Modelism - RHC Forum: Graupner Maxie Sport - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Graupner Maxie Sport motoplanor 3200mm

#121 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 26 September 2008 - 12:02 AM

Vezi postareaRomulus, la Sep 26 2008, 12:54 AM, a spus:

Atasament IMG_0234_small.jpgAtasament IMG_0235_small.jpg
Atasament IMG_0236_small.jpgAtasament IMG_0237_1_small.jpg

Asa arata acum. Ruptura e foarte aproape - aprox. 1mm de capatul tubului termocontractil, dar nu pot impinge mai mult tubul ca e foarte stramt locul. Nu stiu ce sa spun.



...ai dreptate - prea stramt....
0

#122 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 26 September 2008 - 12:06 AM

Cam cat de groasa este camasa conductorului galben ? .....stiu ca ar fi o improvizatie insa eu as taia conductorul galben la vreo 2 cm de motor, as scoate camasa originala si m-as chinui daca se poate sa o inlocuiesc cu o alta cu pereti mai subtiri.
0

#123 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 26 September 2008 - 12:07 AM

...ulterior as lipi un conductor normal si termocontractantul l-as pune peste imbinarea nou formata.
0

#124 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 26 September 2008 - 12:09 AM

Sa ai mare grija cu motoru ...nu te juca , daca nu esti sigur pe el sau pe izolatia care o faci ..nu risca .

nu vreau sa mai aud ( nici nu vreau sa pomenesc acel cuvant ) ...vreau doar sa stiu ca te vei bucura iar de noul planor si poate facem un zbor cu pasarile cand esti gata . Ps: te-am mai rugat o data sa zburam impreuna ,era diferenta de o singura zi ,voiam sa arunc o privire la interiorul planorului tau cred ca sti tu de ce !


HAI BAGA MARE LA CONSTRUCTIE :D ...SA SCOATEM PASARILE LA UN DUET PE CER! .
ADOR VITEZA!!!
0

#125 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 26 September 2008 - 12:11 AM

E o varianta si asta. Sa scot camasa galbena cu totul si apoi sa imping inapoi partea lunga pana unde a fost original si apoi sa pun partea scurta din ea in capat si tubul termocontractil peste. Adica sa mut taietura camasii in celalalt capat langa mufa CT3.5... Mi-e frica totusi ca nu voi putea impinge camasa inauntru cat e nevoie. Intra inauntru cam 15 mm... Pentru ca bobina neagra e lipita chiar la intrare, cea rosie ocoleste pe sus pana la 120 grade si cea galbena pe jos pana la -120 grade...

Pana acum, daca as sti ca pot scoate bucata de camasa din inauntru motorului si apoi impinge una noua inauntru, ar fi cea mai eleganta solutie.

Nu e rupta nici o lita din fir.

Aceasta postare a fost editata de Romulus: 26 September 2008 - 12:12 AM

0

#126 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 26 September 2008 - 02:05 AM

Update...

Nu am reusit sa deschid motorul. E inca o enigma, de ce nu vrea sa iasa.

Problema electrica am rezolvat-o. Asta este vestea buna...

Am scos mufa CT3.5 de pe fir si am scos partea de camasa care era in afara motorului de tot de pe fir, apoi am smuls, cu penseta bucata din interior, din pacate distrugand-o. Planuiam sa o refolosesc la capatul dinspre mufa a firului, si sa aplic peste intrerupere un varnis, dar s-a rupt in bucati, cand am scos-o...

Fisier atasat  IMG_0241_small.jpg (86.57K)
Number of downloads: 473Fisier atasat  IMG_0239_small.jpg (89.88K)
Number of downloads: 444

Apoi, am introdus bucata ramasa din camasa, inapoi pe fir, impingand-o pana unde era initial.
Fisier atasat  IMG_0244_small.jpg (77.16K)
Number of downloads: 427

Am lipit la loc mufa CT3.5 si am refolosit o bucata din camasa rupta ca sa fac un fel de dop la capatul firului, chiar inainte de mufa, pentru ca varnisul mai gros, care acopera si mufa, sa aiba o baza mai groasa.
Fisier atasat  IMG_0247_small.jpg (65.26K)
Number of downloads: 433Fisier atasat  IMG_0246_small.jpg (63.79K)
Number of downloads: 372

Asa arata la final, dupa intreaga operatiune...
Fisier atasat  IMG_0250_small.jpg (80.06K)
Number of downloads: 60

Am conectat motorul fara elice la regulator si receptor sa vad daca functioneaza corect si i-am dat doar cateva clikuri minuscule de gaz. Merge perfect, nu iese fum. Va urma un test cu elice, dar mai incolo, de preferat cand am si aparatul de masura sa vad cat consuma.

Din pacate am si o veste proasta. De data asta am fost foarte atent la ax cand se invartea. E indoit. Nu mult, dar este. As spune ca 0,1-0,2 mm la capatul axului. Nu stiu ce inseamna asta pe planor si daca va induce vreo vibratie. Fara elice, nu vibreaza decat la turatie mica.

Vestea si mai proasta e ca motoarele Graupner care le am nu au venit cu ax de rezerva. Am gresit cand am crezut ca am ax de rezerva, acela era un ax de la un alt motor Himax. Am ax de rezerva la motoarele Hacker si Himax, din pacate nu si la cele Graupner. Probabil voi gasi de cumparat la furnizor.

Intrebarea e, cat de grav e un asa ax indoit?
0

#127 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 26 September 2008 - 06:28 AM

Vezi postareaRomulus, la Sep 26 2008, 03:05 AM, a spus:

Update...

Nu am reusit sa deschid motorul. E inca o enigma, de ce nu vrea sa iasa.

Problema electrica am rezolvat-o. Asta este vestea buna...

Am scos mufa CT3.5 de pe fir si am scos partea de camasa care era in afara motorului de tot de pe fir, apoi am smuls, cu penseta bucata din interior, din pacate distrugand-o. Planuiam sa o refolosesc la capatul dinspre mufa a firului, si sa aplic peste intrerupere un varnis, dar s-a rupt in bucati, cand am scos-o...

Atasament IMG_0241_small.jpgAtasament IMG_0239_small.jpg

Apoi, am introdus bucata ramasa din camasa, inapoi pe fir, impingand-o pana unde era initial.
Atasament IMG_0244_small.jpg

Am lipit la loc mufa CT3.5 si am refolosit o bucata din camasa rupta ca sa fac un fel de dop la capatul firului, chiar inainte de mufa, pentru ca varnisul mai gros, care acopera si mufa, sa aiba o baza mai groasa.
Atasament IMG_0247_small.jpgAtasament IMG_0246_small.jpg

Asa arata la final, dupa intreaga operatiune...
Atasament IMG_0250_small.jpg

Intrebarea e, cat de grav e un asa ax indoit?


....felicitari.....ai putea sa-l montezi pe un fel de banc de proba ?.....cu elicea montata ....la mine cu un motoras mic si elice 8x4 n-a prea contat, insa la cuplu mare indus de o elice mai mare .........
0

#128 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 26 September 2008 - 08:12 AM

Intrebarea e, cat de grav e un asa ax indoit?
[/quote]



destul de grav ......mai ales ca nu va face bine la rulmenti !.
ADOR VITEZA!!!
0

#129 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 26 September 2008 - 09:23 AM

Vezi postareaRomulus, la Sep 26 2008, 03:05 AM, a spus:

Am lipit la loc mufa CT3.5 si am refolosit o bucata din camasa rupta ca sa fac un fel de dop la capatul firului, chiar inainte de mufa, pentru ca varnisul mai gros, care acopera si mufa, sa aiba o baza mai groasa.
Atasament IMG_0247_small.jpg

Ouch. Sa-ti spun drept, mie nu prea imi place lipitura aia. Nu stiu de ce, dar imi da un sentiment de "lipitura rece". Nu vreau sa fiu rau si sa te pun sa muncesti degeaba, dar mai bine refa lipitura aia acum decat sa te trezesti cu o alta surpriza in aer (prin lipitura aia trec 'j de amperi, totusi, si daca nu e cat se poate de solida, mi-e ca vei avea alta surpriza neplacuta :D ).
Trebuie insa sa admir calitatea restului lucrarii. Respecte!
Ave
0

#130 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 September 2008 - 09:27 AM

oricat de mica ar fi indoitura, daca adaugi parghia elicii in capete vei obtine deviatii destul de mari. Aici apar vibratii care pot duce la oboseli structurale si alte nenorociri. Mai bine schimba axul si verifica si rulmentii cand o faci.

Numai bine,
Calin


0

#131 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 26 September 2008 - 10:00 AM

Cum nu se poate mai rau... Deci imi trebuie un ax nou si sa aflu cum se schimba... :D
0

#132 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 26 September 2008 - 10:01 AM

Ave, lipitura nu e rece, garantez. Eu doar o impresie din poza. De altfel, daca e rece, face urat motorul in zbor, dar nu cred ca vine jos planorul, nu e o lipitura critica.

Dar, avand in vedere toate cele intamplate, promit ca o refac si completez si niste fludor in ea, ca sa dormim amandoi mai linistiti... :D
0

#133 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 September 2008 - 10:08 AM

Vezi postareaRomulus, la Sep 26 2008, 11:00 AM, a spus:

Cum nu se poate mai rau... Deci imi trebuie un ax nou si sa aflu cum se schimba... :D


In principiu axul este prins si fixat cu unu sau 2 imbusi blocati cu loctite rosu... iti trebuie un imbus foarte precis sa poti sa desfaci alea fara sa distrugi surubelul ala. Dupa ce ai desfacut ambii imbusi cu un extractor de pinioane poti extrage clopotul motorului si probabil si primul rulment. Tot cu extractorul iese si al doilea rulment cu bobina.

Daca tot desfaci clopotul verifica si tubul termocontractil pe firul galben sa nu ai surprize si acolo.

Numai bine,
Calin


0

#134 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 26 September 2008 - 10:12 AM

Am gasit doar un inbus, care fixeaza carcasa de ax. Ala degeaba-l desfac, nu ma ajuta sa desfac motorul... Axul, are doar o siguranta in celalalt capat. Extractor de pinioane nu am din pacate... Va trebui sa-mi iau.

Cat despre tub contractil, dupa cum am explicat mai sus si se vede in poze, nu mai exista. Am reparat partea electrica deja, mult mai elegant.
0

#135 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 September 2008 - 10:14 AM

daca il desfaci ala poti scoate axul de pe clopot. Axul in capatul acela are un sant sa previna clopotul sa se invarta in gol fara el. Deci va trebui neaparat desfacut si ala cumva.

Calin

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 26 September 2008 - 10:16 AM



0

#136 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 26 September 2008 - 10:17 AM

Vezi postareaRomulus, la Sep 26 2008, 11:01 AM, a spus:

Ave, lipitura nu e rece, garantez. Eu doar o impresie din poza. De altfel, daca e rece, face urat motorul in zbor, dar nu cred ca vine jos planorul, nu e o lipitura critica.

Eu ma refeream la faptul ca se poate incalzi peste temperatura maxima admisa, si de aici tot circul. Dar daca tu zici ca nu e rece, te cred.
Ave
0

#137 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 September 2008 - 03:06 PM

Din cate am vazut eu starea modelului dupa dezastru, nu a fost o cazatura sa justifice indoirea axului.
De aici ar putea rasari o samanta de indoiala... nu cumva a fost un defect de motor din fabricatie, care sa fi dus la griparea lui la al doilea zbor si de aici la cresterea curentului ?
Banuiesc ca nu ai "rodat" motorul de loc, stiu ca electricele nu se rodeaza ca termicele, dar macar asa o descarcare completa pack in casa la rece nu ai avut curiozitatea ?
Eu am facut vreo 3 cicluri si toate cu clampa pe el, ca aveam niste indoieli asupra regulatorului, il luasem cam la limita, si mai bine sa ia foc la sol decat sus...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#138 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 September 2008 - 03:54 PM

nu cred adica nu stiu daca un mers in gol (ca iti spun din proprie experienta ca nu l-ai porni mai mult de 10 secunde cu elicea in casa) l-ar fi ajutat cu ceva. Curentii sunt mult mai mici la mersul in gol.

Calin


0

#139 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 26 September 2008 - 04:25 PM

Vezi postarearenatoa, la Sep 26 2008, 04:06 PM, a spus:

Din cate am vazut eu starea modelului dupa dezastru, nu a fost o cazatura sa justifice indoirea axului.
[...]


Nu stiu din ce ai tras tu concluzia asta. Modelul a venit vertical aproape de la 50-60m. A facut gaura in sol de 20 cu elicea... Axul e foarte putin stramb... Dupa ce-a lovit cu elicea, s-a intors pe o aripa care a facut-o praf.
0

#140 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 September 2008 - 04:26 PM

Ba cu elicea a fost si nu 10 secunde, ci cred ca jumatate de ora cumulate cele 3 cicluri.
Nu in casa, ci la birou unde am mai mult spatiu.
Dar nu vorbesc de un Maxie, ci de un Elektro Junior S, mult mai mic motorulul si elicea.
Am vazut ca in gol fara elice nu tragea decat 3-4A si i-am pus si elicea ca sa incarc regulatorul cat mai aproape de realitate.
A mers cu gazul la jumate, cand tragea 10-12A din 7.4V, cu scurte reprize de accelerare pana la maxim, cand curentul ajungea la 17-18A, regulatorul fiind de 20A, 30A pentru 10 sec.

Vezi postareaKriminel, la Sep 26 2008, 04:54 PM, a spus:

nu cred adica nu stiu daca un mers in gol (ca iti spun din proprie experienta ca nu l-ai porni mai mult de 10 secunde cu elicea in casa) l-ar fi ajutat cu ceva. Curentii sunt mult mai mici la mersul in gol.

Calin

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 September 2008 - 04:32 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#141 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 September 2008 - 04:29 PM

in fine, nu prea am inteles bine ce ai zis, dar daca aveai 20A regulator la motor care sugea 17-18 as inclina sa zic ca erai cam la limita cu el. De obicei se iau regulatoarele mai supradimensionate tocmai pentru a nu bubui in spikeuri mai mari decat dau ele.

Rodajul se facea in apa la motoarele cu perii pentru ca aveau cei 2 magneti ce trebuiau "rosi". La brushless nu mai e cazul.

Calin


0

#142 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 September 2008 - 04:30 PM

Din starea modelului din poze si descrierea ta. Daca nu a intrat in pamant cu motorul turat, dar nu avea cum regulatorul fiind scrum...
O sa te lamuresti cu noul motor / regulator, daca vei face rost de aparat de masura, cam la ce curenti trebuia sa te astepti.

Vezi postareaRomulus, la Sep 26 2008, 05:25 PM, a spus:

Nu stiu din ce ai tras tu concluzia asta. Modelul a venit vertical aproape de la 50-60m. A facut gaura in sol de 20 cu elicea... Axul e foarte putin stramb... Dupa ce-a lovit cu elicea, s-a intors pe o aripa care a facut-o praf.

... cu picioarele pe pamant ...
0

#143 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 September 2008 - 04:36 PM

cu riscul de a deveni cicalitor (sa stii ca nu am nimic cu tine) dar un motor care vine oprit in pamant are mai multe sanse sa i se indoaie axul decat unuia care vine invartindu-se jos.

Calin


0

#144 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 26 September 2008 - 05:08 PM

Vezi postarearenatoa, la Sep 26 2008, 05:26 PM, a spus:

Ba cu elicea a fost si nu 10 secunde, ci cred ca jumatate de ora cumulate cele 3 cicluri.
Am vazut ca in gol fara elice nu tragea decat 3-4A si i-am pus si elicea ca sa incarc regulatorul cat mai aproape de realitate.

si banuiesc ca stii cat de bine ai facut,fara elice motorul se incalzeste tare in full.iar magnetilor neodym le place tare mult "febra".atat de mult incat renunta definitiv la magnetism.
flying is my life...
0

#145 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 September 2008 - 05:25 PM

Am spus ca testul a fost cu elice si cat mai aproape de conditii reale de zbor.
Plus ca aveam vreo 3 aparate de masura si termometre pe motor si regulator.
Nimic nu a trecut de 50 grade.

Si acum, m-ai facut curios... voi motor, ESC, baterie, toate noi, le scoateti la zbor din prima fara nici o testare?

Calin, a fost doar o teorie ca motorul putea sa fie putin descentrat. Pana acum nimeni nu a oferit explicatii bazata pe altceva decat pe supozitii.
Si ca s-ar fi depasit curentul in zbor din cine stie ce motive tot o supozitie este.

Vezi postareaSILVIU66, la Sep 26 2008, 06:08 PM, a spus:

si banuiesc ca stii cat de bine ai facut,fara elice motorul se incalzeste tare in full.iar magnetilor neodym le place tare mult "febra".atat de mult incat renunta definitiv la magnetism.

... cu picioarele pe pamant ...
0

#146 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 September 2008 - 07:05 PM

Vezi postarearenatoa, la Sep 26 2008, 06:25 PM, a spus:

Si acum, m-ai facut curios... voi motor, ESC, baterie, toate noi, le scoateti la zbor din prima fara nici o testare?

Calin, a fost doar o teorie ca motorul putea sa fie putin descentrat. Pana acum nimeni nu a oferit explicatii bazata pe altceva decat pe supozitii.
Si ca s-ar fi depasit curentul in zbor din cine stie ce motive tot o supozitie este.


Am zburat un singur electric "mediu" aka 1.4m sa fi avut? Oricum vre-o 3kg, cu AXI cat pumnul (habar nu am cat) si regulatorul Jeti de care vorbeam mai sus. Tot setupul mi-a fost recomandat de dealerul de pe vremea respectiva si nu mi-am facut probleme sa probez. Dar dupa spusele lui orice esc trebuie supra dimensionat. Fara exceptii, niciodata nu se pune un esc de 20A pentru un motor ce trage 20A deoarece se va incalzi peste masura si in conditiile in care apare un spyke puternic (blana maxim rapid) poate pusca. De preferinta se chiar dubleaza amperajul escului fata de cel al motorului (motorul parca tragea 50A si escul l-am luat de 75A). De asemenea cu asigurarea unei ventilari optime poti controla oarecum incalzirea acelui esc intr-o anumita masura, dar repet doar daca escul este corespunzator.

Daca era motorul si putin descentrat s-ar fi auzit la prima sa pornire. Crede-ma un brushless descentrat face un sunet extrem de distinctiv si puternic, si vibratii mari, si nici un modelist cu toate doagele la cap nu l-ar zbura asa fara sa-l verifice

Numai bine,
Calin


0

#147 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 26 September 2008 - 08:47 PM

Asta-mi place cel mai tare:
@renatoa spune urmatorul lucru:

Vezi postarearenatoa, la Sep 26 2008, 04:06 PM, a spus:

ca aveam niste indoieli asupra regulatorului, il luasem cam la limita, si mai bine sa ia foc la sol decat sus...


Dupa care completeaza:

Vezi postarearenatoa, la Sep 26 2008, 05:26 PM, a spus:

A mers cu gazul la jumate, cand tragea 10-12A din 7.4V, cu scurte reprize de accelerare pana la maxim, cand curentul ajungea la 17-18A, regulatorul fiind de 20A, 30A pentru 10 sec.



Si concluzia lui @kriminel:

Vezi postareaKriminel, la Sep 26 2008, 05:29 PM, a spus:

in fine, nu prea am inteles bine ce ai zis, dar daca aveai 20A regulator la motor care sugea 17-18 as inclina sa zic ca erai cam la limita cu el.

0

#148 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 September 2008 - 08:58 PM

bine si ce legatura are asta cu discutia? Am omis faptul ca a specificat deja ca era la limita. Defapt ce incerci sa spui aici? Ca esti cam pe langa topic.


Apropo @ inseamna AT (catre, la sau alt sinonim) folosirea lor in fata nickului inseamna ca vrei sa comunici ceva acelui utilizator. Am vazut mai multi forumisti folosind prost acest caracter fara sa-i inteleaga scopul.

Si acum
@nimsoc: iti place remarca mea constructiva?

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 26 September 2008 - 09:01 PM



0

#149 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 26 September 2008 - 09:24 PM

Vezi postareaKriminel, la Sep 26 2008, 09:58 PM, a spus:

... Defapt ce incerci sa spui aici?



Ca nu citesti cu atentie posturile. Esti prea grabit. Asa e mai clar?

P.S. Daca tot suntem la lectii, vezi ca "Defapt" se scrie cu spatiu.

In rest ai dreptate ; @ l-am folosit gresit. Asa e. Iti dau dreptate si in ceea ce priveste sfaturile "aero".

P.S.S. Oricum suntem offtopic de mult. Candva isi va face treaba si moderatorul.
0

#150 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 06 October 2008 - 06:45 PM

Desi am spus mai sus ca motorul Graupner n-a venit cu ax de schimb, am vorbit prostii. Intre timp am cumparat unul nou si are ax de rezerva. Ca urmare l-am gasit si de la cel vechi si cu ajutorul lui laurd, l-am si schimbat. Deci vechiul motor e intreg si functional, noul motor in cutie, asteapta o aplicatie...

@wabo: MULTUMESC mult pentru materialul de husa de aripi. Super fain. Am sa fac poze cu husele cand sunt gata!
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro