Modelism - RHC Forum: Mini Titan E325 Thunder Tiger - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Mini Titan E325 Thunder Tiger Totul despre acest heli...

#1 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

  Postat 25 January 2008 - 10:15 AM

Salutare la toata lumea!
Pentru ca in ultima vreme tot mai multa lume se intereseaza de acest model de heli... toti mai multi comercianti il au la vanzare... as vrea sa deschid un topic dedicat acestui model.

Astept aici parerile celor care il au si il zboara referitoare la:
- ce electronica folosesc sau/si recomanda;
- ce setari (curbe, unghiuri) folosesc;
- ce pale folosesc;
- ce accu;
- upgrade-uri.

..si lista ar putea continua...
Mi se pare util, atat pentru cei care il au deja, cat si pentru cei care eventual vor sa cumpere..

Multumesc si ma bazez pe sprijinul vostru...
Primus

Aceasta postare a fost editata de Primus: 28 January 2008 - 08:26 PM

0

#2 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 25 January 2008 - 10:31 AM

Cu toate ca experienta mea cu el numara vreo trei luni, o sa incep eu cu ce am pe al meu...

- Motor si ESC stock, care zic eu ca sunt mai mult decat suficiente pentru nivelurile beginner si intermediate.
- Servouri de platou am Hitec HS65MG, dar la fel de bine pot fi si 65HB.
(Aici fac mentiunea ca, pentru a putea monta aceste servo, trebuie modificate un pic servotray-urile)
- servo de coada eu am un FS61BB Carbon Digital Robbe.
- pack-uri Lipo 3S 2500mAh 20C Robbe.

Palele le am inca pe cele din lemn, care merg foarte bine la hover, mai am insa si un set de carbon SAB de rezerva.

Va astept si pe voi sa scrieti cate ceva...
Numai bine!
0

#3 Useril este offline   thenenea 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 10-November 07

Postat 25 January 2008 - 10:35 AM

Salutare Tuturor,

O idee inspirata Primus la care subscriu. Deocamdata nu prea am cu ce sa contribui in afara de lista componentelor pe care le voi achizitiona spre sfarsitul lui aprilie/inceputul lunii mai :

Ready To Fly Combo Including:
1.Titan E325 Kit
2.Titan 40A ESC
3.Titan Brushless Motor
4.Maxwell-MDS60HB Digital Servo
5.Maxwell-MDS60HB Digital Servo
6.Maxwell-MDS60HB Digital Servo
7.Maxwell MX65 Metal Gear Digital Rudder Servo
8.ALIGN RCE-550 Head Lock Mini Gyro
9.Aplus 3S1P 2200mAh 25C LiPo XP
10.Spektrum DX7 Heli Transmitter Set
11.Spektrum AR7000 DSM7CH Receiver
12.Li-Po Charger
13.FMS Simulator Complete Set

Cam asta ar fi. Sper ca cei care sunt deja posesori sa ne ajute cu sfaturi privind setarile, eventuale slabiciuni ale modelului (nu faceti X ca pica http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ). O zi faina tuturor.
0

#4 Useril este offline   coly 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 18-January 07

Postat 26 January 2008 - 11:15 PM

Motor - original sau JGF 450Fe
Esc - quark 33 sau Castle Creation 35
Gyro - gy401
Servo de coada - s9650 ( cel mai bun ) , HS56 sau S3154
Servo ciclic - hs55 sau S3154
Dx7 in loc de dx6 ca nu se stie cand e nevoe de un canal in plus.

A aparut Mini Titan SE si vine cu toate upgradeurile de aluminiu doar ca nu se vinde KIT

Aceasta postare a fost editata de coly: 26 January 2008 - 11:18 PM

0

#5 Useril este offline   GST 7.7 

  • Sky isn't the limit
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1074
  • Inregistrat: 13-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Programare, IT, Modelism

Postat 27 January 2008 - 06:54 PM

un site de unde as putea lua acest elicopter , este si rtf? cel kit e greu de asamblat?
The GST 7.7 is over 30% larger than a Revo 3.3. Park the GST 7.7 next to a Savage, and the Savage doesn't look so tough anymore.

VISTA = Virus Inside Switch to Apple
0

#6 Useril este offline   Focke 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 27 January 2008 - 08:34 PM

au fost de vanzare la indoor challenge la preturi bune. vezi mi.
0

#7 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 January 2008 - 09:18 AM

Hai ca sunteti destui care zburati MiniTitan, din cate am vazut pe forum...
Va rog si niste curbe pentru cei care sunt la inceput.


Eu le pun pe ale mele, in modul Normal (Hover) deocamdata:
Trot.: 0 - 70 - 100 (adica -100 ; +35 ; +100 pentru statiile JR Graupner);
Pitch: 0 - 65 - 100 ;

Inca nu am pus tahometrul pe el sa vad ce turatii am...
Toate bune!

Aceasta postare a fost editata de Primus: 08 February 2008 - 11:48 PM

0

#8 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 January 2008 - 09:36 AM

Mai pun aici si echipamentele si sculele necesare zborului:

Charger Ultramat 15 Graupner;
Lipo Balancer 6+ Graupner (incarc mereu packurile cu egalizatorul de celule);
Rigla unghi pale pentru micro heli de la Align;
Sistem de echilibrat pale ARK (luat de pe Lindinger);
Tahometru de la Jamara;

Ca sistem RC folosesc un MC19 de la Graupner, si un receptor SMC14 de la acelasi producator.

Mult succes!

Aceasta postare a fost editata de Primus: 28 January 2008 - 09:37 AM

0

#9 Useril este offline   coly 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 18-January 07

Postat 28 January 2008 - 12:27 PM

GST 7.7, la 27 Jan 2008, 18:54, a spus:

un site de unde as putea lua acest elicopter , este si rtf? cel kit e greu de asamblat?

Nu e simplu dar ajuta mult ca sa iti dai seama de cum functioneaza fiecare piesa.

Aceasta postare a fost editata de coly: 28 January 2008 - 12:30 PM

0

#10 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 January 2008 - 12:53 PM

mi-am luat si io unu ieri :lol: !!! super modelu...Am ansamblat totu si e gata de zbor.mai e o problema insa...HABARNAM cum vin servourile puse in receptor.Io am un futaba ff7 si receptor futaba 7 canale.Cum vin puse servourile in reciver?adica cum ar fi servourile alea din lateral...pe ce canale vin puse? am tot citit in manuale si de la statie si de la heli dar nu am gasit.foloseste cineva statie futaba?daca da sa imi zica si mie pe ce canale vin servourile si la PARAMETER ce aleg dintre toate tipurile alea de heli?
multumesc mult
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#11 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 January 2008 - 08:16 PM

Salut,
Sa-l stapanesti sanatos, si fara incidente!

Referitor la conexiunea servourilor, citeste bine prospectul de la receptor.

Pentru tipul de swash, in meniul statiei Futaba selectezi pentru acest tip de heli, tipul H3 (sau HR3, nu mai stiu), adica swash cu trei servouri la 120 de grade, E-CCPM.
Si ca sa te lamuresti ce e cu prescurtarile mai sus mentionate, si multe, multe alte lucruri esentiale despre heli, iti recomand sa citesti cu mare atentie aici:
http://www.swashplat.../ehbg-17-A4.pdf.

Rabdare ca e mult de citit, dar scris adanc!

Mult succes!
Primus

Aceasta postare a fost editata de Primus: 28 January 2008 - 08:18 PM

0

#12 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 05 February 2008 - 09:43 PM

Sa revenim la subiect...
Astept in continuare curbele voastre de zbor pentru acest heli, alte setari, etc...
Variante de echipare (motor, esc, servo...)

De asemenea, ar fi bune cateva "tips & tricks" la asamblarea kitului, inlocuiri de piese...
Va multumesc in avans!
0

#13 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 February 2008 - 11:40 AM

nici pana acu nu am reusit sa il setez pt zbor :rolleyes:

ma poate ajuta si pe mine cineva cu setarile trimarile si primu zbor ???

va multumesc mult!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#14 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 06 February 2008 - 12:57 PM

Vb cu Dragosestii ca ei folosesc Futaba...
0

#15 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 February 2008 - 01:03 PM

Salut tuturor
MT e heiul meu preferat am 3 in 3 variante diferite de echipare sunt foarte multumit cum zboara, efectiv pe el am invatat sa pilotez ca de cat
despre heliurile mele :
primul din ele
este aprope "stock" fata de configuratia initiala in care vine am inlocuit "blade grips" "flybar cage" si wash=out" urmeaza sa inlouciesc si leverele
si "rotor hub"
consider ca astea ar fi modificarile minime care ar fi necesare pentru a scapa de "tracking si vibratii " si pt a putea folosii turatii mari-atat cat poate duce motorul stock,i minimul de pale care am considerat necesar sunt align balsa .
ca electronica graupner c2081 pe swash ,fs61 bb cu gy 401,pack kong power de 2200 25 c autonomie de zbor la idle 1 95% de 5-6 minute

al doilea din ele este "tunat " apope in totalitate
mai ar fi doar frame de carbon de pus da asta nu prea curand

ca electronica gy 401,9650 mai de curand in locul ineficentului fs61bb,pe swash hs 65mg,motor NEUMOTORS un motor foarte puternic s foarte eficient ,
Rotor headul este complet inlocuit cu unul de upgrade full metalic facut de Thundet Tiger,la fel si mecanica cozii.
packul e kong power 2200 25 c autonomie de zbor peste 7-11minute.


ultimul din ele il tin "de vitrina are doar 2 zboruri la activ :

este echipat cu un rotor head full metalic facut de Kasama ,mecanica de metal pe coada ,coada de carbon,

are low profile landing gear ,cabina Fasumo ,pale saab ,holodecaluri, desi are motor stock zboara foarte precis si elegant



concluzia mea :este un heli excelent echipat stock este eftin si zboara decent ,foarte rezistent la crashuri ,piese "De impact " sunt relativ eftine si usor de inlocuit. usor de intretinut ,coada detasabila ,un design placut.in echiparea stock e capabil sa efectueze orice manevra 3d .
ca si alte elicoptere serioase -facue de align etc .si spre deosebire de wal... si alte chestii permite un numar foarte mare de zboruri fara inlocuire de piese ,piesele nu se strica de la sine (cei care au ales alte model stiti ce vreau sa spun),cu primul heli am efectuat cam 60 de zboruri .dupa care a fost necesar inlocuirea curelei si pinionului de transimie pe curea.
bile negre : palele stock sunt dezastru ,necesita putin tuning la rotor head pentru a scapa de "blade tracking", ai mult de lucru pentru a scapa de "balans pe coada o miscare orizontala a cozi
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#16 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 February 2008 - 01:30 PM

Titan STock

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1202297446.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#17 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 February 2008 - 01:34 PM

mt kasama

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1202297698.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#18 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 February 2008 - 01:39 PM

TT tuning

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1202297957.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#19 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 February 2008 - 01:40 PM

Neu motor

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1202298025.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#20 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 February 2008 - 01:41 PM

low profile mt vs normal

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1202298087.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#21 Useril este offline   thenenea 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 10-November 07

Postat 06 February 2008 - 01:42 PM

Salut Nen,

Multumesc de informatii dar tocmai ce zici tu mai sus mi se pare un argument contra. Sa detaliez:

" este aprope "stock" fata de configuratia initiala in care vine am inlocuit "blade grips" "flybar cage" si wash=out" urmeaza sa inlouciesc si leverele
si "rotor hub"
consider ca astea ar fi modificarile minime care ar fi necesare pentru a scapa de "tracking si vibratii " si pt a putea folosii turatii mari-atat cat poate duce motorul stock,i minimul de pale care am considerat necesar sunt align balsa ."

Piesele de care vorbesti mai sunt inca 250$ cel putin. Pentru mine alegerea e de genul:

E 325 RTF kit cu DX7 + piesele de mai sus = 1000$
TRex 450 SE V2 DX7 RTF cu Futaba gyro si servo coada + extra baterie = 1029$

Deci la varianta E325 pierd Futaba ,corp carbon, rotor metalic, blade holder metalic. Marturisesc ca pentru mine e un hobby foarte scump si ideea de a baga inca 200 - 300 $ in cateva luni pentru a inlocui piese (nu vorbesc de cele distruse in accidente) ma cam sperie. Se mai adauga si faptul ca upgrade-ul la Futaba gyro ar costa mai tarziu cu 30% mai mult decat pretul lui in RTF kit. De asta nu prea mai am curaj sa merg pe varianta E325. Am cautat indelung o oferta mai buna la RTF kits decat la flying-hobby dar inca n-am gasit. Daca poti sa-mi dai un sfat in directia asta te rog sa-mi trimiti un PM. Multumesc.
0

#22 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 February 2008 - 02:25 PM

eh exagerezi putin dar e adevarat mt e scump la tuning modelul full tunat a avuns o suma foarte mare
dar
blade grips 40usd -44 euro(minim maxim)
flybar cage+levere 30 usd -40 euro
wash out 8 usd-8 euro
pale carbon 50 usd

cu 100 usd ai optiunea e a lua(nu fac reclama rotor head complet)

am si t-rex 450 xl si t-rex 450 se si e si acolo aceasi poveste
daca faci din xl se
triplezi suma investita
de asemenea ai acum la mt versiunea se cu un motor mai puternic ,head meatalic ,etc
de aemenea repet mie imi place mai mult MT probabil majoritate "helimanilor" ar alege un produs align
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#23 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 06 February 2008 - 02:37 PM

Pretul la MT SE e mai mare pentru ca e un produs nou... eu consider ca e firesc... piata va fi cea care isi va spune cuvantul.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 07 February 2008 - 10:43 AM

0

#24 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 08 February 2008 - 05:09 PM

@nen77:

pune si tu o poza cu vertical fin-ul ala modificat... din cauza noului landing gear

Mersi!
0

#25 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 10 February 2008 - 12:08 AM

tail finul e modificat din unul de t-rex -care il aveam deja
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#26 Useril este offline   coly 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 18-January 07

Postat 10 February 2008 - 11:17 PM

Gyro la e325 trebuie montat in tailboom, in locul liber de sub tubul de coada. Daca se pune in partea de sus, poate fi lovit de flybar la turatii mici sau la crash.

Nu stiu daca acum e rezolvata problema dar la primele kituri , roata dintata care cupleaza cureaua de la coada nu ajungea sa cupleze bine cu roata dintata mare si trebuia modificat dispozitivul de plastic care cupleaza tubul de coada la corpul elicopterului.

Suportii de la fiecare servo care comanda ciclicul, sunt pusi rau. Trebuiesc pusi niste distantieri intre servo si suport . Fiecare servo trebuie adus putin in fata in asa fel incat comenzile de la servo la ciclic sa se pozitioneze cat mai vertical posibil.

Piese de aluminiu ( upgrade ) pun doar cand rup ceva, dar nu peste tot.
Intotdeauna e bine sa lasi ceva de plastic care sa se rupa la crash.

Aceasta postare a fost editata de coly: 10 February 2008 - 11:24 PM

0

#27 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 11 May 2008 - 05:59 PM

Revin la acest topic si ridic un semn de intrebare legat de acest heli...

Am niste vibratii aleatoare ale trenului de aterizare (deci ale intregului head) si nu imi dau seama de unde pot fi..
Nu apar in cazul unui spool up sau a unei reduceri bruste de turatie...

Am verificat, totul pare strans, nu sunt jocuri, elicopterul nu are nici un crash, sau o aterizare mai dura, putin probabil sa fie ceva indoit.
Cureaua e intinsa cum trebuie. Palele sunt SAB, sunt echilibrate, trackingul e perfect.
Spindle-ul e drept, flybar-ul e drept, axul principal e drept, damperii sunt dati cu vaselina, in head totul pare ok.

Poate fi de la main gear sau one way?

Ceva idei?
Multzam.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 May 2008 - 06:00 PM

0

#28 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 May 2008 - 01:41 PM

cred ca e vorba de momentul cand intra in rezonanta heli se intampla doar la o anumita turatie ..cand treci epste ea dispare

oricum majoritatea vibratilor dispar dupa "tunarea rotorului"
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#29 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 12 May 2008 - 06:18 PM

Salut, fenomenul e independent de turatie, vibratiile apar atat in Normal mode, cat si in idle-up...

Cred ca o sa schimb head-ul cu totul...

Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 May 2008 - 06:19 PM

0

#30 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 10 July 2008 - 03:55 PM

OK, revenind la acest model, zilele trecute am facut upgrade total cu metal de la TT.

Ba mai mult, am achizitionat un frame de carbon, inclusiv landing skid. De asemenea, un tail housing de metal.
Am pus totul pe el, inca nu l-am scos la aer pentru trimare, daca il ridic sambata pun si niste poze.

De asemenea, modelul a primit si un canopy Disorder de la baietii de la canomod.

Imagini in curand! :)
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro