Mini Titan E325 Thunder Tiger Totul despre acest heli...
#31
Postat 11 July 2008 - 11:49 AM
am si eu canopie de fibra e cu mult mai grea decat cea "stoc"..am revenit la cea stoc..full tuningul m-ia adaugat in plus cam 100-150 grame fara neu motor care are doar el peste 100 grame(la neu motor am renuntat in favoarea scorpion.cu cat il ingreunezi mai mult cu atat zboara mai rau-desi devine mai rapid si mai precis, dar in viraje se comporta diferit nu mai poti sa iei virajele lin si la viteza mica...trebuie sa zbori in viteza si sa iei virajele larg fara sa inclini prea mult heliul.
-un alt upgrade ieftin care schimba mult tinuta de zbor sunt paddle de mt 325 SE cele verzi se simt la ciclic
-headul de la thunder tiger de metal e foarte oki..insa cel facut de kasama este mult peste...
-la frame de carbon ma gandesc si eu de ceva timp(dar am nevoie de 3 http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif ) pune niste poze cu frame-ul si spune-ne despre cum se potriveste totul pe el..daca e rezolvata problema cu supportul de servo-daca mai e nevoie e distantiere..din cate bucati e facut ..cat pare de rezistent..etc
p.s folosesti motorul stoc?
daca da de ce nu optezi ;la un motor facut de medusa sau scorpion,sau chiar neu motor..e ireal de mare diferenta..cu scorpion am 3500 rpm sustinut la pas +7 +8 devine incredibil de rapid
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#32
Postat 11 July 2008 - 04:19 PM
Am avut de surubarit la el, ca mi-am dat seama ca rotorul anticuplu se roteste in sens opus (curea pusa invers).
Pana la urma l-am ridicat. Prima impresie ca fost tinuta de zbor mai precisa. Headul de metal e super.
Nici o vibratie nimic, in frame-ul de carbon, elicopterul sta nemiscat.
Iata si poze, facute in casa insa, am uitat sa luam aparatul la noi.
ce ziceti?
http://img170.imageshack.us/img170/5557/minititane325metal001ab7.th.jpg
#33
Postat 11 July 2008 - 04:21 PM
http://img239.imageshack.us/img239/7611/minititane325metal008nm9.th.jpg
#34
Postat 11 July 2008 - 04:23 PM
#35
Postat 11 July 2008 - 04:27 PM
http://img363.imageshack.us/img363/2733/minititane325metal011ij4.th.jpg
#36
Postat 11 July 2008 - 04:28 PM
http://img297.imageshack.us/img297/2532/minititane325metal012vf9.th.jpg
#37
Postat 11 July 2008 - 04:29 PM
#38
Postat 11 July 2008 - 04:33 PM
Ce nu-mi place e ca nu mai am unde pune giro deasupra, trebuie montat sub coada, asta inseamna ca a trebuit sa scot receptoarele afara.
Un alt lucru care nu imi place e ca batery tray-ul e prea scurt.
In rest heli-ul e mai usor, chiar cu head de metal.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 July 2008 - 08:53 PM
#39
Postat 11 July 2008 - 04:36 PM
Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 July 2008 - 08:53 PM
#40
Postat 15 July 2008 - 01:04 PM
http://img141.imageshack.us/img141/7369/14072008001dq7.th.jpghttp://img155.imageshack.us/img155/5041/14072008002fm4.th.jpghttp://img155.imageshack.us/img155/3711/14072008zo9.th.jpg
#42
Postat 10 August 2008 - 02:40 PM
http://img503.imageshack.us/img503/1302/heli013bh1.th.jpghttp://img515.imageshack.us/img515/4221/heli016bv6.th.jpghttp://img384.imageshack.us/img384/6470/heli015ac7.th.jpghttp://img384.imageshack.us/img384/8274/heli014wy8.th.jpghttp://img253.imageshack.us/img253/4522/heli012ks0.th.jpghttp://img253.imageshack.us/img253/914/heli011qm7.th.jpghttp://img84.imageshack.us/img84/6273/heli017go4.th.jpg
#43
Postat 10 August 2008 - 10:29 PM
idem zboara si nicu-idem zboara si cristi matica...3300-3500 pe acolo
p.s cu pinon 11t si scorpion la 85%-pe guvernor am 3300
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#45
Postat 12 August 2008 - 10:38 PM
citesc cu interest posturile pe acest topic, si ce gasesc interesant e turatia utilizata de voi, de peste 3000. Care e cauza? Pe la noi –Ungaria- si ce citesc in forumurile straine, turatia preferata e mai putina, chiar si pentru hard 3d. Turatia preferata aci e in jur de 2800, iar pt hard 3d in jur de 3000. Eu, din curiozitate o data am incercat turatia minima unde coada tine cit-decit, era de circa 2400 RPM, bineinteles heliul era nu prea dinamic :D.
Indealtfel configul meu actual:
minititan stock –pina cind am accidente nu vreau sa investesc in metal upgrade parti-
carbon main rotor blades
controlor stock (ma gindesc in cumpararea unei CC_Phoenix_45)
3*HS65HB
1*S9257
GY401
Sonix 3500 kv, pinion 11t (ma gindesc de un NEU)
4s1p 2400 mA, 7 minute, cca.1500 mA reincarcare, tine turatia fb
4s1p 2300 mA A123 –experiment-, cca. 8-9 minute, cca. 2200 mA reincarcare, foarte lenes (c-am 300g), bun pentru primul zbor
-collectiv: -9,0,9 grade
-ciclic: cca. 6 grade
Gov:
- 75% pt Lipo, cca. 2800 rpm, tine bine turatia si la full pitch, presupun ca cu un NEU ar fi mai bun
- 90% pt A123, cca. 2800 rpm, nu tine bine turatia la full pitch.
p.s.
- masinuta e ca lumea, Primus
- din cauza ca limba romana nu e limba mea nativa se pote –adica sint precis- ca fac greseli ortografice si gramaticale
- nu sint un acrobatist 3d in heli : )
#47
Postat 12 October 2008 - 05:46 PM
De curand am inceput primele flip-uri cu Mini Titanul. Un pic de curaj, mult simulator inainte...
Numai ca nu ies la fel de drepte ca pe simulator. In timpul manevrei am o deriva a cozii spre stanga, astfel incat cand am terminat cele 360 de grade, elicopterul revine in pozitia de hover cu coada la 45 de grade stanga.
E ceva setat gresit la coada mea, hai un ajutor! Sau o fi de la manutza? Intreb... pe simulator ies perfect, acelasi model, aceeasi statie...
Luci alias RedSky, Sebastian alias nen77, Dragosestii, un sfat va rog :)!
Va multumesc anticipat!
#48
Postat 14 October 2008 - 10:05 AM
Primus, la Oct 12 2008, 06:46 PM, a spus:
De curand am inceput primele flip-uri cu Mini Titanul. Un pic de curaj, mult simulator inainte...
Numai ca nu ies la fel de drepte ca pe simulator. In timpul manevrei am o deriva a cozii spre stanga, astfel incat cand am terminat cele 360 de grade, elicopterul revine in pozitia de hover cu coada la 45 de grade stanga.
E ceva setat gresit la coada mea, hai un ajutor! Sau o fi de la manutza? Intreb... pe simulator ies perfect, acelasi model, aceeasi statie...
Luci alias RedSky, Sebastian alias nen77, Dragosestii, un sfat va rog :unsure:!
Va multumesc anticipat!
am patit ceva asemanator era si nicu iceman575 cu mine -
nu am revolvat heliul la camp l-am rezolvat acasa-
am redus cat de mult am putut pasul negativ- am schimat servo de pe coada si am marit putin sensibilitatea la gyro-acum merge oki nu stiu care a fost de fapt rezolvatea
nu ai revo mix ?
de emotii nu " tragi" tu de coada?
daca faci un o urcare rapida coada sta ?
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#49
Postat 14 October 2008 - 10:12 AM
szr, la Aug 12 2008, 11:38 PM, a spus:
citesc cu interest posturile pe acest topic, si ce gasesc interesant e turatia utilizata de voi, de peste 3000. Care e cauza? Pe la noi –Ungaria- si ce citesc in forumurile straine, turatia preferata e mai putina, chiar si pentru hard 3d. Turatia preferata aci e in jur de 2800, iar pt hard 3d in jur de 3000. Eu, din curiozitate o data am incercat turatia minima unde coada tine cit-decit, era de circa 2400 RPM, bineinteles heliul era nu prea dinamic :unsure:.
Indealtfel configul meu actual:
minititan stock –pina cind am accidente nu vreau sa investesc in metal upgrade parti-
carbon main rotor blades
controlor stock (ma gindesc in cumpararea unei CC_Phoenix_45)
3*HS65HB
1*S9257
GY401
Sonix 3500 kv, pinion 11t (ma gindesc de un NEU)
4s1p 2400 mA, 7 minute, cca.1500 mA reincarcare, tine turatia fb
4s1p 2300 mA A123 –experiment-, cca. 8-9 minute, cca. 2200 mA reincarcare, foarte lenes (c-am 300g), bun pentru primul zbor
-collectiv: -9,0,9 grade
-ciclic: cca. 6 grade
Gov:
- 75% pt Lipo, cca. 2800 rpm, tine bine turatia si la full pitch, presupun ca cu un NEU ar fi mai bun
- 90% pt A123, cca. 2800 rpm, nu tine bine turatia la full pitch.
p.s.
- masinuta e ca lumea, Primus
- din cauza ca limba romana nu e limba mea nativa se pote –adica sint precis- ca fac greseli ortografice si gramaticale
- nu sint un acrobatist 3d in heli : )
2800 la pas zero
cand maresti pitchul ,sau la schimbari bruste de pitch motorul stoc nu compenseaza-
dcaderea de turatie este foarte foarte mare -poate pt ca ai 4s sustine mai bine.-dar deja pierzi mult la greutate
din acelasi motiv nici neu motor nu e cea mai potrvita alegere(trebuie sa modifici si tija de fixare de la swash plate -deoarece atinge in motor) alege scorpion e mai usor si incredibil de puternic cu reg kontronik jazz de 55 la 60 % ai peste 2800 rpm-sustinute pana la pas mare 11-12
nu sunt cine stie ce pilot dar heli zboara incredibil peste 3000 rpm (sustinute)-devine invredibil de rapid executa flipurile "pe loc"
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#50
Postat 14 October 2008 - 10:44 AM
Citeaza
Pasul e simetric, -9 0 +9, cum as putea sa il reduc ca nu mai e simetric atunci...
Ce servo de coada zici sa pun? Am un s3153 acum pe el, si pare ok... mult mai rapid decat FS61BB.
Citeaza
Pai nu, ca giro e HH. Poate un mix elevator to rudder?
Citeaza
Citeaza
#52
Postat 14 October 2008 - 06:51 PM
am zburat asaa dar nu e bine
#53
Postat 14 October 2008 - 09:22 PM
florin100%, la Oct 14 2008, 07:51 PM, a spus:
am zburat asaa dar nu e bine
FLORINELE te bagi la microb gre :D u ,motorul si pasul sunt pe aceelas canal, mixate din modul heli al statiei ,cand maresti gazul se mareste si pasul general in modul normal de zbor . Curbele se pot regla separat ( ai valori pentru 5 pozitii ale manetei de gaz ,de la 0 la 100 %) vezi reglajele de pas general daca sunt ca in carte ,pune si tu valori sa vedem cum stai sau daca duminica ajungem pe camp vedem la fata locului ce si cum.
#54
Postat 14 October 2008 - 09:36 PM
heliu il am de mult dar nu m-a pasionat...am zis sa il scot si pe el la aer acu :D
#58
Postat 15 October 2008 - 10:31 AM
Primus, la Oct 14 2008, 11:45 AM, a spus:
Mersi
pai sa o luam asa mai am 2 mt :
unul il zbor cu mx 22 unul cu dx 7
mx 22 am 3 faze :
-normal(normal)
-acro corespunde la idle 1
-3d corespunde la idle 2
la mx 22 am motorul pe liniar decolez direct din faza acro si asa si ramane
am regulator jazz kontronik 55 amperi(si motor scorpion) motorul nu are curba e liniar la 75%-accelerarea o fac din liniar -la aterizare dupa ce il pun jos tai motorul din liniar
la celalt pe dx 7 am neu motor si robbe de 55 -tot cu guvernor
am 0-25-95-95-95
si in idle 1 98 98 98-guvernorul face treaba curbei de gaz
in idle 2 motorul are are aceasi turatie doar pasul ciclic si colectiv sunt usor marite
pe headul kasama pas -13 +13
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#59
Postat 15 October 2008 - 10:36 AM
florin100%, la Oct 14 2008, 07:51 PM, a spus:
am zburat asaa dar nu e bine
daca o sa pilotezi si heli cum pilotezi avioanele ... alan szabo e in pericol sa isi piarda pozitia in curand
ai 2 modalitati
2 faze de zbor cum ai facut tu e bine dar trebuie sa mai faci inca o faza de zbor in care motorul sa functioneze la aceasi turatie tot timpul(curba de zbor sau guvernor)
sau daca ai pasul simetric sa zicem -9 cu 9 sa pui motorul pe unul din canalele liniare de la ff9
si definesti pe graficul de la motor punctele ceva de genul 100 90 85 90 100
cand decolezi pui stickul de throtle l;a mijloc -unde ai pas 0 pornesti motorul din liniar decolezi aterizezi si cand heli e pe sol opresti motorul din liniar
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro