Fma-copilot
#1
Postat 08 October 2008 - 07:54 PM
Simbata daca este vremea buna vreau sa-l probez pe Chitila .
Va rog sa-mi spuneti daca a mai avut cineva un sistem ca acesta si cam ce probleme a intimpinat la reglaje.
#2
Postat 08 October 2008 - 08:11 PM
Laur73, la Oct 8 2008, 08:54 PM, a spus:
Simbata daca este vremea buna vreau sa-l probez pe Chitila .
Va rog sa-mi spuneti daca a mai avut cineva un sistem ca acesta si cam ce probleme a intimpinat la reglaje.
Am eu unul,dar varianta cu receptor incorporat.Singura problema e ca nu poti folosi servo digitale!
#4
Postat 09 October 2008 - 08:26 AM
Laur73, la Oct 8 2008, 09:24 PM, a spus:
Nu se poate folosi in spatii inchise; principiul de functionare se bazeaza pe diferenta de temperatura in infrarosu intre cer si sol!
#5
Postat 09 October 2008 - 08:30 AM
serby, la Oct 9 2008, 09:26 AM, a spus:
Producatorul spune ca cel putin la calibrare cel mai apropiat obstacol-copaci sau cladiri-trebuie sa fie la cel putin 30 de metri.De asemenea,e de evitat decolarea de pe suprafete de asfalt sau beton.
#6
Postat 09 October 2008 - 09:24 AM
Deci, daca "orizontul", asa cum e perceput de copilot este alterat in vre-un fel, fie un munte, fie obstacole la sol pana ajunge la o inaltime confortabila, el va inclina modelul corespunzator. De asta senzorul trebuie sa aiba vizibilitae absoluta in toate cele 4 directii, adica pus pe burta, alt loc nu prea vad unde, cum "cocoasa" la tine e cam plina de mini-obstacole.
Laur73, la Oct 8 2008, 09:24 PM, a spus:
#7
Postat 09 October 2008 - 01:36 PM
Laur73, la Oct 8 2008, 08:54 PM, a spus:
Simbata daca este vremea buna vreau sa-l probez pe Chitila .
Va rog sa-mi spuneti daca a mai avut cineva un sistem ca acesta si cam ce probleme a intimpinat la reglaje.
Cumpara 2 gyroscoape, cele mai ieftine si le pui pe cate o axa la avion...cel mai important este cel care va minimiza inclinarile stanga-dreapta...practic "inmoaie" comanda de eleron la avion. Apoi mai pui unul pentru elevator si vei obtine un avion mai stabil. Ai si reglaj de gain care poate fi modificat de jos de la sol din statie folosind un al doilea canal.decat cel asignat comenzii pe care actioneaza gyro.
Pentru eleroane va trebuisa folosesti un cablu Y si servo-uri puse in oglinda. Nu merge daca ai doua servouri pe 2 canale ale receptorului.
Succes, si sa ne spui si noua cum merge. Ca sa nu dai bani roaga pe cineva care are heli sa-ti imprumute putin un gyro, fara servoul de pe heli ca sa faci o proba. Apropo nu folosi GY611 ca nu merg servourile "normale" cu el. Foloseste GY240 sau GY401. Primul eu zic ca este suficient sa obti o stabilizare suficienta.
Este de incerat.
#9
Postat 09 October 2008 - 04:40 PM
renatoa, la Oct 9 2008, 10:24 AM, a spus:
Deci, daca "orizontul", asa cum e perceput de copilot este alterat in vre-un fel, fie un munte, fie obstacole la sol pana ajunge la o inaltime confortabila, el va inclina modelul corespunzator. De asta senzorul trebuie sa aiba vizibilitae absoluta in toate cele 4 directii, adica pus pe burta, alt loc nu prea vad unde, cum "cocoasa" la tine e cam plina de mini-obstacole.
l-am montat sus pe un suport
Aceasta postare a fost editata de Laur73: 09 October 2008 - 04:41 PM
#11
Postat 09 October 2008 - 05:04 PM
#12
Postat 11 October 2008 - 07:10 AM
http://www.analog-so...ilot_tele-4.wmv
pe mine cel putin m-a lamurit, merita !
#13
Postat 11 October 2008 - 07:43 AM
Am una...doua intrebari la tine..(off..topic) avand in vedere ca astazi am vazut poza cu EZ-ul tau echipat.
1. Ce motor, ce ACC, dar mai ales ce elice ai folosit?
2. Modelul are cumva aripi de EG?
Eu l-am facut muci pe al meu pentru ca ii facusem ampenajul orizontal pliabil shi la un loop-ing mi-au sarit balamalele de la profundor. Acuma modelul este la reanimare, va fi calul de bataie pentru experimentele viitoare......asa ca orice sfat este util...Multumesc anticipat
Stima,
Adian Sachelarie
#14
Postat 11 October 2008 - 07:44 PM
#15
Postat 11 October 2008 - 07:46 PM
tetea, la Oct 11 2008, 08:43 AM, a spus:
Am una...doua intrebari la tine..(off..topic) avand in vedere ca astazi am vazut poza cu EZ-ul tau echipat.
1. Ce motor, ce ACC, dar mai ales ce elice ai folosit?
2. Modelul are cumva aripi de EG?
Eu l-am facut muci pe al meu pentru ca ii facusem ampenajul orizontal pliabil shi la un loop-ing mi-au sarit balamalele de la profundor. Acuma modelul este la reanimare, va fi calul de bataie pentru experimentele viitoare......asa ca orice sfat este util...Multumesc anticipat
Stima,
Adian Sachelarie
uite aici gasesti tot ce te intereseaza http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...30&start=30 iar motorul este BL BM2408-21, Masa: 46g, KV: 1750, 14A
#16
Postat 13 October 2008 - 06:34 PM
Laur73, la Oct 11 2008, 08:44 PM, a spus:
Mda, mai aveam putin si-ti dadeam si un shut in fund sa n-adormi... :angry2: In rest tare mandru de "scula" ta.
Mi-a placut insa la nebunie aterizarea aia, in varf de brad, la 20m de sol. :rolleyes:
Alta data asculta-i si pe altii mai mici si mai fraieri cand iti zic sa nu mai zbori pe deasupra padurii ca nu stii niciodata...
Bafta!
#17
Postat 29 October 2008 - 06:32 PM
Laur73, la Oct 11 2008, 08:44 PM, a spus:
Asteptam filmul .
#19
Postat 31 October 2008 - 03:39 PM
Are cineva montat asa ceva pe heli ? Face cineva FPV cu heli ?
#20
Postat 31 October 2008 - 04:08 PM
Merge de pus o camera pe el si filmat, dar nu FPV. Poti face FPV doar cu doi piloti, unul sa se concentreze la pilotarea modelului, celalat sa comande camera..
Aceasta postare a fost editata de Primus: 31 October 2008 - 04:08 PM
#21
Postat 31 October 2008 - 06:58 PM
cnc77hobby, la Oct 31 2008, 03:39 PM, a spus:
Are cineva montat asa ceva pe heli ? Face cineva FPV cu heli ?
se face dar afara, trebuie sa ai mina buna,
iar aici un zbor cu copilot
http://www.vimeo.com/794944
#22
Postat 14 February 2009 - 09:09 AM
http://www.fmadirect...tm?cat=75&nid=6
Cam scumputz, inca nu mi-e complet clar ce face in plus. Pare ca ar avea si a 3-a axa acum, si 4 canale in loc de 2.
Probabil la heli sa se simta mai bine noutatile.
#23
Postat 27 February 2009 - 08:31 PM
#24
Postat 20 June 2009 - 11:40 PM
Laur73, la Oct 9 2008, 05:42 PM, a spus:
Laur, spune-mi si mie te rog ce motor brushless e acela din poza dupa easy star, si ce elice. Astept raspuns! Mersi mult
Aceasta postare a fost editata de Brandy_Tdi: 20 June 2009 - 11:41 PM
2.Multiplex Gemini
Think. Feel. Drive
#26
Postat 21 June 2009 - 12:57 AM
Am schimbat si eu motorul. Am tot un : Tower Pro 2408-21T 3DELTA cu elice GWS 8x4 , l-am zburat azi pe chitila cu un Ni-Mh 1000 mAh 8.4 volti, si nu mi s-a aprut cine stie ce. Daca ii bag Lipo 3s ar trebui sa fie mai bine?
Ca vad la tine in poza ca ai si camera de filmat, si transmitatoare etc. Deci ti-l ridica ... nu gluma
2.Multiplex Gemini
Think. Feel. Drive
#29
Postat 21 June 2009 - 09:38 AM
De asta as zic ca trecerea la lipo s-ar utea sa fie marea surpriza. Chiar si 2s numai, desi am vazut ca tu socotesti 8V 2s lipo vs 9v 8nimh, care s-ar putea sa fie doar o fantoma de fapt, ei scazand la 5-6V cand ajungi sa tragi 10A din pack-ul ala.