Ce urmeaza dupa 9081
#1
Postat 26 October 2008 - 06:48 PM
Mi-am luat si eu un elicopter 9081
E foarte usor de pilotat , adica il am de 6 zile si deja trec dintr-o camera in alta, pe usa, fara mari greutati ...
Sunt boboc in treburile astea... dar asi vrea sa trec la 'urmatorul' nivel...
Ce ma sfatuiti sa imi iau acum... ? Ma gandesc sa sar peste astea electrice... Astept ceva sfaturi, modele, site-uri de incredere pt achizitii, etc .
Mersi frumos.. :lol: Care are chef de o vorbaraie sa bage id meu ..mc
id : twstr_cs
#2
#5
Postat 27 October 2008 - 10:47 AM
Pana la Nitro sunt multe de invatat, iar coaxialele au prostul obicei sa zboare singure, deci nu au nicio treaba cu heli cu pas colectiv si elice pe coada.
Poti sa incerci un simulator sa vezi cum e, se apropie mult de realitate.
#6
Postat 27 October 2008 - 01:57 PM
@kitsched -> ai dreptate :D
@rocristian -> ceva exemple? tu de care ai/de care ai avut ?:D
Simulator ?!? :D Doamne dar tufish is in domeniu asta ... Nu e nimic... se invata ...
E cineva din Timisoara ? Poate ne vedem la o berica/cafea .... :D
----mc de raspunsuri/posturi----
Aceasta postare a fost editata de TwStR: 27 October 2008 - 01:57 PM
#9
Postat 27 October 2008 - 02:54 PM
Ce te-a facut sa alegi tocmai Typhoon RTF? Nu stiu nimic despre elicopter dar ti-as recomanda sa incepi cu un model popular (T-Rex 450, Honey Bee King 2) la care sa gasesti piese de rezerva pe stoc in Romania. Asta deorece, TE VEI PRABUSI. Nu vreau sa te sperii dar cred ca nu sunt singurul de parere ca un elicopter non-coaxial este o chestie naravasa care parca nu vrea sa stea in aer. Asadar iti recomand si eu cu caldura un simulator pentru familiarizare si pentru a economisi $$$ in piese indoite, rupte, sparte...
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
#11
Postat 27 October 2008 - 03:23 PM
Unul este pentru ca sistemul RC oferit este slabut, nu te ajuta prea mult.
La elicopter este esential sa ai niste setari minime accesibile de pe statie cum ar fi: reglarea pozitiei de zero a servourilor (subtrim), cursa servourilor, exponential, curbe de pitch si motor, la fel de importante...
Inca o data, la heli, fara acestea nu prea ai cum sa setezi un kit sa zboare cum trebuie.
Eu unul as lua un kit, m-as apuca si l-as asambla singur, in felul acesta i-as vedea mecanica in amanunt, eventuale punctele slabe din fabricatie, as invata sa il repar si sa il reglez in cazul unui crash, de asemenea as descoperi mai repede cauza unor simptome neplacute, trepidatii, etc...
Apoi lua cel mai bun sistem RC pe care mi l-as permite, fara gluma... un sistem basic pentru heli este Spektrum DX6 sau daca se poate DX7, foarte bune la pret pentru ce ofera.
Va doresc succes!
#12
Postat 27 October 2008 - 03:43 PM
Aceasta postare a fost editata de rocristian: 27 October 2008 - 03:44 PM
#13
Postat 27 October 2008 - 07:28 PM
Mai repede invata pe o chinezarie RTF ieftina, eu nici acum nu stiu daca reusesc sa fac un HBK 2 cap coada si sa si zboare corect.
Inveti 2-3-4 luni pe un rtf, cu disponibilitate mare de piese, apoi iti faci propiul tau kit, dupa cum iti doreste inima si dupa buget. Acum daca iti zice cineva unde pui un servo futaba 3154, sau de ce gy401 e king of the hill la clasa lui te uiti crucis la respectivul. Elicopterele acestea cer multa rabdare si extraordinar de multa informatie.
Bafta
#14
Postat 28 October 2008 - 09:15 AM
morph, la Oct 27 2008, 07:28 PM, a spus:
Mai repede invata pe o chinezarie RTF ieftina, eu nici acum nu stiu daca reusesc sa fac un HBK 2 cap coada si sa si zboare corect.
Inveti 2-3-4 luni pe un rtf, cu disponibilitate mare de piese, apoi iti faci propiul tau kit, dupa cum iti doreste inima si dupa buget. Acum daca iti zice cineva unde pui un servo futaba 3154, sau de ce gy401 e king of the hill la clasa lui te uiti crucis la respectivul. Elicopterele acestea cer multa rabdare si extraordinar de multa informatie.
Bafta
sal.bine punctat "morph",dar de undeva trebuie sa inceapa nu?????
#16
Postat 28 October 2008 - 02:40 PM
TwStR, la Oct 28 2008, 09:24 AM, a spus:
Mersi frumos ca ati postat :D
Astept totusi cineva din timisoara sa apara pe aici :D
aparut suntem cativa
id mess nen772002@yahoo.com
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#17
Postat 28 October 2008 - 06:38 PM
Hai la camp, suntem destui acolo.
Cum iesi din timisoara pe torontalului, inainte de aeroportul utilitar pe stanga dupa podetul alb e intrarea. Daca ai ajuns la metro2 ai mers prea departe, te poti intoarce in sens.
Numai bine,
Calin