Modelism - RHC Forum: 4 ore sa pornesc un motor termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

4 ore sa pornesc un motor termic si nu a pornit

#1 Useril este offline   @1nsan3 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 26-April 08

Postat 11 May 2008 - 08:52 AM

am achizitionat un motor termic de 4 cc magnum si am incercat sa l pornesc dar fara succes .nu stiu ce sai mai fac scoate un pic de fum si doar atat ,folosesc un combustibil cumparat cu 10% nitro 15% ulei ,bujia se incalzeste foarte bine la un acc de 1.2 v cu 2000 mA ,motoru da sa o ia dar parca dupa ce da cateva explozi parca vrea sa o ia inapoi :) stiu si eu parca nu merge spre stanga cum te uiti la elice ,am incercat sal invart la mai mute rotati incepand cu 40-1000 pminut dar nimic ,si in final se arde bujia
1=Alta problema ar fi ca atunci cand ajunge pistonul in punctul de sus se bllocheaza un pic cand dai usor la mina este normal?(motorul este nou)
2=Cand rotesti motoru cateodata carburatorul se umple plin cu combustibil ?
3=daca trebuie sa reglez carburatoru cumva poate ma ajuta cineva ? Am inteles ca motoarele aste sunt bine sa le pornesti cu mai putin combustibil si mai mult aer e adevarat?
combustibilul folosit este de marca roktan poate va azjuta si asta

Aceasta postare a fost editata de @1nsan3: 11 May 2008 - 08:54 AM

0

#2 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 11 May 2008 - 08:55 AM

Sunt multe si dificil de explicat despre motoare pe un forum. Cel mai rapid, sigur si eficient, ar fi sa iei legatura cu un coleg care stie, si sa-l motivezi sa ti-l porneasca el.
0

#3 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2008 - 09:17 AM

Este un motor ABC inteleg, atunci e normal sa tina in PMS la rece. In general prima pornire e dificila, de aceea se si face rodajul. In nici un caz nu trebuie sa-l inneci, sau sa mergi cu el sarac! Se duce de tot! Plus ca daca nu esti atent la socul hidraulic poti sa termini biela...Cel mai bine e sa mergi undeva unde sunt colegi modelisti, te vor ajuta cu siguranta.

Asa prin corespondenta e un esec din start.

Bafta!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#4 Useril este offline   mobi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 27-May 04

Postat 11 May 2008 - 12:20 PM

usuca-l de combustibil, fa o doua ture la surubul de reglaj, da-i acceleratie maxima, obtureaza aerul cu un deget si fa 2-3 ture de elice pana vine combustibilul pe furtun (dar nu mai mult), apoi o sa o ia negresit. Foloseste acceleratie 1/3 cand ii dai.
0

#5 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 11 May 2008 - 08:42 PM

mobi, la 11 May 2008, 13:20, a spus:

usuca-l de combustibil, fa o doua ture la surubul de reglaj, da-i acceleratie maxima, obtureaza aerul cu un deget si fa 2-3 ture de elice pana vine combustibilul pe furtun (dar nu mai mult), apoi o sa o ia negresit. Foloseste acceleratie 1/3 cand ii dai.

...mobi stie!!!! B)
...tabula crasa, mortua est!
0

#6 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 May 2008 - 01:13 AM

mobi, la 11 May 2008, 13:20, a spus:

usuca-l de combustibil, fa o doua ture la surubul de reglaj, da-i acceleratie maxima, obtureaza aerul cu un deget si fa 2-3 ture de elice pana vine combustibilul pe furtun (dar nu mai mult), apoi o sa o ia negresit. Foloseste acceleratie 1/3 cand ii dai.

Mai concis si mai clar nu se putea. Fa exact asa si va porni sigur.
Baftaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#7 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 May 2008 - 08:53 AM

mobi, la 11 May 2008, 12:20, a spus:

usuca-l de combustibil, fa o doua ture la surubul de reglaj, da-i acceleratie maxima, obtureaza aerul cu un deget si fa 2-3 ture de elice pana vine combustibilul pe furtun (dar nu mai mult), apoi o sa o ia negresit. Foloseste acceleratie 1/3 cand ii dai.

Fa cum zice mobi , ai grija sa nu exagerezi sa il inneci . Daca nu reusesti da-mi un MI si te ajut eu ca vad ca esti din bucuresti.
DT
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro