

0

#4 Useril este offline   daniZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 374
  • Inregistrat: 12-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:Automodelism

Postat 02 April 2009 - 12:45 PM

Vezi postareaDan71, la Apr 2 2009, 12:58 PM, a spus:

La un on road Robbe in afara de roti speciale de drift ce ar mai fi necesar sa "aranjez" la sasiu sa o pregatesc de drift?




Muuuulte informatii in legatura cu drift-ul:
http://www.groovydrift.com
Spor
Imagine postataOffroad Racer: Team Associated SC10 (Novak GTB+Novak Ballistic 8.5T) RIENERGY BodyDrifter/Touring:Tamiya Ta05 (HPI SC15+LRP V10 Spec4 17x2T) VIENNA POLICE Body
Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
0

#5 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 02 April 2009 - 03:52 PM

Aici alte sfaturi :

http://www.rccartips...RC_Drifting.htm

Se pare ca a mea care este cu transmisie pe curea nu este recomandata dar o sa incerc totusi :(

You can go faster... I can go anywhere !

0

#6 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 02 April 2009 - 04:26 PM

"Dan71" iti mai trebuie un motor de 19 t si apoi e perfecta pt drift.
Din cate am vazut maisnile pe curea la drift si la competitii sunt mai uzuale , nu avea grija ca e pe curea sau e pe cardan pt ca oricum e buna de drift..

Puneti si voi poze cu bestiile :rolleyes:.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 02 April 2009 - 04:38 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#7 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 02 April 2009 - 04:38 PM

Eu ma gindeam sa schimb si pinionul: sa pun un 28 in loc de 32 cit este acum pe ea sa castig la acceleratie ca la drift nu am nevoie de viteza.
Motorul de pe ea are 20300 RPM.
Oricum pe parchet, mozaic sau gresie face drift si cu cauciucurile actuale, dar pentru afara am nevoie de cauciucuri mai "dure".

You can go faster... I can go anywhere !

0

#8 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 02 April 2009 - 05:05 PM

Vezi postareaDan71, la Apr 2 2009, 05:38 PM, a spus:

Eu ma gindeam sa schimb si pinionul: sa pun un 28 in loc de 32 cit este acum pe ea sa castig la acceleratie ca la drift nu am nevoie de viteza.
Motorul de pe ea are 20300 RPM.
Oricum pe parchet, mozaic sau gresie face drift si cu cauciucurile actuale, dar pentru afara am nevoie de cauciucuri mai "dure".

La rapoartele de pinion spur nu ma pricep asa bine incat sa dau sfaturi. La drift rotile trebuie sa merga in gol :rolleyes:.Trebuie motor de 19 t care are in jur de 30000 de rotatii/minut. Iei roti speciale de drift daca vrei sa faci calumea,cu rotile obisnuite doar "aluneca" .
Eu am roti dastea si merge destul de bine, dar o sa ii iau asa pt ca acestea aluneca foarte bine.Rotile de drift cu pofil sunt mai pt experti ,pt incepatori sunt bune cele fara profil (slick).
Puteti face si roti home made de drift , trebuie doar teava de abs si 4 roti. ( Click aici! )

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 02 April 2009 - 05:12 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#9 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 02 April 2009 - 07:19 PM

La motorul de 19T mai important este cuplul dezvoltat decat numarul de RPM.
In momentul in care vei folosi un pinion mai mic vei obtine un raport de demultiplicare mai mare, asta inseamna o forta de tractiune mai mare si viteza de top mai mica ( nu stiu daca termenul este corect dpdv stiintific)
In acest caz, in momentul in care vei apasa acceleratia rotile vor rupe aderenta mai usor.
Daca folosesti un motor cu numar mai mic de ture vei avea RPM mai mare si cuplu mai mic. Puterea va fi livrata dupa ce motorul deja capata ceva RPM.
In acest caz va trebui un raport de demultiplicare si mai mare cum ar fi atat pinion mai mic cat si spur mai mare.
In functie de suprafata, anvelope si motor va trebui gasit un raport de demultiplicare potrivit.

In alta ordine de idei, dupa ce m-am documentat in privinta driftului cu RC chiar daca inca nu am nici un fel de masinuta RC, consider ca rotile din PVC sunt un pic ridicole ca solutie de drift. Parca sunt prea putin aderente si driftul nu mai necesita si utilizarea fortelor G laterale la viteza ceva mai mare.
Nu mai este asa de interesant.

Multa bafta

HPI Savage Flux
0

#10 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 02 April 2009 - 07:35 PM

Cu rapoartele nu ma pricep bine !
Pt aderenta mai dai cateva gauri si el umpli cu plastic topit. Daca dai gaurile mai apropiate ai aderenta mai mare, daca le daui mai departete ai aderenta mai mica.
Aveam un link demonstativ dar nu il mai gasesc.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 02 April 2009 - 07:48 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#11 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 02 April 2009 - 08:08 PM

....In momentul in care vei folosi un pinion mai mic vei obtine un raport de demultiplicare mai mare, asta inseamna o forta de tractiune mai mare si viteza de top mai mica ( nu stiu daca termenul este corect dpdv stiintific)
In acest caz, in momentul in care vei apasa acceleratia rotile vor rupe aderenta mai usor....

Asta gindeam si eu de aceea vreau sa schimb pinionul cu unul mai mic.
Acesta schimbare impreuna cu niste roti de drift ar trebui sa sa rezolve problema.
Am mai citit pe un forum ca diferentialul fata este aproape blocat, camber-urile 0 la toate rotile si ca amortizoarele pe fata sa fie mai moi iar pe spate mai tari. Este drept ca aceste setari erau folosite la drift in casa pe mocheta.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#12 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 02 April 2009 - 08:39 PM

In principiu o setare mai moale a amortizoarelor ( dar nu excesiv ) va permite transferul de mase.
In principal se simte pe axa transversala a masinii (capata ruliu) la schimbarile de directie si practic atunci cand faci un "scandinavian flick" provoaca o inertie laterala suplimentara.
"Scandinavian flick" este o manevra prin care inainte de o curba se ia scurt din volan in directia opusa curbei si imediat dupa se ia curba intreaga in directia opusa. Manevra arunca masina in derapaj, dupa care trebuie intervenit cu contrabracaj si ajustarea acceleratiei pentru mentinerea derapajului.
Despre diferentialul aproape blocat nu stiu ce sa zic. Probabil ca diferentele in manevrare tin mai mult de gust si de nivelul pilotului.

Si eu ma gandeam initial la ceva de drift dar prea m-as limita la suprafata de rulare si o sa iau un e-firestorm care este 2WD. Atunci sa vezi distractie sa incerc sa fac cu ala drifturi :)

HPI Savage Flux
0

#13 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 03 April 2009 - 11:42 AM

Sar si eu cu un HPI E10 caruia i-am adaugat multe modificari. Chiar daca e un model entry level,isi face toti banii, si e perfect pentru incepatorii in RC drifting . Pe langa piesele tuning,montate pe el,i-am construit faruri,strobo si stopuri.Arata demential :blink:
Poze de pe cand era stoc,voi face si cu starea lui actuala ,putin zgariat :angry2:)
Later edit: parkingul inchis al primariei din cluj,s-a dovedit perfect pentru antrenamente in timpul iernii :blink:)
Later Later Edit : filmuletele de pe youtube,how to drift au fost foarte folositoare in antrenamente!!! va recomand sa le urmariti

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: thumbforume10.jpg
  • Imagine atasata: thumbforume102.jpg

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 03 April 2009 - 11:46 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#14 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 03 April 2009 - 01:56 PM

"sandrei" Hpi-ul tau esti chiar enteri level, este buna pt incepatori, este buna pt ca nu are de setare a unghiurilor la roti si alte nebunii.
Frumoasa masina felicitari , si sa o driftuiesti cu placere. :angry2:
Asteptam pozele. O sa pun si eu cand oi termina paintjobul :blink:.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 03 April 2009 - 01:56 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#15 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 03 April 2009 - 11:01 PM

Si noi suntem la Deva cativa...nu bagati in seama off-road-erele...noi folosimTT-01D (drift spec) de la Tamiya

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1040309.JPG
  • Imagine atasata: DSC06468.JPG

0

#16 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 04 April 2009 - 12:00 AM

Vezi postareaEZ*, la Apr 4 2009, 12:01 AM, a spus:

Si noi suntem la Deva cativa...nu bagati in seama off-road-erele...noi folosimTT-01D (drift spec) de la Tamiya

Super! Tt-01 e o masina f buna pt drift.
Inca odata felicitari :rolleyes:!
Imi place acea carcasa de la "hot works" sunt foarte detaliate.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 04 April 2009 - 12:02 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#17 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

  Postat 04 April 2009 - 12:26 AM

Pun si eu cateva poze cu sasiu deoarece carcasa este inca in stadiu de a fi vopsita :) :rolleyes: :blink:

pozeee

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1516.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1518.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1519.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1520.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1521.jpg

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 04 April 2009 - 12:32 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#18 Useril este offline   Parosenie 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 155
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 April 2009 - 08:41 AM

Ca sa zic asa, "basicul" pentru cei ce vor sa se apuce de drifting:
http://videonews.ro/action/viewvideo/1374/...ing-cu-trasura/
0

#19 Useril este offline   GX-4 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 03-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 06 April 2009 - 09:10 AM

Salut poate facem odata un drift :>ma gasiti pe id octav_boss_10

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Fotografii_0222.jpg

Aceasta postare a fost editata de GX-4: 06 April 2009 - 09:13 AM

0

#20 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 06 April 2009 - 03:20 PM

Sprint 2 Drift:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_9781.JPG
  • Imagine atasata: IMG_9784.JPG

MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#21 Useril este offline   jhony27 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Banned
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 07-April 09
  • Location:iasi

Postat 07 April 2009 - 02:00 PM

Salut, si totushi ca tot veni vorba de drift, si am mai vazut si cateva filmulete mai ales cel de training de la hpi care e tot in acest topic linkul, am vrut sa incerc si eu cu turingul meu, dar nea ca nu pot, in primul rand folosesc 2 motoare (pe rand evident), unul de 3x13T cu 33k rpm si un motor de 18T de la trinity(firma) dar care nu am idee ce RPM are, la pack de 7,2 cu 4600mah, mashina e 1:10 am uitat sa mentionez, e pe curele, prinde o viteza de aproximativ 60-70km/h, dar nu pot face drifturi cu ea cand o accelerez(in fata) nu se invarte in loc face un cerc de raza 1,5m, doar pe spate cand o accelerez se invarte in loc, am niste caucioace slick de la hpi daca nu ma insel, pinion motor de 40dinti 64pitch, iar roata gear de 120 dinti.
intrebarea este in felul urmator: de ce nu pot roti mashina in loc cu fata ci doar cu spatele?
atasez si o poza cu pinioanele

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: gear.JPG

Aceasta postare a fost editata de jhony27: 07 April 2009 - 02:01 PM

0

#22 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 07 April 2009 - 03:16 PM

Vezi postareajhony27, la Apr 7 2009, 03:00 PM, a spus:

Salut, si totushi ca tot veni vorba de drift, si am mai vazut si cateva filmulete mai ales cel de training de la hpi care e tot in acest topic linkul, am vrut sa incerc si eu cu turingul meu, dar nea ca nu pot, in primul rand folosesc 2 motoare (pe rand evident), unul de 3x13T cu 33k rpm si un motor de 18T de la trinity(firma) dar care nu am idee ce RPM are, la pack de 7,2 cu 4600mah, mashina e 1:10 am uitat sa mentionez, e pe curele, prinde o viteza de aproximativ 60-70km/h, dar nu pot face drifturi cu ea cand o accelerez(in fata) nu se invarte in loc face un cerc de raza 1,5m, doar pe spate cand o accelerez se invarte in loc, am niste caucioace slick de la hpi daca nu ma insel, pinion motor de 40dinti 64pitch, iar roata gear de 120 dinti.
intrebarea este in felul urmator: de ce nu pot roti mashina in loc cu fata ci doar cu spatele?
atasez si o poza cu pinioanele

Pur si simplu "nu ai roti de drift" !

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 07 April 2009 - 03:16 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#23 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 07 April 2009 - 03:18 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Apr 6 2009, 04:20 PM, a spus:

Sprint 2 Drift:

Superba masina.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#24 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 07 April 2009 - 03:28 PM

Vezi postareajhony27, la Apr 7 2009, 03:00 PM, a spus:

Salut, si totushi ca tot veni vorba de drift, si am mai vazut si cateva filmulete mai ales cel de training de la hpi care e tot in acest topic linkul, am vrut sa incerc si eu cu turingul meu, dar nea ca nu pot, in primul rand folosesc 2 motoare (pe rand evident), unul de 3x13T cu 33k rpm si un motor de 18T de la trinity(firma) dar care nu am idee ce RPM are, la pack de 7,2 cu 4600mah, mashina e 1:10 am uitat sa mentionez, e pe curele, prinde o viteza de aproximativ 60-70km/h, dar nu pot face drifturi cu ea cand o accelerez(in fata) nu se invarte in loc face un cerc de raza 1,5m, doar pe spate cand o accelerez se invarte in loc, am niste caucioace slick de la hpi daca nu ma insel, pinion motor de 40dinti 64pitch, iar roata gear de 120 dinti.
intrebarea este in felul urmator: de ce nu pot roti mashina in loc cu fata ci doar cu spatele?
atasez si o poza cu pinioanele

poate te ajuta link-ul asta

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#25 Useril este offline   jhony27 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Banned
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 07-April 09
  • Location:iasi

Postat 07 April 2009 - 05:36 PM

Vezi postareaporcofon, la Apr 7 2009, 04:28 PM, a spus:

poate te ajuta link-ul asta

Multumim de sfaturi, dar cred ca inebunesc sa fac asa ceva din tzeava pvc, si-a facut cineva asa ceva, in primul rand tre sa gasesti tzeava perfect rotunda sa intre foarte bine pe janta, dureri de cap, dar cred totusi ca am sa incerc, a reusit cineva asa ceva? dar cele din comert cauciucurile de drift nu sunt bune? cele de pe la mag de la noi din tzara?
0

#26 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 07 April 2009 - 05:45 PM

Vezi postareajhony27, la Apr 7 2009, 06:36 PM, a spus:

Multumim de sfaturi, dar cred ca inebunesc sa fac asa ceva din tzeava pvc, si-a facut cineva asa ceva, in primul rand tre sa gasesti tzeava perfect rotunda sa intre foarte bine pe janta, dureri de cap, dar cred totusi ca am sa incerc, a reusit cineva asa ceva? dar cele din comert cauciucurile de drift nu sunt bune? cele de pe la mag de la noi din tzara?

confectionarea rotilor din teava e o joaca... la modul ala poate face drift oricine fara efort. cauta niste roti de drift daca vreiceva serios.
p.s. daca totusi te hotarasti sa faci din teava: nu trebuie sa fie perfect rotunda. o incalzesti usor si se va mula perfect pe janta.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#27 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 07 April 2009 - 05:48 PM

Vezi postareajhony27, la Apr 7 2009, 06:36 PM, a spus:

Multumim de sfaturi, dar cred ca inebunesc sa fac asa ceva din tzeava pvc, si-a facut cineva asa ceva, in primul rand tre sa gasesti tzeava perfect rotunda sa intre foarte bine pe janta, dureri de cap, dar cred totusi ca am sa incerc, a reusit cineva asa ceva? dar cele din comert cauciucurile de drift nu sunt bune? cele de pe la mag de la noi din tzara?

Eu am facut roti si sunt bune :D. Gasesti la Pracktiker tavei cate vrei ;).Sunt roti bune la un singur distribuitor o sa iti dau mi cu linkul. ;)
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#28 Useril este offline   jhony27 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Banned
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 07-April 09
  • Location:iasi

Postat 07 April 2009 - 05:51 PM

Vezi postareaporcofon, la Apr 7 2009, 06:45 PM, a spus:

confectionarea rotilor din teava e o joaca... la modul ala poate face drift oricine fara efort. cauta niste roti de drift daca vreiceva serios.
p.s. daca totusi te hotarasti sa faci din teava: nu trebuie sa fie perfect rotunda. o incalzesti usor si se va mula perfect pe janta.

intre janta si tzeava se pune ceva inafara de un lipici ceva? trebuie burete ceva, si daca tot spui ca e o joaca atunci am sa incep de la zero ca si asa am niste jante cu cauciucuri slick uzate, si am sa pun si poze la cum arata acum si cum v-or arata la final sper sa iasa ceva. merci inca odata ptr sfaturi.
0

#29 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 07 April 2009 - 06:21 PM

Vezi postareajhony27, la Apr 7 2009, 06:51 PM, a spus:

intre janta si tzeava se pune ceva inafara de un lipici ceva? trebuie burete ceva, si daca tot spui ca e o joaca atunci am sa incep de la zero ca si asa am niste jante cu cauciucuri slick uzate, si am sa pun si poze la cum arata acum si cum v-or arata la final sper sa iasa ceva. merci inca odata ptr sfaturi.

uite aici Click
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#30 Useril este offline   icepatoru' 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2009 - 09:15 PM

uite si aici link
http://www.youtube.c...h?v=5WrK-tIIIjw
0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro