Modelism - RHC Forum: Tarife Pentru Servicii - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Tarife Pentru Servicii Aeroclubul Romaniei

#1 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 22 January 2004 - 05:03 PM

Tarife pentru servicii practicate de Aeroclubul Romaniei
conform HG 122/30.01.2003

A: - cotizatia anuala a membrilor AR - 10 euro/an

B: Zbor
- AN 2 - 240 EURO/ORA
- PZL VILGA 35A - 220 EURO/ORA
- ZLIN 142 - 175 EURO/ORA
- ZLIN 526/726 - 165 EURO/ORA
- EXTRA 300L - 395 EURO/ORA
- IAR46/46S - 165 EURO/ORA
- motoplanor IS 28M2 - 130 EURO/ORA
- planor - IS 28B2 - 120 EURO/ORA
- IS 29 -95 EURO/ORA
- IAR 35 - 90 EURO/ORA

C: LANSARI/SALTURI
- LANSARE AUTOMOSOR - 5 EURO/LANSARE
- LANSARE TURN PARASUTISM - 5 EURO/LANSARE

- SALT CU PARASUTA DIN AN2 PANA LA H=2000M - 18 EURO/SALT
- SALT CU PARASUTA DIN AN2 PESTE H=2000M - 30 EURO/SALT
- SALT CU PARASUTA DIN WILGA 35 PANA LA H= 2000 - 30 EURO/SALT
- SALT CU PARASUTA DIN WILGA 35 PESTE H=2000M - 65 EURO/SALT
(contravaloarea primului salt al zilei se majoreaza cu 50%)


D: Servicii aerodrom
parcare aeronava - sub 1500kg - 3 euro/aeronava/zi
- peste 1500 kg - 3.5 euro/aeronava/zi

abonament lunar parcare - sub 1500kg - 50 euro/luna
-peste 1500kg - 70 euro/luna

E: Servicii navigabilitate
- eliberarea documentelor de navigabilitate/functionare - 20 euro/ document
- prelungirea valabilitatii documentelor de navigabilitate/functionare - 15 euro/document

-rezervare/inmatriculare/identificare (parasute , aeronave ultrausore) - 10 euro/document
- eliberarea autorizatiilor speciale/provizorii de zbor - 10 euro/document

Nota:
1. tarifele nu includ cheltuielile aferente personalului de specialitate din AR
2. Salariatii si sportivii legitimati ai AR, cu documentele de calificare aeronautica in termen de valabilitate beneficiaza de reducere de 50% a tarifelor la lit B si C
3. salariatii si sportivi legitimati ai AR beneficiaza de reducerea cu 75% a tarifelor prevazute la lit. D
FROGS CAN FLY!
0

#2 Useril este offline   Daktari 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 23-December 03

Postat 22 January 2004 - 09:13 PM

Big….

Ma uit la mesajul tau si vad un tablou de Goya… Somnul ratiunii naste monstrii… Tarife la planor care rivalizeaza cu pretul unui bilet de avion spre Londra… o ora pe Extra= bilet pana la New York… Nu stii sa razi sau sa plangi… Cu banii astia treci in Ungaria la Debrecen si zbori pana ti se apleaca pe planoare moderne… sau in Slovacia… sau Italia… sau oriunde in lume.
Hilar si trist totodata… Instructori de zbor care vor deveni soferi de taxi… Hangare care vor deveni depozite de biscuiti sau materiale de constructii.
Nu inteleg de ce o institutie isi poate taia creanga de sub picioare in halul acesta. Alta explicatie nu este decat ca cei din conducerea si aparatului administrativ tocmai asta vor… sa scoata la licitatie toata baza… Eventual sa ramana cea din Bucuresti… Alta explicatie nu exista pentru aceste tarife… Probabil ca astfel vor aparea piste de zbor particulare, pretzuri omenesti si aerocluburi private, fara mecanici betzivi, nshpe mii de contabile, functionari, etc…
Solutii de tipul: ultralight pentru remorcaj, planoare ultralight mai ieftine, mosoare cat o motocicleta, planoare autolansabile, etc… cred ca sunt calea de urmat.

Pacat doar de instructorii de zbor, oameni in fata carora imi scot palaria in orice moment… Poate ca sectorul ultralight sa le ofere o sansa sa-si faca meseria.
Doctoru de oase, voi sa nu le rupeti, chiar daca el le coase !
0

#3 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 23 January 2004 - 09:05 AM

yap domnu' Doctari, ai dreptate. Si eu am fost socat la inceput. dar asta este situatia! Tarifele sunt stabilite cu HG adica hotare de guvern! nu stiu cum au fost calculate si de ce. stiu doar ca astea sunt. este crud. si hilar. Pacat.

Putem face un singur lucru: sa ne vedem noi de treaba noastra, planor in Ungaria, ultrausoare la noi etc. Asta este calea!

bine ca macar la sectiunea autorizare, tarifele nu sunt aberante si reglementarile s-au mai indulcit. Mai avem pana sa ne aliniem complet dar tendinta este spre bine.

big
FROGS CAN FLY!
0

#4 Useril este offline   wabo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 01-April 02

Postat 23 January 2004 - 04:50 PM

Pai, la noi pe aerodrom la Michelstadt care are instalatie se de trafic de noapte "cazarea" unui avion lunar nu depaseste 30 EUR. Asa noapte nuna Romania. Somn usor... Inc o dovada ca undeva sint ceva omeni care nu au legatura cu realitate .

O HG pentru taxa de stationare ? Ce gluma buna ! Cand sa face HG pentru cat aer ai voie sa respiri zilnic ?

Taxa de mebru AR este rezonabil ...

In Germania, dupa reuniunea , daca tin minte bine, avioane auf fost vindute, privatizate, etc si aerodrome trecut tot in sistem privat la cluburi existente care erau destul de puternice sa suporte singur costuri. Avioane s-au dat sau vindut foarte ieftin, dar a trebuit sa reintre in serviciu dupa legislatie adoptata internationala. Numai erau pozibil asa numite mechanici necalificati etc.

Asa da. Avioane la pret de nimic, cu obligati technice si birocratice...

Aceasta postare a fost editata de wabo: 23 January 2004 - 04:58 PM

Salutare
Walter Born
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro